The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Forum TENNIS dag
Ik kan het pas zeggen op de donderdag in dezelfde week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In dat geval

+ Mindlight
Reply
buurs Wrote:Ik kan het pas zeggen op de donderdag in dezelfde week.

Ik ook Rond die tijd.
Als mn nieuwe werkgever me gelijk naar Italie pleurt wordt et nie veul Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
goed om dit weer even op te brengen. is er al een soort van planning? hoe laat worden we verwacht bijv? en zijn er voldoende slaapplekken? gaan we nog tennissen?
ik heb die zaterdag nog wat andere dingen en dan kan ik daar rekening mee houden.

en ik heb zondag ajax, dus ik ga rond 12 uur weer pleite denk ik, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hier even weinig nieuws over is komt omdat scholten 4 weken in italie zit. Handig lijkt mij dat we de zaterdagnacht bij Scholten logeren in de ruime kelder. Zijn moeder vond dit geen enkel probleem. Tennissen zullen we proberen te regelen, als er geen competitie of toernooi is verwacht ik dat er ruimte genoeg is. Hoelaat jullie zaterdags komen maakt niet zoveel uit denk ik, zal ergens eind van de ochtend of begin vd middag worden.
Wij moeten zondag zelf ook allemaal voetballen dus rond 12 uur zijn we dan niet meer bsb. Nadere info volgt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Uitstekend CC, dit komt helemaal goed kortom!
Reply
Zeker ML! Het zou wel fijn zijn al degene die komen, dit aangeven wanneer men het weet :Big Grin

En natuurlijk ook wanneer men niet kan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben er 100% zeker bij in ieder geval Smile
Reply
hoe staat het met de deelname heren? al meer zekerheden?
Reply
Ja ik ga er helemaal van uit. Ik heb al andere dingen hiervoor moeten afzeggen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ben er natuurlijk ook gewoon bij, maar heb 's ochtends eigenlijk nog een voetbaltoernooitje op de route Amsterdam-Baak. Denk dat ik daar misschien nog heen ga en dan ergens om 14/15 uur aansluit. Tennissen is toch niet meer echt aan mij besteed. Maar dat is nog niet zeker allemaal hoor.

Anyway ben ik er 's middags en 's avonds zeker bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, inmiddels back in town na 4 weken Italia en klaar om enkele forummers in het gastvrije en idyllische Baak te ontvangen, naar verluid de 22e van augustus. Samen met CC en Hag zullen we naast het tennis ook wat andere zaken regelen zodat ook de niet-tennissers zich op bepaalde vlakken kunnen bewijzen :8: Zal met de andere Bakenezen van de week ff wat bekokstoven en dan horen jullie meer...
Reply
buurs Wrote:Ai, ik zie dat ik 23 augustus misschien niet kan....

Is een weekende eerder of later ook mogelijk?

Bij deze Ml...

Post van 13 juli
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, maar hoe lang blijft dat misschien, misschien?
Reply
mindlight Wrote:Ja, maar hoe lang blijft dat misschien, misschien?

Ik speel die week een tennistoernooi, dat wordt georganiseerd door een aantal vrienden.

Ik speel er ieder jaar en haal daar ook ieder jaar de halve finale en die wordt op zaterdag gespeeld.

Aangezien het deelnemersveld dit jaar best sterk is en ik waarschijnlijk niet geplaatst ben is de kans 50% dat ik de halve finale niet haal.

Mijn laatste poulewedstrijd (vaak 3/4 poultjes) speel ik op de donderdag of vrijdag.
Na die laatste wedstrijd weet ik dus pas of ik zaterdagmiddag moet spelen.

Reply
Ahh juist, kijk nu is het een stuk duidelijker =D>
Reply
En als je zaterdagmiddag moet spelen, kun je niet 's avonds komen? :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:En als je zaterdagmiddag moet spelen, kun je niet 's avonds komen? :roll:

Dat ben ik er waarschijnlijk pas rond 20 uur en misschien later...

En ik wil graag een keer tegen de Baakse Boys tennissen Icon_twisted

Reply
Het is een forumDAG hè, en gaat niet alleen maar om tennissen. Maar doe wat je wil, blijf lekker weg desnoods, het is alleen kutexcuus.
Reply
Ik wil er graag ook de hele dag bij zijn!!

En dan gaan we gezellig een pot bier drinken, Ad!!!

Reply
Tenzij Del Bonis moet spelen, want dan zit Ad achter het livescore window Wink
Reply
Dat kan ook prima op de telefoon, daar hou ik dan de SF van Dolgopolov ook op bij :8:
Reply
Die verliest-ie toch, dus dat lijkt me niet nodig.
Reply
Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten.

Ben je er eigenlijk bij Eli, op de forumdag?
Reply
en bijvoorbeeld Mac, Triple, Jappie, Kooltje, André? Smile
Reply
mindlight Wrote:Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten.

Nee, ML, je weet dat ik andere plannen heb op die dag Smile
Reply
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten.

Nee, ML, je weet dat ik andere plannen heb op die dag Smile

Dat realiseerde ik me even niet op het moment van posten, later idd wel, maar toen had het weinig zin de post nog aan te passen. En in de avonduren?
Reply
Ik kan zelf niet tennissen, maar ik hou mijn opties open... wat doe jij eerder op de dag? :p
Reply
Ik kan zelf niet voetballen (noch tennissen Wink), maar ik hou mijn opties open...
Reply
Ruilen dan? Deal :p
Reply

Forum Jump: