The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
'Van der Vaart op weg naar Internazionale'
Nu Zlatan Ibrahimovic uit Milaan is vertrokken, staat volgens Corriere dello Sport niets een overgang van Rafael van der Vaart naar Internazionale in de weg. De krant beweert dat er al een eerste contact tussen de clubs is geweest.

Volgens het Italiaanse medium was de komst van Van der Vaart, die weg mag uit Madrid, naar Inter eerder niet mogelijk door de onderlinge verhoudingen tussen Ibrahimovic en de Nederlandse international. In hun tijd bij Ajax botsten de twee met elkaar.

Nu Ibrahimovic naar FC Barcelona is vertrokken, lijkt een overgang naar Italië in de maak. Naar de woorden van Inter-voorzitter Massimo Moratti zal de transfer vermoedelijk na de Italiaanse Supercup rondkomen.

-------------------


Zal Sylvie wel jammer vinden, die had het vast geen probleem gevonden om haar neukertje in de buurt te hebben..... :razz:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Edison Méndez heeft PSV definitief verlaten. De dertigjarige Ecuadoriaanse middenvelder keert in zijn vaderland terug bij LDU Quito. De club waarvoor hij uitkwam voor zijn drie seizoenen in Eindhoven.
Reply
Vanochtend op BNR: Huntelaar naar AC Milan
Reply
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat Feyenoord zijn verdediging gaat versterken met Tamiflu.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik hoorde vanmorgen op de radio dat Feyenoord zijn verdediging gaat versterken met Tamiflu.

Sterke Mexicaan is dat. Echt een versterking.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Berend Botje Wrote:Ik hoorde vanmorgen op de radio dat Feyenoord zijn verdediging gaat versterken met Tamiflu.

Hi-La-Risch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ditewig naar ADO voor keepersprobleem.
Zal hij keepen of is Waterman alweer fit?
Reply
De Guzman denkt Feyenoord snel te verlaten
10/08/2009 21:40

EXCLUSIEF - Het management van Jonathan de Guzman (21) gaat er van uit dat de middenvelder nog voor het verstrijken van de transferdeadline Feyenoord zal verlaten. De Guzman is in het bezit van een aflopend contract en wil die verbintenis in Rotterdam niet verlengen.

Feyenoord voelt zich daardoor gedwongen de geboren Canadees te verkopen, voordat hij aan het einde seizoen voor niets De Kuip uit loopt. De Guzman is hersteld van een meniscusblessure die hem een jaar aan de kant hield en maakte tot dusver een sterke indruk in het elftal van trainer Mario Been.

'Als de kans zich voordoet, zal hij gaan', bevestigt Jan de Visser, zaakwaarnemer van de middenvelder. 'Het probleem is alleen dat er weinig beweging in de markt zit. Als er niks gebeurt, gebeurt er ook echt nergens wat, dus wordt een transfer een moeilijk verhaal.'
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ondankbare teringhond. kots.

en die de visser moet ook dood. dit is totaal niet in het belang van guzman. hij wordt nu afhankelijk van koopjesjagers. of een city dat hem wil doorverkopen, of een arsenal dat hem als 39ste speler aan de selectie toevoegt.

hij kan beter verlengen, een afkoopsom laten opnemen, en wachten op een club die hem echt wil. maar dat is natuurlijk niet in het belang van die de misser -kots-.
Reply
waf Wrote:ondankbare teringhond. kots.

en die de visser moet ook dood. dit is totaal niet in het belang van guzman. hij wordt nu afhankelijk van koopjesjagers. of een city dat hem wil doorverkopen, of een arsenal dat hem als 39ste speler aan de selectie toevoegt.

hij kan beter verlengen, een afkoopsom laten opnemen, en wachten op een club die hem echt wil. maar dat is natuurlijk niet in het belang van die de misser -kots-.


Hij gaat nu de jackpot vangen, dus wel degelijk in het belang van hem. Dat ambitieuze gelul van hogerop is al lang achterhaald." Binnen een paar jaar financieel binnen zijn en dan zien we wel weer verder", is volgens mij de mentaliteit van nu en geef ze eens ongelijk.
Clubliefde? 30 jaar geleden wel ja.
En kon Feyenoord hem niet al eens voor 10 mio kwijt? Dus ook een beetje eigen schuld dan, toch?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
waf Wrote:ondankbare teringhond. kots.

en die de visser moet ook dood. dit is totaal niet in het belang van guzman. hij wordt nu afhankelijk van koopjesjagers. of een city dat hem wil doorverkopen, of een arsenal dat hem als 39ste speler aan de selectie toevoegt.

hij kan beter verlengen, een afkoopsom laten opnemen, en wachten op een club die hem echt wil. maar dat is natuurlijk niet in het belang van die de misser -kots-.


Hij gaat nu de jackpot vangen, dus wel degelijk in het belang van hem. Dat ambitieuze gelul van hogerop is al lang achterhaald." Binnen een paar jaar financieel binnen zijn en dan zien we wel weer verder", is volgens mij de mentaliteit van nu en geef ze eens ongelijk.
Clubliefde? 30 jaar geleden wel ja.
En kon Feyenoord hem niet al eens voor 10 mio kwijt? Dus ook een beetje eigen schuld dan, toch?

wie heeft het over clubliefde? ik heb het over een club die gewoon zijn salaris betaalt als hij er een jaar uit ligt en hem in alle rust in canada laat herstellen. als hij gewoon gevoetbald had, had feyenoord hem tenminste kunnen verkopen.

dat feyenoord 10 mio voor hem zou kunnen ontvangen is iets dat johan derksen blijft herhalen maar ook iets dat feyenoord blijft ontkennen. er wordt, zoals zo vaak, wss door derksen een waarheid gecreeerd. heel vermoeiend.

ik denk dat guzman niet de jackpot gaat ontvangen. hij is een jaar geblesseerd geweest. eerst zien, dan geloven. ik motiveer waarom ik denk dat de misser hier met name in zijn eigen belang denkt.
Reply
Dat doen al die makelaars, dus dat hoef je hier niemand te vertellen.
Guzman zal er echt niet slechter van worden, want de toekomstige club zal niet veel transferkosten hoeven te dokken, dus hebben ze meer voor de makelaar en speler.
Clubliefde had jij het niet over, dat haalde ik er alleen bij dat ze niet meer voor een paar centen minder bij een club blijven.
En over herstellen, Canada enz. dat is het risico van contracten. Er was maar 1 voetballer (Redondo, voor zover ik weet) die zo sociaal was om te zeggen, dat hij geen loon wilde, nadat zijn knie in puin lag.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:En over herstellen, Canada enz. dat is het risico van contracten.

dat weet ik. daar piep ik ook niet over, het is gewoon legaal wat hij doet. ik heb het over fatsoen en respect. en dat het ontbreken daarvan tegenwoordig meer regel is dan uitzondering, wil niet zeggen dat ik dat dan maar niet meer veroordeel.

dirk kuijt gaf aan dat hij het niet erg vond als feyenoord wat aan hem verdiende. gewoon, allebei er beter van worden, moet ik me voor dat standpunt gaan verantwoorden? :roll:
Reply
Is die Guzman niet wat voor Ajax?

De Visser vult dan redelijk zijn zakken, de Guzman speelt een paar niveaus hoger wel om prijzen en vult zijn bankrekening ook nog aardig.
Reply
Dugarry Wrote:de Guzman speelt een paar niveaus hoger wel om prijzen

dit betwijfel ik dus ten zeerste. meer verdienen zal hij wel, maar zoals gezegd, dat is korte termijn.
Reply
'Ajax wil nog tien spelers kwijt'

AMSTERDAM - Ajax hoopt zich voor het einde van de transferperiode nog te ontdoen van tien spelers. De Telegraaf meldt dat de voetballers in aanmerking komen voor verhuur of verkoop.

Zo heeft Martin Jol onder andere Javier Martina, George Ogararu, Jeffrey Sarpong, Evander Sno en Rasmus Lindgren volgens de krant al duidelijk gemaakt dat ze mogen uitkijken naar een andere club.

Martina loopt inmiddels stage bij het Italiaanse Bari.

Ook 'gevestigde' namen als Gabri, Oleguer en Kennedy zouden eventueel mogen vertrekken. Verder hopen de Amsterdammers Daley Blind en Jan-Arie van der Heijder te verhuren zodat ze ervaring opdoen.

Siem de Jong, die tot dusverre niet bijster veel speeltijd kreeg van Jol, mag voorlopig nog niet weg. FC Groningen, NEC en Roda JC hoopten op een huur van de aanvallende middenvelder.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:EXCLUSIEF - Ajax wil eerst de selectie inkrimpen voordat de club geld vrijmaakt voor eventuele aankopen. De selectie van Martin Jol bestaat momenteel uit 31 spelers, waar de trainer streeft naar een spelersgroep van twintig man, aangevuld met vier jonge talenten.

De Amsterdammers onderzochten vorige week de mogelijkheid om Afonso Alves (Middlesbrough) dan wel Keisuke Honda (VVV Venlo) binnen te halen, maar beiden zijn op dit moment te duur voor Ajax. Een andere speler op de wensenlijst, de Uruguayaanse verdediger Diego Lugano, heeft zijn contract bij Fenerbahçe verlengd.

George Ogararu, Rasmus Lindgren, Evander Sno, Jeffrey Sarpong, Oleguer en Javier Martina mogen uitkijken naar een andere club. Laatstgenoemde loopt deze week stage bij de Italiaanse promovendus Bari in de hoop een contract af te dwingen.

Daley Blind, Darko Bodul en Jan-Arie van der Heijden worden mogelijk verhuurd, maar komen niet voor verkoop in aanmerking. Albert Luque is reeds verhuurd aan Malaga, waarbij Ajax nog steeds een groot deel van zijn recordsalaris ophoest.


Meer aanvallers, joepie!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lijkt me logisch dat Ajax spelers moet verkopen.....sinds Verhoeven daar is, zijn er gewoon geen zitplaatsen meer over in de spelersbus...... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Lijkt me logisch dat Ajax spelers moet verkopen.....sinds Verhoeven daar is, zijn er gewoon geen zitplaatsen meer over in de spelersbus...... :wink:

Dat probleem is al lang en breed opgelost. Jeroen heeft zijn eigen vervoersmiddel gekregen;

[Image: fat_guy_moped1.jpg?t=1250582963]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Undecided
Reply
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Transfers vanaf volgend jaar zonder makelaars.
Reply
=D>
Reply
Deel zoveel in de Honda-soap. 5 miljoen + Koevermans en Nijland op huurbasis naar VVV, Honda naar PSV. Ik geloof er persoonlijk niks van, maar Honda mag best komen. Wat ik wel vreemd vind is dat VVV opeens persé lijkt te willen verkopen.
Reply
Kan me niet voorstellen dat Koevermans naar VVV zou willen, daarnaast heeft Nijland net Willem II afgezegd voor een kans bij PSV.... Dus lijkt me idd onzin...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Kan me niet voorstellen dat Koevermans naar VVV zou willen, daarnaast heeft Nijland net Willem II afgezegd voor een kans bij PSV.... Dus lijkt me idd onzin...

Ik vind het een rare zet van Rutten dat Nijland niet een half jaartje bij Willem II gaat ballen. De kans op minuten bij PSV zijn minimaal en bij Willem II in de eredivisie leer je toch echt meer dan bij Jong PSV.
Reply
rare zet van rutten? nijland wil toch zelf niet?
Reply
waf Wrote:rare zet van rutten? nijland wil toch zelf niet?

Eerst wel, hij was zelfs al akkoord. Tot hij in een gesprek met Rutten te horen kreeg dat die hem een half jaartje gewoon in Eindhoven aan het werk wil zien. Op zich niet slecht dat Rutten zn talenten zelf wil leren kennen, maar je kon in de wedstrijden dat hij vorig jaar meedeed duidelijk zien dat het voor Nijland beter is verhuurd te worden. Komt nog tekort en heeft net als Aissati het probleem dat hij veel te verlegen lijkt om het te maken in de harde voetbalwereld.
Reply
Peter Wrote:Transfers vanaf volgend jaar zonder makelaars.
Gevolg hiervan?
Reply
Spelers betalen de makelaars in plaats van de clubs...dus spelers mogen bij wijze van spreke de bakker om de hoek aan stellen als makerlaar. Alles makelaarslicenties worden namelijk ingetrokken...
Reply


Forum Jump: