The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montreal
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij heeft Murray verreweg de lastigste loting van allemaal, dus die moet daar eerst maar eens zien te komen. En Stepanek en Tsonga een bedreiging noemen? Die hebben idd wel heel veel gespeeld en zijn in vorm...
En die toppers spelen nooit tussen Wimbledon en Canada, en toch winnen ze altijd, rara hoe kan dat?

Jij hebt het altijd maar over vorm :lol:
Jij leert het ook nooit.
Kiefer en Dancevic gingen er gister toch ook hard af?
Wat te denken van Querrey...

Simon en Tsonga zijn top op HC.

Federer vindt het niet fijn tegen Simon te spelen.

Tsonga heeft tegen Isner maar net verloren.
Achteraf gezien een niet eens zo slechte prestatie.

Tsonga is nu ook weer een week verder.

Stepanek en Simon zie ik als de gevaarlijkste klanten voor Federer.

Murray heeft idd lastiger.

Hewitt/Monfils/Karlo/Davy zullen het hem ook heel lastig maken.
Jij kiest Roddick, Querrey, Isner en Potro zeker op hun mooie blauwe ogen?

Niet op basis van vorm.
Vorige week had ik Roddick en Potro toch ook?
Toen hadden ze ook een tijdje niet gespeeld.

Kijk, als een speler al tijden slecht presteert (Gulbis), dan kies ik hem niet.
Querrey en Isner kies ik op basis van loting. Beide konden in principe minimaal 90 pnt. halen.
Bij querrey zat er nog meer rek in.

Roddick en Potro zou ik ook kiezen, als ze vorige week in de 2e ronde hadden verloren.

Als Murray vanavond verliest, blijkt hij nog niet in goede vorm.

Zou jij hem dan volgende week niet kiezen/overwegen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lul toch niet zo ontzettend slap man. Roddick op basis van kwaliteit dan zeker? Je zat vorige week constant te zeiken dat ie zo slecht was.

Je hebt gewoon het meest zekere, laffe team met alleen maar gasten die vorm hebben getoond de afgelopen weken, plus de beste HC-speler van het moment en een paar laffe quali's. Omdat je gewoon niet durft om maar een beetje een gok te nemen. Dat is op zich prima, want dat kennen we van je, maar zeg dat dan gewoon en ga niet zo tof quasi-college lopen geven hier Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Roddick vorige week 1x goed zien tennissen en dat was in de 1e set tegen Del Potro.

Voor de rest vond ik het drama.

Maar ik denk dat hij deze week beter gaat spelen en zie een eventuele kwartfinale tegen Djoko als 50-50.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knieën Rafael Nadal doorstaan eerste test
MONTREAL - Rafael Nadal heeft na twee maanden zijn rentree op de tennisbaan gemaakt. De 23-jarige Spanjaard won maandag (plaatselijke tijd) in Montreal samen met zijn landgenoot Francisco Roig de eerste ronde van het dubbelspel tegen de Serviërs Novak Djokovic en Dusan Vemic: 7-5 6-4.
Nadal kwam voor het laatst in actie op Roland Garros, waar hij verrassend in de vierde ronde verloor van de latere Zweedse finalist Robin Söderling. Na die partij werd duidelijk dat Nadal kampte met knieproblemen. Vanwege de kwetsuur kon hij ook zijn titel op Wimbledon niet verdedigen en raakte hij zijn eerste plek op de wereldranglijst kwijt aan zijn Zwitserse rivaal Roger Federer.
,,Het is goed om terug te zijn'', zei Nadal na afloop. ,,Ik ben tevreden over hoe het is gegaan en kijk er naar uit om woensdag ook weer in het enkelspel in actie te komen.'' Nadal, die in de eerste ronde een 'bye' heeft, treft in de tweede ronde zijn landgenoot David Ferrer of de Serviër Viktor Troicki.
Reply
Wat een koning!

Ik baal nu al dat ik hem niet in mijn team heb Icon_evil

Reply
We zijn los hoor heren...
Hewitt nog niet...die staat 4-1 achter! =D>
Bogo helaas gebroken door Robredo...
Reply
lekker ferreroooo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-1 in 25 minuten!
Reply
Na Kiefer en Querrey ook nog Hewitt eruit zal helemaal top zijn. [-o<
Reply
Prima Robredo en Ferrero!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kom eens op eiwit.
En jij ook, davy.. Kom op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Wat een koning!

Ik baal nu al dat ik hem niet in mijn team heb Icon_evil
Je zou eens een gok nemen inderdaad...
Reply
Hup PHM, TB is niet nodig...
Reply
Idd Skolt, hup PHM. Het moet wel in een TB, Davy serveert erg goed helaas...
Reply
Jezus, wat is die Davydenko goed zeg :eeeek:
En PHM speelt ook gewoon heel goed...
Reply
Robredo toch te goed voor Bogo...Maar iig zijn q punten.
Davy lijkt op weg naar setwinst...5-3* voor in tb...
JCF heeft weer een break voorsprong in de tweede set =D>
Reply
lekker ferrero, pakt meteen de break weer terug! Nu doorrrr.
Reply
9x Hewitt ook, wisten die dat ie tegen Ferrero moest?
Reply
Ai, 2 2e services gemist door PHM en dus de set voor Davy...
Reply
Ik ga naar de Gouden Pijl en heb VIP kaarten :razz:

Gratis eten en drinken bij de finishlijn :8:

Hup Ferrero, Levine, Murray, Polansky en Benneteau!!!!

Reply
Meteen de break voor PHM! =D>
Reply
Lekker Tommy, weg met die laffe keuze!

Ferrero maakt het ook af, niet slecht. Monsterachtig lijkt redelijk uit vorm, dat moeten we natuurlijk niet hebben...
Reply
GSM JCF! =D>
GSM Robredo Sad

Davy terug naar 1-1 door df
Reply
klasse ferrero
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker Tommy, weg met die laffe keuze!

Ferrero maakt het ook af, niet slecht. Monsterachtig lijkt redelijk uit vorm, dat moeten we natuurlijk niet hebben...
Al 5 man kwijt...Moet Federer hem maar redden :Big Grin
Reply
Murray-Chardy zometeen! Come on Andy!
Reply
klasse davy.. Jij wordt de koning van dit toernooi.

Hewitt is lelijk, maar kan gebeuren!
Ad, achteraf makkelijk praten.. Vooraf was hij voor mij favoriet, dit is jammer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik praat toch niks achteraf? Ik vraag me alleen af of iedereen het wist, Ferrero is wel een hele lastige loting...

PHM-Davy is een erg vermakelijk potje.
Reply
Ik vind het prima, Bogomolov eruit is niet zo'n drama, Hewitt eruit is erg lekker, en als Davy nu nog wint begint de dag erg lekker.
Reply
Hup Isner, nog zo'n laffe keuze eruit graag.

PHM-Davy wordt steeds leuker!
Reply

Forum Jump: