The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montreal
Ik vind het ook een mooie pot, die paar games die ik nu kijk inderdaad, beide mannen zeer sterk.
Reply
PHM is en blijft een prachtige speler om naar te kijken als ie goed speelt. En Davy natuurlijk helemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
AI, hier had meer ingezeten. Bal achter op de lijn op 0-30...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zag je dat ML, PHM serveerde om in de wedstrijd te blijven. En hoe! Notworthy
Reply
Isner meteen alweer de break =D>
Reply
Je hoort mij hier al tijden niet meer over, sterker nog, ik heb al een aantal maal het tegendeel neergezet, maar je blijft hierop terugkomen...
Reply
Tijden is wat overdreven volgens mij, kan me nog wel Hamburg of Gstaad herinneren...
Reply
En je verwacht van mij dat ik jouw knipogen doorzie als je ze niet post? En op het andere deel van mijn post ga je niet in...
Reply
Jeetje, niet zo gepikeerd joh, het was maar een geintje...

Isner 3-0 =D>
Reply
En weer een fantastische hold van PHM onder druk, maar nu de TB nog. Wordt lastig, want Davy blijft erg goed serveren...
Reply
Ok prima Smile En ben niet gepikeerd, maar wilde even aangeven dat ik dat geintje inmiddels wel ken Wink

Isner prima, Davy mag het nu even afmaken in de TB, anders zie ik het somber in. PHM staat echt goed te spelen.
Reply
Wat een punten van Davy joh :eeeek:
Reply
Ik had alleen het gevoel dat je het ook zei toen ie wel gewoon close potjes eruit sleepte, dus ik wrijf het er nu nog graag even in Wink

Knap van Davy, ook wel verwacht. Toch neem ik mijn pet af voor PHM.
Reply
Ja ik ook, hij speelt erg sterk, kan nog leuke dingen laten zien de komende weken. En nee, Mathieu is de laatste paar maanden wel wat beter bezig dan een lange periode daarvoor, en dat is goed om te zien! Laat Benneteau daar maar eens een voorbeeld aan nemen.
Reply
En dat wilde ik nou even horen Wink

Murray meteen alweer de break tegen Chardy :eeeek:
Reply
Huh? Murray staat hier niet eens op het SB, wist niet dat dat al bezig was :lol:
Reply
Nee, ik ook niet maar Betfair heeft het wel.

En maar goed dat Buurs hier niet is, want anders waren er al honderd uitroeptekens gevallen, want Murray begint fantastisch.
Reply
Nou inderdaad, ik heb m nu aan, en ben Murray alweer zat :-s
Reply
Maar laten wij dan maar fanatiek Chardy aanmoedigen Ad :8: Allez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
En daar komt ook Verdasco de baan op, veel leuker programma dan gisteren!
Reply
Ja, het is prachtig allemaal, en als er dan ook nog leuk gespeeld wordt en de uitslagen goed zijn :razz:

Helaas moet ik zo wel trainen...
Reply
Ja ik moet er zo ook vandoor helaas, maar wil straks nog wel wat van Djoko zien...
Reply
Ik kan die Murray nu ook alweer niet uitstaan Puke

Helaas mist Chardy 0-40...
Reply
Isner prima de 1e set. Helaas maakt Kohl zijn kansen niet...

Verdasco is win-win: eruit zou mooi zijn, Verdasco erin houden om Roddick te verslaan is ook prima.
Reply
Chardy had hier wel mogen breaken zeg :|
Murray serveert zich zowaar uit de problemen...

Kohl break terug!
Reply
Nogal ja, Murray speelt ook niet top, maar Chardy ook wat wisselvallig helaas.
Reply
Isner mist meteen 0-40 Sad
Reply
Ai, 4 bps gemist, dat is dan wel weer jammer.
Reply
Pfff, Chardy valt me erg tegen zeg. Murray nu ook niet best meer.

Ik ben er vandoor.
Het gaat niet slecht allemaal tot nog toe voor FTM, maar alles valt en staat natuurlijk met Djokovic en een eventuele Roddick-Djokovic.
Reply
Verdasco-Djokovic :8:

En Chardy knokt er wel voor, dat heb ik wel eens anders gezien.
Reply

Forum Jump: