10-08-2009, 08:54 PM
Ruilen? Nee ik ga sowieso naar die forumdag :8:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Forum TENNIS dag
|
10-08-2009, 08:54 PM
Ruilen? Nee ik ga sowieso naar die forumdag :8:
10-08-2009, 09:14 PM
ik ben bang dat ik er niet bij ben dat weekend...ondanks dat ik in eerste instantie had gezegd er wel bij te zijn. Dat weekend wordt mn pa namelijk 50 en de kans is dus vrij groot dat er wel wat plannen zijn om dat te vieren dat weekend.
Had er wel heel graag bij willen zijn helaas. Mocht ik kunnen ben ik er uiteraard alsnog bij.
11-08-2009, 12:34 AM
Haggie Wrote:en bijvoorbeeld Mac, Triple, Jappie, Kooltje, André?Inprincipe heb ik voetbalweekend. Maar doe er alles aan om dat te verplaatsen. Ken niemnd dus lijkt mij erg leuk!!
12-08-2009, 02:06 PM
buurs Wrote:mindlight Wrote:Ja, maar hoe lang blijft dat misschien, misschien? De loting is bekend en ik speel dit weekend mijn meeste partijen al :razz: Ik moet volgende vrijdagavond mijn laatste partij in de poule. Omdat ik zowel in de HE4 als HE5 bij de nr. 1 geplaatst in zit, plaatst de winnaar van de poule zich rechtstreeks voor de finale op zondag :razz: (de winnaars van poule 2 en 3 spelen een halve finale) Op zaterdag hoef ik dus sowieso niet te spelen en zal er zaterdag overdag dus bijzijn. (sorry voor een aantal.) Mocht ik op zondag wel een finale moeten spelen (25% kans schat ik) dan zal ik zaterdagavond voor het zuipen naar huis gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-08-2009, 02:09 PM
=D> Mooi zo!
12-08-2009, 02:15 PM
Hoelaat haal je me op Kuiper? :8:
(we kunnen beter via de 31 in Duitsland :wink: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-08-2009, 02:17 PM
Het lijkt me niet handig om nu met Kuiper afspraken te maken, als er een kans is dat je al vroeg terug moet :roll:. Zou niet de eerste keer zijn dat je moet afzeggen....
12-08-2009, 02:18 PM
mindlight Wrote:Het lijkt me niet handig om nu met Kuiper afspraken te maken, als er een kans is dat je al vroeg terug moet :roll:. Zou niet de eerste keer zijn dat je moet afzeggen.... idd. was maar een geintje. het is namelijk nog niet bekend hoelaat we beginnen in Baak. En die finale haal ik toch niet :wink:
12-08-2009, 02:28 PM
buurs Wrote:Hoelaat haal je me op Kuiper? :8: Als we samen gaan lijkt het mij in ieder geval beter dat jij bij mij langskomt. En ik ga ik sowieso zuipen en pas zondag terug. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
12-08-2009, 02:28 PM
Volgens mij kunnen we beter via Duitsland :wink:
12-08-2009, 02:36 PM
Misschien dat ik ook nog langs kom, maar dan alleen de zaterdag. Rapid speelt zondag tegen Linz en ik heb nu een optie staan om op zondagochtend pas te vliegen. Ik moet het nog even bekijken. Kan ik er nog bij? (heb geen slaapplaats nodig)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
12-08-2009, 02:36 PM
buurs Wrote:Volgens mij kunnen we beter via Duitsland :wink: Vanuit Hoogeveen zeker niet. Ik ben laatst ook via Baak teruggekomen en als er weinig verkeer is doe ik dat in een uur en een kwartier. Maar wellicht ga ik zondagmiddag vanuit Baak nog ergens voetbal kijken (ivm met mijn scouting, ons 1e moet de eerste comp.wedstrijd tegen Tubantia uit Hengelo.)
13-08-2009, 04:09 PM
naar aanleiding van een telefoontje van Stille wil ik hierbij de aanvangstijd op 12uur zetten. Jullie kunnen allen blijven slapen. Ik zal een dagschema'tje maken, eten en drinken komt ook goed! Vanaf 12uur verwachten wij Ad, Kuiper, Ml en Stille sowieso, en hopen op zoveel mogelijk meer mensen. Degene die nog niet hebben toegezegd, dit graag asap doen vanwege regelen bbq etc.
He i’m back, koploper FTM 2018!
13-08-2009, 04:10 PM
We gaan neem ik aan ook voetballen!
En ik ben er ook om 12 uur.
13-08-2009, 04:14 PM
Ik kom dus definitief. Moet wel rond een uur of 9 a 10 weg aangezien ik zondagochtend vroeg richting Wenen moet. Sporten is helaas niet aan mij besteedt ivm een slijmbeursontsteking aan mijn knie. Eigenlijk ben ik best saai want kaarten kan ik ook al niet :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
13-08-2009, 05:32 PM
Leuk, dat het allemaal van de grond is gekomen. Hoewel het een leuke gelegenheid was om iedereen eens te ontmoeten, moet ik passen. Ben namelijk van plan om komende week nog even het buitenland op te zoeken (voor een korte vakantie). Daar is het namelijk nog niet van gekomen, mede door de afsluiting van mijn studie journalistiek (waar ik momenteel druk mee ben). In ieder geval viel spaß, en ik wacht met smart op de smeuïge details. :wink:
13-08-2009, 05:55 PM
Chiel-Montagne Wrote:Leuk, dat het allemaal van de grond is gekomen. Hoewel het een leuke gelegenheid was om iedereen eens te ontmoeten, moet ik passen. Ben namelijk van plan om komende week nog even het buitenland op te zoeken (voor een korte vakantie). Daar is het namelijk nog niet van gekomen, mede door de afsluiting van mijn studie journalistiek (waar ik momenteel druk mee ben). In ieder geval viel spaß, en ik wacht met smart op de smeuïge details. :wink: Het is pas volgende week zaterdag. Dus met een beetje planning kun je er zatermiddag (de 22e) gewoon bij zijn. :wink:
13-08-2009, 11:46 PM
Ik ben er dus niet vanaf 12 uur zoals ik al zei, maar rond 15 uur. Als jullie in de tussentijd gaan tennissen, schuif ik later aan.
Verder ben ik heel benieuwd naar het programma en het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-08-2009, 03:55 PM
Is er al iets bekend hoe de dag eruit gaat zien qua programma?
17-08-2009, 04:10 PM
Onderdelen (vul aan):
- Tennis - Voetbal - Poker - Tafeltennis - Poolen - Halve finales Cincinnati kijken
17-08-2009, 04:12 PM
Zeg Buurs, zomaar een idee hoor, maar zullen we het gewoon overlaten aan de Baakse Boys? Ik heb er het volste vertrouwen in dat zij een mooi dagprogramma kunnen samenstellen.
17-08-2009, 04:14 PM
Ik heb er ook het volste vertrouwen in, maar wil alleen even de onderdelen op een rijtje zetten.
Wellicht brengen wij hun op een onderdeel, die ze zelf over het hoofd hebben gezien.
17-08-2009, 04:16 PM
poolen zit er wss niet in.
Uiteraard zou ik jullie met mijn eredivisie niveau graag van het dartbord afgooien. Voetbal weet ik niet hoe je dat wilt doen. Beetje rossen op goal ofzo (ik heb vrijdags en zondags een wedstrijd dus ik denk ik niet) Ik maak een tennis quiz met 15a20 vragen om te zien wie de beste tennis kenner is. Daarnaast wellicht ook een allround sportquiz! Op eredivisie live komt ook vast nog wel een voetbal pot. Komt allemaal goed.
17-08-2009, 04:18 PM
Dan laat ik mijn voetbalschoenen thuis :8:
17-08-2009, 04:21 PM
met darten en tafeltennis gooi en sla ik je sowieso van het bord en de tafel :wink:
Tennis ga ik als Tsonga spelen ![]() Ik heb al een aantal SCHITTERENDE vragen voor de quiz voor de echte tennis diehards ![]()
17-08-2009, 04:25 PM
jullie moeten wel een luchtbedje en slaapzak of iets dergelijks meenemen he!
enendertigen Toepen Hartenjagen Hier zou ik ook graag wat forumtoernooitjes mee willen houden!
17-08-2009, 04:27 PM
de dag eindigt met Mexen, dobbelen en zuipen maar... \
![]()
17-08-2009, 04:30 PM
Haggie Wrote:met darten en tafeltennis gooi en sla ik je sowieso van het bord en de tafel :wink: tafeltennis durf ik nog wel aan. darten zal wel lastig worden, aangezien ik dat al een jaar niet meer gespeeld heb. maar ik heb pas verloren als de laatste pijl gegooid is :8: En met tennis heb je wellicht een beetje geluk. Ik heb gister mijn partij moeten opgeven, omdat ik enorm veel last van mijn schouder heb.... :| In de rally tennissen gaat prima, maar serveren lukt niet. Maar zelfs als ik onderhands ga serveren zal ik je met 6-2 6-2 verslaan! Daar wil ik wel een kistje bier op zetten :8:
17-08-2009, 04:37 PM
Hoe liggen de verhoudingen met tennis tussen cc en haggie?
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|