The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid TMS
Ad Wim Wrote:Ik ben blij dat - in jullie opinie - mijn woordenschat verder reikt dan die van mijn zogenaamde voorganger.

Vanavond is de film Phenomenon en zoals dat in die film ook gebeurt, kan EB opeens ook intelligentie hebben gekregen. Tja, en als ie z'n eigen naam houdt, gelooft niemand dat natuurlijk, dus neemt ie een andere indentiteit aan, maar houdt ie uiteraard wel wat van z'n oude trekjes :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben blij dat - in jullie opinie - mijn woordenschat verder reikt dan die van mijn zogenaamde voorganger.

Hij is misschien jouw voorganger, maar jij bent absoluut de verbeterde versie Notworthy
Reply
Bocaloca Wrote:EB komt wel weer met fantastische quotes waar zelf AD jaloers op zou zijn

Dat onderschrift van je is inderdaad meesterlijk (en typerend voor EB) :Big Grin
Reply
Ljubicic wint intussen eenvoudig met 64 64, krijgt geen enkele breakkans tegen en slaat 20 aces in 10 service games. Wie gaat hem stoppen? Ik hoop niemand, want ik gun hem wel een plekje in Shanghai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Agassi, Hewitt en Safin al niet meedoen, hoeft Ivan er nog maar 1-tje voorbij. En misschien hoeft dat niet eens als Federer niet op tijd fit is... Maar Ivan heeft er duidelijk meer te zoeken dan Gaudio en Puerta. Hopen dat ie die voorbij gaat (dan hebben we weer een toernooi extra om van z'n vrouw te genieten :wink: )
Reply
Die eerste drie sparen zich nu juist toch een beetje voor Shanghai?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:6255 maar?
Mietjes :p
Reply
Nadal lijkt niet echt heel veel last meer te hebben van zijn blessure: 62 de eerste set.
Reply
En Nadal wint toch wel eenvoudig; 62 64

Ik zeg nu finale Nadal-Ljubicic.
Reply
Nadal - Ljubicic lijkt mij ook :Big Grin
Reply
Ik kan het niet laten m'n onderschrift hier even te laten zien :Big Grin

Een perfecte DNA-helix gecombineerd met wat jeugdsentiment :wink:

Grappige bijkomstigheid was dat het onderschrift precies 1 teken te lang was, dus de punt achter de link mocht niet meer.
Reply
Ik zit eigenlijk niet echt te wachten op MTF-taferelen hier...
Reply
Dat onderschrift oogt irritant en is gewoon uiterst vervelend
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gonzalez wint van Coria voor het eerst in zijn carriere en precies op het goede moment. Jammer dat ie nu tegen Ljubicic moet, anders had mijn week er misschien wart minder zwak uitgezien. Maar ik ga er sowieso vanuit dat de veelgekozen Stepanek en Karlovic er vandaag uit gaan.
Reply
Ad Wim Wrote:Gonzalez wint van Coria voor het eerst in zijn carriere en precies op het goede moment. Jammer dat ie nu tegen Ljubicic moet, anders had mijn week er misschien wart minder zwak uitgezien. Maar ik ga er sowieso vanuit dat de veelgekozen Stepanek en Karlovic er vandaag uit gaan.

En wat is je commentaar als Steppie en Ivo vandaag wel zegevieren, hetgeen niet ondenkbaar is?
Reply
Dan heeft hij ze vast in zijn team gehad, amar op het laatste moment gewisseld Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Dan heeft hij ze vast in zijn team gehad, amar op het laatste moment gewisseld Wink

:razz: :razz: :razz:
Reply
[Ad Wim-Mode] Ik ging er sowieso vanuit dat de veelgekozen Stephanek en Karlovic eruit gingen, maar dat beide gewonnen hebben was natuurlijk wel te verwachten. [Ad Wim-Mode]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
THE MAILMAN Wrote:En wat is je commentaar als Steppie en Ivo vandaag wel zegevieren, hetgeen niet ondenkbaar is?
Dan baal ik, omdat mijn concurrenten hen in hun team hebben.
En gelukkig onderschrijven de wedbureaus mijn mening, dat het wel vrijwel ondenkbaar is.
Reply
Jammer trouwens dat een aantal van jullie altijd zo gereserveerd is en geen uitspraken durft te doen over komende wedstrijden. En als iemand het dan doet, wordt er commentaar op gegeven. Nogmaals, daar is een forum toch voor?
Reply
Ik heb er op zich geen problemen mee, maar het is vooral dat alle belangen puur voor het team zijn. Het zijn tussenstanden en "wow mijn team doet het goed/slecht). Verder weinig informatie.

Niks interessants over spelersnieuws, andere randzaken, aparte feitjes.

Dat vind ik een beetje jammer, maar ieder zijn stijl. Wat de rest zegt moet je je niks van aantrekken. Je bent hier lang genoeg om mensen op waarde te kunnen schatten.
Reply
Heb je helemaal gelijk in. De tussenstanden kan iedereen zelf ook wel zien. Er zouden wat meer leuke feitjes en dergelijke moeten komen. Een beetje een ludieke wending in plaats van de afzeikmentaliteit die er soms heerst.
Reply
Ik doe mijn best haha.

Tussenstanden op zich is niet erg, als je savonds thuis komt kun je dan vaak nog een beetje zien hoe Nalbandian weer eens een 5-1 voorsprong heeft vergooid Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Jammer trouwens dat een aantal van jullie altijd zo gereserveerd is en geen uitspraken durft te doen over komende wedstrijden. En als iemand het dan doet, wordt er commentaar op gegeven. Nogmaals, daar is een forum toch voor?

Zie de tennispoll voorspellingen!!
Reply
Mist Wrote:Ik zit eigenlijk niet echt te wachten op MTF-taferelen hier...

Ik zal hem 2 dagen of zo laten staan en dan zal ik 'm weghalen...
Reply
Over de vermoeidheid van Ivan hoeven we ons in ieder geval geen zorgen te maken:

Q. Can you tell us how physically you feel after all these matches, what you did after Vienna, how you recovered.
Well, I think it's good. Physically it's fine. I think my body is now used to playing every day. I'm recovering much better now than I did maybe before because you can practice as much as you want. But if you don't have competitive matches, when you play a competitive match after a long time, you struggle in the beginning. But if you play a lot of matches one after the other, your body gets used to it and it's perfectly fine.
Reply
Maar Gonzalez ziet wel kansen:

P. Ahora tienes un partido contra Ljubicic, que viene de ganar en Viena y también viene jugando bien en Madrid…
Me ganó la semana pasada, estaba jugando muy bien yo jugué un partido aceptable, lo vi en un buen momento pero ojalá que llegue más desgastado porque ya ha jugado muchos partidos y en algún momento tiene que caer.
Reply
Ad Wim Wrote:Over de vermoeidheid van Ivan hoeven we ons in ieder geval geen zorgen te maken:

Q. Can you tell us how physically you feel after all these matches, what you did after Vienna, how you recovered.
Well, I think it's good. Physically it's fine. I think my body is now used to playing every day. I'm recovering much better now than I did maybe before because you can practice as much as you want. But if you don't have competitive matches, when you play a competitive match after a long time, you struggle in the beginning. But if you play a lot of matches one after the other, your body gets used to it and it's perfectly fine.

...of het is een rookgordijn... :Big Grin
Reply
Maar hij heeft toch bewezen dat ie daadwerkelijk wel met al die partijen om kan gaan.
Reply
Ginepri wint (zoals verwacht :wink: ) van Ferrer, en doet het ook nog eens in 2 vlotte setjes. Hopelijk is hij in staat om Nadal te stoppen, maar ik vrees het ergste. Over een half uurtje kunnen we gaan juichen voor Ljubicic.
Reply

Forum Jump: