The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Transfers vanaf volgend jaar zonder makelaars.
Gevolg hiervan?

Schijnt dat nu ook slechts 30% van de transfer met een makelaar met fifa-licentie wordt gesloten. Liever helemaal geen regulering dan een beperkte is het motto. Maar heel veel zal er niet veranderen, spelers worden loslopend wild voor louche figuren voorzover ze dat nu nog niet zijn.
Reply
'Ajax heeft gesproken met Koevermans'
Geplaatst op: 25-08-2009 | 10:06 Auteur: J. Burgers Bron: Highlow.nl

Ajax heeft gespreken met Danny Koevermans, dit bericht Highlow.nl. Het medium meldt het nieuws via een bron binnen de scouting van Ajax. Bij de Amsterdammers wordt rekening gehouden met een vertrek van Luis Suárez.

Ajax ziet in Koevermans, spelend bij PSV, als de ideale versterking voorin. De Amsterdammers lijken uitgekeken op Darío Cvitanich. De spits lijkt terug te keren naar zijn vaderland Argentinië.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxcafe.nl/index/nieuws/1595/'Ajax-heeft-gesproken-met-Koevermans'/">http://www.ajaxcafe.nl/index/nieuws/159 ... evermans'/</a><!-- m -->

--
Haha 6,6M voor Koef was een grote miskoop voor PSV, lach me echt dood als deze bankzitter nu voor een paar miljoen kunnen slijten aan Ajax en hij daar wel basiswaardig wordt geacht.
Reply
De Guzman dicht bij transfer naar Valencia
25/08/2009 01:00

EXCLUSIEF - Jonathan de Guzman zal deze week nog een contract tekenen bij Valencia, mits zijn zaakwaarnemer Jan de Visser een akkoord bereikt met de Spaanse topclub. De Visser bespreekt dinsdagavond met een afvaardiging van Valencia de details van de transfer. De Spanjaarden zijn op zoek naar een aanvallende middenvelder na het vertrek van de Argentijn Ever Banega naar Everton. Daarbij is Ruben Baraja geblesseerd en enkele maanden uit de roulatie.

De Guzman zelf wil de stap naar Spanje graag maken. Valencia past perfect in de profielschets die hij had gemaakt van zijn nieuwe club: een subtopper waar de kans groot is dat hij wekelijks aan spelen toe komt. 'Als ik Feyenoord verlaat, dan is het voor een club die bij mij past en mij echt wil hebben', sprak De Guzman zondag nog na zijn glansrijke optreden tegen Roda JC (4-0 zege), waarin hij twee wereldgoals maakte. Dat De Guzman zou vertrekken, stond vast. Vervelend voor Feyenoord is dat hij niet veel opbrengt. Vorig seizoen bood Manchester City nog veertien miljoen, maar die deal ketste af na getreuzel van Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde en de toenmalige technische baas Peter Bosz.

Daarna raakte De Guzman geblesseerd aan zijn meniscus, waardoor hij de rest van het seizoen uit de roulatie was. Sindsdien had hij zijn zinnen gezet op een transfer en weigerde hij zijn aflopende verbintenis te verlengen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:'Ajax heeft gesproken met Koevermans'
Geplaatst op: 25-08-2009 | 10:06 Auteur: J. Burgers Bron: Highlow.nl

Ajax heeft gespreken met Danny Koevermans, dit bericht Highlow.nl. Het medium meldt het nieuws via een bron binnen de scouting van Ajax. Bij de Amsterdammers wordt rekening gehouden met een vertrek van Luis Suárez.

Ajax ziet in Koevermans, spelend bij PSV, als de ideale versterking voorin. De Amsterdammers lijken uitgekeken op Darío Cvitanich. De spits lijkt terug te keren naar zijn vaderland Argentinië.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxcafe.nl/index/nieuws/1595/'Ajax-heeft-gesproken-met-Koevermans'/">http://www.ajaxcafe.nl/index/nieuws/159 ... evermans'/</a><!-- m -->

--
Haha 6,6M voor Koef was een grote miskoop voor PSV, lach me echt dood als deze bankzitter nu voor een paar miljoen kunnen slijten aan Ajax en hij daar wel basiswaardig wordt geacht.

Het is al schandalig dat ze die houten klaas als vervanger zien van Suarez
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is al schandalig dat ze die houten klaas als vervanger zien van Suarez

Volgens mij zien ze hem in eerste instantie als aanspeelpunt BIJ Suarez. Maar mocht die weggaan, dan
zullen ze ook andere spitsen (wie dan?) om Koevermans heen kunnen laten lopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Oud-PSV'er Tardelli nieuwe spits Saint-Etienne
Diego Tardelli keert terug op de Europese velden. De 24-jarige Braziliaan, die enkele jaren geleden min of meer flopte bij PSV, gaat aan de slag bij Saint-Etienne. Hij tekent een vierjarig contract bij de Franse club, meldt l'Equipe.

Tardelli is afkomstig van Atletico Mineiro uit Brazilië, waarvoor hij de afgelopen maanden aan de lopende band scoorde. Hij moet bij Saint-Etienne een aanvalsduo gaan vormen met Boubacar Sanogo, die vorige week overkwam van Werder Bremen.

In het seizoen 2006/ 2007 speelde Tardelli op huurbasis voor PSV. Hij kwam tot dertien optredens in de hoofdmacht van de Eindhovense club, waarin hij drie keer scoorde. Eerder kende hij een weinig succesvol avontuur bij Real Betis Sevilla.

---
Erg opmerkelijk dit. Was altijd een lievelingetje van Piet de Visser, maar al 2x zwaar geflopt in Europa (bij Betis en PSV). Afgelopen jaar toch opeens weer 32x gescoord in 36 duels op het hoogste niveau in Argentinië en laatst zelfs onderdeel van de nationale selectie van Brazilië. :eeeek:
Reply
Ajax kan afscheid nemen van haar verdediger Oleguer. Volgens Griekse media heeft AEK Athene bevestigd dat de transfer zo goed als rond is.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
PSV is bezig met het aantrekken van het wel volgroeide broertje van Sulejmani als je zo naar de foto kijkt. Een echte Servische slager zou Mukkus het noemen. 1.95M, 90kg. De spitsen zullen met knikkende knieën het veld ingaan tegen PSV. Of niet Mukkie? Undecided Ik moet eerst maar eens zien of ie ook kan ballen en t geen Zonneveldje blijkt. Met zo'n speler erbij kan PSV wel mss eindelijk weer eens wat gaan creëeren en zelf minder incasseren uit dode spelmomenten, die toch cruciaal zijn tegenwoordig. Dat was het grote probleem vorig jaar. Bij Ajax zie je dat probleem nog steeds.

[Image: 108574.jpg]
Reply
Verder heeft Honda overigens een topaanbieding uit Rusland laten lopen omdat hij naar PSV wil. Ajax ziet hij als een mooi alternatief, Feyenoord niet echt omdat Ono daar al gespeeld heeft en niet helemaal geslaagd is. Rutten wil Honda ook zeer graag en de zaakwaarnemer van Honda is kind aan huis bij PSV. VVV wil ook graag verkopen, evt. het geld gespreid ontvangen of huurspelers als Nijland en Wuytens om de prijs te drukken. Alles lijkt in handen van Reker. Als PSV vandaag de poulefase van de EL haalt komen er wat miljoenen vrij. Denk dat Honda dan meteen gepresenteerd wordt morgen. De banden tussen VVV en PSV zijn namelijk erg goed, ze zijn ook in gesprek over een samenwerking.

Van mij hoeft Honda overigens niet te komen zolang Afellay hier loopt. Met Honda ook nog in de ploeg wordt het veel te aanvallend of moeten we een talent als Toivonen gaan afschrijven. Dat is ook niks. Ik voel nog het meest voor de optie nu kopen, in de winter over laten komen om een half jaartje te wennen aan PSV. Ibi is uiterlijk volgende zomer toch weg. Arsenal is zelfs nu al serieus geinteresseerd al lijkt dat niet voor 1 september 18.00 uur rond te komen.
Reply
Peter Wrote:Een echte Servische slager zou Mukkus het noemen. 1.95M, 90kg. De spitsen zullen met knikkende knieën het veld ingaan tegen PSV. Of niet Mukkie? Undecided

Knikkende knietjes is overdreven. Maar ik denk dat een gemiddelde eredivisie-spits liever een zo'n scheefgegroeide brabantse smurf als Marcellis bij PSV in de verdediging ziet dan bijvoorbeeld een type-Alex.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Een echte Servische slager zou Mukkus het noemen. 1.95M, 90kg. De spitsen zullen met knikkende knieën het veld ingaan tegen PSV. Of niet Mukkie? Undecided

Knikkende knietjes is overdreven. Maar ik denk dat een gemiddelde eredivisie-spits liever een zo'n scheefgegroeide brabantse smurf als Marcellis bij PSV in de verdediging ziet dan bijvoorbeeld een type-Alex.

Blabla der zijn natuurlijk (kleine, snelle) spitsen genoeg die graag tegen van die onwendbare reuzen spelen.
Reply
NEC meldt zich bij Ajax voor Kennedy
Gepubliceerd op: 27 augustus 2009 10:02


NEC heeft wel oren naar een overname van Ajacied Kennedy Bakircioglu. De Nijmegenaren willen de voorste linie graag versterken.
Of het om een overname op huurbasis gaat meldt De Telegraaf niet. De Zweed mag in ieder geval Amsterdam verlaten. Onder trainer Martin Jol is hij overbodig geworden.

Naast Kennedy zou NEC het ook in beide Feyenoorders, Tim Vincken en Andwelé Slory zien zitten.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Een echte Servische slager zou Mukkus het noemen. 1.95M, 90kg. De spitsen zullen met knikkende knieën het veld ingaan tegen PSV. Of niet Mukkie? Undecided

Knikkende knietjes is overdreven. Maar ik denk dat een gemiddelde eredivisie-spits liever een zo'n scheefgegroeide brabantse smurf als Marcellis bij PSV in de verdediging ziet dan bijvoorbeeld een type-Alex.

Blabla der zijn natuurlijk (kleine, snelle) spitsen genoeg die graag tegen van die onwendbare reuzen spelen.

Heb ik ergens 'onwendbaar' genoemd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De Beuk is weg uit Nimwegen
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:De Beuk is weg uit Nimwegen

Hij kan gewoon in Geitenkamp blijven wonen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Een echte Servische slager zou Mukkus het noemen. 1.95M, 90kg. De spitsen zullen met knikkende knieën het veld ingaan tegen PSV. Of niet Mukkie? Undecided

Knikkende knietjes is overdreven. Maar ik denk dat een gemiddelde eredivisie-spits liever een zo'n scheefgegroeide brabantse smurf als Marcellis bij PSV in de verdediging ziet dan bijvoorbeeld een type-Alex.

Blabla der zijn natuurlijk (kleine, snelle) spitsen genoeg die graag tegen van die onwendbare reuzen spelen.

Heb ik ergens 'onwendbaar' genoemd?

De eerste wendbare speler van 1.95M en 90kg moet ik nog zien. Met zo'n postuur ben je per definitie niet echt wendbaar.
Reply
Robben naar Bayern???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heel fijn, iets meer lucht achterin. Heubach heeft netzoals Perez zijn tijd gehad:

Sheffield United en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de overgang van David Carney. Dat meldt de Engelse club op haar website. De Australisch international zou vandaag in Nederland zijn om zich medisch te laten keuren, om vervolgens een meerjarig contract te ondertekenen. Carney is een linksbenige verdediger die op meerdere posities uit de voeten kan. FC Twente was op zoek naar versterking achterin, nadat Niels Wellenberg vertrok naar NEC en Kuiper (voorlopig) nog te licht werd bevonden voor de linksbackpositie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
strikje erom en wegwezen...

Gerucht: 'Vitesse bezig met Sno'
27-08-09


Alweer een gerucht erbij: Volgens diverse berichten uit de wandelgangen (o.a. Vitesse forum) zou Vitesse 'bezig' zijn om Evander Sno te willen huren/kopen van Ajax. De middenvelder mag bij een goed bod vertrekken. De op 9 april geboren Dordrechtenaar debuteerde bij Ajax op 21 augustus 2008 met een 2-1 verlies tegen Willem II. Daarvoor speelde Sno bij Celtic en Feyenoord.
AjaxF-side.NL
Ajax zou wel mee willen werken aan een verhuur/verkoop omdat Sno op de voorbereiding na nog geen wedstrijd gespeeld heeft.
The great old Ludwig von...
Reply
Zal dan wel een verhuur worden waarbij Ajax zn salaris doorbetaald. Kan me niet voorstellen dat Vitesse een speler meer dan een miljoen salaris per jaar gaat betalen en kan me ook niet voorstellen dat Sno zomaar een groot deel van zn salaris gaat opgeven voor speeltijd.

Las trouwens in VI dat de transfervrije Luque Ajax 15M heeft gekost in totaal. Zou het met die eveneens 'gratis' Atouba ook zo aflopen Gitter? :wink:
Reply
Leuk hoor, die hoeruh transfers die jullie hier postten.....jullie vergeten egt de belangrijktse!

RASMUS ELM NAAR AZ.

HET GROOTSTE ZWEEDS TALENT NA ZLATAN IBRAMIHOVIC TEKENT VANDAAG EEN VIERJARIGE CONTRACT BIJ ONS!
BIJ DE LANDSKAMPIOEN!

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Reply
elmander was ook ooit het grootste talent van zweden.

maar mooi hoor voor die nepclub met nepsupporters.
Reply
waf Wrote:elmander was ook ooit het grootste talent van zweden.

maar mooi hoor voor die nepclub met nepsupporters.

Tot dat hij bij Feynooit kwam daarna ging het al weer een stuk beter bij hem!

Wel een nepclub met nep supporters in de Champignons Leageu! Kan jij niet zeggen met je Feynooit.
Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

:8:
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Reply
Ga maar even kleuren, Scrotum. Mooie champion-kleurplaat voor je....

[Image: champignon.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Scrotum Wrote:Wel een nepclub met nep supporters in de Champignons Leageu!

gaaf man! dan zou ik er maar snel supporter van worden!
Reply
Peter Wrote:Van mij hoeft Honda overigens niet te komen zolang Afellay hier loopt. Met Honda ook nog in de ploeg wordt het veel te aanvallend of moeten we een talent als Toivonen gaan afschrijven. Dat is ook niks. Ik voel nog het meest voor de optie nu kopen, in de winter over laten komen om een half jaartje te wennen aan PSV. Ibi is uiterlijk volgende zomer toch weg. Arsenal is zelfs nu al serieus geinteresseerd al lijkt dat niet voor 1 september 18.00 uur rond te komen.

Heb het idee dat Afellay en Honda prima samen op het middenveld kunnen spelen. Honda is voor elke ploeg een versterking, maar je zult wat anders moeten gaan spelen. Twee spitsen bijvoorbeeld en een 4-mans middenveld. Misschien wel Dzsudzsak als 1 van de spitsen en met Afellay wat meer vanuit de controle. Trainers doen altijd zo moeilijk over systemen en balans, maar volgens mij kun je prima een elftal formeren met Dzsudzsak, Afellay, Honda en Toivonen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Heb het idee dat Afellay en Honda prima samen op het middenveld kunnen spelen. Honda is voor elke ploeg een versterking, maar je zult wat anders moeten gaan spelen. Twee spitsen bijvoorbeeld en een 4-mans middenveld. Misschien wel Dzsudzsak als 1 van de spitsen en met Afellay wat meer vanuit de controle. Trainers doen altijd zo moeilijk over systemen en balans, maar volgens mij kun je prima een elftal formeren met Dzsudzsak, Afellay, Honda en Toivonen.

Dat kan alleen als je Toivonen in de spits zet en dat wil ik dus niet, daar heeft hij niks te zoeken. Dzsudzsak hoort duidelijk op links. Hou je voor Honda en Toivonen maar 1 plek over, achter de spits. 1 van die 2 beland dan dus op de bank. Kunnen beiden niet vanaf rechts (Honda is stijf links, Toivonen geen vleugelspeler) en ook beiden niet controlerend. En Afellay hoort dan op rechts omdat Engelaar tegen NAC wel liet zien belangrijk te gaan worden voor PSV. Hij en Afellay samen als verdedigende middenvelders is te aanvallend.

----Engelaar-Simons (voor de broodnodige controle)
-Afellay-Honda-Dzsudzsak
-----Koevermans

Dit zou ik geweldig vinden. Koevermans ramt de vele ballen die hij van de 3 achter hem krijgt er wel in, alleen zonde van talent Toivonen dat hij dan buiten de ploeg valt.
Reply
waf Wrote:
Scrotum Wrote:Wel een nepclub met nep supporters in de Champignons Leageu!

gaaf man! dan zou ik er maar snel supporter van worden!

Waf, je moet nog even zeggen dat ie een rotkop heeft!
[Image: pu_elmma_big.jpg]

Goede aankoop van AZ, overigens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Scrotum Wrote:Wel een nepclub met nep supporters in de Champignons Leageu!

gaaf man! dan zou ik er maar snel supporter van worden!

Waf, je moet nog even zeggen dat ie een rotkop heeft!
[Image: pu_elmma_big.jpg]

Goede aankoop van AZ, overigens.

godskolere, wat een geitenmuil.

waar is die servische slager van jullie eigenlijk?
Reply
waf Wrote:waar is die servische slager van jullie eigenlijk?

Op de bank. Heeft een trainingsachterstand opgelopen, omdat ie nog 3 weken in Servië is geweest om zijn papieren te regelen bij die servische ambtenarij.
Wel een keurige gele kaart vandaag. Deed ie goed. Zelf buiten het veld pakt ie al geel.

Nu we het toch over servische slagers hebben: Waar is die van jullie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: