01-09-2009, 08:07 PM
mindlight Wrote:Die Andreev Maar 6 games tegen Witten :eeeek:Echt heel erg... ](*,)
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2009
|
01-09-2009, 08:07 PM
mindlight Wrote:Die Andreev Maar 6 games tegen Witten :eeeek:Echt heel erg... ](*,)
01-09-2009, 08:21 PM
Prima Verdasco..Prima Berdych...
Moet nog maar zien of Murray het trekt met zijn countersepl..Hij zal zelf moeten aanvallen op deze snelle banen.
01-09-2009, 08:42 PM
SAfina 3-0 achter derde set tegen 18-jarige.
Kom op Verdasco, Berdych en Ram!
01-09-2009, 09:26 PM
Allez Ouanna =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
01-09-2009, 09:53 PM
Ouanna ook de break in de 2e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
01-09-2009, 09:57 PM
Klasse Berdych! =D>
En Ouanna ook lekker, nu moet de koning nog even warmdraaien, en dan kan Djoko ook vast inpakken.
01-09-2009, 10:36 PM
Kevin Kim ook de baan op, hij mag vandaag 3 sets spelen, dus meer dan 3 games moet toch eens gaan lukken?
01-09-2009, 11:03 PM
mindlight Wrote:Kevin Kim ook de baan op, hij mag vandaag 3 sets spelen, dus meer dan 3 games moet toch eens gaan lukken?Voorlopig heeft hij er al 5 (met break voor). =D>
01-09-2009, 11:10 PM
Ljubo kansloos...
Knappe keus Buurs...Ouanna...Echt niet verwacht.
01-09-2009, 11:14 PM
Mitch Wrote:mindlight Wrote:Kevin Kim ook de baan op, hij mag vandaag 3 sets spelen, dus meer dan 3 games moet toch eens gaan lukken?Voorlopig heeft hij er al 5 (met break voor). =D> Ja, erg netjes! En Ouanna idd een mooie keuze, die had ik ook niet aan zien komen.
01-09-2009, 11:24 PM
Er lijkt alweer een echte Kim set aan te komen nu :8:
01-09-2009, 11:58 PM
Stille Wrote:Na lange tijd neem ik ik Berdych weer eens, wat een drama! wat een UE's Toch door, maar hij gaat eraf tegen Zeballos.
02-09-2009, 12:05 AM
mindlight Wrote:Die Andreev Maar 6 games tegen Witten :eeeek: En dat is pas zn eerste ATP zege ooit.. Die Andreev heeft gewoon lopen tanken, dat kan toch niet anders?
02-09-2009, 11:10 AM
Wat een held die Maximo Gonzalez, eerste twee sets geen schijn van kans maar de wedstrijd er alsnog uitslepen =D>
02-09-2009, 11:44 AM
Murray, berdych! =D>
Die Wawrinka is ook lekker in vorm zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-09-2009, 12:21 PM
en wat te denken van Karlovic??? :eeeek:
verliest zelfs 2 tiebreaks.... :crazy:
02-09-2009, 01:39 PM
Ook erg opvallend ja, al is het natuurlijk bijna een zekerheidje dat Ivo op een GS in de 1e ronde eruit vliegt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-09-2009, 06:41 PM
Monfils wel erg eenvoudig langs Chardy...Helaas niet voor hem gekozen.
Safin gaat uitstekend tegen Melzer...Staat goed te serveren.
02-09-2009, 08:45 PM
Als iemand Nadal moet pakken, dan Monfils maar, maar ik zie het niet gebeuren.
02-09-2009, 08:49 PM
Cuevas begint voorlopig uitstekend, mijn speler tegen de toch 6x gekozen Guccione.
02-09-2009, 09:06 PM
Nou, Nadal de baan op. De enige keer in mijn FTM/TM carriere dat ik hem nam, verloor hij in R1, hopelijk gaat hij nu dan eindelijk punten voor me binnenhalen.
02-09-2009, 09:17 PM
Hoewel het uit de stand niet blijkt, vind ik Gasquet veel beter spelen dan voor zijn schorsing.
02-09-2009, 09:30 PM
Cuevas! =D>
02-09-2009, 09:31 PM
Ja lekker he, nog 1 setje, kom op jongen!
En ben blij dat er nog iemand hier reageert vanavond, het lijkt helemaal niet te leven, dit toernooi.
02-09-2009, 09:33 PM
Ad is er niet :wink:
Het toernooi moet eigenlijk nog beginnen. En het einde van het jaar nadert.... Wordt het vaak rustiger op het forum.
02-09-2009, 09:35 PM
Ja dat klopt, maar normaal is het pas half november zo rustig als de laatste dagen hier...
En dat het toernooi nog moet beginnen klopt op zich ook wel, maar als je met Karlovic/Berrer/Andreev/Ram of weet ik wie in je team zit baal je toch al wel dat zo'n gast maar 10 (of 35) punten oplevert lijkt me.
02-09-2009, 09:36 PM
Cuevas beslist het =D>
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|