05-09-2009, 12:35 AM
Dag Ouanna...
Dag Robby...Terechte zege...Veel meer talent heeft Almagro...Al is het balen voor FTM.
Dag Robby...Terechte zege...Veel meer talent heeft Almagro...Al is het balen voor FTM.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2009
|
05-09-2009, 12:35 AM
Dag Ouanna...
05-09-2009, 02:18 AM
buurs Wrote:Je hebt gewoon Ginepri bij FTM, ontzettende drol, of is de poll nu opeens belangrijkerHaggie Wrote:wat doe je toch buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-09-2009, 02:25 AM
kooltje Wrote:Fijn dat Ad even geweest is om even af te geven...Ach, afgeven, ik merk gewoon wat er allemaal voor onzin uitgekraamd wordt als ik zo even een week lang dit topic bekijk zonder er zelf in te posten (en het is ook gewoon doorgegaan vanavond; Potro nu al als favoriet tegen Murray betitelen omdat ie in de 1e twee partijen meer indruk maakt . Normaliter zal ik er zelf vast ook wel aan meedoen, maar nu dus niet en dan wordt het wel akelig duidelijk. Ik was het stilzwijgend wel opvallend vaak met jou eens, trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-09-2009, 08:59 AM
Ad Wim Wrote:Dat ben ik dan weer met jou eens...Murray en Potro winnen overtuigend en dan is nu ineens Potro favoriet ipv voor het toernooi Murray. Dat ze beide eenvoudig verder zouden gasan stond namelijk al vast blessures uitgesloten.kooltje Wrote:Fijn dat Ad even geweest is om even af te geven...Ach, afgeven, ik merk gewoon wat er allemaal voor onzin uitgekraamd wordt als ik zo even een week lang dit topic bekijk zonder er zelf in te posten (en het is ook gewoon doorgegaan vanavond; Potro nu al als favoriet tegen Murray betitelen omdat ie in de 1e twee partijen meer indruk maakt . Normaliter zal ik er zelf vast ook wel aan meedoen, maar nu dus niet en dan wordt het wel akelig duidelijk. Ik was het stilzwijgend wel opvallend vaak met jou eens, trouwens... Goed om te horen dat je het grotendeels met mij eens was...Had ook wat meer tijd deze week .
05-09-2009, 09:07 AM
De nr's 1 t/m 17 in de derde ronde. Ferrer, nr. 18, was de eerste die eruit ging na set 4 en 5 kansloos verloren te hebben van Acasuso.
Nadal won de eerste set met 6-0 en verloor daarna de tweede! Toen werd ik wakker...Begin van de set ging gelijk op, totdat Nadal twee keer versnelde en zo beide sets won. Dent won een thriller tegen Navarro. 11-9 in de tb van de 5de set... Vanavond de eerste echte wedstrijden op de OOP: Soderling tegen Querrey Verdasco tegen Haas...Hup Nando! Roddick tegen Isner...Eerste test voor Roddick...Kan hij de belangrijke pnten in de tb pakken?! Ik noem ook nog Federer tegen Hewitt...Al verwacht ik een kansloze Hewitt.
05-09-2009, 09:32 AM
sam is uitermate belangrijk!
En hup Isner!
He i’m back, koploper FTM 2018!
05-09-2009, 09:56 AM
Het wordt een beetje buigen of barsten vandaag. Querrey en Haas winnen en het kan echt leuk gaan worden. Als ze verliezen, kan ik fluiten naar een topweek. Ik zie ze echter beiden als lichte underdog, maar ze hebben ook zeker de kwaliteiten om gewoon te winnen.
Verder hoop ik op een stuntje van Isner en op een mooie partij Federer-Hewitt. Vraag is hoeveel ik ervan meekrijg ivm voetbal...
05-09-2009, 10:02 AM
Zag dat Nadal 6-0 en een break voorstond, weergaloos speelde en daarna opeens geen bal meer raakte. Het is nog een beetje te wisselvallig allemaal. Dat kan tegen Kiefer nog, maar niet tegen de top. Die komt ie echter pas in de SF tegen...
En hij was wel echt weer gevaarlijk goed in die eerste set.
05-09-2009, 10:43 AM
Zit nu even de herhaling te kijken op ES en wat een weergaloze pot zeg :eeeek:
05-09-2009, 10:45 AM
Zoals ik al eerder aangaf, oa tegen Kooltje, is Nadal echt wel iemand om rekening mee te houden voor deze twee weken!
05-09-2009, 10:49 AM
Respect voor Dent hoor, wat een marathonpartij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
05-09-2009, 12:13 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Je hebt gewoon Ginepri bij FTM, ontzettende drol, of is de poll nu opeens belangrijkerHaggie Wrote:wat doe je toch buurs? Als de nr. 2 Ginepri ook heeft, dan interesseert Ginepri mij niet. Dan ga ik liever door in de poll bij een GS. Ik wil graag het aantal weken achter elkaar op 1 verbreken bij de poll. Al vraag ik me af of dat is bijgehouden :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
05-09-2009, 03:05 PM
meteen vanaf het begin Fedex-Hewitt. Heerlijk!
Ik kijk nu Nadal. Hij speelde wel erg sterk hoor! Paar schoonheidsfoutjes maar hij heeft nog een paar opwarmpotjes.
05-09-2009, 04:34 PM
Laat maar eens weten of je vanavond nog naar Doetinchem gaat ontzettende zak hooi. :razz:
Federer wint dat natuurlijk met 3x 6-3 oid. Wel mooi dat 't toernooi vandaag echt begint.
05-09-2009, 04:46 PM
Vanaf vandaag worden de partijen idd interressanter : !
Met wie wil je naar Doetinchem toe dan, kakkerlak? :wink:
05-09-2009, 05:23 PM
Federer werkt een 0-40 weg. =D>
Kohli een break voor tegen Steppie. =D> Djoko werkt een break achterstand direct weg tegen Witten.
05-09-2009, 05:30 PM
komt goed met novak. Steppie moet ff winnen. Hup hewitt!
05-09-2009, 05:50 PM
Jezus wat is Federer slecht. Dit kan een verrassing worden. Wat een UE's
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
05-09-2009, 05:51 PM
doe het lleyton, pak die eerste set!
Kom op nou Novak! Speelkwartier is voorbij nu!
05-09-2009, 05:54 PM
23 UE's van Federer in de 1e set! 4-2 40-0 voor en dan 4-6 verloren. DROL !
05-09-2009, 05:54 PM
Federer die moeite heeft met die ouwe bok en djoko die moeite heeft met challenger held Witten. Wat een raar begin. Dan maar in 4.
05-09-2009, 05:55 PM
En dan breakt Stepanek ook in de 2e set. Wat een ellende!
05-09-2009, 05:58 PM
Witten serveert ook voor de set, Djoko moet verdorie de winnaar van 't stukje Roddick-Isner-Haas-Verdasco pakken.
05-09-2009, 06:01 PM
Stille, ik zit niet te kijken hoor, maar de verwachting is toch hopelijk wel dat Federer er zo over heen knalt?
05-09-2009, 06:01 PM
Jezus die forehands van Federer. Pijn aan de ogen!
05-09-2009, 06:03 PM
Wedstrijd was op ES2, nu op ES1 dus je kan hem daar volgen. En anders via atdhe
05-09-2009, 06:04 PM
Hehe eindelijk eens een game met geen UE
05-09-2009, 06:04 PM
Stille Wrote:Jezus die forehands van Federer. Pijn aan de ogen! Van die afzwaaiers met de FH heeft ie 1,5 jaar lang last gehad maar dacht toch dat ie dit nu wel achter 'm had liggen. :roll:
05-09-2009, 06:05 PM
Dan breakt Djoko makkelijk terug en staat 't daarna weer vlot 3-0 in de TB voor Witten. Gaat nergens over.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|