08-09-2009, 07:48 AM
Djoko gaat nu ook hard over Verdasco heen. Die heeft zijn eindpunt bereikt. Dan moet Djoko alleen ff een topdag hebben tegen Fedex!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2009
|
08-09-2009, 07:48 AM
Djoko gaat nu ook hard over Verdasco heen. Die heeft zijn eindpunt bereikt. Dan moet Djoko alleen ff een topdag hebben tegen Fedex!
08-09-2009, 09:26 AM
Haggie Wrote:Djoko gaat nu ook hard over Verdasco heen. Die heeft zijn eindpunt bereikt. Dan moet Djoko alleen ff een topdag hebben tegen Fedex!Jij bent zo kortzichtig...Alleen maar omdat je Djoko bij FTM hebt.
08-09-2009, 09:49 AM
Vanavond duimen voor Monfils! Murray en Potro zie ik wel sneller winnen. Gonzo-Tsonga is voor mij een echte 50-50 pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-09-2009, 10:01 AM
kooltje Wrote:Haggie Wrote:Djoko gaat nu ook hard over Verdasco heen. Die heeft zijn eindpunt bereikt. Dan moet Djoko alleen ff een topdag hebben tegen Fedex!Jij bent zo kortzichtig...Alleen maar omdat je Djoko bij FTM hebt. Jij hebt uiteraard Verdasco :8:
08-09-2009, 10:42 AM
andre Wrote:Djokovic-Stepanek daarentegen...Stille Wrote:Soderling-Davydenko 70-30, Federer-Robredo 70-30, Djokovic-Stepanek 50-50 (drama vorm Djoko en Step heel degelijk), Isner-Verdasco 45-55Beetje mosterd na de maaltijd, maar Robredo 30% kans tegen Federer is natuurlijk niet reëel. Soderling-Davydenko vind ik wel knap ingeschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-09-2009, 10:53 AM
Djoko heeft zich weer verzoend met het publiek en McEnroe doet leuk mee.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=N8gbgse0WsY">http://www.youtube.com/watch?v=N8gbgse0WsY</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-09-2009, 11:10 AM
Zo zie ik Djoko toch het liefst. Mooi dat hij weer relaxed en vrolijk is, die prestaties volgen bij hem dan vanzelf wel.
08-09-2009, 11:11 AM
Het is voornamelijk mooi dat het publiek hem weer mag, want die kan ie nog eens nodig gaan hebben...
08-09-2009, 11:12 AM
Ja dat is waar, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat het publiek voor Djoko kiest mocht het een wedstrijd tegen Federer worden.
08-09-2009, 11:19 AM
Ja, ik uiteraard ook, hoewel een Federer-Nadal finale niet gek zou zijn in dit geval.
08-09-2009, 11:20 AM
mindlight Wrote:Ja, ik uiteraard ook, hoewel een Federer-Nadal finale niet gek zou zijn in dit geval. Dat Nadal de finale haalt, lijkt me duidelijk gezien zijn vorm. Djoko - Nadal mooi zijn. :
08-09-2009, 11:22 AM
Hebben jullie trouwens de (tussen)stand van FTM al gezien?
08-09-2009, 11:23 AM
Djoko mag van mij best de finale halen, maar dan wel tegen Murray.
Hij speelde heel erg goed in de eerste twee sets vannacht. Hij moet natuurlijk eerst nog langs Verdasco wat al heel lastig gaat worden, vraag dat maar aan Murray, maar hij is natuurlijk wel iemand die Federer op een mindere dag kan afstraffen, zelfs op een GS. Dat het gebeurt, lijkt me echter niet zo waarschijnlijk.
08-09-2009, 11:24 AM
Haggie Wrote:Hebben jullie trouwens de (tussen)stand van FTM al gezien?\/ Kan nog leuk worden als Tsonga-Murray de SF wordt daar :o
08-09-2009, 11:28 AM
Haggie Wrote:Hebben jullie trouwens de (tussen)stand van FTM al gezien? Bij mij moeten er nog 70 pnt bij \/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-09-2009, 11:29 AM
Lijkt me duidelijk dat Nadal dus NIET de finale haalt gezien zijn buikspierblessure... :-s
08-09-2009, 11:46 AM
Kraaitje toch. Dat is allemaal spel. Nadal zal elke wedstrijd zo goed spelen als nodig. Hij kan zich vanaf eergister na de wedstrijd tot aan vanacht tot lekker laten behandelen. Niets aan het handje!
08-09-2009, 11:50 AM
Trouwens voor het eerst ooit dat er bij de mannen geen Amerikaan in de QF van de US Open staat
08-09-2009, 11:58 AM
Vanavond als ik thuis kom van trainen.. Gonzalez - Tsonga! Helaas zal Eurosport naar Murray - Cilic gaan!
08-09-2009, 12:03 PM
Haggie Wrote:Vanavond als ik thuis kom van trainen.. Gonzalez - Tsonga! Helaas zal Eurosport naar Murray - Cilic gaan! eurosport 2 wordt louis armstrong stadion uitgezonden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-09-2009, 12:06 PM
De leukste partij natuurlijk weer de nachtpartij, verdomme. Al kan Tsonga-Gonzo ook mooi worden natuurlijk, maar daar heb ik geen duidelijke favoriet.
08-09-2009, 12:40 PM
Das logisch Ad. Wen er maar aan : morgen Fed-Sod ook de nachtpartij en een waarschijnlijk Mur-Pot ook
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-09-2009, 05:27 PM
Op eurosport 2 nu live Bryan/Bryan - Ball/Guccione.
Wat een servicegeweld :8: eerste 5 games zijn allemaal love games =D>
08-09-2009, 05:31 PM
Hogenkamp pakt de 1e set met 6-1 =D>
08-09-2009, 05:42 PM
Ad Wim Wrote:Djoko heeft zich weer verzoend met het publiek en McEnroe doet leuk mee. Ik vind dat gestuiter van McEnroe grappiger =D> En wat te denken van die laatste volley
08-09-2009, 06:37 PM
Grappiger dan wat?
08-09-2009, 06:38 PM
dan die imitatie van Djoko.
08-09-2009, 06:39 PM
Zeg ik daar iets over dan?
08-09-2009, 06:44 PM
dat zeg ik toch niet.
ik zeg gewoon dat ik de imitatie van McEnroe grappiger vind dan die van Djoko.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|