08-09-2009, 10:12 PM
Jaaaaaaaa 5*-2, kom op Marin! =D>
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2009
|
Jaaaaaaaa 5*-2, kom op Marin! =D>
Ik kom net thuis en zie Cilic. =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Kom op jongen. Ik heb je als enige gekozen deze week. Nu mag je ook het toernooi winnen. :-({|= :-({|= Met Federer, Del Potro en Gonzalez ook nog lijkt de US Open eindelijk weer eens op een kuiperweek....... [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
08-09-2009, 10:13 PM
Dat zou een mooie goedmaker voor RG zijn Kuiper! Het zouden zomaar 4 kwartfinalisten kunnen worden, hoewel Gonzo een 50-50 pot is natuurlijk.
08-09-2009, 10:13 PM
ik gun het je kuiper!
finale: federer - nadal (del potro) :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-09-2009, 10:14 PM
Wie stuurt Ad even een sms dat Del Potro eruit ligt :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ai, Cilic begint met een DF. Kom op jongen, concentratie!
buurs Wrote:Wie stuurt Ad even een sms dat Del Potro eruit ligt :lol: Wat zou de grap daarvan zijn?
ace en 15-15
dit mag niet meer fout gaan! [-o<
08-09-2009, 10:15 PM
en nog een ace!
30-15
2 MP [-o<
2 mp voor Cilic! =D>
08-09-2009, 10:16 PM
GSM Cilic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feli Kuiper! :-({|=
08-09-2009, 10:16 PM
Hoppa, en wederom faalt Murray op een grand slam, heerlijk! =D>
08-09-2009, 10:19 PM
Ad Wim Wrote:en wederom de aloude wijsheid: toppers weten altijd net even dat eruit te persen om die wedstrijd gewoon te winnen. Wat ben jij een topper :lol: Je zou Murray maar hebben
08-09-2009, 10:20 PM
benieuwd wanneer Ad en Cc weer online komen
He i’m back, koploper FTM 2018!
08-09-2009, 10:21 PM
Die zullen ongetwijfeld niet thuis zijn, iig Ad gaat niet 3 sets lang zijn mond houden als Murray het zo loopt te verkloten.
murray had gewoon twee setpoints op 45 15-40? Hahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
cc nu online :-({|=
En dan te bedenken dat Monfils komende nacht ook gaat stunten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-09-2009, 10:22 PM
Als je dat echt denkt moet je daar gewoon 50 euro op knallen. Het lijkt mij echter niet zo'n reeel scenario.
08-09-2009, 10:23 PM
Waarom niet? Nadal is volgens mij niet 100% fit. Monfils heeft volgens mij al een keer in Arabie van Nadal op HC gewonnen en Monfils speelt tot nu toe ook heel goed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-09-2009, 10:27 PM
Nee dat was in Doha dit jaar, maar die buikspierblessure van Nadal stelt niets voor. Verder is hij gewoon fit. Maargoed Potro was toch ook niet fit?
En Monfils speelt zeker goed, maar die gaat echt niet van Nadal winnen. Dan vrees ik Tsonga/Gonzalez veel meer.
08-09-2009, 11:09 PM
Hahaha, wat een grap weer dit. Zo dik en nog tegen Cilic ook
Zul je zien dat die Cilic tegen Potro weer ongehoord gaat falen... Buursweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-09-2009, 11:15 PM
buurs Wrote:Volgens mij heb ik Murray nooit een topper genoemd, integendeel zelfs! Die jongen kan alleen maar TMSs en kuttoernooitjes winnen, hoe kun je een topper zijn als je nog nooit een GS gewonnen hebt?Ad Wim Wrote:en wederom de aloude wijsheid: toppers weten altijd net even dat eruit te persen om die wedstrijd gewoon te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-09-2009, 11:23 PM
Wat een top avond!
Voor de poll en FTM wint Potro! Cilic helemaal top en Murray kansloos zo te lezen...Ben benieuwd tegen Potro. Straks Gonzo Tsonga...Maakt weinig uit volgens mij voor FTM. Monfils mag de avond compleet maken...Weg met Rafa!
08-09-2009, 11:26 PM
Ad Wim Wrote:Niet alleen richting Ad...buurs Wrote:Volgens mij heb ik Murray nooit een topper genoemd, integendeel zelfs! Die jongen kan alleen maar TMSs en kuttoernooitjes winnen, hoe kun je een topper zijn als je nog nooit een GS gewonnen hebt?Ad Wim Wrote:en wederom de aloude wijsheid: toppers weten altijd net even dat eruit te persen om die wedstrijd gewoon te winnen. Nu is Murray ineens geen topper meer? Wat een impulsieve en ondoordachte opmerking. Zoveel toernooien als hij wint, zijn ranking, zijn spel. Natuurlijk een topper! Dat Federer en Nadal beter zijn op de GS zegt meer over hun als over Murray.
08-09-2009, 11:30 PM
Ligt eraan wat je onder topper verstaat. Als je mijn uitspraak neemt, die buurs quote, vind ik Murray geen topper nee. Want zeker in een best-of-5 verliest hij dus te veel partijen die ie hoort te winnen. Waar Federer en Nadal op de big points juist hun beste spel spelen en aanvallen, gaat Murray lopen pushen en wachten op de fout. En dat wordt nu terecht afgestraft. Het is gewoon een laffe drol en een lelijke tennisser, dat heb ik volgens mij altijd gezegd, ook als ik hem had, en zulk soort verliezen maken dat alleen maar erger.
En ik vind dat je toch wel minimaal een GS gewonnen moet hebben en er constant in moet presteren om een echte topper genoemd te worden. En nogmaals, volgens mij heb ik Murray nooit echt een topper genoemd. Ik zag hem alleen wel als de duidelijke favoriet voor de finale deze US Open, maar dat doet daar niks aan af volgens mij. Heb ook geen moment over hem getwijfeld, en dit is dan ook wel heel triest. Uitgerekend tegen een gast die het hele jaar niks presteert en zijn talent niet waar maakt
09-09-2009, 12:01 AM
Ad Wim Wrote:Ligt eraan wat je onder topper verstaat. Als je mijn uitspraak neemt, die buurs quote, vind ik Murray geen topper nee. Want zeker in een best-of-5 verliest hij dus te veel partijen die ie hoort te winnen. Waar Federer en Nadal op de big points juist hun beste spel spelen en aanvallen, gaat Murray lopen pushen en wachten op de fout. En dat wordt nu terecht afgestraft. Het is gewoon een laffe drol en een lelijke tennisser, dat heb ik volgens mij altijd gezegd, ook als ik hem had, en zulk soort verliezen maken dat alleen maar erger. Helemaal mee eens. Tsonga tegen Gonzalez is tot nu toe een leuke wedstrijd . Hup Tsonga! |
« Next Oldest | Next Newest »
|