The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
Klasse Potro. Op naar die finale regen Federer. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kooltje Wrote:Ik zeg al heel de US Open dat Nadal niet topfit kan zijn...
Is niet waar als hij wint en wel waar als hij verliest...Hoe kortzichtig Undecided
Ik was het in die discussie voornamelijk met je eens, en ML trouwens ook. Ik zei ook al dat ik Nadal in deze omstandigheden zag verliezen van Potro. Wel leuk om pagina 27 en 28 van dit topic nu door te lezen, en dat is Hag waarsch ook aan het doen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch blijven die weken waarin ik Nadal wel neem (dit is de tweede maal), me maar bar slecht bevallen :8:
Reply
3-0 Potro...klasse!!! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Ik zeg al heel de US Open dat Nadal niet topfit kan zijn...
Is niet waar als hij wint en wel waar als hij verliest...Hoe kortzichtig Undecided
Ik was het in die discussie voornamelijk met je eens, en ML trouwens ook. Ik zei ook al dat ik Nadal in deze omstandigheden zag verliezen van Potro. Wel leuk om pagina 27 en 28 van dit topic nu door te lezen, en dat is Hag waarsch ook aan het doen Wink
Pagina 27 =D>
Vooral die Haggie met zijn half uurtje nu...Wat een vermaak...
Reply
Snap ik ja. Maar toch is het ook weer niet zo ontzettend verrassend dit (het gemak waarop even buiten beschouwing gelaten), de US Open ligt hem gewoon niet.

Je ziet gewoon hoe kwetsbaar Nadal op snel HC is. Er zijn alleen ontzettend weinig gasten die het drie sets lang volhouden, maar degenen die het kunnen, maken meteen ook een aardige kans als Nadal een mindere dag heeft of niet 100% is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zal mij niet verbazen als nadal nog opgeeft...Doet hij wel vaker opweg naar een nederlaag...
Ik ga nog even genieten van de laatste games...
Reply
Ad Wim Wrote:Snap ik ja. Maar toch is het ook weer niet zo ontzettend verrassend dit (het gemak waarop even buiten beschouwing gelaten), de US Open ligt hem gewoon niet.

Je ziet gewoon hoe kwetsbaar Nadal op snel HC is. Er zijn alleen ontzettend weinig gasten die het drie sets lang volhouden, maar degenen die het kunnen, maken meteen ook een aardige kans als Nadal een mindere dag heeft of niet 100% is.

Nee, het verrast mij ook niet zo inderdaad, maar zo dik :eeeek:
Reply
Maar wie weet gaat Potro wel choken, dan kan het nog leuk worden
Reply
oef. Dit had ik niet verwacht. ALLES OF NIETS RAFA!!
Alle hoop is nu op djoko gevestigd. Anders moet deze goede potro fedex maar verslaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Maar wie weet gaat Potro wel choken, dan kan het nog leuk worden

4-1. choken. :lol: :lol:
Klasse Potro, weg met die Nadal al veel te veel punten.
Reply
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Maar wie weet gaat Potro wel choken, dan kan het nog leuk worden

4-1. choken. :lol: :lol:
Klasse Potro, weg met die Nadal al veel te veel punten.

Zo'n gekke gedachte is dat toch niet? Die jongen staat op de drempel van zijn eerste GS-finale, als dat door zijn hoofd gaat spoken ben ik benieuwd wat de invloed daarvan op zijn spel is.
Reply
klasse nadal. Vechten!!!
Reply
nu zometeen de great escape van rafa. Je moet het maar durven om je tegenstanders zo'n enorme voorsprong te geven Hakkuh
Reply
feli mensen met Potro! (ooh dat ben ik zelf ook)
Reply
Nou idd, feli, ik ben weer even klaar met Nadal
Reply
nadal meer punten gehaald dan de mensen met murray of roddick...
Reply
De keuze tussen Potro en Murray is toch wel erg belangrijk gebleken, helaas de verkeerde.

Nu even twee uur wat anders doen en dat gaat het echt los (hopelijk).
Reply
precies Ad. ik wil een fantastische pot zien!
Reply
Wel weer mooi om zo'n gast dan zo voor de camera te zien staan.
Reply
Ai, dat heb ik dan even gemist, wat was er?

Voor FTM moet Federer trouwens echt wel winnen, want hij gaat Potro ook zeker pakken. Als Djoko wint, geef ik Potro ook nog een goede kans de titel te pakken ook. Dat zou dramatisch zijn voor FTM.
Maar ik gun het Djoko zo ontzettend om de finale te halen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, dat heb ik dan even gemist, wat was er?

Voor FTM moet Federer trouwens echt wel winnen, want hij gaat Potro ook zeker pakken. Als Djoko wint, geef ik Potro ook nog een goede kans de titel te pakken ook. Dat zou dramatisch zijn voor FTM.
Maar ik gun het Djoko zo ontzettend om de finale te halen...

Ik gun het zowel Federer als Djoko, dat maakt me weinig uit.

Potro kon amper praten, en gaf kinderlijk knullige antwoorden op goedbedoelde vragen van de interviewer, best, vertederend om te zien.
Reply
Federer - Potro als finale geeft wel heel veel rust voor mij (FTM).
Uiteraard hoop ik dan dat mijn favoriet Federer wint.
Reply
Deze winst van Potro geeft mij helaas ook heel veel rust. Dit gaat echt veel plaatsen kosten, wat een slechte keuze is dit geweest ](*,)
Reply
Toch nog jammer dat Cilic het niet kon doortrekken tegen Potro. Tegen deze Nadal had ook Cilic een kans gehad. Dat had pas echt mooi geweest. :lol: :lol:
Reply
Daar gaan we dan!
Reply
Apart begin. Vooral veel servicegeweld en nauwelijks rally's. Federer speelt heel wild en gejaagd en probeert alles binnen 4 slagen af te maken en die gaan dan vaak ook 2 meter uit. Djoko begint vrij aardig, degelijker.
Reply
Maar dan een ongeduldige game van Djoko met 3 ballen 1 cm uit en alweer de rebreak.
Reply
Het niveau stijgt. Jammer van die slordige game van Djoko net, want ik denk dat het alleen een wedstrijd wordt als hij de 1e set pakt.
Reply
Ai, Djoko wordt hier ontzettend genaaid door de scheids. Eerst overruled ie al terwijl ie dik in was en er bovenop zat, en dan geeft de scheids een let terwijl Federer er nooit bij kon en de call kwam nadat Federer de bal geraakt had. Ongelooflijk :eeeek:

Ben ik de enige die kijkt?! :roll:
Reply

Forum Jump: