10-07-2009, 08:32 PM
Israel 2-0 voor tegen Rusland en Karlovic wint op gravel van Blake na een 2-0 achterstand in sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Davis Cup 2009
|
10-07-2009, 08:32 PM
Israel 2-0 voor tegen Rusland en Karlovic wint op gravel van Blake na een 2-0 achterstand in sets.
11-07-2009, 08:19 PM
En 3-0 Israel door Erlich/Ram, zoals te verwachten was. Eerste halve finale voor de Joden lijkt me?
12-07-2009, 11:51 AM
Hier zal Dudi wel een biertje op hebben gedronken. \/ \/
12-07-2009, 12:57 PM
Wat een gefaal van die Russen zeg...
12-07-2009, 09:12 PM
Jammer dat A. Beck het niet weet af te maken, maar met Tsjechië, Kroatië en Israël staan er 3 verrassende landen in de halve finale.
16-09-2009, 05:46 PM
De deelname van tennisser Raemon Sluiter aan de Daviscupwedstrijd tegen Frankrijk is onzeker. De Rotterdammer ontbrak woensdag op de training. ââ¬Å¾Raemon voelde zich ziek. Hij had vannacht overgegeven. Daarop is besloten dat hij in bed blijftââ¬Â, vertelde captain Jan Siemerink woensdag
Siemerink kan tot een uur voor de loting, die donderdag om 12 uur is, een vervanger aanwijzen. ââ¬Å¾Het is nog niet heel ernstig, maar we moeten met elk scenario rekening houden. Het is vervelend. Hier zitten we natuurlijk niet op te wachten.ââ¬Â Nederland en Frankrijk treffen elkaar vanaf vrijdag in Maastricht, inzet is een plaats in de wereldgroep. Kan het niveau toch niet aan...
16-09-2009, 06:01 PM
Ben aant denken .. MECC is 300 meter lopen van mijn huis.
Maar 40 euro betalen om Igor Sijsling en Jesse Huta Galung geveegd zien worden?
16-09-2009, 06:04 PM
Kuip, geen kaartjes dit keer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-09-2009, 06:19 PM
Elikian Wrote:Ben aant denken .. MECC is 300 meter lopen van mijn huis.De Bakker speelt gewoon hoor... Het woelige tennisleven van Thiemo de Bakker krijgt steeds meer structuur. De geboren Hagenaar won de afgelopen maanden vier challengertoernooien. Ook door weggegevallen concurrentie in eigen land begint De Bakker vrijdag als kopman aan de Daviscupontmoeting met Frankrijk. Het is een mooie test om te zien waar ik staââ¬Â, vertelde De Bakker woensdag in het MECC van Maastricht waar het team zich sinds zondag voorbereidt op de confrontatie met de favoriete Fransen. Met Jo-Wilfried Tsonga en Gaël Monfils heeft teamcaptain Guy Forget wereldtoppers in huis. De Bakker: ââ¬Å¾Ze zijn allbei fysiek ongelooflijk goed. Natuurlijk wordt het lastig, maar ik heb niets te verliezen. Fysiek is juist de enige manier hoe je ze kunt verslaan!
16-09-2009, 06:21 PM
Tennisser Robin Haase heeft de afgelopen dagen meegetraind met de Nederlandse Daviscupselectie. Haase is bijna hersteld van een ernstige knieblessure, die hem ruim een jaar aan de kant hield. ââ¬Å¾Hij kan twee, drie uur trainenââ¬Â, vertelde captain Jan Siemerink woensdag in Maastricht waar Frankrijk vanaf vrijdag de tegenstander is.
ââ¬Å¾We hebben aan Robin een goede sparringpartner, zeker maandag toen Thiemo (de Bakker ) en Raemon (Sluiter) het nog rustig aan dedenââ¬Â, vertelde Siemerink, die moet afwachten of Sluiter inzetbaar is. De Rotterdammer is ziek. Zijn mogelijke vervanger, Matwé Middelkoop, speelt momenteel een toernooi in Bosnië. Haase is zeker geen optie, niet alleen omdat hij wedstrijdritme mist. De Hagenaar neemt geen enkel risico. Siemerink: ââ¬Å¾Robin is in staat om vol mee te trainen, maar het is nu niet duidelijk hoe zijn knie zou reageren als het om de punten gaat.ââ¬Â Hehe
16-09-2009, 06:34 PM
Ik neem aan dat Eli op de dubbel doelt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-09-2009, 09:50 PM
Ad Wim Wrote:Kuip, geen kaartjes dit keer? Jawel, maar die heb ik afgewezen. Ik kon met Reaal een weekend naar Maastricht met het hele gezin. Maar het was op zaterdag met overnachting. De reden om niet te gaan waren: zaterdags heeft iedereen hier in huis competitieverplichtingen, je ziet alleen maar één dubbelspel en te ver Hoogeveen-Maastricht. Ik heb gezegd dat ze deze keer een ander maar blij moesten maken en dat ik de volgende keer dan wel weer aan de beurt wilde zijn. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
17-09-2009, 04:18 PM
Sluiter heeft buikgriep en speelt dus niet. Middelkoop opgeroepen en die geeft even een QF challenger weg om waarsch op de bank te zitten...
18-09-2009, 01:18 PM
Weet iemand een livestream en anders een werkend scorebord?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-09-2009, 01:21 PM
Kan dat niet met je N97?
18-09-2009, 01:29 PM
mindlight Wrote:Kan dat niet met je N97? ik gebruik nu mijn werkcomputer :wink: maar het scorebord doet het inmiddels. iemand livestream?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-09-2009, 01:35 PM
Bakker naar 4*-3 =D>
18-09-2009, 01:44 PM
Bakker pakt de 1e set met een dubbele break :-({|=
Iemand aan het kijken?
18-09-2009, 02:03 PM
Wat een geweldenaar!
Belachelijk dat de NOS het niet uitzend, dit is naast R'dam en Rosmalen het enig serieus te nemen evenement in/voor tennisminnend Nederland.
18-09-2009, 02:05 PM
Ben wel aan het kijken ja.. Monfils erg ongeïnspireerd de 1e set.. lijkt zichzelf nu een beetje op te peppen...
18-09-2009, 02:38 PM
Bakker verliest de 2e set met 7-5, maar leidt in de 3e set met 2*-0
18-09-2009, 02:45 PM
Gratis te zien op Sport1.nl/live, Thiemo speelt fantastisch!
18-09-2009, 02:50 PM
Hop, en de dubbele break!
18-09-2009, 02:52 PM
speelt thiemo goed of is monfils slecht?
18-09-2009, 02:52 PM
63 57 40 15-30
18-09-2009, 02:54 PM
buurs Wrote:speelt thiemo goed of is monfils slecht?Beiden. Thiemo erg goed, maar Monfils niet goed, zeker niet deze set. De rest heb ik niet gezien...
18-09-2009, 03:01 PM
dank voor de link adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|