The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
#1
Vanavond even kijken bij FC Eindhoven-NEC. Een stunt zou me eigenlijk niks verbazen met spelers als Jeffrey Vlug, Leon Kantelberg, Bart van Brakel en Ivo Rossen (beiden ex-NEC).

Ben verder vooral benieuwd naar Jong Ajax (met oa Oleguer, Ogararu, Pantelic, Vermeer en Lindgren) tegen AZ.
Reply
#2
Eindhoven draait idd als een tierelier Undecided

Maar goed, blijft beker...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Ekslem Wrote:Eindhoven draait idd als een tierelier Undecided

Maar goed, blijft beker...

Op die 0-8 tegen Dordrecht na met al die keepersblunders gaat het best goed. Ze hebben het zwaarste programma gehad van iedereen en staan toch niet onderaan. Das voor Eindhoven-begrippen al heel wat. Bovendien hebben ze bv. Vlug er pas sinds deze week bij. En het blijft idd beker! Vorig jaar NEC-Zwolle was ook een close call. Ik hoop op een spannend avondje, maar 0-3 zou ook best kunnen. :8:
Reply
#4
NEC-Zwolle was 2 jaar geleden en dat was alles behalve een close call. Dat was gewoon een meer dan terechte en vooral compleet kansloze nederlaag!

Boycot vanuit Nijmegen overigens, ze hadden weer eens verzonnen dat het een verplichte buscombi moest zijn voor NEC supporters Undecided .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
harry_bierdop Wrote:NEC-Zwolle was 2 jaar geleden en dat was alles behalve een close call. Dat was gewoon een meer dan terechte en vooral compleet kansloze nederlaag!

Boycot vanuit Nijmegen overigens, ze hadden weer eens verzonnen dat het een verplichte buscombi moest zijn voor NEC supporters Undecided .

Idd risicowedstrijd. Max. 1 kaartje pp. en alleen als je dmv paspoort kunt aantonen uit omgeving Eindhoven te komen. Undecided
Reply
#6
Morgen naar de topper Sterk Door Combinatie Putten - SC Heerenveen. Een wedstrijd die hopelijk goed voor het zelfvertrouwen van de aanvallers gaat worden.

Wedstrijd begint trouwens om op een mooie doordeweekse tijd: 17.00 uur...
Mijn gras is groener
Reply
#7
Harkemase Boys - Feijenoord heeft ook al zo'n lekkere aanvangstijd! :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Amor Fati Wrote:Morgen naar de topper Sterk Door Combinatie Putten - SC Heerenveen. Een wedstrijd die hopelijk goed voor het zelfvertrouwen van de aanvallers gaat worden.

Wedstrijd begint trouwens om op een mooie doordeweekse tijd: 17.00 uur...

Ach, zelfs Elspeet heeft vorig seizoen SDCP het moeilijk weten te maken Undecided Helaas kan ik niet, anders was ik ook wel even naar Putten gegaan...

Excelsior trouwens na een 6-6 :eeeek: door na pingels
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Harry weet je of die goal van NEC vlak voor tijd er ook echt in zat? De grens kon het iig nooit zien omdat de keeper ervoor lag en gaf zomaar een goal. Jammer, Eindhoven had best ook verlenging verdiend.
Reply
#10
Az nog een paar minuten de tijd om een verlenging te voorkomen! Het is allemaal niet best.

Hulde Spakenburg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Az nog een paar minuten de tijd om een verlenging te voorkomen! Het is allemaal niet best.

Jong Graafschap weet vandaag de voorbode gegeven voor morgen! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Peter Wrote:Harry weet je of die goal van NEC vlak voor tijd er ook echt in zat? De grens kon het iig nooit zien omdat de keeper ervoor lag en gaf zomaar een goal. Jammer, Eindhoven had best ook verlenging verdiend.

Geen enkel idee :razz: ! Normaal zit ik keurig achter de pc als de krantenjongen de krant komt brengen, deze keer maak ik echter net voor de krantenjongen passeert de deur los om met broodje köfte (extra knoflook) en portie gebakken aardappelen plaats te nemen achter mijn PC \Big Grin/ . (oow ja, ik was alleen een potje gaan darten om 19.30 :8: )

Ik weet niet eens wie er gescoord hebben.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#13
Vleminckx 2 (of 1 als ie niet over de lijn was wat ik eigenlijk denk) en El Kabir. :razz: Was een mooie pot, had ook zomaar 4-5 kunnen zijn ipv 2-3. Vooral Vleminckx viel elke seconde op (niet altijd in positieve zin, maar wel steeds mooi om te zien).
Reply
#14
Amor Fati Wrote:Morgen naar de topper Sterk Door Combinatie Putten - SC Heerenveen. Een wedstrijd die hopelijk goed voor het zelfvertrouwen van de aanvallers gaat worden.

Wedstrijd begint trouwens om op een mooie doordeweekse tijd: 17.00 uur...

Waarschijnlijk door het ontbreken van een adequate lichtinstallatie op het sportpark in Putten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Doooooooooooooooorrrrr [-o< =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Ruud Brood zijn spelopvatting in uitwedstrijden is ook geen steek veranderd. RKC beperkte zich tot verdedigen. Aangezien dit Heracles in de aanval onmachtig is kun je nagaan hoe saai de wedstrijd in het Polman gisteren was. Gelukkig brak Quansah in de slotfase de ban en bekeren we toch verdiend door.
Reply
#17
Heracles Almelo bekerde dinsdag ten koste van RKC Waalwijk door naar de volgende ronde, maar het goede humeur van trainer Gertjan Verbeek verdween al snel. Nadat een journalist op de persconferentie de woorden van de coach in twijfel trok, pakte Verbeek zijn spullen en verliet hij de perszaal. Daarmee liet hij niet alleen het journaille maar ook zijn RKC-collega Ruud Brood en perschef Edwin van Lenthe ontgoocheld achter.

Heracles won met een minimale marge door een doelpunt van Kwame Quansah, maar speelde niet groots. Op de persconferentie zat Verbeek er dan ook wat verloren bij. Na de gebruikelijke woorden van Brood gaf Verbeek een kort statement dat zijn ploeg verdiend had gewonnen. Op de vraag wat er was gebeurd als RKC de kansen beter had benut zei Verbeek: “Als mijn moeder een piemeltje had gehad was ze mijn moeder niet geweest.'' :roll:

Volgens TC/Tubantia ontstond er na deze verklaring een discussie met de journalist die de vraag had gesteld, waarna Verbeek de persconferentie afbrak en de zaal verliet. Het personeel van Heracles toonde zich na afloop verbijsterd over de nogal ongepaste act van Verbeek. Komend weekend spelen de Tukkers in de competitie tegen NEC.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Haggie Wrote:Heracles Almelo bekerde dinsdag ten koste van RKC Waalwijk door naar de volgende ronde, maar het goede humeur van trainer Gertjan Verbeek verdween al snel. Nadat een journalist op de persconferentie de woorden van de coach in twijfel trok, pakte Verbeek zijn spullen en verliet hij de perszaal. Daarmee liet hij niet alleen het journaille maar ook zijn RKC-collega Ruud Brood en perschef Edwin van Lenthe ontgoocheld achter.

Heracles won met een minimale marge door een doelpunt van Kwame Quansah, maar speelde niet groots. Op de persconferentie zat Verbeek er dan ook wat verloren bij. Na de gebruikelijke woorden van Brood gaf Verbeek een kort statement dat zijn ploeg verdiend had gewonnen. Op de vraag wat er was gebeurd als RKC de kansen beter had benut zei Verbeek: “Als mijn moeder een piemeltje had gehad was ze mijn moeder niet geweest.'' :roll:

Volgens TC/Tubantia ontstond er na deze verklaring een discussie met de journalist die de vraag had gesteld, waarna Verbeek de persconferentie afbrak en de zaal verliet. Het personeel van Heracles toonde zich na afloop verbijsterd over de nogal ongepaste act van Verbeek. Komend weekend spelen de Tukkers in de competitie tegen NEC.

Welk personeel? De wasvrouw, de koffiejuffrouw en de terreinknecht? En op achterlijke vragen moet je een achterlijk antwoord geven. Hup Verbeek!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Heerlijk avondje in Alkmaar gister, wat een kutpubliek zit daar zeg.... Compleet gek gemaakt door 170 man.... =D>
Reply
#20
Amor Fati Wrote:Morgen naar de topper Sterk Door Combinatie Putten - SC Heerenveen. Een wedstrijd die hopelijk goed voor het zelfvertrouwen van de aanvallers gaat worden.

rust: 0-2. Losada en Papadopulos. Ze kunnen het wél!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Gerben Zonderland Wrote:
Haggie Wrote:Heracles Almelo bekerde dinsdag ten koste van RKC Waalwijk door naar de volgende ronde, maar het goede humeur van trainer Gertjan Verbeek verdween al snel. Nadat een journalist op de persconferentie de woorden van de coach in twijfel trok, pakte Verbeek zijn spullen en verliet hij de perszaal. Daarmee liet hij niet alleen het journaille maar ook zijn RKC-collega Ruud Brood en perschef Edwin van Lenthe ontgoocheld achter.

Heracles won met een minimale marge door een doelpunt van Kwame Quansah, maar speelde niet groots. Op de persconferentie zat Verbeek er dan ook wat verloren bij. Na de gebruikelijke woorden van Brood gaf Verbeek een kort statement dat zijn ploeg verdiend had gewonnen. Op de vraag wat er was gebeurd als RKC de kansen beter had benut zei Verbeek: “Als mijn moeder een piemeltje had gehad was ze mijn moeder niet geweest.'' :roll:

Volgens TC/Tubantia ontstond er na deze verklaring een discussie met de journalist die de vraag had gesteld, waarna Verbeek de persconferentie afbrak en de zaal verliet. Het personeel van Heracles toonde zich na afloop verbijsterd over de nogal ongepaste act van Verbeek. Komend weekend spelen de Tukkers in de competitie tegen NEC.

Welk personeel? De wasvrouw, de koffiejuffrouw en de terreinknecht? En op achterlijke vragen moet je een achterlijk antwoord geven. Hup Verbeek!

De vraag is zeker achterlijk, maar verbeek is een irritante simpele buma op sandalen, die zich als trainer van een eredivisieclub echter normaal moet gedragen, en daar dus boven moet staan. Wat een LOMkop toch altijd weer...
Reply
#22
Gisteren VItas - Oss bezocht. Wat een drama-pot zeg! De score doet anders vermoeden maar sjonge jonge jonge zeg!
Hofs schopt er 3 in maar mag wat mij betreft nog altijd, net als zaterdag, tegen de muur gezet worden en afgeschoten. Geen bal raakt dat opgefokte hormonenmenneke goed. Elke pass zeilt over zij- of achterlijn en het aantal keren balverlies durf ik niet eens te tellen.
Stevanovic liet in de 2e helft weer eens zien dat hij terecht gepasseerd is en Jenner moet vaker door Bos ingebracht worden, lekker dreigende speler! Enige die ik een dikke plus vond was Buttner. En die knal van Claudemir was natuurlijk heerlijk! Toen viel de tribune even stil!
Verder hoop ik dat Bos nog wat pass- en dieptespelletjes doet op de training want dit leek echt nergens op...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#23
wat worden de profs gematst met penalty's zeg in de slotfase vd wedstrijd. Zie nu eerst de eagles en daarna zwolle.. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
Flixieluv Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Haggie Wrote:Heracles Almelo bekerde dinsdag ten koste van RKC Waalwijk door naar de volgende ronde, maar het goede humeur van trainer Gertjan Verbeek verdween al snel. Nadat een journalist op de persconferentie de woorden van de coach in twijfel trok, pakte Verbeek zijn spullen en verliet hij de perszaal. Daarmee liet hij niet alleen het journaille maar ook zijn RKC-collega Ruud Brood en perschef Edwin van Lenthe ontgoocheld achter.

Heracles won met een minimale marge door een doelpunt van Kwame Quansah, maar speelde niet groots. Op de persconferentie zat Verbeek er dan ook wat verloren bij. Na de gebruikelijke woorden van Brood gaf Verbeek een kort statement dat zijn ploeg verdiend had gewonnen. Op de vraag wat er was gebeurd als RKC de kansen beter had benut zei Verbeek: “Als mijn moeder een piemeltje had gehad was ze mijn moeder niet geweest.'' :roll:

Volgens TC/Tubantia ontstond er na deze verklaring een discussie met de journalist die de vraag had gesteld, waarna Verbeek de persconferentie afbrak en de zaal verliet. Het personeel van Heracles toonde zich na afloop verbijsterd over de nogal ongepaste act van Verbeek. Komend weekend spelen de Tukkers in de competitie tegen NEC.

Welk personeel? De wasvrouw, de koffiejuffrouw en de terreinknecht? En op achterlijke vragen moet je een achterlijk antwoord geven. Hup Verbeek!

De vraag is zeker achterlijk, maar verbeek is een irritante simpele buma op sandalen, die zich als trainer van een eredivisieclub echter normaal moet gedragen, en daar dus boven moet staan. Wat een LOMkop toch altijd weer...

Het komt inderdaad soms wat beroerd zijn strot uit, maar dat krijg je met vrijgezelle 40-plussers die wel van een lekker potje klappen en een stevige borrel houden. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Mukkus Wrote:
Amor Fati Wrote:Morgen naar de topper Sterk Door Combinatie Putten - SC Heerenveen. Een wedstrijd die hopelijk goed voor het zelfvertrouwen van de aanvallers gaat worden.

Wedstrijd begint trouwens om op een mooie doordeweekse tijd: 17.00 uur...

Waarschijnlijk door het ontbreken van een adequate lichtinstallatie op het sportpark in Putten.

idd, Putten beschikt in zijn geheel niet over een lichtinstallatie.
Bijzonder ergerlijk was trouwens het optreden van zowel Popov als Janmaat. Beiden wisten van de aanvallers van Putten nog levensgevaarlijke spitsen te maken, je houdt je hart vast.
Mijn gras is groener
Reply
#26
Ergens beelden van de goal van Vlaar te zien? Schijnt vanaf de middenlijn gescoord te hebben...
Reply
#27
Ron Vlaar nam plaats achter een vrije trap op eigen helft na een overtreding op Biseswar en zag de doelman van Harkemase Boys te ver voor zijn doellijn staan. Vanaf tien meter voor de middellijn schoot Vlaar de bal op schitterende wijze over hem heen in het doel.
Reply
#28
wat een kutpot.......
jalalalalalalalaaaaaaaaaa dildo in je kont...
jalalalalalalalaaaaaaaaaa dildo in je kont
The great old Ludwig von...
Reply
#29
kooltje Wrote:Ron Vlaar nam plaats achter een vrije trap op eigen helft na een overtreding op Biseswar en zag de doelman van Harkemase Boys te ver voor zijn doellijn staan. Vanaf tien meter voor de middellijn schoot Vlaar de bal op schitterende wijze over hem heen in het doel.

het was geen vrije trap toch? hij schijnt tegen hofland gezegd te hebben speel naar mij dan ga ik schieten.. hofland speelde af en hij schoot hem er in. mooi hoor. maar die van cocu, bosvelt en schreuder vond ik toch mooier....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=iDwZ9kOlijU">http://www.youtube.com/watch?v=iDwZ9kOlijU</a><!-- m -->
Reply
#30
Ajax gaat eraan in ons containerstadion :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: