The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Boekarest / Metz
buurs Wrote:het was zelfs 5-1

nu toch 6*-5 gasquet

Ik twijfelde inderdaad al.. Maargoed, hij wint, nu door!
Reply
Gasquet wint hem gelukkig wel =D>

Rochus mag ook geen probleem zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Richard! Never in doubt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gimeno is zuur, maar dat was een opvullertje. Hanescu is wel weer prima, geen moment aan die gast gedacht ook al was het in eigen land. Dramatisch in vorm, onbegrijpelijk dat hij 22x gekozen was.
Reply
Overdune Wrote:Gimeno is zuur, maar dat was een opvullertje. Hanescu is wel weer prima, geen moment aan die gast gedacht ook al was het in eigen land. Dramatisch in vorm, onbegrijpelijk dat hij 22x gekozen was.

Dat valt toch wel mee? Staat career-high op de ranking, en verliest de laatste maanden van mannen van wie een Hanescu wel kan verliezen. Speelt daarbij inderdaad ook nog thuis, en heeft een goed record op dit toernooi. Gewoon een logische pick dus, die slecht uitvalt.
Reply
Eens, voor die prijs.... potentiële toernooiwinnaar.
Reply
Die career high zegt meer over vorig jaar, toen hij tot de zomer alles verloor. De laatste maanden heeft hij geen fatsoenlijke overwinning geboekt en ik vind verliespotjes tegen oa Melzer en Youzhny ook niet echt te verantwoorden. Verder heeft hij afgelopen weekend ook nog David Cup gespeeld (compleet geveegd door Soderling).

Goed, lekker makkelijk achteraf natuurlijk en ik lul lekker in m'n eigen straatje, maar heb vooraf echt geen moment over die gast getwijfeld.
Reply
Als ik zo weer eens naar de tussenstand van deze week kijk moet ik toch alweer bijna concluderen dat de val van Dennis Buurs weer is ingezet. Samen met de, helaas, al weken slecht presterende Monsterachtig, staat hij onderaan..

Die druk, al die druk..
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijf vooral lachen, je komt ijzersterk over!
Over 1,5 uur eens zien of Pavel nog een beetje kan tennissen. Samen met Monfils de enige speler waar je wat mee kunt inlopen deze week.....
Reply
Buurs hoe oud ben je eigenlijk 12?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hij serveert wel als een 12-jarige :wink:
Reply
Geinig filmpje van Metz, best klein en schattig allemaal:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Tennis/Media/Videos/2009/09/Doubles-Vision-Back-Stage-In-Metz.aspx">http://www.atpworldtour.com/Tennis/Medi ... -Metz.aspx</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al 3 man kwijt, pleuriszooi! Vandaag MOET alles door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zijn er ergens nog online livebeelden te vinden? Heb vandaag om 11uur ff tijd dus.. iemand?

@ Stille: Not gonna happen! Zverev en Cuevas gaan eraf!
Reply
Boekarest wordt vanaf vandaag uitgezonden. Check effe via <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.myp2p.eu">www.myp2p.eu</a><!-- w --> of atdhe
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We gaan beginnen.

Ad aanwezig om Montanes samen naar de overwinning te schreeuwen tegen fucking Granollie? Icon_twisted
Reply
Hup A3!
Reply
Uiteraard, hup Albert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Albert moet eerst nog weer even wakker worden, geen soepel begin!
Reply
Waar blijft Paveltje dan? Ze stonden toch echt voor een half uur geleden gepland!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bcropenromania.ro/2009/wp-content/uploads/2009/09/OP19.pdf">http://bcropenromania.ro/2009/wp-conten ... 9/OP19.pdf</a><!-- m -->
Reply
Daar is de break al Haggerman :8:
Reply
4-1! Hop!

Ik schrijf Granollie nog even niet af. Hij heeft mij vaker dwars gezeten!
Reply
Ad Wim Wrote:Daar is de break al Haggerman :8:

Mooi zo, ontieglijke Buurs die je bent :wink:
Reply
cuevas leidt met 2-1

Reply
Cuevas-Pavel 2-2, op bet365 live te volgen.
Reply
En de dubbele break alweer, op naar die toernooiwinst, Albert!
Reply
6-1 Albert! Hakkuh
Reply
Wat sympathiek van Granollers, dat hij Montanes er nog wel even aan laat ruiken.
Reply
Ad Wim Wrote:En de dubbele break alweer, op naar die toernooiwinst, Albert!

:lol: Dat lijkt me overdreven, na deze ronde zal het klaar zijn met Albert
Reply

Forum Jump: