The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Boekarest / Metz
Fognini ook de break in de 2e :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maak de weg maar vrij voor Koning Albert! =D>
Reply
Haggie heeft 90 punten meer gehaald dan Buurs
Haggie heeft 2 spelers meer over dan Buurs

De inhaalrace is begonnen, Dannis koppositie begint te wankelen
Reply
:lol:

prachtig dit allemaal Undecided

nog 2410 pnt te gaan \Big Grin/

Succes Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ai, een ue op bp #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-2 nico =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro mist sp, zonde!
Reply
Zeker zonde, want nu verliest ie de tb. ](*,)
Reply
Kortom, een typische Almagro partij Undecided
Reply
Undecided

Reply
OMG Almagro... ](*,)
Reply
Nou Albert, hoezo de weg helemaal vrij nu!!
Reply
Het SB is het even helemaal kwijt :lol:

Attached Files
.jpg   untitled.JPG (Size: 51.36 KB / Downloads: 135)
Reply
En nog maar eens, iemand is dronken daar!

Attached Files
.gif   untitled2.GIF (Size: 19.21 KB / Downloads: 125)
Reply
Is het niet zo dat ze in de dubbel daar na deuce nog maar 1 punt spelen? En dat jij dus degene bent die dronken is / het kwijt is? :wink:
Reply
Ik begreep het al niet :Big Grin

In de dubbel wordt bij deuce het beslissend punt systeem gespeeld :wink:

Reply
Ik had weer eens vertrouwen in PHM en hij maakt het weer eens waar Notworthy

Reply
_Tampie Wrote:Is het niet zo dat ze in de dubbel daar na deuce nog maar 1 punt spelen? En dat jij dus degene bent die dronken is / het kwijt is? :wink:

:oops: :oops: :oops: Ik schaam me diep. Wat een onzin is dat zeg, die super-TB vond ik al matig, maar dit had ik niet eens meegekregen. Toch apart, op de US open dacht ik dit niet terug te zien.
Reply
Nee op de Grand Slams doen ze nog normaal, ook geen super tiebreak en gewoon 2 punten verschil voor een game. TMS weet ik 't niet zo snel....

edit: TMS is voor dubbel wel met super tiebreak, dus zal ook wel het deuce = nog 1 punt systeem gelden.
Reply
TMS ook BPS en super tiebreak

Reply
klasse PHM

ik vind dat 1 punt na deuce principe juist wel relaxed, mag van mij in de singles ook wel.
Reply
Klasse Fognini! Helaas van Gicquel, maar dat was het gokje wel waard. Beck pakt PHM wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Das een belangrijke...Nu alvast een hup PHM!
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse Fognini! Helaas van Gicquel, maar dat was het gokje wel waard. Beck pakt PHM wel.

Denk je? In deze week? Nee het ligt meer in de lijn der verwachting dat PHM dit wint als je het mij vraagt.
Reply
Ga jij nou serieus de voorspelling doen dat PHM een wedstrijd gaat winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het moet toch zo langzamerhand wel doorgedrongen zijn dat ik hoe langer hoe minder negatief ben geworden over PHM dit jaar? En zeker in deze week, waarin het voor sommigen niet kapot lijkt te kunnen, zal PHM toch die trend wel doorzetten verwacht ik.
Reply
Tja, het is blijkbaar maar net hoe je pet staat. Net zoals met andere spelers, als ze in je team zitten en blijkbaar niet presteren. Eerder was er al een opmerking over Kohl en nu weer eentje over een typische Almagro-wedstrijd die nergens op slaat. Ik verwacht ook wel weer een opmerking als PHM straks close verliest.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, het is blijkbaar maar net hoe je pet staat. Net zoals met andere spelers, als ze in je team zitten en blijkbaar niet presteren. Eerder was er al een opmerking over Kohl en nu weer eentje over een typische Almagro-wedstrijd die nergens op slaat. Ik verwacht ook wel weer een opmerking als PHM straks close verliest.

Goh, wat is dit jammer zeg, ik kan zo een stuk of 10 quote's van de laatste 2-3 maanden tevoorschijn toveren, waarin ik PHM uiteraard niet had, maar zeer positief over hem was. Dat ik hem nu een keer heb, en nog steeds positief ben, is ineens omdat mijn pet zo staat?
En die typische Almagro-wedstrijd sloeg nergens op? Ik weet niet hoeveel jij van hem hebt gezien de laatste maanden, maar hij speelt veel potten waarin hij kansen zat heeft, maar het gewoon niet afmaakt, dat bedoelde ik te zeggen.

En Kohl, tsja dat ik daar geen negatieve opmerking na set 1 over zou mogen maken snap ik niet zo, en wat dat met mijn pet te maken heeft al helemaal niet.
Reply
Muv de wedstrijd tegen Ljubo in Umag pakt Almagro de laatste tijd juist alleen maar close potjes, dus vandaar dat ik die typische pot niet snapte. Bovendien had hij deze partij nou ook weer niet zo heel veel kansen...

En die post over Kohl was wel heel tekenend en typisch, en niet alleen gebaseerd op deze ene partij.
Reply
Over Kohl zou ik je dan toch willen vragen die nader toe te lichten, want ik ben me daar echt niet van bewust. Het enige dat ik wel weet is dat ik volgens mij zelden tot nooit positief over Kohl ben, en dat nu nog steeds niet ben (ondanks dat hij niet in mijn team staat). Dus ik zie de relatie met de pet van de week niet zo, maar als jij het anders ziet hoor ik dat graag.

Op PHM ga je wijselijk niet in, en over Almagro zal ik dan wel mis zitten, ik kan me iig van dit jaar een aantal potten voor de geest halen die hij had moeten winnen, of in ieder geval meer met zijn kansen had moeten doen, en die hij dan vrij knullig verloor.
Reply

Forum Jump: