24-09-2009, 11:24 AM
Ad Wim Wrote:Greul begint lekker trouwens, klasse. Had ik hem toch moeten nemen. Dacht aan vermoeidheid, maar die jongen is een beest!
voor de poll mag je 'm hebben
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Boekarest / Metz
|
24-09-2009, 11:24 AM
Ad Wim Wrote:Greul begint lekker trouwens, klasse. Had ik hem toch moeten nemen. Dacht aan vermoeidheid, maar die jongen is een beest! voor de poll mag je 'm hebben
24-09-2009, 11:25 AM
Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Greul begint lekker trouwens, klasse. Had ik hem toch moeten nemen. Dacht aan vermoeidheid, maar die jongen is een beest! en Luczak trouwens ook :wink:
24-09-2009, 11:25 AM
Prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
24-09-2009, 11:26 AM
Haggie Wrote:Maakt mij dat nou uit...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Vertel jij even zijn kwaliteiten dan...Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Is mijn kennis onvoldoende of is het gewoon waar dat Luczak niks kan op gravel? Aardige service en volley maar meer toch niet?.Dan is je kennis onvoldoende, zeker als je zegt dat ie serve-volley speelt... Ik durf het wel te zeggen hoor als ik iets niet weet...Zou jij ook eens moeten doen...Komt beter over dan het mannetje spelen en niks weten.
24-09-2009, 11:29 AM
kooltje Wrote:Haggie Wrote:Maakt mij dat nou uit...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Vertel jij even zijn kwaliteiten dan...Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Is mijn kennis onvoldoende of is het gewoon waar dat Luczak niks kan op gravel? Aardige service en volley maar meer toch niet?.Dan is je kennis onvoldoende, zeker als je zegt dat ie serve-volley speelt... Jij durft niet te zeggen als je iets niet weet, jij denkt dat je het weet en het zegt!!!!
24-09-2009, 11:30 AM
de overtuiging bij Cuevas is ondertussen alweer verdwenen
24-09-2009, 11:31 AM
4-0 Greul =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
24-09-2009, 11:31 AM
Vamos Pablo!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
24-09-2009, 11:32 AM
Haggie Wrote:Ik heb dat die ene wedstrijd geconstateerd...Dat is echter niet genoeg voor een totaalbeeld...Vandaar mijn opmerking/vraag.kooltje Wrote:Haggie Wrote:Maakt mij dat nou uit...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Vertel jij even zijn kwaliteiten dan...Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Is mijn kennis onvoldoende of is het gewoon waar dat Luczak niks kan op gravel? Aardige service en volley maar meer toch niet?.Dan is je kennis onvoldoende, zeker als je zegt dat ie serve-volley speelt... Na de lootting geen seconde over hem getwijfeld.
24-09-2009, 11:32 AM
kooltje Wrote:Haggie Wrote:Ik heb dat die ene wedstrijd geconstateerd...Dat is echter niet genoeg voor een totaalbeeld...Vandaar mijn opmerking/vraag.kooltje Wrote:Haggie Wrote:Maakt mij dat nou uit...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Vertel jij even zijn kwaliteiten dan...Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Is mijn kennis onvoldoende of is het gewoon waar dat Luczak niks kan op gravel? Aardige service en volley maar meer toch niet?.Dan is je kennis onvoldoende, zeker als je zegt dat ie serve-volley speelt... :cry:
24-09-2009, 11:34 AM
Daar komen de bps al!
24-09-2009, 11:34 AM
Ad Wim Wrote:Daar komen de bps al! twee gemist.. ![]()
24-09-2009, 11:35 AM
De wedstrijd tussen ongeplaatste spelers is op CC ](*,)
24-09-2009, 11:37 AM
kom op nou Cuevas...Ros die gravelbijter van de baan af!
24-09-2009, 11:38 AM
Ai, dit is jammer zeg.
24-09-2009, 11:39 AM
mijn sb staat nu al een tijdje op 2-2 A-40
24-09-2009, 11:39 AM
Makkelijke hold voor Cuevas =D>
Breaken!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
24-09-2009, 11:42 AM
6-1 Greul :o
24-09-2009, 11:43 AM
Ad Wim Wrote:6-1 Greul :o Tijdje terug dacht ik ook dat Koellerer kansloos eraf ging, maar won ie de 2e en de 3e met 2-6 3-6.
24-09-2009, 11:44 AM
buurs Wrote:Makkelijke hold voor Cuevas =D> nog niet eens een punt gemiddeld voor Cuevas op de service van Luczak. :lol:
24-09-2009, 11:45 AM
Haggie Wrote:Goede service heeft hij he...buurs Wrote:Makkelijke hold voor Cuevas =D>
24-09-2009, 11:47 AM
kooltje Wrote:Haggie Wrote:Goede service heeft hij he...buurs Wrote:Makkelijke hold voor Cuevas =D> een eventuele tiebreak gaat hij ook winnen :wink:
24-09-2009, 11:49 AM
15-30 [-o<
24-09-2009, 11:53 AM
4 punten weggegeven in 4 games, wat een kanon!
24-09-2009, 11:55 AM
Ad Wim Wrote:4 punten weggegeven in 4 games, wat een kanon! Dat moet hij zo in de tiebreak maar bewijzen!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|