The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Boekarest / Metz
Stille Wrote:Snap er geen reet van. Gisteren stond Kooltje nog onder mij. Ik heb Monfils en Montanes en nu staat Kooltje opeens boven me Confused
Misschien omdat Monfils al 250 punten heeft voor volgende week en ik die heb opgesteld :lol:
Reply
Tja, misschien zijn er dingen mis gegaan doordat er gekloot was met het updaten net. Wat is er precies mis dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er klopt geen snars van
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Valt me wel op, dat er alleen iedere keer iets mis gaat als stille een update doet of de database openzet.

sorry stille....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat ik net zei. Ik weet 100% zeker dat ik voor de finales 4e stond. Ik heb beide winnaars en nu sta ik onder Kooltje dus er zal ergens iets niet goed zijn
Reply
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Snap er geen reet van. Gisteren stond Kooltje nog onder mij. Ik heb Monfils en Montanes en nu staat Kooltje opeens boven me Confused
Misschien omdat Monfils al 250 punten heeft voor volgende week en ik die heb opgesteld :lol:
Aha, dat zal het zijn dan. Dat komt dan omdat Still heeft ge-update met de verkeerde week. Zou bij god niet weten hoe dit opgelost kan worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb geen DB open gezet. Ik heb alleen de winnaars aangevinkt, verder niets. Lijkt me niet zo raar. Maar het is goed zo buurs. Ik doe de rest van het seizoen niets meer. Adieu !
Reply
Jezus, stille en buurs weer in de bocht hoor. Laten we eerst maar precies kijken wat er mis is. Kool, als jij de weekscores optelt, kom je dan wel op het juiste totaal uit?
Reply
Stille Wrote:Ik heb geen DB open gezet. Ik heb alleen de winnaars aangevinkt, verder niets. Lijkt me niet zo raar. Maar het is goed zo buurs. Ik doe de rest van het seizoen niets meer. Adieu !

nu heb je dus blijkbaar in de verkeerde week een update gedaan...

tijdje geleden ging er van alles mis bij het openzetten van de database...

dit is geen aanval, maar wees een beetje scherper, dan gebeuren dit soort dingen niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik doe wel vaker updates als de volgende week open staat en het gaat voor de rest altijd goed dus..
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, stille en buurs weer in de bocht hoor. Laten we eerst maar precies kijken wat er mis is. Kool, als jij de weekscores optelt, kom je dan wel op het juiste totaal uit?
Dat moet ik even uitrekenen...Dat weet ik zo niet.
Reply
Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor
Reply
Je hebt een fout gemaakt, geen probleem verder, kan gebeuren, maar laten we gewoon aan een oplossing denken. Staat alleen Kool 250 te hoog?
Reply
Kan je anders niet de week terugzetten? of gaat het dan fout?
Reply
Volgens mij heb ik het gefixt, klopt het dat Kooltje onder Stille hoort te staan?
Reply
Ad Wim Wrote:Je hebt een fout gemaakt, geen probleem verder, kan gebeuren, maar laten we gewoon aan een oplossing denken. Staat alleen Kool 250 te hoog?

ik sta 250 te laag :wink:

Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij heb ik het gefixt, klopt het dat Kooltje onder Stille hoort te staan?

volgens mij klopt het weer =D>

Reply
Het was iets meer dan 100 punten dus het kan wel kloppen nu. Applaus voor Ad =D>
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Jezus, stille en buurs weer in de bocht hoor. Laten we eerst maar precies kijken wat er mis is. Kool, als jij de weekscores optelt, kom je dan wel op het juiste totaal uit?
Dat moet ik even uitrekenen...Dat weet ik zo niet.
mijn totaalscore klopt weer...33540 is correct.

Die van Stille echter niet! Stille heeft bij FTM 33671 maar wanneer ik met excel de scores optel kom ik maar tot 33127...
Reply
Reken dat ajb nog een keer uit, want het zou nu moeten kloppen...
Reply
Dat zou mooi zijn. Dan moeten we alle deelnemers uit gaan rekenen
Reply
Ad Wim Wrote:Reken dat ajb nog een keer uit, want het zou nu moeten kloppen...
Hij is nu inderdaad weer juist! =D>
Reply
Mooi! Stel je voor dat het allemaal niet zou kloppen...
Reply
kooltje Wrote:
Maar hij heeft nu nog steeds wel die 33671, die klopt dus gewoon?
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Maar hij heeft nu nog steeds wel die 33671, die klopt dus gewoon?
Ja..ik was omhoog door Monfils
Reply
Monaco verliest trouwens zijn zesde finale op rij vandaag en Monfils pakt eindelijk weer een titel na zes verloren finales op rij...
Reply
bronzen medaille... Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zullen we dat updaten dan voortaan aan Mac overlaten als de database al open is voor de volgende week? Ik dacht eigenlijk dat dat sowieso al gebeurde.
Reply
Nee, het moet wel kunnen in principe, maar je moet wel even goed opletten. En eigenlijk moeten de weeknummers nog niet allebei veranderd worden voordat de week afgelopen is.
Reply
In de beschrijving van Mac staat allebei 1 ophogen, ik was niet zeker dus heb het gecheckt. Dat is voor het geval de week al is afgelopen denk ik, wat te doen als de andere week nog bezig is staat er volgens mij niet bij.

Goed opletten lijkt me idd sowieso handig, want zo moeilijk is het niet.
Reply

Forum Jump: