The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Mijn bron zegt dat Federer gewoon een paar weken rust neemt vanwege een zwaar jaar.....

En hij had last van een dijbeenblessure.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
reken daarbij weinig slaap, opvoeding kinderen. Hij lijkt me een pure familieman.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Argentine tennis player Sergio Roitman has announced his intention to retire from professional tennis at the conclusion of the Copa Petrobas, an ATP World Tour Challenger tournament in Buenos Aires. The Buenos Aires native was joined by his life-long coach, Alejandro Lombardo as he made the announcement at the draw ceremony on Saturday.

“It is a strange moment for me, but the time has come for me to leave professional tennis,” said Roitman. “Physically, I cannot compete at the highest level anymore. I think this is the best place to retire, at a tournament that has given me a lot of pleasure and surrounded by people that have helped me and whom I love very much. I extend my warmest thanks to Ale (Lombardo), because he has always been by my side and with him I have achieved the best victories of my sporting career.”

The 30-year-old Roitman is currently No. 124 in the South African Airways 2009 ATP Rankings. He reached a career-high No. 62 in singles on 8 October 2007, and achieved his highest doubles ranking (No. 45) on 8 September 2008.

During his 14-year career he amassed $1,287,217 in prize money and won two ATP World Tour doubles titles at Amsterdam in 2000 and the ATP Studena Croatia Open in 2001, both with Andres Schneiter.
Reply
:cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat ik mij altijd afvraag is in hoeverre een speler van het kaliber Roitman (vergelijkbaar prijzengeld) nou financieel onafhankelijk is. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Reply
1,287,217 bij elkaar gespeeld. Wat ik daarover gelezen heb is dat daar bij een 100-150 speler ongeveer 70% winst van is.
Niet denderend dus. Maar ligt er maar net aan hoe je het neerzet. Hij krijgt natuurlijk ook nog zijn sponsorgelden. Daar kan je ook de kosten vanaf halen dan is die 1.287.217 gewoon nettowinst.
Van Roitman weet ik wel dat hij een groot contract heb voor het Argentijnse Nobrand.
Zal ongetwijfeld nog wat bezigheden hebben, voor wat kleinere inkomsten.
Ik denk dat hij indien hij er verstandig mee omgaat een goed leven kan hebben.
Reply
Vriend van mij was umpire op ATP niveau (heeft op Wimbledon op de stoel gezeten bv), en hij zei dat ongeveer de top 130 er van rond kon komen.
Reply
maar ervan rondkomen tijdens het spelen of ervan rondkomen voor de rest van hun leven? Denk dat iemand als roitman toch nog wel bijverdiensten zal moeten hebben om redelijk te kunnen leven?
Reply
Tijdens het spelen ging dat over. De meesten zullen daarna ook nog gewoon een maatschappelijke carriere beginnen als tennisleraar of tv commentator ja Wink
Reply
Dat bedoel ik idd, wanneer is het echt noodzakelijk dat je nog iets gaat doen na je tennisleven en wanneer niet? Roitman heeft een leuk bedragje bij elkaar geslagen, maar wat is daarvan overgebleven? Hotels, vliegreizen en dat soort shit wordt altijd door de ATP betaald volgens mij, maar hoe zit het met coach, fysio, enz. Veel tijd om wat uit te geven zal hij niet gehad hebben en als hij dit een beetje handig wegzet kan hij er mss wel van rondkomen. Verder zal hij zoals Kooltje zegt ook nog wel wat sponsorgeld binnen hebben gekregen, maar heb geen idee hoeveel dat is voor een speler als Roitman. Tonnen?
Reply
Roitman Notworthy

Over zijn financien hoeft niemand zich zorgen te maken, die heeft nog wel een paar miljoen bij unibet op zijn account staan Wink
Wel zonde voor de sport dat er weer iemand met een positieve H2H tegen Nadal uit gaat.

12 GS gespeeld, 12x eerste ronde verlies :lol:
Reply
De Kraai heeft Nadal en Djoko binnen voor ''Rotterdam 2010''. De eerste WC is voor de Bakker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu al een Wild Card?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, dat lijkt mij niet vreemd, Dan kan Bakker daar ook rekening mee houden in zijn schema, klasse van Kraai!
Reply
Nou, dat is zeker wel vreemd hoor, een half jaar van tevoren, dat zie je nooit. En rekening houden met het schema is geen argument. Wat nou als De Bakker vanaf nu heel ver afzakt? Leuk gebaar, maar wel vreemd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het mag dan (krap) een half jaar zijn in maanden, in het tennis is het natuurlijk een maand of 4.
Reply
Dat is waar, maar dan nog vind ik het wat overdreven. Meestal worden ze enkele weken van tevoren vergeven, zodat je een betere kijk hebt op vorm en dergelijke.

Ik vind het hartstikke leuk hoor, daar niet van, maar wel een beetje apart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was net op sportjournaal.

Krajicek heeft Sluiter nog niet gebeld en weet niet of Sluiter wil spelen, gezien zijn afscheid in Ahoy.

Federer is niet haalbaar.
Als Krajicek al zijn budget zou vergeven aan Federer, is hij nog niet haalbaar....
Komt voornamelijk door zijn overwinning op RG.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is waar, maar dan nog vind ik het wat overdreven. Meestal worden ze enkele weken van tevoren vergeven, zodat je een betere kijk hebt op vorm en dergelijke.

Ik vind het hartstikke leuk hoor, daar niet van, maar wel een beetje apart.

Nee ok, eens, het voordeel is wel dat als De Bakker ineens geblesseerd raakt, de WC nog naar een ander kan natuurlijk. En 10x liever de Bakker dan wederom Dimitrov of die homo-vriend van Nadal (Coll toch?)
Reply
Omdat het een Nederlander is, vind ik het niet vreemd.
Dit kun je ook als verdienste zien voor zijn optreden van de laatste tijd.

En ook al wint hij de komende maanden weinig, hij zal toch wel een publiekstrekker zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is waar, maar dan nog vind ik het wat overdreven. Meestal worden ze enkele weken van tevoren vergeven, zodat je een betere kijk hebt op vorm en dergelijke.

Ik vind het hartstikke leuk hoor, daar niet van, maar wel een beetje apart.

Nee ok, eens, het voordeel is wel dat als De Bakker ineens geblesseerd raakt, de WC nog naar een ander kan natuurlijk. En 10x liever de Bakker dan wederom Dimitrov of die homo-vriend van Nadal (Coll toch?)
Dat is waar, en het gaat waarschijnlijk voornamelijk om het gebaar, maar ik zie het nut ervan niet zo in om het nu al te doen. Waarom niet gewoon een paar maanden wachten. Wellicht komen er nog wat top 20-spelers die zich niet hadden ingeschreven oid.

En als Kraai weer zwicht voor die drol van een Dimitrov, neem ik hem niet meer serieus hoor. Sluit vind ik ook al bijzonder twijfelachtig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar daar zijn dan nog steeds 2 WC's voor beschikbaar, dus alle mogelijkheden zijn nog open.
Reply
Murray ook terug getrokken voor Tokyo, blijft weinig over daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm dan gaat Greul dus spelen, die heeft een drukke maand zo.
Reply
Man, die jongen is een beest, die gaat maar door! En ik geef hem nog een aardige kans ook tegen Berdych morgen. Maar als ie verliest, is het ook geen ramp want dan heeft ie eindelijk even rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik mag toch hopen dat Tomas hem van de baan zal meppen! Wel zonde, nachtdienst hebben en dan géén tennis Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Rafael Nadal is voldoende hersteld van zijn buikblessure en tennist volgende week in het Chinees Open in Peking. Dat verklaarde de Spaanse nummer twee van de wereld op zijn website. Hij is na uitgebreid medisch onderzoek in Barcelona fysiek fit bevonden voor het spelen van wedstrijden.
Nadal liep de buikblessure begin september op in de US Open, waarin hij in de halve finales verloor van de latere toernooiwinnaar Juan Martin Del Potro. De Spanjaard sloeg vervolgens de Daviscup en het toernooi in Bangkok over om te herstellen.
Reply
Zo zonder Murray en Federer moet Nadal wel ver kunnen komen, ook al is indoor niet zijn beste omgeving.
Reply
mindlight Wrote:Zo zonder Murray en Federer moet Nadal wel ver kunnen komen, ook al is indoor niet zijn beste omgeving.
Weet natuurlijk niet of hij wedstrijdfit is...
Reply
Nadal speelt in Peking he, Murray in Federer waren in Tokyo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: