The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Shanghai 2009
Berdych wint en Stepanek break voor \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych wint van Cilic! \Big Grin/
Soderling en Almagro ook keurig, Beck gaat niet winnen helaas en Bellucci en Gonzo heb ik beide.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cilic had trouwens 4-2 0-40 en verliest hem 6-4 :lol:

Wel zuur dat Kohl nou verloren heeft, maar ik heb nog wat troeven in de strijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
beck mist wel erg veel kansen zeg #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hop, Radek wint. Nu PHM stunten!
Reply
Poeh, onbegrijpelijk hoe PHM 2x tegen Monfils heeft kunnen winnen, waaronder dit jaar.

Troicki ook aan het walsen, maar dat is wel mooi.
Reply
Pfff slechte uitlagen zeg...Alleen Davy is ok.
Kom op Wawie!
Reply
roddick speelt niet best op dit moment...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima uitslagen! Andy nu even winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:roddick speelt niet best op dit moment...
Wawie dan ook niet want het gaat gewoon gelijk op
Reply
Roddick blessee
Reply
Andy Roddick verstapt zich en lijkt zijn knie te verrekken..

Benieuwd of hij door kan..
Reply
Waaraan en hoe erg?
Reply
Zijn knie... In een Rally stopt hij ineens met lopen en grijpt naar zijn knie...

Nu een Time-out en wordt behandeld...
Reply
Wil doorgaan maar kan denk ik niet...
Zakte door zijn knie
Reply
Hij geeft op nu....
Reply
Geeft toch meteen op...
Lekker voor FTM
Reply
Daar ben je stil van he Buurs :lol:
Stomme keuze ook...Pakte zes games tegen Kubot...
Reply
Met deze loting had hij makkelijk halve finale gehaald.
Ook in slechte vorm....

Mooi dat juist jij zegt dat het een stomme keuze is :lol:

En de enige 2 in de top van het klassement die Roddick niet hebben zijn jij en Stille en dus maak ik me er niet al te druk om.

Reply
kooltje Wrote:Daar ben je stil van he Buurs :lol:

Kooltje. Graag een andere manier van discuscieren. Ik snap dat dit na anderhalve week weer eens een succesje voor je is, maar kom op... :wink:
Reply
Haggie Wrote:

Kooltje. Graag een andere manier van discuscieren. Ik snap dat dit na anderhalve week weer eens een succesje voor je is, maar kom op... :wink:
Geen discussie is een feit. Net als Potro, een pure gok.
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:

Dit vind ik echt weer onzin. Puur praten naar je team!
Reply
Potro is een pure gok? :crazy:

Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:

Dit vind ik echt weer onzin. Puur praten naar je team!
Nee Hag, dat is andersom...Mijn team maken op basis van deze gedachtes...
Waarom zou Potro nu weer in topconditie zijn? Dan heeft hij afgelopen week keihard moeten trainen, na een periode van hard trainen heb je wat dagen rust nodig. Zovee ltijd zit er nou weer net niet tussen, en dan nog maar de vraag of hij deze week wel volle bak is gegaan. Maar we zullen het zien.
Reply
Ongelooflijk, nu weer Roddick, elke week gaat het zo...
Reply
ik heb Potro niet, ook om deze gedachte, maar in het geval van Roddick vind ik dat je mis zit. We zullen het wel zien, voorlopig heb je veel geluk met Wawje.
Reply
Dit soort weken met matig in vorm zijnde toppers zijn ideaal om een groot team te nemen. Dat Roddick blesseé is kun je niet managen maar 't is wel lekker. Je kunt uiteraard wel vraagtekens zetten bij zijn vorm, 6 games tegen Kubot is wel erg schraal. Eigenlijk had Kubot nu gewoon in die 3e ronde moeten staan trouwens, Waw was al dood en begraven.
Reply
Zeg maar gerust dat je heel erg goed weg komt met vorige week Potro en nu Roddick...
Reply
Potro was vorige week toch niet blesseé? Had te lang gefeest na zijn winst op de US Open en daarna niet meer gespeeld. Dat is toch te managen?
Reply
Hij was zeker niet 100% fit, werd 3x behandeld die partij. En het is wel enigszins te managen natuurlijk, maar dat hij in de 1e ronde verliest tegen een drol en nu ook weer Roddick in de 1e ronde, al snap ik het niet nemen van hem best wel, dat is wel heel erg veel meeval voor jou...
Reply

Forum Jump: