The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Shanghai 2009
Oef, dat zou wel erg zuur zijn zeg.
Reply
Krijgt ie daar nou geen waarschuwing voor?!

En een beetje jammer dit, kopiëren van Gonzo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb geen enkel idee Sad .. Dacht dat de rest van de sets niet uigespeeld waren automatisch naar de winnaar gingen, maar in de uitslagen nu staat een 2-0 sets overwinning voor Steppie.. hmm..
Reply
Lekker Robin!
Reply
En wederom een break voor Soderling...
Reply
mindlight Wrote:Oef, dat zou wel erg zuur zijn zeg.
Nu wel ja, maar als er bijvoorbeeld al op 3-0 in de 1e set was opgegeven had ie misschien zijn doel nooit kunnen halen, daarom voiden ze volgens mij ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgt ie daar nou geen waarschuwing voor?!

Wat gebeurde er? Geen beeld hier helaas.
Reply
En dooooor!
Reply
Kom op Robin, niet weer zo'n partij als tegen Davy aub.
Reply
Aaaaah, shit! Ik had nog willen zeggen dat ik Soderling een vroege break voorsprong zag nemen maar die later weer inleveren om daarna alsnog de TB te pakken. Dat dacht ik nl wel, na de 1e set...
Reply
mindlight Wrote:

Hij roste vol zijn racket kapot, en gaf het daarna aan een toeschouwer.
Reply
](*,) dag Jo
Reply
Slechte uitslag zeg...
Gunstig voor Buurs...
Goede keuze heren...Gaf Jo echt veruit het voordeel.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Hij roste vol zijn racket kapot, en gaf het daarna aan een toeschouwer.

Ahh ok, hmm dat is inderdaad een kopie.
Reply
Tja, voor mij is dit dus een verwachte uitslag in de maak. En ik heb hem niet, omdat ik uiteindelijk voor Potro gekozen heb, anders had ik hem zeker wel gehad.
Reply
Klasse Robin, keurige uitslag. Gelijk de volgende belangrijke pot. Winst Ivan zou mooi zijn omdat hij weinig gekozen is, maar ik geef Monfils nog best een kans tegen Nadal.
Reply
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Monfils, G - Hewitt, L Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 2-1 ' 3,90 2-1 '
Safin, M - Berdych, T Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 1-2 ' 4,00 1-2 '
Stepanek, R - Wawrinka, S Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 2-1 ' 3,90 2-0 '
Je weddenschap: drievoudig € 5,00 60,84 2 / 3 € 0,00

Staat nu als 2-0 als uitslag :S
Reply
Bedankt Robin! Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sjezus dat is echt kut Johan.
Reply
Whehe die Ivan :lol:
Reply
mindlight Wrote:Sjezus dat is echt kut Johan.

Zeker, maar ga ervanuit dat het alsnog een 2-1 wordt.. Kan toch nooit vanaf een 1-1 stand 2-0 worden ... :dodgy:
Reply
Dat is natuurlijk grote onzin, dat het 2-0 als uitslag is, daar zou ik even achteraan gaan.
Reply
Ben ik aan het doen Adje.. Net een mail gestuurd.. En anders bel ik even..
Reply
WTF doe je allemaal Ljubicic :lol: Undecided
Reply
Ze hebben het al netjes hersteld:

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Monfils, G - Hewitt, L Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 2-1 ' 3,90 2-1 '
Safin, M - Berdych, T Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 1-2 ' 4,00 1-2 '
Stepanek, R - Wawrinka, S Correcte ScoreNormale speeltijdSet weddenschappen - volgens regel 6.7.3 in het reglementJe weddenschap: 2-1 ' 3,90 2-1 '
Je weddenschap: drievoudig € 5,00 60,84 3 / 3 € 304,20
Reply
ljubo knalt ff naar 4-1 zeg Smile
Reply
Feli Johan!
Reply
Thx Wink
Reply
Kijk, lekker hoor, en dus niet voided! Ik dacht ook dat je iets met games had. Dan nog is het wel gek, wat nou als er 3-0 eerste set was opgegeven, was dan 2-0 in sets voor de ander geweest? Of dan wel void?
Reply
Volgende belangrijke pot, vamos Feliciano!
Reply

Forum Jump: