The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:
waf Wrote:moedige en begrijpelijke beslissing. zo zouden er meer trainers moeten zijn. geen chemie, dus ik moet opzouten. =D>

Gebrek aan chemie? Gebrek aan kwaliteit! Welke trainer kan van dit NEC wel iets maken?

Lodeweges heeft gewoon de pech dat Sibum en vooral Schone langdurig geblesseerd zijn terwijl men Van Beukering moest verkopen voor wat geld. En dan nog zo'n muitende Saidi in je ploeg. Hier zou geen enkele trainer nog iets van kunnen maken. Vond t best knap dat ie met het materiaal van m tot dit weekend in het linker rijtje stond.

been wist er meer van te maken. ook lodeweges heeft met dit materiaal veel beter gepresteeerd (met dezelfde geblesseerden), maar de laatste wedstrijden doen ze er geen reet meer aan. dat lijkt op muiten, dan moet je wegwezen.

je stelling over saidi blijft ongelooflijk gelul. helemaal nergens blijkt uit dat het spel ook maar een klein beetje lijdt onder het akkefietje met hem. maar blijf vooral proberen je gelijk te halen. :roll:
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:moedige en begrijpelijke beslissing. zo zouden er meer trainers moeten zijn. geen chemie, dus ik moet opzouten. =D>

Gebrek aan chemie? Gebrek aan kwaliteit! Welke trainer kan van dit NEC wel iets maken?

Lodeweges heeft gewoon de pech dat Sibum en vooral Schone langdurig geblesseerd zijn terwijl men Van Beukering moest verkopen voor wat geld. En dan nog zo'n muitende Saidi in je ploeg. Hier zou geen enkele trainer nog iets van kunnen maken. Vond t best knap dat ie met het materiaal van m tot dit weekend in het linker rijtje stond.

been wist er meer van te maken. ook lodeweges heeft met dit materiaal veel beter gepresteeerd (met dezelfde geblesseerden), maar de laatste wedstrijden doen ze er geen reet meer aan. dat lijkt op muiten, dan moet je wegwezen.

je stelling over saidi blijft ongelooflijk gelul. helemaal nergens blijkt uit dat het spel ook maar een klein beetje lijdt onder het akkefietje met hem. maar blijf vooral proberen je gelijk te halen. :roll:

Been had Schöne en Sibum erbij. En die Dani Fernandez natuurlijk. Die droegen zijn ploeg. Met die 3 erbij had Lodeweges nu ook wel in het linkerrijtje gestaan. Als je die 3 voor NEC-begrippen geweldige spelers kwijtraakt ben je snel klaar bij een club als NEC omdat er alleen Hans-Worst-en op de bank zitten.

En ik hoef geen gelijk te halen, tis mijn mening dat zo'n muiter in de selectie altijd invloed heeft op de sfeer in de groep en daarmee de resultaten. Hoef je het niet mee eens te zijn of hoef ik geen gelijk over te halen, maar het blijft gewoon mijn mening.
Reply
Peter Wrote:Been had Schöne en Sibum erbij. En die Dani Fernandez natuurlijk. Die droegen zijn ploeg. Met die 3 erbij had Lodeweges nu ook wel in het linkerrijtje gestaan.

ah, daar komt peter de luchtfietser weer. dit is iig geen mening, dit is een aanname. hierkan je helemaal niets mee.

feit is dat lodeweges beter gepresteerd heeft met deze groep (ook zonder schone en sibum). dat ze minder sterk zijn wil niet zeggen dat ze er meteen maar geen hol meer aan hoeven te doen. dat een trainer wegloopt bij een gebrek aan kwaliteit weiger ik te geloven. dan ben je echt een slappe lul. er is vast iets anders mis.

ik sluit ook niet uit dat hij gewoon is weggestuurd met een afkoopsom, maar dat ze dat niet kunnen verkopen daaro in nijmegen...
Reply
Dat laatste sluit absoluut uit waf.

Ik zal geen traan laten om zijn vertrek maar van mij, en van de meeste mensen, hoede hij (nog) niet weg. Ik vind het zelfs een beetje laf dat ie het zo snel opgeeft, Been had ook een hele moeilijke periode maar goed Dwigt is wel een ervaren trainer dus waarschijnlijk weet ie wel wat ie doet in zo'n situatie.

Ik zei al dat ik redelijk veel gelijkenissen zag met de 1 seizoenshelft 2 jaar geleden met echter 1 groot verschil. Dit wou ik hier al na ado-thuis typen en zondag weer maar ik wou niet meteen de nijmeegse zuilert zijn die naar de coach wijst. 2 jaar geleden zei ik al vrijwel wekelijks (zie het NEC's way naar de wereldbeker topic, leuke discussie nog met Ad) dat ik in al die jaren dat ik naar NEC ging NEC zelden zo goed had zien spelen alleen dat we week in week uit, echt elke wedstrijd 6 a 7 dikke 100% kansen om zeep hielpen en dan weer verloren omdat er 1 of 2 grote fouten werden gemaakt dat is dit jaar echt heel anders. Er zit echt helemaal niks in, we creëren amper grote kansen en wat we creëren zijn vaal scrimmages uit dode spelmomenten. Tuurlijk is het gemis van Schöne groot maar ook mét Schöne was het al niks. Ik ben echt heel benieuwd wat er gebeurd als Sibum terug is na de winterstop en of zijn leiderschap/winnaarsmentaliteit de missing link is in deze selectie. Want laten we wel eerlijk zijn ik ben groot van Sibum maar puur sec kan hij amper iets met een bal. Hij heeft alleen een geweldige mentaliteit,is een echte leider, praat heel veel in het veld en is ook een fantastische gast richting supporters toe maar qua kwaliteit mét bal is NEC echt wel zijn plafond.

Maar goed... we zullen het zien. Lang geleden dat er een coach ontslagen is bij NEC. Ook wel weer eens leuk... Misschien wel weer keer ouderwets nacomp dit jaar.

-------

Hiermee kunnen we misschien wel een keer wat kansen creëren :razz:

'Investeerder Marcel Boekhoorn aast op AZ-voorhoede'

Marcel Boekhoorn (foto, links) cirkelt als een aasgier boven het in ontbinding zijnde kadaver AZ. De investeerder, bekend als suikeroom van NEC, heeft de complete voorhoede van de landskampioen in het vizier. ‘Moussa Dembélé, Mounir El Hamdaoui en Jeremain Lens. O ja, en die rechtsback Kew Jaliens zou ook een aanwinst zijn,’ vertelt Boekhoorn aan Quote.

Op de laatste jaarlijkse ‘rijkenlijst’ van het zakenblad bezet Boekhoorn de twintigste plaats met een vermogen van minimaal 1,1 miljard euro. Volgens enkele goed ingelichte bronnen probeert curator Rutger Schimmelpenninck de Alkmaarse club in zijn geheel te verkopen voor een bedrag ‘tussen de dertig miljoen en veertig miljoen euro'. Het scenario dat er afzonderlijk spelers worden verkocht treedt naar verluidt alleen in werking als er zich geen nieuwe eigenaar aandient. (MA)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Overigens is de sfeer in de groep al vanaf het begin twijfelachtig, ook al voor het vertrek van Saïdi. Begon natuurlijk al met de dolk-in-de-rug van El Ak actie van enkele (voornamelijk reserve)spelers. Hierdoor besloot Lodeweges na aanleiding van een stemming de band aan Babos te geven en niet aan El Ak. Zo zijn er volgens mij redelijk wat "groepjes" bij NEC, dit is natuurlijk wel heel normaal maar volgens mij is er toch een soort onderlinge wrijving tussen die groepjes en dat is natuurlijk niet normaal.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:‘Moussa Dembélé, Mounir El Hamdaoui en Jeremain Lens. O ja, en die rechtsback Kew Jaliens zou ook een aanwinst zijn,’ vertelt Boekhoorn aan Quote.

Ja, en dan? Willen die 3 of 4 spelers dan wel voor NEC uitkomen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:
Reply
Tuurlijk niet, wil ik ook helemaal niet. Vond het alleen een leuk artikel, ik hoop echte verre van dat wij zo'n luchtkasteel worden zoals in Alkmaar (of zoals het in Arnhem was 10 jaar terug). Dan maar ploeteren en kansen missen. Spelerspools opgesteld door sponsors om spelers aan te trekken vind ik normaal en je kan ook bijna niet meer zonder in het hedendaagse voetbal maar een soort eigenaar die speler na speler koopt hoef ik niet hoor. Hij zou mij iig mínder trots maken als we dan ineens europees halen al zou dat natuurlijk nog steeds fantastisch zijn alleen al omdat we dan weer een paar mooie reisjes hebben =P~
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?

... Dat heeft peter niet op school geleerd (ok een beetje onder de gordel :razz: )
Reply
harry_bierdop Wrote:‘Moussa Dembélé, Mounir El Hamdaoui en Jeremain Lens. O ja, en die rechtsback Kew Jaliens zou ook een aanwinst zijn,’ vertelt Boekhoorn aan Quote.

Volgens mij zou elke AZ-speler een aanwinst zijn voor NEC.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Volgens mij bedoeld ie het ook niet echt in de trant van een aanwinst voor NEC maar meer als aanwinst voor zichzelf. Ik neem namelijk niet aan dat hij die spelers wil kopen voor NEC maar gewoon als "handelwaar".
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?

Dat ligt maar net aan hoe de DSB-lijntjes in AZ blijken te lopen. Dat schijnt nog niemand echt te kunnen overzien door allerlei constructies. Het geld wordt door de kopende club overgemaakt aan AZ maar god mag weten hoeveel schulden die van die opbrengst moeten gaan aflossen om aan de KNVB licensie eisen te blijven voldoen. :-k
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?

Dat ligt maar net aan hoe de DSB-lijntjes in AZ blijken te lopen. Dat schijnt nog niemand echt te kunnen overzien door allerlei constructies. Het geld wordt door de kopende club overgemaakt aan AZ maar god mag weten hoeveel schulden die van die opbrengst moeten gaan aflossen om aan de KNVB licensie eisen te blijven voldoen. :-k

die schulden zijn gewoon bekend. dat is een lening die keurig volgens de overeenkomst wordt afgelost. niet opeisbaar dus, een faillissement maakt dat niet anders.

lul nou maar gewoon niet over dingen waar je geen verstand van hebt...
Reply
waf Wrote:lul nou maar gewoon niet over dingen waar je geen verstand van hebt...

Lekker hypocriet waf, eerst loop je te zeiken dat peter niet om een volledige forumban voor scrotum mag vragen, en nu vraag je die zelf eigenlijk voor peter... :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:lul nou maar gewoon niet over dingen waar je geen verstand van hebt...

Lekker hypocriet waf, eerst loop je te zeiken dat peter niet om een volledige forumban voor scrotum mag vragen, en nu vraag je die zelf eigenlijk voor peter... :razz:

hij hoeft niet weg joh. hij mag er gewoon bijstaan. maar idd wel zijn mond houden. :Big Grin
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?

Dat ligt maar net aan hoe de DSB-lijntjes in AZ blijken te lopen. Dat schijnt nog niemand echt te kunnen overzien door allerlei constructies. Het geld wordt door de kopende club overgemaakt aan AZ maar god mag weten hoeveel schulden die van die opbrengst moeten gaan aflossen om aan de KNVB licensie eisen te blijven voldoen. :-k

die schulden zijn gewoon bekend. dat is een lening die keurig volgens de overeenkomst wordt afgelost. niet opeisbaar dus, een faillissement maakt dat niet anders.

lul nou maar gewoon niet over dingen waar je geen verstand van hebt...

O ja, waf is de enige in NL die alle al dan niet via omwegen verscholen DSB-lijntjes in de boekhouding van AZ al ontrafeld heeft. Knap werk! =D>
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Boekhoorn doet toch ook wel eens wat voor Feyenoord? Kan me niet voorstellen dat die spelers naar NEC willen, maar mss hebben ze niks te willen als de curator ze wil verkopen? Aparte situatie. :8:

de curator heeft alleen de aandelen az. die heeft helemaal niets te zeggen over spelers. wel kan hij de directie ontslaan.

En als hij de directie ontslaat kan hij toch gaan bepalen wie voor hoeveel aan wie verkocht wordt?

nee, dan moet hij eerst een nieuwe directie aanstellen.

Ja tuurlijk, maar daarin krijgt hij een vrije keuze neem ik aan. Dus kan hij er iemand neer zetten die vooral kijkt naar de belangen van DSB-gedupeerden en niet naar de belangen van AZ. :-k

ja, en dan? dan verkoopt hij een speler. wat denk je waar dat geld dan heen gaat? naar de gedupeerden of zo? op grond waarvan dan?

Dat ligt maar net aan hoe de DSB-lijntjes in AZ blijken te lopen. Dat schijnt nog niemand echt te kunnen overzien door allerlei constructies. Het geld wordt door de kopende club overgemaakt aan AZ maar god mag weten hoeveel schulden die van die opbrengst moeten gaan aflossen om aan de KNVB licensie eisen te blijven voldoen. :-k

die schulden zijn gewoon bekend. dat is een lening die keurig volgens de overeenkomst wordt afgelost. niet opeisbaar dus, een faillissement maakt dat niet anders.

lul nou maar gewoon niet over dingen waar je geen verstand van hebt...

O ja, waf is de enige in NL die alle al dan niet via omwegen verscholen DSB-lijntjes in de boekhouding van AZ al ontrafeld heeft. Knap werk! =D>

joh, je hebt het over belangen van gedupeerden en belangen van az.

zolang er geen enkele reden is te veronderstellen dat az meer verschuldigd is dan in de boeken is vermeld, hoef je daar niet van uit te gaan, ongeacht welke belangen je behartigt.

je geeft er nou een draai aan, je doet net of je het telkens al begrpen hebt, in het begin gaf je gewoon aan te denken dat az spelers moest verkopen en dat de opbrengst naar de gedupeerden zou gaan. ik snap dat je niet wilt zeggen dat je een beetje dom lulde en dat je daarop terug moest komen, daarom hebben wij het even voor je gezegd.

verder niet erg als je ergens geen verstand van hebt, maar doe dan niet net alsof? :|
Reply
PSV wil Koné huren. Vraag me af waar die moet gaan spelen dan. Dead Voegt niets toe tov Lazovic op dit moment, Dzsudzsak is onomstreden en Reis en Koef scoren makkelijker als spits van Koné.
Reply
Peter Wrote:PSV wil Koné huren. Vraag me af waar die moet gaan spelen dan. Dead Voegt niets toe tov Lazovic op dit moment, Dzsudzsak is onomstreden en Reis en Koef scoren makkelijker als spits van Koné.

Als dat zo is, moeten Reis en Koef [gay] snel bij Koné gaan spelen
Reply
Hoef Wrote:Hoef [gay]

\Big Grin/
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Hoef [gay]

\Big Grin/

Undecided Grapjas!

Ben je er vanavond bij, met je complothoofd?
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Hoef [gay]

\Big Grin/

Undecided Grapjas!

Ben je er vanavond bij, met je complothoofd?

over completa eh complotta gesproken, het is allemaal een complot tegen ajakkes zie ik nu! Undecided

Quote:Jol baalt van competitieprogramma

Martin Jol. FOTO EPA
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol van Ajax is ontevreden over het competitieprogramma. De oefenmeester constateert dat zijn ploeg wel heel vaak in de aanloop van een zware wedstrijd nog donderdag in actie moet komen.

Ajax speelde vorige week donderdag in de aanloop van het uitduel met AZ nog tegen Dinamo Zagreb. De formatie acteerde afgelopen donderdag nog tegen FC Dordrecht terwijl het zondag alweer tegen Feyenoord speelt. Ajax voetbalt donderdag vlak voor de uitwedstrijd tegen FC Twente opnieuw tegen Zagreb.

,,Andere ploegen bovenin de eredivisie hebben deze problemen niet. Die spelen niet na een lastige uitwedstrijd op donderdag steeds weer een zwaar uitduel op zondag. Dat kan bijna geen toeval zijn. Als je een muntje in een computer gooit, krijg je niet zo'n competitieprogramma.'' (ANP)
Reply
Jol. cry Dan moet ie lekker trainer van RKC worden als ie steeds een week rust wil. Jankbal. :crazy:

Overigens moest PSV naar de Kuip 3 dagen na Praag-uit dus waar heeft Jol het over met zn Dordrecht. Confused
Reply
Als het jouw cluppie was dan was jij ook gaan mekkeren...ik vind dat hij wel een goed punt heeft. Helemaal als we in europa wat willen betekenen (uefa-coefficienten) vind ik dat de KNVB daar rekening mee moet houden...het is toch alleen maar goed als we het goed doen in europa! Ook voor PSV!
Reply
waf Wrote:Citaat:
Als je een muntje in een computer gooit, krijg je niet zo'n competitieprogramma.

Nee, en als je er een hondendrol in gooit ook niet.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: