The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Dugarry Wrote:
Dugarry Wrote:Pfffffffffffff, wat zijn ze toch weer jaloers op de status van Ajax en Feyenoord. Een spreeuw maakt nog geen zomer.

Klopt. Een zwaluw ook niet, trouwens :wink: Maar ook de relevantie van de laatste uitdrukking met betrekking tot de status van Ajax en feyenoord ontgaat me. Verklaar u nader! :|
Reply
Ajax contracteert Yildirim






Amsterdam, 28 oktober 2005
Ajax heeft met de jeugdspelers John Goossens, Jeffrey Sarpong en Murat Yildirim overeenstemming bereikt over hun contracten. De Ajacieden tekenden een contract dat ingaat op 1 november 2005 en loopt tot en met 30 juni 2008.

John Goossens, die op 25 juli 1988 in Heemstede werd geboren, speelt sinds 1998 bij Ajax. Op dit moment speelt Goossens in Ajax A1 van trainer Sonny Silooy. In september was de aanvaller actief op het WK onder 17 in Peru waar het Nederlandse team een fraaie derde plaats behaalde.


De 17-jarige Jeffrey Sarpong (3 augustus 1988) speelt sinds zijn zevende in de jeugd van Ajax. Daarvoor speelde de middenvelder bij Abcoude. Sarpong speelt dit seizoen in de A1, dat op het moment tweede op de ranglijst staat in de nationale competitie. Ook Sarpong maakte deel uit van het succesvolle Nederlands elftal onder 17 dat onlangs derde werd op het WK.

Murat Yildirim kwam als B-junior naar de jeugdopleiding van Ajax. Daarvoor speelde de 18-jarige middenvelder bij Hellas Sport. Afgelopen juni werd Yildirim op Sportpark de Toekomst verkozen tot Jeugdspeler van het Jaar. Dit seizoen speelt hij in het Beloftenelftal van trainer John van den Brom.



Goed nieuws!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
PSV vill ha Majstorovic: "Läget är rätt att komma vidare"
Twentebacken Daniel Majstorovic, 28, kan få ett drömkontrakt med holländska mästarna PSV Eindhoven.
- Jag känner mig redo att ta nästa steg till ett storlag som spelar i Champions Lea-gue, säger Majstorovic
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:PSV over Majstorovic: "Laat die rat maar in Tukkerland blijven"
Twenteverdediger Daniel Majstorovic, 28, kan droomcontract bij landskampioen PSV Eindhoven vergeten.
- Ik wil helemaal niet spelen in de Champions League, daarom blijf ik bij Twente, zegt Majstorovic

Even vertaald.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Balthazar Wrote:PSV over Majstorovic: "Laat die rat maar in Tukkerland blijven"
Twenteverdediger Daniel Majstorovic, 28, kan droomcontract bij landskampioen PSV Eindhoven vergeten.
- Ik wil helemaal niet spelen in de Champions League, daarom blijf ik bij Twente, zegt Majstorovic

Even vertaald.

:lol:
Reply
Undecided Undecided Undecided Notworthy Notworthy Notworthy
The Vikings are still on their way!!!
Reply
Waterreus mogelijke opvolger van Lodewijks volgend jaar.

Vlaar praat deze week met een delegatie van Ajax voor een mogelijke overgang....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Vlaar praat deze week met een delegatie van Ajax voor een mogelijke overgang....

Das de verkeerde Azetter!
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
'Majstorovic opvolger Alex bij PSV'
30 oktober 2005, 11:21
Door: Vret Mien Gras

FC Twente-verdediger Daniel Majstorovic staat bovenaan het verlanglijstje van PSV om Alex op te volgen in Eindhoven, zo meldt de Zweedse krant Expressen. PSV zou zich reeds hebben gemeld bij FC Twente.
Het bericht in Expressen (doorgaans een zeer betrouwbare bron) komt daags na FC Twente - PSV (0-1). De Eindhovenaren houden sterk rekening met het vertrek van Alex. De Braziliaanse verdediger verkast vrijwel zeker naar Chelsea of AC Milan. Ook Daniel Majstorovic lijkt niet te houden voor FC Twente.

De Zweed gaf zaterdag in het AD al aan open te staan voor een vertrek naar een Nederlandse topclub. "Ik zou graag voor Ajax, PSV, Feyenoord of een grote buitenlandse club spelen, maar zolang er niks concreet is, en dat is momenteel het geval, houd ik me alleen bezig met FC Twente."

FC Twente heeft ondertussen Jan Paul Saeijs op het oog als vervanger van Majstorovic.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Tripplexxx Wrote:Waterreus mogelijke opvolger van Lodewijks volgend jaar.

Vlaar praat deze week met een delegatie van Ajax voor een mogelijke overgang....


Feyenoord denkt aan Ronald Waterreus'
(Gepost door JV)

Volgens de Telegraaf denkt Feyenoord aan Ronald Waterreus als opvolger van doelman Patrick Lodewijks. Erwin Koeman is gesteld op de wedstrijdmentaliteit van de oud-doelman van PSV. De 35-jarige Limburger staat momenteel nog onder contract bij de Glasgow Rangers. Waterreus zelf zou niet afwijzend staan tegenover een verhuizing naar Rotterdam. Patrick Lodewijks, die Pim Doesburg opvolgt, wordt dan zijn keeperstrainer.
Reply
Zul je hebben zeg als spits tegen PSV, sta je ineens tegen Jaap én Meastro :eeeek: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Zul je hebben zeg als spits tegen PSV, sta je ineens tegen Jaap én Meastro :eeeek: !

Ik stel voor dat komend seizoen ook Ooijer en Reiziger hun kop kaal scheren, krijg je een leuke achterhoede! Icon_twisted

Het seizoen duurt nog lang maar het ziet er nu al goed uit voor PSV komend seizoen, iig goed dat ze geleerd hebben van afgelopen zomer en zich nu vast echt orienteren ipv pas in de laatste week voor het sluiten van de transferdeadline noodaankopen te moeten doen. Confused
Reply
Tamás Petö heeft op de slotdag van de Nederlandse transfermarkt NAC ingeruild voor heracles.

De uit de gratie gevallen hongaar is in het seizoen 2001/2002 door Henk ten Cate naar Breda gehaald. Zijn verblijf bij NAC werd gekenmerkt door ups en downs.
Een fitte Petö bleek een waardevolle toevoeging voor het elftal, hij heeft echter ook een paar zware blessures opgelopen, die hem lange tijd aan de kant hielden.
Ook is Tamás schuldig bevonden aan het gebruik van doping, wat hem 10 duels aan de kant hield.
En zoals bekend, leeft hij al zowat het hele seizoen in onmin met Ton Lokhoff die de 31-jarige middenvelder op de bank zette en na kritiek van Petö in de krant zelfs verbande naar het 2e elftal. NAC werkte dus maar al te graag mee aan het vertrek van de dure hongaar
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
dat dopingverhaal is kul. Was gewoon onachtzaam van NAC, doordat het gebruik van bepaalde noodzakelijke medicatie niet was doorgegeven aan de KNVB. Was dit wel gedaan, dan was er nx aan het handje geweest :|
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....
Reply
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Of Feyenoord of Fiorentina.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Of vanmiddag al !!!
Hij mag dan vanaf januari al voor Ajax in de CL uitkomen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Of vanmiddag al !!!
Hij mag dan vanaf januari al voor Ajax in de CL uitkomen.

kandie beter bij thun tekenen. :wink:
Reply
KJ gaat niet voor onder de 6M weg (vraagprijs is, naar verluid, 10M). Dat kan/wil Ajax nu niet betalen. En ruilen met Boukhari en Anastasiou lijkt me ook niet aan de orde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ruil met rosenberg dat zou wel mooi zijn en dat die rosenberg ze er achter elkaar inschiet voor heerenveen en KJ er maar niks van bakt van het systeem van ajax
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Mukkus Wrote:KJ gaat niet voor onder de 6M weg (vraagprijs is, naar verluid, 10M). Dat kan/wil Ajax nu niet betalen. En ruilen met Boukhari en Anastasiou lijkt me ook niet aan de orde.

Weet jij hoeveel procent er naar PSV gaat?
Reply
Huntelaar naar Ajax; Sneijder, Trabelsi en Maduro naar Heerenveen.
Lijkt me een aardige deal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Winstonicus Wrote:ruil met rosenberg dat zou wel mooi zijn en dat die rosenberg ze er achter elkaar inschiet voor heerenveen en KJ er maar niks van bakt van het systeem van ajax

Een niet scorende Ajaxspits is altijd leuk
Maar wanneer hebben ze voor het laatst een veel scorende spits gehad?

Dat was Arveladze??
Reply
nog wel verder terug hoor meer bij kluivert
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
1997/98 Ajax 31 25 Eredivisie
1998/99 Ajax 19 7 Eredivisie
1999/00 Ajax 17 5 Eredivisie
2000/01 Ajax 27 18 Eredivisie
2001/02 Ajax 2 0 Eredivisie

0.57 per wedstrijd
kluivert:
1994/95 Ajax 25 18 Eredivisie
1995/96 Ajax 28 15 Eredivisie
1996/97 Ajax 17 6 Eredivisie
0.55 per wedstrijd
Reply
Winstonicus Wrote:nog wel verder terug hoor meer bij kluivert

Mac Wrote:1997/98 Ajax 31 25 Eredivisie
1998/99 Ajax 19 7 Eredivisie
1999/00 Ajax 17 5 Eredivisie
2000/01 Ajax 27 18 Eredivisie
2001/02 Ajax 2 0 Eredivisie

0.57 per wedstrijd
kluivert:
1994/95 Ajax 25 18 Eredivisie
1995/96 Ajax 28 15 Eredivisie
1996/97 Ajax 17 6 Eredivisie
0.55 per wedstrijd

Zelfs nog verder terug dus! :p
Reply
Peter Wrote:
Winstonicus Wrote:nog wel verder terug hoor meer bij kluivert

Mac Wrote:1997/98 Ajax 31 25 Eredivisie
1998/99 Ajax 19 7 Eredivisie
1999/00 Ajax 17 5 Eredivisie
2000/01 Ajax 27 18 Eredivisie
2001/02 Ajax 2 0 Eredivisie

0.57 per wedstrijd
kluivert:
1994/95 Ajax 25 18 Eredivisie
1995/96 Ajax 28 15 Eredivisie
1996/97 Ajax 17 6 Eredivisie
0.55 per wedstrijd

Zelfs nog verder terug dus! :p

Marco van Basten
Reply
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Vandaar dattie vrijdag expres naast schoot :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Vandaar dattie vrijdag expres naast kopte :!:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:
Fabian Wrote:volgens abelenstra.com zou KJ wel eens in de winter al naar Ajax kunnen gaan....

Vandaar dattie vrijdag expres naast kopte en schoot :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply


Forum Jump: