The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Hop, 2e service en meteen raak, 3-1 Albert
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-4 :letitallout:
Reply
En nog een tweede service en weer raak! Die 1e services zitten er ook telkens 1 mm naast...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een passing :eeeek: Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We kunnen nu al wel weer spreken van een Stille-week....
Reply
6-1 voor Appie :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En een dramareturn op 2 service, betekent 5 mps :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeeeeeeeee, Hanescu slaat onderhand op! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided
Reply
Dat kon echt niet hoor
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar wel de winst voor Montanes, wat is dat toch steeds met gasten van mij die MP(s) missen en dan de pot verliezen Undecided
Reply
En hij wint, en wat een ontlading. Wat een mooi figuur is het toch ook! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse albert! Jammer dat ik die onderhandse service heb gemist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
come on big johnny
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik blijf maar pissig op die Hanescu, ongelofelijk man, hoe knap het ook is van Montanes, dit had al lang over moeten zijn.
Reply
mindlight Wrote:Ik blijf maar pissig op die Hanescu, ongelofelijk man, hoe knap het ook is van Montanes, dit had al lang over moeten zijn.
wtf....het mag gewoon niet zo zijn de laatste weken... :|
Reply
Oh oh de eerste belangrijke pot lijkt meteen mis gegaan. Isner verliest de 1e set tegen Falla. Ik met Isner, mijn concurrenten met Falla. Kom op nou John.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De eerste belangrijke pot IS al misgegaan, deze mag wel goedvallen.
Reply
4-3 Isner. Hij gaat toch hier niet verliezen indoor van Falla?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Alhoewel, die returngames lijken er niet op. Maar dat is niks nieuws bij Isner, dan maar in de TB.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gvd Icon_evil

2e keer in een paar weken dat hanescu verliest, terwijl hij een mp heeft gehad #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-2** Isner. Pak die mb jong.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
**4-3 Isner! Voor het eerst sinds een half uur wint ie een rally!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een doffe ellende...
Reply
come on, John!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kutzooi!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mp falla, als ie die mist wordt ML leip! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Falla mist mp. :lol:

6-6 in de wissel. Isner moest de mb inleveren door een netbal van Falla.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Undecided
Reply
ACE! SP#1 Isner.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: