The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
ik vond het al raar dat hij niet meer van die rare teams maakte….

het is dus niet eens zijn eigen verdienste :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou dat valt ook wel mee hoor :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je gaat je nog achter je oren krabben als Gonzo hier ver gaat komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gezeur zeg. Af en toe msn ik wel eens met Ad maar mijn eigen beslissingen staan altijd op de 1e plaats
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En by the way : Gonzo had in 6 jaar geen partij hier gewonnen dus de keuze voor hem zou niet slim zijn geweest. Voorlopig gaat het deze week allemaal prima maar alles staat bij de komende pot
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, voor slimme keuzes is het een beetje te laat hè, die neemt Buurs ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou en ik heb al meerdere malen gezegd dat ik niet op hem let maar op het gene achter mij. Ik ga voor plek 2. Moet je nagaan dat ik voor Roland Garros 22e stond. Mijn seizoen is al lang geslaagd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waar is de atdhe stream van court 1 nou weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Nou en ik heb al meerdere malen gezegd dat ik niet op hem let maar op het gene achter mij. Ik ga voor plek 2. Moet je nagaan dat ik voor Roland Garros 22e stond. Mijn seizoen is al lang geslaagd

en dit noem jij geen gloryhunt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Cilic - Verdasco en Tsonga - Simon op de baan =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee het is een feit, geen glory hunt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijk Soderling, Never in doubt. Daarmee valt direct de eerste kraker goed. Nu moeten Step en Tsonga nog van Murray en Simon winnen. Net op Sport1 trouwens nog hoogtepunten van Ljubo-Simon gezien. ML heeft niks teveel gezegd, Simon deed gewoon niks meer en Ljubo wist zich totaal geen raad, kwam naar 't net op rare momenten, dat soort fratsen. De link van ML over Benneteau is prachtig, wat een emotie!

Nou hop Jo en Cilic!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benieuwd hoe 't met de knie van Simon gaat de eerste paar games.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Simon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Commentator zei net, dat Simon het even gaat aankijken.

Hier verwacht ik maar weinig van dan Sad

Maar je weet nooooit Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
atdhe is wakker, de stream is er <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/7637/watch-atp-masters-paris-court-1">http://www.atdhe.net/7637/watch-atp-mas ... is-court-1</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kansloos dit, geef maar meteen op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit moet Tsonga dik kunnen winnen zou je zeggen, Simon oogt niet steady, beweegt niet goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bp cilic

ik heb gvd weer geen beeld Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat heeft God daar mee te maken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
4e bp tsonga. je moet die kansjes wel pakken vriend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Nou en ik heb al meerdere malen gezegd dat ik niet op hem let maar op het gene achter mij. Ik ga voor plek 2. Moet je nagaan dat ik voor Roland Garros 22e stond. Mijn seizoen is al lang geslaagd
Voor de stunt allertijden gaan, met niet eens de zekerheid dat je meteen buiten het podium valt, of gaan verdedigen zodat je zeker tweede wordt. Dat je voor dat laatste gaat, zegt genoeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, meteen bp gemist door Cilic, dat was belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en verdasco breakt wel direct Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus wat staat Verdasco te spijkeren zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Break verdasco... :|
Reply
En Cilic natuurlijk wel meteen gebroken. Dat is natuurlijk ook zo'n drol die zich niet op kan laden voor een pot op zo'n bijbaantje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als er iemand een main court nodig heeft is 't showmannetje Verdasco wel. Kom op nou Cilic. Zeker in mijn strijd met ML van cruciaal belang dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cilic slaat gewoon alles in het net, het is toch niet weer zo'n dag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga eindelijk de break! 4-2! Belangrijk dit. Nadal kan hij ook hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: