The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Aborah op huurbasis naar Den Bosch.....

Was dat die persconferentie misschien.....? :wink:
Reply
Nurmela naar Heracles.
Reply
Fabian Wrote:Nurmela naar Heracles.

En ik las gisteren ook ergens dat ze Peto van NAC hebben gehaald... Kweet niet precies waartoe Nurmela nog in staat is, maar het lijken me beide versterkingen voor Heracles...
Reply
wel iemand die fraaie vrijetrappen kan nemen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Hopen dat SD die Nurmela niet te duur maakt, is een leuke pannekoek! =D>
Reply
Forza Heracles!
Reply
ad Wrote:SC Heerenveen dreigt in de winterstop, of anders aan het eind van het seizoen, Petter Hansson te verliezen aan Feyenoord. Dat meldt het AD woensdag.

Hansson staat hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers houden de verdediger al langer in de gaten, maar willen dit jaar een serieuze poging wagen om Hansson los te weken. Feyenoord hoopt daarbij, volgens het AD, op een coulante houding van Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde. Die gunt zijn aanvoerder een stap hogerop en zal daarom niet heel erg dwarsliggen.

Petter Hansson zelf is blij met de belangstelling: ,,Bij een topclub spelen is mijn streven. Daar hoef ik niet omheen te draaien. Blijkbaar ben ik de laatste tijd opgevallen. Dat is mooi.'' Trainer Gertjan Verbeek is iets minder blij. ,,Het zijn altijd je beste spelers die door de topclubs worden weggehaald'', weet Verbeek. ,,Voor een trainer is dat niet altijd even prettig, maar een club als Heerenveen is nu eenmaal niet in de positie om iedereen te behouden. Je weet dat dit kan gebeuren, kijk ook naar de belangstelling voor Huntelaar. Of Petter klaar is voor de top? Ja.''

Petter Hansson speelt sinds het seizoen 2002-2003 voor SC Heerenveen. Dat nam hem over van het Zweedse Halmstads BK. Na een moeilijke start werd Hansson door de supporters drie keer op rij uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Verder won Hansson in 2003-2004 de zilveren schoen en werd hij afgelopen seizoen vierde in het landelijke Voetballer van het Jaar-klassement.

volgens mij heeft deze positie niet echt prioriteit. wellicht wil koeman bahia linksback hebben of green 'met de punt naar achteren'.

verdedigend vind ik hem doorgaans redelijk, ik hoop niet dat hij altijd net zo meevoetbalt als die pot tegen ajakkes, want toen vond ik hem waardeloos.
Reply
1/11/2005 - Bogdan Lobont wil Ajax verlaten

BRON: Het Parool

Bogdan Lobont gaat deze week het gesprek over zijn toekomst aan bij Ajax Er is een grote kans dat de Roemeense doelman erop aandringt Ajax in de winterstop te mogen verlaten. Momenteel is de doelman van het Roemeense nationale elftal derde doelman bij Ajax.

''Ik ben hongerig om te spelen. Dat is eigenlijk alles wat ik wil, spelen,'' aldus Lobont.Het contract loopt tot juni 2008, maar Lobont wil in de huidige situatie aandringen op een vervroegd vertrek. Desnoods in de winterstop. ''Ik moet dat nog bespreken met Ajax,'' aldus de keeper. ''Ik heb deze week nog een gesprek met de club. Ik ga ook met mijn manager bekijken wat de beste oplossing is.''
Reply
waf Wrote:
ad Wrote:SC Heerenveen dreigt in de winterstop, of anders aan het eind van het seizoen, Petter Hansson te verliezen aan Feyenoord. Dat meldt het AD woensdag.

Hansson staat hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers houden de verdediger al langer in de gaten, maar willen dit jaar een serieuze poging wagen om Hansson los te weken. Feyenoord hoopt daarbij, volgens het AD, op een coulante houding van Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde. Die gunt zijn aanvoerder een stap hogerop en zal daarom niet heel erg dwarsliggen.

Petter Hansson zelf is blij met de belangstelling: ,,Bij een topclub spelen is mijn streven. Daar hoef ik niet omheen te draaien. Blijkbaar ben ik de laatste tijd opgevallen. Dat is mooi.'' Trainer Gertjan Verbeek is iets minder blij. ,,Het zijn altijd je beste spelers die door de topclubs worden weggehaald'', weet Verbeek. ,,Voor een trainer is dat niet altijd even prettig, maar een club als Heerenveen is nu eenmaal niet in de positie om iedereen te behouden. Je weet dat dit kan gebeuren, kijk ook naar de belangstelling voor Huntelaar. Of Petter klaar is voor de top? Ja.''

Petter Hansson speelt sinds het seizoen 2002-2003 voor SC Heerenveen. Dat nam hem over van het Zweedse Halmstads BK. Na een moeilijke start werd Hansson door de supporters drie keer op rij uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Verder won Hansson in 2003-2004 de zilveren schoen en werd hij afgelopen seizoen vierde in het landelijke Voetballer van het Jaar-klassement.

volgens mij heeft deze positie niet echt prioriteit. wellicht wil koeman bahia linksback hebben of green 'met de punt naar achteren'.

verdedigend vind ik hem doorgaans redelijk, ik hoop niet dat hij altijd net zo meevoetbalt als die pot tegen ajakkes, want toen vond ik hem waardeloos.

Je mag hem wel iets meer dan redelijk vinden, onze rots in de branding! Wel een ander probleem, wij zitten straks met Snip en Snap (Seip en Breuer) in het hart van de verdediging. Mocht het zo zijn: Succes, Petter! (maar niet tegen je oude cluppie!)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kan Wotte gelijk even kijken wat de linkerverdediger en andere centrale verdediger van het Zweeds nationale elftal moeten kosten....Is Feyenoord direct van een taalprobleem af
Make tea, not war
Reply
Quote:De Jonge nieuwe trainer van De Graafschap

2/11/2005 10:04

Jan de Jonge is bij De Graafschap de opvolger van Gert Kruys. De Doetinchemse club heeft de coach losgeweekt bij SC Heerenveen.
Met de aanstelling van De Jonge heeft De Graafschap de vacature ingevuld die was ontstaan na het opstappen van Gert Kruys. De Utrechtse coach gooide de handdoek nadat de ploeg uit de Gouden Gids Divisie onder zijn leiding maar niet tot goed voetbal kwam.

De Jonge tekent in Doetinchem een contract tot medio zomer 2007. Hij gaat niet direct aan de slag, maar begint maandag aan zijn klus. Tot die tijd is de oud-trainer van Emmen nog verbonden aan SC Heerenveen. Als assistent van Gertjan Verbeek zit hij donderdag nog op de bank bij het UEFA Cupduel met CSKA Moskou.

Das leuk voor Jan en jammer voor H'veen, want volgens mij was iedereen wel blij met hem. Mijn voorspelling voor de opvolger van de Jonge: Aron Winter.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
ad Wrote:SC Heerenveen dreigt in de winterstop, of anders aan het eind van het seizoen, Petter Hansson te verliezen aan Feyenoord. Dat meldt het AD woensdag.

Hansson staat hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers houden de verdediger al langer in de gaten, maar willen dit jaar een serieuze poging wagen om Hansson los te weken. Feyenoord hoopt daarbij, volgens het AD, op een coulante houding van Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde. Die gunt zijn aanvoerder een stap hogerop en zal daarom niet heel erg dwarsliggen.

Petter Hansson zelf is blij met de belangstelling: ,,Bij een topclub spelen is mijn streven. Daar hoef ik niet omheen te draaien. Blijkbaar ben ik de laatste tijd opgevallen. Dat is mooi.'' Trainer Gertjan Verbeek is iets minder blij. ,,Het zijn altijd je beste spelers die door de topclubs worden weggehaald'', weet Verbeek. ,,Voor een trainer is dat niet altijd even prettig, maar een club als Heerenveen is nu eenmaal niet in de positie om iedereen te behouden. Je weet dat dit kan gebeuren, kijk ook naar de belangstelling voor Huntelaar. Of Petter klaar is voor de top? Ja.''

Petter Hansson speelt sinds het seizoen 2002-2003 voor SC Heerenveen. Dat nam hem over van het Zweedse Halmstads BK. Na een moeilijke start werd Hansson door de supporters drie keer op rij uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Verder won Hansson in 2003-2004 de zilveren schoen en werd hij afgelopen seizoen vierde in het landelijke Voetballer van het Jaar-klassement.

volgens mij heeft deze positie niet echt prioriteit. wellicht wil koeman bahia linksback hebben of green 'met de punt naar achteren'.

verdedigend vind ik hem doorgaans redelijk, ik hoop niet dat hij altijd net zo meevoetbalt als die pot tegen ajakkes, want toen vond ik hem waardeloos.

Je mag hem wel iets meer dan redelijk vinden, onze rots in de branding! Wel een ander probleem, wij zitten straks met Snip en Snap (Seip en Breuer) in het hart van de verdediging. Mocht het zo zijn: Succes, Petter! (maar niet tegen je oude cluppie!)

In navolging van het ontkrachten van het gerucht dat Feyenoord Ronald Waterreus zou willen hebben als vervanger voor Lodewijks voor volgend seizoen, ontkent de club nu ook dat het bezig is om Petter Hansson, verdediger en aanvoerder van SC Heerenveen, in de winterstop aan te trekken. Het Algemeen Dagblad meldde vandaag dat de Rotterdammers er alles aan doen om de overgang van de Zweeds international te kunnen bewerkstelligen. ,,De suggestie in een landelijk dagblad dat Feyenoord de Zweed in de winterstop of anders na dit seizoen over zou willen nemen berust niet op waarheid'', zo laat de club op haar officiële website weten.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
MAW ze zijn al rond.....
Bangkok resident.
Reply
Feyenoord kan Hansson niet betalen.

Ander Heerenveen-Feyenoord-nieuws:

Korneev genoemd als assistent bij SC Heerenveen:
04/11 Igor Korneev wordt bij Heernveen mogelijk de nieuwe assistent van hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Hij zou dan de vervanger worden van Jan de Jonge.

Igor Korneev bracht donderdag een bezoek aan de wedstrijd tussen zijn oude clubs SC Heerenveen en CSKA Moskou. Trainer Gertjan Verbeek wees Korneev na afloop op de vacature van assistent-trainer en gaf vervolgens aan dat Korneev eigenlijk eens met voorzitter Riemer van der Velde zou moeten bellen. Volgens Omrop Fryslân staat Korneev open voor de overstap.

SC Heerenveen zoekt nog een assistent van Gertjan Verbeek, omdat Jan de Jonge deze week werd benoemd tot hoofdtrainer bij De Graafschap. Op dit moment traint Korneev de A1-junioren van Feyenoord. Een overstap naar Heerenveen past wel in het toekomstbeeld van de Rus. In een interview met abelenstra.com zei Korneev in april van dit jaar: ,,Het lijkt me heel leuk om later terug te komen bij SC Heerenveen, maar de vraag is wanneer. Het antwoord is eigenlijk simpel: als zowel de club als ik er klaar voor zijn.''
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die zouden ze goed kunnen grbuiken denk ik. Altijd goed om een trainer met ervaring op het hoogste niveau (barcelona) te hebben.
Mijn gras is groener
Reply
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax...
Nu nog die ene allrounder, dat oudje, die bikkel.... :roll:
Reply
yep hier staat het maar ja dat vertellen er 2 die pro ajax zijn. eikels

'Vlaar en Huntelaar versterken Ajax'

Ron Vlaar komt in de winterstop naar Ajax, dit zei journalist Hugo Borst in het NOS-programma Studio Voetbal. De verdediger zou inmiddels gesproken hebben met trainer Danny Blind.

Ajax kan Vlaar voor een schijntje losweken bij AZ, omdat de speler nog altijd een jeugdcontract heeft. De Alkmaarders probeerden de afgelopen periode tevergeefs het contract van het talent te verlengen.

Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.

Ajax blijf met je tengels van die 2 af, de competitie begint net spannend en mooi te worden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Hugo Borst pro-Ajax.... :eeeek:
Reply
Zaakwaarnemer bevestigt vertrek Pienaar
Tegenover De Gelderlander heeft de zaakwaarnemer van Pienaar gisteren bevestigd dat de Zuid-Afrikaan bij Ajax zal vertrekken. Hij zal geen nieuw contract ondertekenen. "We hebben afgelopen vrijdag met technisch directeur Martin van Geel gesproken. Daarin hebben we de mededeling gedaan. We zijn al op zoek naar een nieuwe club. Er is interesse uit Duitsland, Engeland, Italië en Schotland. Deze week ga ik praten in Spanje."


Wegwezen!!!!!
Reply
Precies, laat Peenhaar in de winterstop maar vast vertrekken, dan houdt Ajax er iig nog iets aan over. Pienaar is leuk als rechtshalf (en daar mag De Jong lekker staan), maar niet als rechtsbuiten.

Vlaar en Huntelaar erbij zou lekker zijn.

En Fab, die allrounder, dat oudje, die bikkel, die hebben ze allang hoor :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ajaks kan Huntelaar niet betalen
Bangkok resident.
Reply
Lindenbergh is nou niet echt de aanjager die ik bedoel LL, ook niet echt een leider....

Huntelaar is dus al rond, Rico....
Waar mis je iets in het stukje ?
Reply
Fabian Wrote:Lindenbergh is nou niet echt de aanjager die ik bedoel LL, ook niet echt een leider....

Huntelaar is dus al rond, Rico....
Waar mis je iets in het stukje ?

Ik mis het stukje dat hij getekend zou hebben.

Quote:Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.

Hier staat alleen maar dat Jack denkt te weten dat hij naar Ajax gaat. Verder niks.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ze zeggen niet voor niets dat het 100% rond is en dat alle media het over kunnen nemen
Reply
Eerst zien dan geloven....zou het erg dom vinden van Huntelaar als hij naar ajaks zou gaan, dan verdient hij waarschijnlijk wat meer dan nu, maar sportief gaat hij er niet veel op vooruit, en na dit seizoen heeft hij waarschijnlijk echte topclubs voor het uitzoeken.
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:Ze zeggen niet voor niets dat het 100% rond is en dat alle media het over kunnen nemen

Ehm, ze zitten er daar wel es vaker naast en als Jack zo zeker is van zijn zaak had ie ook wel kunnen melden voor hoeveel en per wanneer hij naar Ajax gaat. Als je gisteren naar De Wedstrijden hebt gekeken, dan had je gezien dat Genee ook min-of-meer zeker wist te melden (ondanks dat v/d Velde niet wilde reageren op geruchten) dat PSV de eerste optie tot koop heeft op Huntelaar, dus ik denk dat hij daar weer naar toe gaat, maar dan sowieso niet eerder dan na het lopende seizoen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
fainoid vindt volgens het ad 6 mio te veel (hetgeen ik onbegrijpelijk vind, maar goed) maar zelf heeft hij een voorkeur voor ajakkes (dat zag je al bij zijn gemiste kopbal :razz: ). dat is ook niet onbegrijpelijk, want bij die amsterdomse prutsers kun je op die positie op dit moment weinig verliezen, en heel veel winnen.

heerenveen is gek als hem in de winterstop al laten gaan, maar goed, we zullen zien.
Reply
En arsene wenger kwam gisteren kijken naar ome dirk...Wotte had beter niks kunnen zeggen, want hij scoorde gelijk weer niet.
Bangkok resident.
Reply
GZ, niet in je opgekomen dat Huntelaar helemaal niet terug wil naar psv. Die club heeft hem laten zitten en nooit een kans gegeven.
Je hoort hem daar ook, wijselijk, nooit over spreken.

Het is Ajax, of AZ/Fey, psv heeft hij het nooit over. Teveel rancune richting psv.......

Ga er maar vanuit, dat ondanks Ome Riemer z'n woorden, Huntelaar naar Ajax gaat.
Reply
Ricochan Wrote:Eerst zien dan geloven....zou het erg dom vinden van Huntelaar als hij naar ajaks zou gaan, dan verdient hij waarschijnlijk wat meer dan nu, maar sportief gaat hij er niet veel op vooruit, en na dit seizoen heeft hij waarschijnlijk echte topclubs voor het uitzoeken.

beaam. Ajax mag dan een mooi verleden hebben, maar de laatse (bijna) 10 jaar hebben ze vrijwel niets opmerkelijks gepresteerd (in positieve zin dan). Zo'n jongen is veel beter af bij een club als Heerenveen. Geen gedeukte ego'tjes naast hem, maar gewoon voetballers die hard voor elkaar werken.

Mochten ze Huntelaar toch halen, dan mogen ze bij Ajax wel eerst eens zorgen voor twee fatsoenlijke buitenspelers, anders staat hij daar nog in het 4-3-3 systeem geisoleerd.
Reply


Forum Jump: