The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
SP Tomic
Reply
Hmm, dat Cilic hier de set verliest is niet echt goed voor het aantal aces. Klote Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
244 KM p/U :eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Set Tomic, ze worden redelijk gek daar :lol:
Reply
Anders verliest Cilic even een set van de nummer 258(of zo iets) van de wereld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gaat lekker zo... :roll:
Reply
Ach ja, Cilic wint dit echt nog wel. Het is alleen klote voor het aantal aces. Hij slaat er nog weinig, dus 3 sets was perfect geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic eruit zou ik niet erg vinden, ondanks het feit dat ik hem heb. Heb het niet zo op die Cilic.
Reply
Als Cilic inderdaad wint en "slechts" 4 aces per set blijft slaan, komt het totaal op 16. Dan wordt Dodig-Koubek morgen echt een kraker.
Reply
Dat wordt het sowieso! Beetje jammer dat het echt midden in de nacht is, terwijl de andere interessante partijen allemaal om 1 uur al beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, en gezien verplichtingen op het werk ga ik er niet voor opstaan.
Reply
Ik zit toch wel met verbazing te kijken. Als Tomic dit vol weet te houden, gaat hij gewoon winnen.
Reply
Haha, die Cilic. In 3 verliezen is natuurlijk nog beter!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een treurmuis die Cilic. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog steeds denk ik dat Cilic dit gaat winnen. Hij speelt nog steeds wel heel ver onder zijn kunnen. Dat is niet gunstig voor het aantal aces, maar het is inmiddels al wel bijna middernacht daar en als ie nog wil winnen is ie iig behoorlijk laat thuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Tomic geen 4 of 5 sets op dit niveau kan spelen, die komt zo fysiek wel in de problemen. Moet 't natuurlijk geen 2-0 in sets worden, daar lijkt 't wel op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekkere game Tomic Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Las net dat Mayer 0 UEs sloeg tegen Troicki, die wel gewoon 50 winners sloeg. Dat kan nog wel wat worden tegen Potro.

Potro moest vorig jaar ook tegen Mayer, die pot heb ik nog zitten kijken. Was tweede ronde dacht ik. Keurig in drie setjes, geen kans voor Mayer.
Reply
Hehe...Nou door
Reply
Gaat lekker Tomic, alleen maar UEs slaan terwijl je juist de bal in het spel moet houden tegen Cilic. Niet echt een slimme jongen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat lekker Tomic, alleen maar UEs slaan terwijl je juist de bal in het spel moet houden tegen Cilic. Niet echt een slimme jongen...
Dat kan Wawie wel.
Toch denk ik dat Cilic dat ook wint
Reply
Cilic nu toch van 1-3 naar 5-3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat lekker Tomic, alleen maar UEs slaan terwijl je juist de bal in het spel moet houden tegen Cilic. Niet echt een slimme jongen...

Nja, je bent wel wat hard voor 'm met z'n 17 jaar. Als er iemand de eerste anderhalve set dom speelde was het Cilic wel. Nu pakt hij het wel aardig op.
Reply
Cilic is nou eenmaal een domme, eenzijdige speler. Maar Tomic speelde juist verstandig de eerste 1,5 set en nu verandert ie opeens. Cilic gaat ook wel iets beter spelen, maar Tomic is wel heel ver weggezakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Gaat lekker Tomic, alleen maar UEs slaan terwijl je juist de bal in het spel moet houden tegen Cilic. Niet echt een slimme jongen...
Dat kan Wawie wel.
Toch denk ik dat Cilic dat ook wint
Als Cilic zo speelt als vandaag tot nu toe, maakt Wawrinka een goede kans ja. Je weet het alleen niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh, als je het zo bedoelde, ja dan helemaal eens. Tomic is inderdaad ineens 3 niveaus minder gaan spelen. Jammer, want tenzij hij het nu ineens direct weer oppakt, is het gedaan met deze partij. In dat geval hoop ik op aces Wink
Reply
Als je een beetje een weg omhoog wil in het tennis, moet je hier gewoon iig die tweede set winnen. Fysiek het niet aankunnen is een ding, maar dat is dit niet volgens mij.

Teller staat nu op 8. Twee snelle setjes en het kan nog wel laag blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een vermakelijke pot tussen Del Potro & Blake (heb 'm net even teruggekeken van de recorder). Ontzettend jammer van het resultaat - spelletjesgewijs - maar het leverde wel weer flink wat kijkplezier op.

Nu maar eens terug naar de live-action: Cilic & Tomic a set a piece.
Reply
Dit vind ik dan weer netjes van Tomic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als je een beetje een weg omhoog wil in het tennis, moet je hier gewoon iig die tweede set winnen. Fysiek het niet aankunnen is een ding, maar dat is dit niet volgens mij.

Teller staat nu op 8. Twee snelle setjes en het kan nog wel laag blijven.

Ben dat met je eens, dit was een mooie kans op een stapje te maken. Des te knapper dat hij het in set 3 weer op weet te pakken (ogenschijnlijk).
Reply


Forum Jump: