The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
6-0 wat een flater. Daar kijk je dan 2 dagen naar uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En daar komt de fysio
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Schouderblessure voor Baghdatis, dammit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hewitt Notworthy Notworthy

Nu jij nog Haas!
Reply
Ben je nou weer voor Hewitt? Maar die staat in je team :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat heb ik uiteraard alleen bij Nadal en Murray, de zeldzame keren dat ik die kies.

Fuck, bp Tsonga.
Reply
Dit gaat nergens over Marcos, gooi de handdoek maar in de ring want je bent niet fit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2e bp tsonga.

die oop van morgen staat me trouwens niet aan Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Djoko heeft trouwens net zo'n poeploting als Murray Undecided
Reply
Gaat ie een lobje doen Undecided
Reply
wat een reactie van tsonga om te breaken Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel met dank aan Haas natuurlijk, dat punt daarvoor ](*,)

Er staan hier 270 punten op het spel.
Reply
Moeilijk he volleren Marcos!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Jo, doe jij het dan maar vandaag en daarna tegen Almagro zou ook moeten kunnen. Trouwens stukje van Djoko gezien. Hij speelde wel erg sterk vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:2e bp tsonga.

die oop van morgen staat me trouwens niet aan Icon_evil

Ik vind het prima, eerst Isner-Murray en dan Rafa-Ivo en daarna pitten. Cilic sla ik dan wel over
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Djoko haalt nu minimaal 360 punten, Kubot is geen partij, net als zijn voorgaande tegenstanders eigenlijk. Daarna Davy of Verdasco, dan moet de knop wel heel direct omgezet worden, en dat is op zich gunstig voor die mannen.
Reply
cilic - potro en roddick - gonzo wil ik graag zien, maar toch verwacht ook wel iets van isner.

ik denk dat ik m'n wekker maar om 6 uur zet voor cilic- potro
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko zit niet bij Davy en Verdasco in het schema, ja pas in de halve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Djoko haalt nu minimaal 360 punten, Kubot is geen partij, net als zijn voorgaande tegenstanders eigenlijk. Daarna Davy of Verdasco, dan moet de knop wel heel direct omgezet worden, en dat is op zich gunstig voor die mannen.

eerst tsonga, haas of almagro nog.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja Stille en Buurs, idd, even verkeerd gekeken. In dat geval heeft Djoko wel helemaal een poeploting, dan zijn die 720 punten al bijna binnen. Hoewel niet genoeg is dat wel super als je hem in je team hebt.
Reply
baghdatis lijkt trouwens nergens last van te hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko tegen Tsonga/Haas kwartfinale is denk ik niet zo makkelijk voor Nole
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Djoko tegen Tsonga/Haas kwartfinale is denk ik niet zo makkelijk voor Nole

Dat lijkt me wel, ik vind Tsonga niet supersterk spelen. En idd, zit nu een tijdje Baghdatis te kijken, maar die lijkt gewoon fit.
Reply
Ja, hij pakt z'n schouder wat vast tijdens de breaks, maar tijdens rallies zie je er niets van.
Reply
Ik kan me wel een paar overwinningen van Haas en Tsonga op Djoko herrinneren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja ik ook, alleen waren ze toen in een andere vorm dan nu. En in 5-setters zie ik het al helemaal niet gebeuren.
Reply
Hou nou eens op met die backhand UE'S !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dropshot Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Break Hewitt Hakkuh
Reply
Wat een schandalige game weer. DIt wordt niets meer. Hup Jo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: