The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Maar gelukkig heeft het 48 uur geduurd nadat zijn partij tegen Tipsa afgelopen was, dus dat heeft er niets mee te maken :lol:
Reply
Wow, nu gaat Haas met minder pijn spelen, hup Tommy!
Reply
Grapjas :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ach ja, Tommy heeft wel vaker ergens last van, daar kan ie hopelijk wel mee omgaan. Zou wel zuur zijn als dit bepalend zou zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga met een DF, dat is toch gewoon triest? Tegen een Haas die fysiek niet lekker in z'n vel zit moet je gewoon geen (tweede-) servicewinner willen slaan :crazy:
Reply
En nog een DF Undecided
Reply
En nog een. Die Tsonga gaat al van Almagro verliezen joh als ie zo speelt. Laat hem nog maar even zweten Tommy. En anders pakt Djoko hem wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hey Ajax speelt in de Rod Laver Arena
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wozniacki :oops:
Reply
Kom op Haas, gewoon door die pijn heen, je bent de betere momenteel.
Reply
Haas mankeert niets. Speelt subliem nu
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als je de betere bent en de set hebt gewonnen ga je je niet voor jan lul laten behandelen natuurlijk, daarmee sloop je je eigen momentum.
Reply
Stille Wrote:Haas mankeert niets. Speelt subliem nu
Dat zei Buurs ook over Baghdatis Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en ml was het daarmee eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ik ook, en daar blijf ik ook bij, die zien we over 2 weken weer gewoon op de baan hoor.
Reply
Maar er zit een verschil tussen behandelen na een 6-0 oorwassing en nadat je net de set hebt gewonnen natuurlijk.
Reply
Baghdatis raakte geen knikker. Haas daarentegen speelt heel sterk. Stille straks over zonder spelers in bovenste schema? Met allemaal zware wedstrijden morgen.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Officiele reden opgave Baghdatis : schouder en biceps. Krajicek wordt al weer zenuwachtig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haas speelt wat ik ervan gezien heb echt nog niet heel goed voor zijn doen hoor. Tsonga is ook gewoon matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdomme Haas, wat een fouten ineens.
Reply
Stille Wrote:Officiele reden opgave Baghdatis : schouder en biceps. Krajicek wordt al weer zenuwachtig
Boeiuh, Baghdatis is echt niet de moeest gewilde, zeker niet na zijn trucje een tijdje geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk buurs, dit is nou een weggegeven game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee precies, hij zegt toch wel af.

Kut, break Tsonga, en ik moet zo weg :|
Reply
Pfff, Haas is helemaal niks. Hoop niet dat het door die blessure komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hey wie zagen we daar op de tribune: JULIEN !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tjonge, wat een deceptie dit zeg. Denk je nog een leuke partij te kunnen gaan kijken bij die 1-1 in sets, slaat Haas opeens 3 UEs per game...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Jo. Never in doubt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verder allemaal alles als verwacht, jammer dat Bagha opgeeft. Voor de volgende ronde in dit gedeelte van 't schema alleen Nando-Davy interessant. De rest vd partijen winnen Federer, Djoko en Tsonga in 3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas ziet er nu iig wat beter uit dan in de vorige set. Wie weet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Verder allemaal alles als verwacht, jammer dat Bagha opgeeft. Voor de volgende ronde in dit gedeelte van 't schema alleen Nando-Davy interessant. De rest vd partijen winnen Federer, Djoko en Tsonga in 3.

Ik zie Hewitt sneller een set van Federer pakken, dan Verdasco van Davy.
Reply


Forum Jump: