The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Haas! Belangrijk dit, nu direct breaken dan maar! Dammit ik moet echt weg
Reply
Hup Haas! Wat een saaie uitslagen allemaal. Djoko en Davy overtuigend qua scorebordjournalistiek.
Reply
30-30, kom op [-o<
Reply
BP [-o<
Reply
Ach ja, zoals ik altijd zeg: die eerste rondeuitslagen zijn nooit zo heel belangrijk. Soms winnen ze de ene ronde heel dik en verliezen ze de volgende uit het niets. Of hebben het heel zwaar tegen een drol en winnen dan tegen een topper.

Maar ik ben iig blij dat Djoko weinig energie verspilt en er aardig degelijk uit ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaaa! \Big Grin/
Reply
Juist, en hoe!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Haas!
Reply
4-1, super!
Reply
Goed, echt weg nu. Ad, kan jij me ff sms'en met set/eind standen?
Reply
Tuurlijk.

Als Tommy eens zo kon blijven spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver joh, wat een stomme game om terug gebroken te worden. Hij serveerde zo goed, totaal onnodig dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Jo. Ad, ik moet weg, wil je dezelfde sms die je naar ML stuurt ook naar mij sturen? Je hebt mijn nummer he?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thanks!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goddomme, van 5-2 naar 5-5. Zijn niveau zakt opeens helemaal weg, hij was zoveel beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En gebroken met weer 3 UEs, ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, anders verlies je even 5 games en 8 punten op rij. Wat een deceptie alsnog, er valt nu wel veel verkeerd de laatste dagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De enige van de 8 wedstrijden die goed valt. Joepie de poepie! Blijft een klote dag maar ja morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
'Lekker Jo =D>

Ondanks erg matig spel toch vrij eenvoudig door.

Volgende ronde ook de concentratie erbij houden en dan knallen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pff Haas, wat laat je het liggen.
Reply
Tsonga had nog nooit een 5-setter gespeeld, had nog wel even wat energie mogen verspillen en Haas is sowieso goed in 5-sets. Wat een kans dit, Haas speelde zo goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
H2H achtste finales:
Fed-Hew 16-7
Verd-Davy 1-6
Djo-Kub 1-0
Tso-Alm 0-0
Rod-Gon 8-3
Cil-Pot 0-2
Mur-Isn 0-0
Kar-Nad 0-2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kwartfinales : fed-davy, djo-tso, rod-pot en mur-nadal ligt wel erg voor de hand. Wie denkt er dat er een grote verrassing komt? Isner?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Verdasco, Gonzo, Almagro en Cilic zijn de enigen die ik kans zie hebben om te winnen. Een van die vier zal wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu gaat het toernooi pas beginnen natuurlijk. Helaas zijn er nog niet al te veel dure, veelgekozen jongens uit, maar dat gaat nu gebeuren. Op zich zit ik wel goed met twee toppers. Als de top 4 de SF haalt, of Roddick ipv Potro, dan heb ik een goede AO. En zoals het er nu uitziet, zie ik dat ook wel gebeuren. Hopelijk gaan Cilic, Tsonga en Davy geen al te gekke dingen doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb nog Jo, Roddick, Cilic, Isner en Rafa. Lastg lastig lastig om er een topweek van te maken. Ik durfde het eerste kwart niet aan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potro moet van Cilic winnen voor mij, wil het geen slechte AO zijn. Davy verwacht ik echt heel veel van.
Reply
davy gaat eraf tegen fedex in vier setjes. Fedex schroeft zijn niveau iets op. Lekker de finale tegen Murray spelen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: