zit ik met mn 48 toch weer aardig in de richting \/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Klote, erg getwijfeld tussen 3 en 4. Mist dus op voorsprong nu. Morgen Federer in 4 of Tsonga in de finale en hij wint. Anders wordt het in de finale beslist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik heb er zelfs even over gedacht om op Cilic te gokken, aangezien ik maar een kwartfinale correct had. Gelukkig ben ik er toch van uitgegaan dat jij ook weinig punten zou hebben. Morgen Tsonga aanmoedigen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Hoewel er veel punten te verdelen zijn bij een grand slam, is de stand niet wezenlijk gewijzigd. Ad Wim prolongeerde namelijk zijn titel, en zijn puntentotaal veranderde daarmee niet. Omdat Buurs er na R1 uitlag, en Mist de verliezend finalist was, is de voorsprong van Buurs behoorlijk afgenomen. Wel moet Mist deze week zijn winst van vorig jaar zien te herhalen om de achterstand niet op te laten lopen.
De champions race ligt uiteraard wel overhoop na deze AO, met Ad Wim als logische koploper, gevolgd door Mist.
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF. 17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)