The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Waf, cc, van harte. Ik moet zeggen dat dit het beste Feyenoord was dat de afgelopen 6 jaar tegen PSV heeft gespeeld.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat een mazzel heeft dat NEC toch weer zeg! Davids --> overtreding op doorgebroken speler=rood. Kutscheids.

ach, die tweede van sarpong was nogal overdreven en daar viel ook nog de 3-2 uit. ik vond dat ajakkes weer eens niet te klagen had met die scheids. jammer zeg, van nec, erg goed gedaan.

Natuurlijk had Ajax niet te klagen met de scheids. De eerste gele van Heubach was overdreven, en ik zou de 2e niet hebben gegeven als hij al geel had en tevens eerder in de wedstrijd Urby geen geel heb gegeven voor een handsbal. Die eerste van Sarpong vond ik overdreven, de 2e meer terecht. Het was wel een overtreding btw, dus die goal had wss evengoed gevallen.

Aan de andere kant moesten Babos en Davids gewoon rood hebben, geen discussie mogelijk lijkt me.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Prima voetballen? Ik heb t tot de rode kaart van Heubach gezien, maar snap op basis daarvan echt niet dat er nog Ajax-fans zijn die durven te roepen dat PSV saai/zakelijk/slecht voetbalt. Maar ach, t was maar beker he. Wink

zakelijk voetbal? last van de kredietcrisis zeker? :razz:

wat een geweldige pot van feyenoord zeg. van dijk, el amadi, de vrij en vlaar waren echt meer dan prima.

jammer dat fer en cisse matig waren, anders was het gewoon 0-5 geweest.

Van Dijk was idd erg goed (maar als je keeper uitblinkt geeft dat al aan dat je geen makkie had), Ahmadi was aardig (2 goals maakt zn spel niet persé beter, maar ook dat was in orde), Vlaar mag van mij zo in Oranje en Tomasson blijft toch ongelofelijk leep.

Zeker in de beker heb ik mijn PSV-bril echter niet op, maar toch vond ik 90 minuten lang een PSV-goal in de lucht hangen. Als je dit een geweldige pot van Feyenoord vond ligt de lat dus idd niet meer zo hoog in Rotterdam (begrijpelijk en niet lullig bedoeld). 0-3 bij PSV is altijd knap, zeker nu PSV geen totale offday had ofzo.

0-5 had best gekund ja als iedereen goed was Bij Feyenoord, maar 5-5 evengoed. En als Dzsudzsak, Engelaar en Manolev er dan gewoon 90 minuten bij waren 10-5. Zo lust ik er nog wel een.

Heerlijk duel gezien, dat wel. Jammer van de uitslag. Nog gefeliciteerd trouwens. :cheers:


ps. goh.. de Eagles loten Ajax.. wie had dat verwacht. Undecided
Reply
Feli waf. Moet een lekkere zijn voor het gevoel en met Ajax komende. Nederlaag zal PSV weer extra op scherp zetten voor de comp. en had niet op een beter moment kunnen komen :razz:

Bahia had trouwens rood moeten hebben voor slaan en als je voordeel geeft mag er daarna gewoon geel gegegeven worden. Verder floot Blom wel ok. Dit itt die pannekoek bij Ajax. Verder dacht Sarpong zeker mijn cluppie gaat het niet redden, ff twee opvallende kaarten in een minuut pakken Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:ajax had idd niet te klagen met de scheids, echter "weer eens" ben ik niet met je eens, maar goed dat weten we al. Smile
Vind t sneu voor NEC, die beker kan me echt gestolen worden.
@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.

tegen feyenoord had ajakkes de scheids ook mee en ik kan nog meer dan voldoende voorbeelden noemen, bijvoorbeeld de taltijke keren dat sneuarez weer eens ontzien wordt.

ik heb het gevalletje oerbij en heubach beiden niet gezien, maar ik vind het weer niet verrassend dat jij weer van mening bent dat de ajakkessied geen rood verdient en heubach wel.

die overtreding van serpent was gewoon ongelukkig en geel sloeg nergens op, maar nec liep op de tenen dus de kans was groot dat ajakkes ze zou pakken. maar dat kwam wel omdat ze lang met z'n 10en moesten spelen en ik heb dus niet gezien of die heubach er terecht is afgestuurd.
Reply
Peter Wrote:Van Dijk was idd erg goed (maar als je keeper uitblinkt geeft dat al aan dat je geen makkie had), Ahmadi was aardig (2 goals maakt zn spel niet persé beter, maar ook dat was in orde), Vlaar mag van mij zo in Oranje en Tomasson blijft toch ongelofelijk leep.

Zeker in de beker heb ik mijn PSV-bril echter niet op, maar toch vond ik 90 minuten lang een PSV-goal in de lucht hangen.

van dijk was erg goed. hij heeft 1 doelpunt voorkomen (toivonen). verder had de zeer matige amarabat een leuke kans in de eerste helft en in de tweede helft was er nog een aantal scrimmages voor de goal bij feyenoord. ik kijk echter vaak met samengeknepen billen naar feyenoord, gisteren in het geheel niet. ik vond psvee geen moment verontrustend en ik weet werkelijk niet wie die goal zou hebben moeten maken.

Quote:Als je dit een geweldige pot van Feyenoord vond ligt de lat dus idd niet meer zo hoog in Rotterdam (begrijpelijk en niet lullig bedoeld).

feyenoord heeft zeer geconcentreerd gespeeld en kennelijk nam feyenoord deze wedstrijd heel serieus. er is gewoon uitstekend gevoetbal tegen een ploeg die 39x niet verloren had (niet geheel toevallig de laatste keer ook van feyenoord). voordeel is dat dit een ideale pot was voor het reactievoetbal van feyenoord, maar het is gewoon subliem uitgevoerd. dat is een prima prestatie en dat de lat dus hoog gelegd zou zijn is misplaatst denigrerend en dat de opmerking dat je dat niet lullig bedoelt nog misplaatster.

Quote:0-5 had best gekund ja als iedereen goed was Bij Feyenoord, maar 5-5 evengoed.

ga toch weg man, psvee had van z'n lang zal z'n leven niet 5 keer gescoord. ze hebben niet eens 5 kansen gehad. na de 0-1 zat er er geen moment meer in voor psvee.

Quote:En als Dzsudzsak, Engelaar en Manolev er dan gewoon 90 minuten bij waren 10-5. Zo lust ik er nog wel een.

ja, maar die deden niet mee, fer en cisse wel (schijnt).

Quote:ps. goh.. de Eagles loten Ajax.. wie had dat verwacht. Undecided

tsja, blom weer he, dat is nu eenmaal een neus.
Reply
Als ik je reaktie zo lees verwacht je dus dat Feyenoord straks voor de competitie ook een goede kans maakt in Eindhoven. Ik verwacht daar dus echt een makkelijke overwinning voor PSV.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ajax had idd niet te klagen met de scheids, echter "weer eens" ben ik niet met je eens, maar goed dat weten we al. Smile
Vind t sneu voor NEC, die beker kan me echt gestolen worden.
@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.

tegen feyenoord had ajakkes de scheids ook mee en ik kan nog meer dan voldoende voorbeelden noemen, bijvoorbeeld de taltijke keren dat sneuarez weer eens ontzien wordt.

ik heb het gevalletje oerbij en heubach beiden niet gezien, maar ik vind het weer niet verrassend dat jij weer van mening bent dat de ajakkessied geen rood verdient en heubach wel.

die overtreding van serpent was gewoon ongelukkig en geel sloeg nergens op, maar nec liep op de tenen dus de kans was groot dat ajakkes ze zou pakken. maar dat kwam wel omdat ze lang met z'n 10en moesten spelen en ik heb dus niet gezien of die heubach er terecht is afgestuurd.

Het is ook niet verrassend Waf, dat weet je toch. Ik zie alles door een Ajax bril, gelukkig zie jij niets alles door een anti-Ajax bril, zodat ik je serieus kan blijven nemen.
Goeie conclusie ook van je mbt Urby en Heubach, waarin je stelt dat ik vind dat Urby geen rood verdient en Heubach wel.

GAE uit, ik had liever Feyenoord uit geloot, dit wordt een stuk lastiger
The great old Ludwig von...
Reply
Ekslem Wrote:Feli waf. Moet een lekkere zijn voor het gevoel en met Ajax komende. Nederlaag zal PSV weer extra op scherp zetten voor de comp. en had niet op een beter moment kunnen komen :razz:

zo is het natuurlijk wel, goed moment om wakker geschud te worden.

Quote:Bahia had trouwens rood moeten hebben voor slaan


vind ik echt de grootst mogelijke onzin. dat halve elleboogje tegen toivonen heb je het over? gewoon een duel waar een gele kaart prima en misschien zelfs al overdreven was. het moet maar eens afgelopen zijn met dat gelul dat elke armbeweging rood is (behalve uiteraard bij ajakkessied).

Quote:en als je voordeel geeft mag er daarna gewoon geel gegegeven worden. Verder floot Blom wel ok.


redelijk floot hij. ik stoorde me eraan dat hij gio de eerste gele gaf terwijl hij daarvoor vele psveejers voor overtredingen van dezelfde zwaarte alleen een berisping. op het middenveld liet hij psvee regelmatig doorspelen na een overtreding (op tomasson of bijvoorbeeld een keer die handsbal van amarabat) terwijl hij dezelfde overtredingen van feyenoord wel affloot. mijn gekleurde bril zal die mening wel beinvloed hebben.

verder is het een lul dat hij de loting doet en ook nog durft te solliciteren naar de bekerfinale. die teringneus zou ajakkes nooit meer mogen fluiten.

wat was er trouwens gebeurd als el amadi gemist had? een pingel en rood? of gewoon doorspelen? het geven van de voordeelregel, daar hoeft de scheids echt geen veer voor in zijn reet te hebben, dat zou namelijk normaal moeten zijn.
Reply
Peter Wrote:Als ik je reaktie zo lees verwacht je dus dat Feyenoord straks voor de competitie ook een goede kans maakt in Eindhoven. Ik verwacht daar dus echt een makkelijke overwinning voor PSV.

idd, als feyenoord gewoon net zo geconcentreerd speelt kan dat best. zoveel kwaliteitsverschil is er echt niet hoor. de keepers zijn gelijkwaardig, de laatste linie is gelijkwaardig (misschien een klein plusje voor feyenoord), het middenveld krijgt psvee een plusje vanwege appelvlaai, en voorin vind ik er alleen verschil als doedelzak speelt.

het hangt er een beetje af wie het eerst scoort. in de competitie zal psvee net wat scherper zijn en wordt het dus lastiger, maar een kans is er zeker. gisteren heeft feyenoord gewoon prima gebruik gemaakt van de omstandigheden.
Reply
gittermaster Wrote:Het is ook niet verrassend Waf, dat weet je toch. Ik zie alles door een Ajax bril, gelukkig zie jij niets alles door een anti-Ajax bril, zodat ik je serieus kan blijven nemen.
Goeie conclusie ook van je mbt Urby en Heubach, waarin je stelt dat ik vind dat Urby geen rood verdient en Heubach wel.

GAE uit, ik had liever Feyenoord uit geloot, dit wordt een stuk lastiger


tjsa, ik kan dit toch echt niet anders uitleggen:

Quote:vond t de scheids ook echt matig, maar kan me wel iets voorstellen dat ie voor Urby geen geel gaf, niet omdat hij ajacied is, maar hij hield de bal tegen die uit zou gaan, mag niet, volgens de regels kan je dara geel voor geven, maar snap dat ie dat niet doet, vind t ook wel een heel ander type handsbal dan die van Heubach
Reply
Ik wel.
Het ging om een gele kaart en Urby had nog geen geel, dus het ging bij het geval Urby niet om een rode kaart, maar om een gele kaart.
De eerste gele kaart van heubach vond ik overdreven en had ie niet moeten geven in mijn ogen, de tweede was wel terecht.
Ik probeer in mijn post aan te geven dat er een verschil in de handsbal is. Je hebt het niet gezien; Urby springt om een bal te vangen die na een wederom slechte pass uit dreigt te gaan. Echter hij stond niet buiten de lijnen, maar net binnen de lijnen, dus maakt hands.
Heubach houdt een bal tegen die langs m dreigt te gaan als Rommedahl er langs is. Twee totaal verschillende situaties, die je wat mij betreft verschillend mag beoordelen
The great old Ludwig von...
Reply
Ik vond El Ahmadi uitstekend! (eindelijk!). Niet alleen om z'n goals, maar vooral om hoe hij Toivonen uit de wedstrijd heeft gespeeld. Echt klasse, waardoor PSV nooit echt gevaarlijk is geweest. Dat "dichtgeknepen-billen-gevoel" waar waf over spreekt heb ik ook heel vaak, maar inderdaad gister niet. Gewoon een klasse pot, met compact spel, waardoor psv niet in z'n spel kon komen. =D>
Reply
gittermaster Wrote:Ik wel.
Het ging om een gele kaart en Urby had nog geen geel, dus het ging bij het geval Urby niet om een rode kaart, maar om een gele kaart.

ja dat klopt, daaar had geen rood maar geel moeten staan.

Quote:De eerste gele kaart van heubach vond ik overdreven en had ie niet moeten geven in mijn ogen, de tweede was wel terecht.

ook over die 2de hoor ik tegenstrijdige berichten, maar goed ik heb het niet gezien.

Quote:Ik probeer in mijn post aan te geven dat er een verschil in de handsbal is. Je hebt het niet gezien; Urby springt om een bal te vangen die na een wederom slechte pass uit dreigt te gaan. Echter hij stond niet buiten de lijnen, maar net binnen de lijnen, dus maakt hands.
Heubach houdt een bal tegen die langs m dreigt te gaan als Rommedahl er langs is. Twee totaal verschillende situaties, die je wat mij betreft verschillend mag beoordelen

ja, twee verschillende situtaties. net zoals sneuarez babovic een klap gaf en babovic een elleboogje aan verthongen. twee verschillende situaties, waarbij de ajakkessied mag blijven staan.

ik hoop dat je eens rustig kan kijken naar die 2de overtreding van serpent. het was een overtreding, maar geel? en wat lamme lennie zegt is ook maar deels waar: de kans dat iemand vrijstaat bij 9 man is groter dan bij 10 man. ik had toch wel het gevoel dat de organistatie een stuk weg was.
Reply
Hier de visie van Mario, die na elke wedstrijd een mailtje stuurt naar leden van Het Legioen:
Quote:Beste supporter,

Je hebt gisteren weer kunnen zien dat bekervoetbal iets aparts blijft. Het is zoals je weet de kortste weg naar Europees voetbal. Dat heb ik niet verzonnen, maar het is gewoon zo. Door de overwinning blijven wij dus op twee fronten actief om onze doelstelling te bereiken en daar ben ik erg blij mee.

We wisten gisteren dat we moesten hopen op een goede dag om PSV te kunnen verslaan. Ik vind PSV op dit moment de beste ploeg van Nederland en het was niet voor niets dat ze tot gisteren al 39 wedstrijden ongeslagen waren. Dat wij hen toch met 0-3 verslaan, moet ons heel veel kracht geven voor de komende wedstrijden.

Ik vind dat we gisteren de eerste helft hebben gedicteerd. Er was veel beweging voor de bal, met name Jon Dahl Tomasson zorgde met goede loopacties voor veel gevaar. Ook Karim El Ahmadi heeft het prima gedaan. Hij heeft de afgelopen tijd wat kritiek gehad, maar gisteren heeft hij twee goals gemaakt en ook aan de bal het verschil gemaakt. De hele ploeg heeft gisteren in de eerste helft eindelijk het voetbal laten zien zoals we dat voor ogen hebben.

Naast het doelpunt van Karim zag ik in de eerste helft ook een wonderschone treffer van Giovanni van Bronckhorst. Daardoor konden we met een mooie voorsprong heerlijk gaan rusten, dat was alweer een tijdje geleden.

We hadden verwacht dat PSV de tweede helft zou gaan stormen, maar afgezien van een paar hachelijke momenten kwam daar weinig van terecht. De grootste kans was zelfs voor ons, maar Andreas Isaksson redde schitterend op een schot van Leroy Fer. Uiteindelijk maakte Karim nog
0-3 en was het feest compleet.

Groeten,

Mario Been

Deze mail wordt exclusief aangeboden aan supporters van 'Het Legioen'
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het was wel een overtreding btw, dus die goal had wss evengoed gevallen.


dit is echt een ontzettend kort door de bocht conclusie. maar dat was ook bij die rode kaart van babovic en de niet rode bij sneuzares, jij denkt dat de wedstrijd precies hetzelfde verloopt als die beslissingen anders uitpakken. dat blijft gewoon nergens op slaan.

Quote:Aan de andere kant moesten Babos en Davids gewoon rood hebben, geen discussie mogelijk lijkt me.

babos heb ik niet gezien, davids was rood. maar toen was de wedstrijd al gespeeld en had hij er al een (of twee?) onterecht afgestuurd.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Als ik je reaktie zo lees verwacht je dus dat Feyenoord straks voor de competitie ook een goede kans maakt in Eindhoven. Ik verwacht daar dus echt een makkelijke overwinning voor PSV.

idd, als feyenoord gewoon net zo geconcentreerd speelt kan dat best. zoveel kwaliteitsverschil is er echt niet hoor. de keepers zijn gelijkwaardig, de laatste linie is gelijkwaardig (misschien een klein plusje voor feyenoord), het middenveld krijgt psvee een plusje vanwege appelvlaai, en voorin vind ik er alleen verschil als doedelzak speelt.

het hangt er een beetje af wie het eerst scoort. in de competitie zal psvee net wat scherper zijn en wordt het dus lastiger, maar een kans is er zeker. gisteren heeft feyenoord gewoon prima gebruik gemaakt van de omstandigheden.

Gisteren was er idd niet zoveel kwaliteitsverschil nee, omdat PSV 3 (aanvallend) belangrijke spelers miste.

Manolev ipv Marcellis is in aanvallend opzicht al een wereld van verschil. Defensief maakt het geen bal uit wie tegen de Cisse in deze vorm staat. De voorzetten van Manolev zijn recentelijk ruk, maar toch is er met Manolev-Lazovic continu gevaar van rechts. Marcellis mist gewoon veel snelheid. Nu moest alles van links komen en daar stond Amrabat ipv Dzsudzsak wat eveneens een slok op een borrel scheelt. En dan was het middenveld nog zwaar gehavend zonder Engelaar. Wat voorin weer doorwerkt omdat Koef veel minder aanwezig is dan Toivonen als spits.

Tegen het PSV van gisteren bleef Feyenoord nog net overeind (prima van Dijk, balletjes net over, net naast, scrimages waar de bal net niet goed valt enz.), maar voor het 'echte' PSV voorzie ik (puur op basis van gisteren) straks totaal geen problemen. Nog gesterkt door het feit dat dit blijkbaar een geweldig Feyenoord was. Als ze dan een wat mindere dag hebben wordt het zelfs een makkie. Maar goed.. zien we tegen die tijd wel weer. God mag weten wie er dan allemaal blessé zijn.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik wel.
Het ging om een gele kaart en Urby had nog geen geel, dus het ging bij het geval Urby niet om een rode kaart, maar om een gele kaart.

ja dat klopt, daaar had geen rood maar geel moeten staan.
In dat geval begrijpelijker, maar nog steeds een foute conclusie imo, zie mijn latere uitleg

Quote:De eerste gele kaart van heubach vond ik overdreven en had ie niet moeten geven in mijn ogen, de tweede was wel terecht.

ook over die 2de hoor ik tegenstrijdige berichten, maar goed ik heb het niet gezien.

Quote:Ik probeer in mijn post aan te geven dat er een verschil in de handsbal is. Je hebt het niet gezien; Urby springt om een bal te vangen die na een wederom slechte pass uit dreigt te gaan. Echter hij stond niet buiten de lijnen, maar net binnen de lijnen, dus maakt hands.
Heubach houdt een bal tegen die langs m dreigt te gaan als Rommedahl er langs is. Twee totaal verschillende situaties, die je wat mij betreft verschillend mag beoordelen

ja, twee verschillende situtaties. net zoals sneuarez babovic een klap gaf en babovic een elleboogje aan verthongen. twee verschillende situaties, waarbij de ajakkessied mag blijven staan.
Is een andere situatie, kun je anders beoordelen, maar heeft weinig met deze situatie te maken. Net als
Quote: dat halve elleboogje tegen toivonen heb je het over?
in jouw ogen een half elleboogje, (waarbij de feyenoorder mag blijven staan) wellicht omdat het een feyenoorder is. Anyway, das ook een voorbeeld, maar heeft weinig met de situatie te maken waar ik mijn mening over gaf.


ik hoop dat je eens rustig kan kijken naar die 2de overtreding van serpent. het was een overtreding, maar geel? en wat lamme lennie zegt is ook maar deels waar: de kans dat iemand vrijstaat bij 9 man is groter dan bij 10 man. ik had toch wel het gevoel dat de organistatie een stuk weg was.
Ik vind die kaart ook discutabel, maar kan wel gegeven worden, maar ik heb ook al aangegeven dat ik vind dat we de scheids niet tegen hadden gisteren
The great old Ludwig von...
Reply
Woutiknout Wrote:Ik vond El Ahmadi uitstekend! (eindelijk!). Niet alleen om z'n goals, maar vooral om hoe hij Toivonen uit de wedstrijd heeft gespeeld. Echt klasse, waardoor PSV nooit echt gevaarlijk is geweest. Dat "dichtgeknepen-billen-gevoel" waar waf over spreekt heb ik ook heel vaak, maar inderdaad gister niet. Gewoon een klasse pot, met compact spel, waardoor psv niet in z'n spel kon komen. =D>

Zit bij een voorsprong van 2 goals ooit met geknepen billen dan? De PSV-goal hing in de lucht, maar omdat Feyenoord dat kon hebben zat je nog niet met geknepen billen, logisch. Reken maar dat je ze na een 1-2 die zomaar had kunnen vallen wel dichtgeknepen had. :razz:
Reply
Quote:Aan de andere kant moesten Babos en Davids gewoon rood hebben, geen discussie mogelijk lijkt me.

babos heb ik niet gezien, davids was rood. maar toen was de wedstrijd al gespeeld en had hij er al een (of twee?) onterecht afgestuurd.

Ja das lekker makkelijk, "toen was de wedstrijd al gespeeld"...
Daarvoor kreeg Urby ook een flinke trap van .... of was dat Davids, volgens mij niet,die ook gewoon onbestraft bleef, maar Urby moest de hele verlenging hinkend uitspelen.
The great old Ludwig von...
Reply
PSV verliest een keer en het forum komt weer tot leven. :razz:
Reply
:lol:
Ik moet zeggen dat dat inderdaad wel prettig was om eens te zien
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Gisteren was er idd niet zoveel kwaliteitsverschil nee, omdat PSV 3 (aanvallend) belangrijke spelers miste.

Manolev ipv Marcellis is in aanvallend opzicht al een wereld van verschil. Defensief maakt het geen bal uit wie tegen de Cisse in deze vorm staat. De voorzetten van Manolev zijn recentelijk ruk, maar toch is er met Manolev-Lazovic continu gevaar van rechts. Marcellis mist gewoon veel snelheid.

manolev/marcellis scheelt idd in aanvallend opzicht, maar wij moesten het met een ventje van 17 doen ipv fernandez.

Quote:Nu moest alles van links komen en daar stond Amrabat ipv Dzsudzsak wat eveneens een slok op een borrel scheelt.

normaal wel, maar bij de wedstrijd in de kuip was doeldelzak onzichtbaar (en psvee verder beter dan feyenoord).

Quote:En dan was het middenveld nog zwaar gehavend zonder Engelaar.

ja, ik ben niet zo'n engelaar fan. in de kuip speelde hij erg goed, ik heb hem ook gezien op spangen en daar vond ik hem tegenvallen. hij speelt altijd op 1 tempo, een beetje lijzig, dat kan verschillend uitpakken.

Quote:Wat voorin weer doorwerkt omdat Koef veel minder aanwezig is dan Toivonen als spits.

koef was helemaal nergens gister, toivonen heeft 1 kans gehad.


Quote:Tegen het PSV van gisteren bleef Feyenoord nog net overeind (prima van Dijk, balletjes net over, net naast, scrimages waar de bal net niet goed valt enz.),

je hoeft het allemaal niet zo'n positieve draai te geven. die ballen vielen niet goed. punt. als je het al moet hebben van ballen die goed vallen. net naast en net over, hou alsjesblieft op. dat zijn toch geen kansen? hooguit mogelijkheidjes. feyenoord was feller en leek meer te willen winnen. dan vallen ballen verkeerd en ben je afhankelijk van wat afstandschotjes.

Quote:maar voor het 'echte' PSV voorzie ik (puur op basis van gisteren) straks totaal geen problemen. Nog gesterkt door het feit dat dit blijkbaar een geweldig Feyenoord was. Als ze dan een wat mindere dag hebben wordt het zelfs een makkie.

joh, blijf dat maar lekker denken dan. overschat jij psvee maar en onderschat jij feyenoord maar.
Reply
gittermaster Wrote:Ja das lekker makkelijk, "toen was de wedstrijd al gespeeld"...


ik wil daar maar mee aangeven dat die beslissing het verloop van de wedstrijd niet beinvloed en dat ik dat dus minder interessant vind. maar het was rood en hij gaf hem niet omdat hij er al 2 uitgestuurd had.

Quote:Daarvoor kreeg Urby ook een flinke trap van .... of was dat Davids, volgens mij niet,die ook gewoon onbestraft bleef, maar Urby moest de hele verlenging hinkend uitspelen.

sibum. leuk dat je dat voorbeeld aanhaalt. oerbij maakte bij het veroveren van de bal in mijn ogen ook een overtreding. hij gooide zijn tegenstander weg. sibum kwam hard in en daar werd terecht een vrije trap voor gegeven. het wsa iig een prima actie van sibum, waarbij ik ervan uit ga dat hij niet bewust wil blesseren.
Reply
Peter Wrote:Zit bij een voorsprong van 2 goals ooit met geknepen billen dan? De PSV-goal hing in de lucht, maar omdat Feyenoord dat kon hebben zat je nog niet met geknepen billen, logisch. Reken maar dat je ze na een 1-2 die zomaar had kunnen vallen wel dichtgeknepen had. :razz:

misschien kun je je bedenken dat ik ook bij de 0-0 en ook bij de 1-0 niet met samengeknepen billen zat. voordeel was dat het eerste kwartier niet is uitgezonden. psvee oogde tandeloos.

in dit geval weet je dat de 2-1 extra krachten losmaakt. ik zat dan ook vurig te hopen op een derde goal, die veel te laat viel. een 1-2 had ik echt niet gewild, maar het zat er ook niet in. als de 2-1 was gevallen waren er misschien dichtgeknepen billen geweest, maar het leuke is: die viel niet.

dat jij stelt dat de psvee goal in de lucht hing is misplaatst arrogant geneuzel.
Reply
Kijk en ik denk dat daar duidelijk naar voren komt dat jij (net als ik maar dan andersom) met een anti-Ajax bril kijkt. :razz:
Imo pakt hij met de sliding keurig de bal, maar je doelt op de schouderduw daarna, dat was imo echt een prima schouderduw, niet in de buurt van een overtreding.
De overtreding van Sibum die daarop volgde was zeker een kaart waard en op dat moment stond Ajax nog achter.
Maar nogmaals; Ajax had niet te klagn met de scheidsrechter gisteren
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:geneuzel

Dat kan alleen bij ajacieden he Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Kijk en ik denk dat daar duidelijk naar voren komt dat jij (net als ik maar dan andersom) met een anti-Ajax bril kijkt. :razz:
Imo pakt hij met de sliding keurig de bal, maar je doelt op de schouderduw daarna, dat was imo echt een prima schouderduw, niet in de buurt van een overtreding.
De overtreding van Sibum die daarop volgde was zeker een kaart waard en op dat moment stond Ajax nog achter.
Maar nogmaals; Ajax had niet te klagn met de scheidsrechter gisteren

dat deed hij niet met zijn schouders, hij gooide hem gewoon weg.

sibum was een harde tackle. mooi man, het is geen dammen he.
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:geneuzel

Dat kan alleen bij ajacieden he Wink

het kan altijd in combinatie met het woordje arrogant. :razz: en peter lult als een neus.
Reply
waf Wrote:manolev/marcellis scheelt idd in aanvallend opzicht, maar wij moesten het met een ventje van 17 doen ipv fernandez.

normaal wel, maar bij de wedstrijd in de kuip was doeldelzak onzichtbaar (en psvee verder beter dan feyenoord).

ja, ik ben niet zo'n engelaar fan. in de kuip speelde hij erg goed, ik heb hem ook gezien op spangen en daar vond ik hem tegenvallen. hij speelt altijd op 1 tempo, een beetje lijzig, dat kan verschillend uitpakken.

koef was helemaal nergens gister, toivonen heeft 1 kans gehad.

je hoeft het allemaal niet zo'n positieve draai te geven. die ballen vielen niet goed. punt. als je het al moet hebben van ballen die goed vallen. net naast en net over, hou alsjesblieft op. dat zijn toch geen kansen? hooguit mogelijkheidjes. feyenoord was feller en leek meer te willen winnen. dan vallen ballen verkeerd en ben je afhankelijk van wat afstandschotjes.

joh, blijf dat maar lekker denken dan. overschat jij psvee maar en onderschat jij feyenoord maar.

Op basis van gisteren kan ik PSV niet overschatten, want het echte PSV speelde niet. :razz: Feyenoord vond ik goed, maar ik hoor overal dat dit hun max. wel zo'n beetje is, dan ben ik niet onder de indruk.

Koef was idd nergens, daarom zie ik liever Toivonen voorin. Dat kan echter pas als Engelaar terugkeert. Ik ben wel 'fan' van zijn type speler, maar vooral in dit PSV is hij belangrijk omdat Afellay op de helft van de tegenstander gaat ballen als Engelaar meedoet. Zonder hem gaat Afellay alles op eigen helft halen en daar heb je toch minder aan hem. Leuk hoor, op eigen helft met een geweldige actie Tomasson (meen ik) poorten, maar als je dat voorin doet levert zoiets een goal op, nu was t niet meer dan leuk om te zien.

Dat Dzsudzsak in de Kuip slecht was doet niks aan zijn belang voor PSV af. En dat jullie een junior als back hadden maakte niet uit omdat Amrabat (op het 1e kwartier na toen hij er 3x makkelijk langs glipte) niks klaarspeelde. Als jij back had gestaan was je ook overeind gebleven. :razz:
Reply


Forum Jump: