The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Moet er hier nog serieus op in gegaan worden ja? Als hier al de neuzen zelf, zei het met moeite, de eersten zijn die beginnen over dat ze de scheids "niet tegen" hebben gehad dan lijkt me het verhaal wel duidelijk Undecided Undecided Undecided Undecided .

Sjonge jonge, wat een lachwekkend gebeuren weer zeg. Dan kan je nog beter die dikke twentse zwijnenkop van een Luinge hebben, die fluit (en geeft de kaarten) tenminste consequent alles kapot. Deze vriendelijk vriend Liesveld doet dat maar van 1 kant. Maar ach ja, de KNJB zag het al gebeuren... NEC in een halve finale van de beker, dan weten ze dat er 3000 man on tour gaan en ze hadden al moeite met deze 600 man haha.

Tuurlijk is die 2e kaart van Heubach terecht maar kan als je dan zo correct wil fluiten waarom krijgt Urby geen geel als ie een bal met 2 handen vangt 3 meter binnen het veld? Sorry hoor, maar "de bal was toch wel uitgegaan dus het is niet zo erg" ? We spelen godverre godver niet meer in de C-jeugd waar je zelf de bal moet gaan halen als ie uitgaat. Kan ook iemand mij vertellen waarvoor die 1e gele kaart was van Heubach (in de arena wordt je standaard ergens naar een vak gedeporteerd waarin je maar 1 deel van het veld ziet)? Tijdrekken (bij 0-1 achter LOL) of moet ie nu nog beslissen waarvoor het was?

Afgezien van die dingen die iedereen heeft kunnen zien, en ik zei dit al in de rust toen er nog geen rode kaart of iets was gevallen, hoe fucking veel overtredingen heeft Ajax in de 1e helft wel niet gemaakt als er een NEC'er dreigde te gaan counteren? Zeker 4 a 5 keer, weliswaar allemaal nog op onze helft maar meteen door middel van een kleine overtreding die counter eruit halen. Maar ja, als Ajax het doet is het slim, als Ajax het doet is het volwassen, als Ajax het doet is het Professioneel. BLA BLA BLA BLA, zo fucking standaard. Alleen V/D Wiel kreeg geel want daar kon ie écht niet om heen, de rest was het allemaal "niet meer doen hé".

En eens te meer bleek ook maar weer eens wat het op één na trieste publiek van Nederland is (Ja die van AZ zijn nóg triester, maar volgens horen en zeggen zijn dat ook de afdankertjes van Ajax?). Ik weet dat ik daarmee jongens als Fabian en Gitter (die er altijd zijn) te kort doe maar echt... ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als je daar wekelijks tussen moet zitten zeg. En dan kan je nog 17 keer vak 410 verplaatsen (want die zingen wél) het heeft toch geen nut. De f-side is allang dood en de rest van het stadion denkt dat ze nog steeds wekelijks aan de koffietafel zit (op die 3 wedstrijden per jaar na dat het wel ergens om gaat).

Ajax UIT tegen GAE ja? Was het balletje al te veel afgekoeld?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:En eens te meer bleek ook maar weer eens wat het op één na trieste publiek van Nederland is (Ja die van AZ zijn nóg triester, maar volgens horen en zeggen zijn dat ook de afdankertjes van Ajax?). Ik weet dat ik daarmee jongens als Fabian en Gitter (die er altijd zijn) te kort doe maar echt... ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als je daar wekelijks tussen moet zitten zeg. En dan kan je nog 17 keer vak 410 verplaatsen (want die zingen wél) het heeft toch geen nut. De f-side is allang dood en de rest van het stadion denkt dat ze nog steeds wekelijks aan de koffietafel zit (op die 3 wedstrijden per jaar na dat het wel ergens om gaat).

Ik begrijp je frustratie Har :razz: maar dat kun je moeilijk beoordelen op een bekerwedstrijd (wat niet echt heel erg leeft) op een woensdagavond die om dat tijdstip begint.
The great old Ludwig von...
Reply
Het was gelukkig ook pas mijn 1e wedstrijd in A'dam in 20 jaar
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Op basis van gisteren kan ik PSV niet overschatten, want het echte PSV speelde niet. :razz: Feyenoord vond ik goed, maar ik hoor overal dat dit hun max. wel zo'n beetje is, dan ben ik niet onder de indruk.

wat nou op basis van gisteren. ik vind dat je psvee overschat. ik vind het wel kanp dat jij hoort dat dit de max van feyenoord was terwijl ik dat nog nergens heb gehoord.

Quote:Koef was idd nergens, daarom zie ik liever Toivonen voorin. Dat kan echter pas als Engelaar terugkeert. Ik ben wel 'fan' van zijn type speler, maar vooral in dit PSV is hij belangrijk omdat Afellay op de helft van de tegenstander gaat ballen als Engelaar meedoet. Zonder hem gaat Afellay alles op eigen helft halen en daar heb je toch minder aan hem. Leuk hoor, op eigen helft met een geweldige actie Tomasson (meen ik) poorten, maar als je dat voorin doet levert zoiets een goal op, nu was t niet meer dan leuk om te zien.

ja, maar als hij het voorin probeer staat hij tegen een verdediger ipv tegen tomasson. zo lust ik er nog wel een paar. was gewoon een mooie actie. stom dat tomasson daar de bal verspeelde, want nu stond die amrabat vrij.

Quote:Dat Dzsudzsak in de Kuip slecht was doet niks aan zijn belang voor PSV af.

nee, maar ik wil daar maar mee aangeven dat je niet per definite beter voetbalt met hem erbij.

Quote:En dat jullie een junior als back hadden maakte niet uit omdat Amrabat (op het 1e kwartier na toen hij er 3x makkelijk langs glipte) niks klaarspeelde.

nee, maar dat zei ik omdat jij suggereert dat psvee niet op z'n sterkst was en feyenoord wel. dat was niet zo.

Quote:Als jij back had gestaan was je ook overeind gebleven. :razz:

dan had appelvlaai een gebroken been gehad nu.
ik heb al gezegd dat hij een matige tegenstander had, maar daar beoordeel ik hem niet alleen op. hij was erg rustig aan de bal, ook in situaties waarbij er bij jeugdspelers doorgaans wat meer stress komt kijken. dat deed hij gewoon prima.
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:En eens te meer bleek ook maar weer eens wat het op één na trieste publiek van Nederland is (Ja die van AZ zijn nóg triester, maar volgens horen en zeggen zijn dat ook de afdankertjes van Ajax?). Ik weet dat ik daarmee jongens als Fabian en Gitter (die er altijd zijn) te kort doe maar echt... ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als je daar wekelijks tussen moet zitten zeg. En dan kan je nog 17 keer vak 410 verplaatsen (want die zingen wél) het heeft toch geen nut. De f-side is allang dood en de rest van het stadion denkt dat ze nog steeds wekelijks aan de koffietafel zit (op die 3 wedstrijden per jaar na dat het wel ergens om gaat).

Ik begrijp je frustratie Har :razz: maar dat kun je moeilijk beoordelen op een bekerwedstrijd (wat niet echt heel erg leeft) op een woensdagavond die om dat tijdstip begint.

los van deze wedstrijd (de gasten die er gisteren waren zijn natuurlijk wel de ekten he...) staat ajakkes gewoon bekend om zijn trieste kutpubliek gitter. accepteer dat nou maar. het enige dat harry zegt is dat dit beeld bij hem bevestigd is. :razz:
Reply
waf Wrote:wat nou op basis van gisteren. ik vind dat je psvee overschat. ik vind het wel kanp dat jij hoort dat dit de max van feyenoord was terwijl ik dat nog nergens heb gehoord.

ja, maar als hij het voorin probeer staat hij tegen een verdediger ipv tegen tomasson. zo lust ik er nog wel een paar. was gewoon een mooie actie. stom dat tomasson daar de bal verspeelde, want nu stond die amrabat vrij.

nee, maar dat zei ik omdat jij suggereert dat psvee niet op z'n sterkst was en feyenoord wel. dat was niet zo.

dan had appelvlaai een gebroken been gehad nu.
ik heb al gezegd dat hij een matige tegenstander had, maar daar beoordeel ik hem niet alleen op. hij was erg rustig aan de bal, ook in situaties waarbij er bij jeugdspelers doorgaans wat meer stress komt kijken. dat deed hij gewoon prima.
Ik hoorde Been spreken over "geweldig gespeeld". Ik vind dat een club als Feyenoord elke pot moet kunnen spelen als gisteren, dat moet niet geweldig maar normaal zijn. Als het wel geweldig was is het normaal dus duidelijk minder dan wat PSV op de mat kan leggen (veel meer dan wat we/ze gisteren deden). En dan is er dus een kwaliteitsverschil tussen PSV en Feyenoord.

Voorin maakt Afellay vaak genoeg met succes soortgelijke acties.

Ik suggereer niet dat PSV niet op zn sterkst was en Feyenoord wel. Ik suggereer dat PSV 3 spelers miste. Feyenoord miste Dani niet omdat iedereen gisteren daar back had kunnen spelen.

Je hebt wat De Vrij betreft het 1e kwartier duidelijk niet gezien. Toen was het drama, werd continu voorbij gelopen. Herstelde zich wel zeer, zeer knap. Ik heb echter ook veel tekortkomingen gezien, het lijkt me eerlijk gezegd meer een centrale verdediger dan een back. Backs moeten aanvallend wat toevoegen, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken dat hij dat in zich heeft. Al is defensief overeind blijven natuurlijk allang genoeg voor een talent in zo'n pot. Als Jol slim is zet ie Suarez zondag op links, denk dat die De Vrij helemaal gek kan spelen.
Reply
Peter Wrote:Ik hoorde Been spreken over "geweldig gespeeld". Ik vind dat een club als Feyenoord elke pot moet kunnen spelen als gisteren, dat moet niet geweldig maar normaal zijn. Als het wel geweldig was is het normaal dus duidelijk minder dan wat PSV op de mat kan leggen (veel meer dan wat we/ze gisteren deden). En dan is er dus een kwaliteitsverschil tussen PSV en Feyenoord.

feyenoord heeft ook geweldig gespeeld. en dit moet ook de maat zijn, maar we spelen niet elke week tegen teams waar we reactievoetbal kunnen spelen. als we het spel moeten maken hebben we het lastig. ik denk dat er niemand is die ontkent dat er sprake is van kwaliteitsverschil tussen pevee en feyenoord.

ik vind dat psvee het beste team heeft, maar qua kwaliteit verschilt het niet veel van ajakkes en twente. gisteren bleek dat psvee in de breedte een probleem heeft.

Quote:Ik suggereer niet dat PSV niet op zn sterkst was en Feyenoord wel. Ik suggereer dat PSV 3 spelers miste. Feyenoord miste Dani niet omdat iedereen gisteren daar back had kunnen spelen.

en psvee miste manolev wel ondanks het feit dat cisse speelde? zo kun je toch elke kant op lullen man.

Quote:Je hebt wat De Vrij betreft het 1e kwartier duidelijk niet gezien. Toen was het drama, werd continu voorbij gelopen. Herstelde zich wel zeer, zeer knap. Ik heb echter ook veel tekortkomingen gezien, het lijkt me eerlijk gezegd meer een centrale verdediger dan een back. Backs moeten aanvallend wat toevoegen, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken dat hij dat in zich heeft. Al is defensief overeind blijven natuurlijk allang genoeg voor een talent in zo'n pot. Als Jol slim is zet ie Suarez zondag op links, denk dat die De Vrij helemaal gek kan spelen.

idd toevallig dat dat allemaal het eerste kwartier gebeurde. maar dat zal dan wel plankenkoorts geweest zijn. laat die sneuarez maar komen op links. die bakte er tegen gill swerts bij az uit ook niets van.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Het was wel een overtreding btw, dus die goal had wss evengoed gevallen.

dit is echt een ontzettend kort door de bocht conclusie. maar dat was ook bij die rode kaart van babovic en de niet rode bij sneuzares, jij denkt dat de wedstrijd precies hetzelfde verloopt als die beslissingen anders uitpakken. dat blijft gewoon nergens op slaan..

Deze situatie is niet te vergelijken met die van Babo en Suarez, aangezien deze goal een rechtstreeks gevolg is van de vrije trap. DIe vrije trap was er sowieso, of Sarpong nou wel of geen rood zou hebben gekregen. Wanneer Sarpong geen rood zou hebben gehad zou hij misschien De Jong belet hebben te scoren, maar die kans is natuurlijk wel klein.

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Aan de andere kant moesten Babos en Davids gewoon rood hebben, geen discussie mogelijk lijkt me.

babos heb ik niet gezien, davids was rood. maar toen was de wedstrijd al gespeeld en had hij er al een (of twee?) onterecht afgestuurd.

Als je puur de regels hanteert was Heubach terecht (maar wel zuur). Sarpong maakte 2 overtredingen die beide geel konden verdienen. Samen vond ik ze echter geen rood. Babos maakte een natrappende beweging, duidelijk rood.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:[Als je puur de regels hanteert

Doe dat dan van 2 kanten. Een bal met 2 handen vangen, klemvast hebben 3 meter binnen de lijnen mag wel.

Nogmaals, kreeg Heubach nou serieus geel (de 1e) voor tijdrekken bij een 1-0 achterstand?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
nee omdat hij de vrije trap nam voordat de scheids gefloten had...heel kinderachtig
Reply
waf Wrote:feyenoord heeft ook geweldig gespeeld. en dit moet ook de maat zijn, maar we spelen niet elke week tegen teams waar we reactievoetbal kunnen spelen. als we het spel moeten maken hebben we het lastig. ik denk dat er niemand is die ontkent dat er sprake is van kwaliteitsverschil tussen pevee en feyenoord.
ik vind dat psvee het beste team heeft, maar qua kwaliteit verschilt het niet veel van ajakkes en twente. gisteren bleek dat psvee in de breedte een probleem heeft.

en psvee miste manolev wel ondanks het feit dat cisse speelde? zo kun je toch elke kant op lullen man.

idd toevallig dat dat allemaal het eerste kwartier gebeurde. maar dat zal dan wel plankenkoorts geweest zijn. laat die sneuarez maar komen op links. die bakte er tegen gill swerts bij az uit ook niets van.

Mss ontkent niemand het kwaliteitsverschil, maar ik ken wel iemand die doet alsof het er nauwelijks is:
waf Wrote:zoveel kwaliteitsverschil is er echt niet hoor.

Met dat breedteprobleem heb ik het overigens niet eens. Geen enkele NL-club is in staat 2 van zn beste spelers probleemloos op te vangen. Je kunt van PSV niet verwachten dat ze spelers van het kaliber Dzsudzsak en Engelaar ook nog op de bank hebben zitten. Ajax stort zonder Suarez en De Zeeuw ook een heel eind in. Twente zonder Janssen en Brama ook bleek van de week wel.

PSV miste Manolev niet in verdedigend opzicht, maar wel in aanvallende zin. En PSV speelt normaal altijd met aanvallende backs. Gisteren kon dat niet omdat Marcellis nu eenmaal geen snelheid heeft om steeds mee op te komen. Dat is een breker, maar die hadden we gister nou juist niet nodig op rechtsback. Voor Feyenoord was het geen probleem dat ze geen back hadden die mee op kan komen omdat ze defensief speelden.
Reply
Peter Wrote:Mss ontkent niemand het kwaliteitsverschil, maar ik ken wel iemand die doet alsof het er nauwelijks is:


ik zeg niet dat het er nauwelijk is, ik zeg dat het niet zo groot is als jij suggereert. daar zit nogal wat tussen. niet veel (lees zoveel) is geen synoniem voor nauwelijks. ajakkes en psvee zijn kwalitatief sterker.

Quote:Met dat breedteprobleem heb ik het overigens niet eens. Geen enkele NL-club is in staat 2 van zn beste spelers probleemloos op te vangen. Je kunt van PSV niet verwachten dat ze spelers van het kaliber Dzsudzsak en Engelaar ook nog op de bank hebben zitten. Ajax stort zonder Suarez en De Zeeuw ook een heel eind in. Twente zonder Janssen en Brama ook bleek van de week wel.

nou ga je weer vergelijken met andere clubs. de heersende gedachte is dat psvee in de breedte de meeste kwaliteit heeft. gisteren bleek de ondergrens lager te liggen dan eerder in de media werd verondersteld. psvee is niet zo ongenaakbaar gebleken, en dan bleek ook tegen roda al.

Quote:PSV miste Manolev niet in verdedigend opzicht, maar wel in aanvallende zin. En PSV speelt normaal altijd met aanvallende backs. Gisteren kon dat niet omdat Marcellis nu eenmaal geen snelheid heeft om steeds mee op te komen. Dat is een breker, maar die hadden we gister nou juist niet nodig op rechtsback. Voor Feyenoord was het geen probleem dat ze geen back hadden die mee op kan komen omdat ze defensief speelden.

ja, wat is het nou? eerst zeg je dat van de vrij weinig aanvallends uitgaat en vervolgens zeg je dat we defensief speelden en dat we aanvallend toch niets nodig hadden. fernandez lijkt aanvallend wel ok, misschien hadden we met hem wel aanvallender gespeeld?

gelukkig kwam gio wel een aantal keer op, als back.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Deze situatie is niet te vergelijken met die van Babo en Suarez, aangezien deze goal een rechtstreeks gevolg is van de vrije trap. DIe vrije trap was er sowieso, of Sarpong nou wel of geen rood zou hebben gekregen. Wanneer Sarpong geen rood zou hebben gehad zou hij misschien De Jong belet hebben te scoren, maar die kans is natuurlijk wel klein.
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Aan de andere kant moesten Babos en Davids gewoon rood hebben, geen discussie mogelijk lijkt me.

het is wel te vergelijken, want je weet niet wat er gebeurt als hij er niet uitgestuurd wordt. ten eerste is het een mentale klap (jeetje, nu zijn we nog met z'n 9-en) en ten tweede is de organisatie bij zo'n vrije schop met 9 nog lastiger. aan de andere kant krijgt ajakkes een boost, zo, het zijn er nog maar negen, nu maar ff afmaken voor de pingels. ik vind dit soort beslissingen gewoon essentieel, en dat was in het geval van de baab ook.

Quote:Als je puur de regels hanteert was Heubach terecht (maar wel zuur). Sarpong maakte 2 overtredingen die beide geel konden verdienen. Samen vond ik ze echter geen rood. Babos maakte een natrappende beweging, duidelijk rood.

ik vind dat geel geel is, ongeacht of het wel of niet rood oplevert. dat mag het criterium niet zijn. maar die eerste van serpent vond ik dubieus, die tweede vond ik gewoon een ongelukkige overtreding. vrije trap en doorvoetballen.
Reply
Ongelooflijk wat ben ik hier ziek van zeg, echt niet normaal. Ik kan me weinig grotere teleurstellingen als deze herinerren sinds ik naar NEC ga.

Als die pannekoek van een Erikson dan gewoon die 2-0 maakt is het afgelopen en worden er 3 woorden aan de scheids vuil gemaakt en dan ga je naar huis en dan is het klaar. Maar waarom dan zo? met 10 man op terugkomen van 1-0 naar 1-2 en dan alsnog verliezen. Zo fucking ziek..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Quote:PSV miste Manolev niet in verdedigend opzicht, maar wel in aanvallende zin. En PSV speelt normaal altijd met aanvallende backs. Gisteren kon dat niet omdat Marcellis nu eenmaal geen snelheid heeft om steeds mee op te komen. Dat is een breker, maar die hadden we gister nou juist niet nodig op rechtsback. Voor Feyenoord was het geen probleem dat ze geen back hadden die mee op kan komen omdat ze defensief speelden.

ja, wat is het nou? eerst zeg je dat van de vrij weinig aanvallends uitgaat en vervolgens zeg je dat we defensief speelden en dat we aanvallend toch niets nodig hadden. fernandez lijkt aanvallend wel ok, misschien hadden we met hem wel aanvallender gespeeld?

gelukkig kwam gio wel een aantal keer op, als back.

Nog 1x dan, kijk:
PSV en Feyenoord misten beiden hun 1e, aanvallend sterke, back. Beiden moesten dat opvangen met een back die vooral goed kan verdedigen, maar aanvallend weinig toevoegd.

Dat brak PSV op omdat ze aanvallend speelden, waarbij je een aanvallende back nodig hebt. Feyenoord brak het niet op, omdat het vooral verdedigde (logisch, zeker na de snelle voorsprong).

Dus bij beide clubs was de rechtback afwezig, maar in dit duel miste PSV hem meer dan Feyenoord. Bv. vorige week uit bij Roda JC hadden we Manolev best kunnen missen, toen verdedigde PSV vooral en dan is Marcellis minstens net zo goed. PSV miste op het verkeerde moment de verkeerde spelers. Het was een echte Manolev-wedstrijd.
Reply
feyenoord was meer gaan aanvallen over de salcido flank als fernandez gespeeld had. het was een echte fernandez wedstrijd.

(oftewel, het is weer enorm gelul in de ruimte van je).

engelaar speelde gisteren trouwens even mee. daar hebben we de 0-3 aan te danken.
Reply
waf Wrote:feyenoord was meer gaan aanvallen over de salcido flank als fernandez gespeeld had. het was een echte fernandez wedstrijd.

(oftewel, het is weer enorm gelul in de ruimte van je).

engelaar speelde gisteren trouwens even mee. daar hebben we de 0-3 aan te danken.

Door dat defensieve blok van 3 op het middenveld was Fernandez nooit aan aanvallen toegekomen. Zo was de tacktiek gewoon niet. Als er in de Kuip werd gespeeld had PSV Manolev minder gemist en Feyenoord Dani meer.

Engelaar speelde idd even mee en meteen na zn invallen werd het een paar keer gevaarlijk door zijn toedoen. Toen Been zo slim was Cisse te wisselen was het gedaan met PSV.

Op naar de competitiepot PSV-Feyenoord.. ik heb er al zin in. Hopelijk net zo'n boeiende pot als gisteren.
Reply
Quote:De FSV dankt hierbij de lokale driehoek van Eindhoven, PSV en de supportersvereniging van PSV, voor het meedenken, het toestaan van vervoer en de ontvangst daar, die het mogelijk maakte dat 1.200 Feyenoord-supporters per bussen naar Eindhoven konden komen. Normaliter wordt een wedstrijd tegen PSV bezocht door middel van treinvervoer. Omdat deze wijze van vervoer niet mogelijk was besloot de lokale driehoek van Eindhoven toestemming te gegeven voor busvervoer. Die goed verlopen is.
Tevens werd duidelijk dat tijdens de wedstrijd in andere vakken dan het uitvak supporters aanwezig waren die warme gevoelens hebben voor Feyenoord. Ondanks hing er een gemoedelijke sfeer, waarbij beide supportersgroepen elkaar geen duimbreed in de weg zaten, zowel in het stadion als erbuiten. Na afloop feliciteerde een groot deel PSV supporters zelfs de Feyenoord supporters met de verdiende overwinning. Ook vandaag ontvangen wij per mail van PSV-fans felicitaties en complimenten over de gisteren aanwezige Feyenoord-fans.
Beide supportersgroepen hebben gisteren laten zien dat je een voetbalwedstrijd kan beleven op de manier zoals het hoort. Met fanatisme, maar fair.
Wij hopen dat andere gemeenten hierdoor inzien dat een versoepeling van verplicht of vrijvervoer mogelijk is, bij niet risicovolle wedstrijden, waaronder die van bijv: RKC.
Bestuur FSV.

lekker schijnheilig, net alsof dit ook zou kunnen bij neuzen uit.

maar iig mooi dat het goed gegaan is.
Reply
Goed gegaan. :roll: Op de west-tribune (tegenover de 'harde kern') werd bij de 0-1 door 1 man uitbundig gejuicht. Die kreeg er verbaal flink van langs van wat PSV-fans waarna de rest van de 1e helft zo'n 15/20 man aan stewards en politie in de buurt stonden+alle beveiligingscamera's die erop gericht werden. In de rust is die vent weggegaan, heeft ongetwijfeld een plek tussen minder fanatieke PSV'ers gekregen van de politie.

Ook in de VIP-boxen overal Feyenoord-fans die probeerden te provoceren. Door alle politie liep het niet uit de hand, maar echt goed verlopen is het ook niet. Ik zou der gisteren niet graag met een jong zoontje ofzo tussen hebben gezeten want er kwam wat taal voorbij.
Reply
Peter Wrote:Goed gegaan. :roll: Op de west-tribune (tegenover de 'harde kern') werd bij de 0-1 door 1 man uitbundig gejuicht. Die kreeg er verbaal flink van langs van wat PSV-fans waarna de rest van de 1e helft zo'n 15/20 man aan stewards en politie in de buurt stonden+alle beveiligingscamera's die erop gericht werden. In de rust is die vent weggegaan, heeft ongetwijfeld een plek tussen minder fanatieke PSV'ers gekregen van de politie.

Ook in de VIP-boxen overal Feyenoord-fans die probeerden te provoceren. Door alle politie liep het niet uit de hand, maar echt goed verlopen is het ook niet. Ik zou der gisteren niet graag met een jong zoontje ofzo tussen hebben gezeten want er kwam wat taal voorbij.

uit jouw redenering maak ik op dat je van mening bent dat de feyenoordsupporter die gejuicht heeft (het woordje uitbundig is echt overbodig) 'ook' geprovoceerd heeft? :| in principe is het normaal dat hij juicht en in principe is het niet-normaal dat hij vervolgens uitgescholden wordt. als het alleen bij schelden blijft wordt er echter doorgaans vermeld dat het 'goed is gegaan'.

en willen jullie je voortaan wat nederiger opstellen als er hoog bezoek komt uit het westen? wij zijn toevallig wel de beste supporters van het land, dat dient wel gerespecteerd te worden.
Reply
Juichen is normaal, maar als je ervoor kiest tussen fans van de tegenpartij te kijken vind ik wel dat je je wat aan dient te passen; ff een gebalde vuist, een applausje of zelfs als automatisch uit je stoel vliegen vind ik kunnen, maar een minuut lang luidruchtig doen? Vragen om problemen. En dan pakt de politie de PSV-fans die zich niet in toom kunnen houden (zwak van die fans overigens; sta daar toch boven!) aan en niet die Feyenoord-fan, die krijgt bescherming van 15/20 man. Bij de 0-2 bleef ie overigens muisstil. :razz:

De mensen die veilig 'achter glas' zaten provoceerden echter veel meer. Laffe hazen. Maar denk maar niet dat de politie ooit iemand uit zo'n box wegsturen, maar als er iemand op ingaat wordt die wel het stadion uit gegooid. Gelijke monniken, gelijke kappen ho maar. :|

Feyenoord beste supporters? Een vette beaam. Jarenlang zit alles tegen en dan nog zo'n opkomst. Wat een trouwe fans. =D> Alleen jammer dat ze zo vaak over Ajax dit, Ajax dat zongen.. wordt er echt zo tegen Ajax opgekeken? Steun toch gewoon je eigen club.
Reply
Peter Wrote:Juichen is normaal, maar als je ervoor kiest tussen fans van de tegenpartij te kijken vind ik wel dat je je wat aan dient te passen; ff een gebalde vuist, een applausje of zelfs als automatisch uit je stoel vliegen vind ik kunnen, maar een minuut lang luidruchtig doen? Vragen om problemen. En dan pakt de politie de PSV-fans die zich niet in toom kunnen houden (zwak van die fans overigens; sta daar toch boven!) aan en niet die Feyenoord-fan, die krijgt bescherming van 15/20 man. Bij de 0-2 bleef ie overigens muisstil. :razz:

hoe dan ook, vermeld wordt dat het busvervoer goed is verlopen (en daar gat heel jou verhaal niet over) en kennelijk is dit incident niet heel erg geweest en is de goed gegaan met de loss supporters. zelfs psveeejers worden daarvoor gecomplimenteerd.

en bij de 0-2 heb ik ook niet meer gejuicht. toen was de wedstrijd in de tas. :razz:
Reply
harry_bierdop Wrote:Ongelooflijk wat ben ik hier ziek van zeg, echt niet normaal. Ik kan me weinig grotere teleurstellingen als deze herinerren sinds ik naar NEC ga.

Als die pannekoek van een Erikson dan gewoon die 2-0 maakt is het afgelopen en worden er 3 woorden aan de scheids vuil gemaakt en dan ga je naar huis en dan is het klaar. Maar waarom dan zo? met 10 man op terugkomen van 1-0 naar 1-2 en dan alsnog verliezen. Zo fucking ziek..

Ik ging er ook echt kapot aan. NEC had 't zo verdiend. Met 10 man in de Arena van 1-0 naar 1-2 is zó knap en dat 't dan op deze manier moet misgaan is echt te lelijk. Heubach die geel krijgt omdat ie een vrije trap TE SNEL neemt en Urby die de bal klemvast pakt in het veld krijgt niets. Undecided
Man wat was die lelijke Liesveld inconsequent zeg. En die laffe herder wilde geen commentaar geven na de wedstrijd.
Dan de wedstrijd: In de 2e verlenging(1-2 was 't) zeg ik tegen een maat, NEC gaat dit redden, ze gaven de hele verlenging nog geen kans weg. Over de grond kwam ajax er totaal niet door. Ik ging er vanuit dat ze uit uiterste nood lange ballen zouden gaan spelen. Dit had NEC helemaal in de kaart moeten spelen. Dan heb je niets meer aan een man meer en NEC had dat met Potje, Vd Eijden, Zomer, Vlemminx etc makkelijk moeten kunnen redden tegen 1.70 meter mannetjes van ajax. Laat ze dan de laatste paar minuten 2 standaardsituaties om de oren krijgen. :x
Het zal altijd wel overdreven zijn dat ajax bevoordeeld wordt maar ik krijg er de schurft van. In april komt er hopelijk de bekerfinale Feyenoord-ajax. Route naar de finale:

Feyenoord:
Harkemase Boys
Den Bosch
AZ
PSV
Twente

Ajax:
AGOVV
Dordt
WHC
NEC
Eagles

Om maar eens een voorbeeld te noemen. Met dat programma komt elke middenmotor in de eredivisie in de finale. Wat hopelijk gunstig is voor zondag is dat Ajax nu 2x op rij flink bevoordeeld is en dat dit in de finale breed is uitgemeten. Daarnaast is scheidsrechter Vink volgens die bolle Jol altijd al anti-ajax. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verschrikkelijk zuur, ja. Met dank aan een dramatische Liesveld. Hoop dat die voorlopig niet in de Goffert komt, anders dan worden we waarschijnlijk - voor de tweede maal binnen zeer korte tijd - ook nog eens bestraft voor 'wanordelijkheden door de eigen aanhang, te weten spreekkoren richting de scheidsrechter' (zoals dat in Zeist heet).
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:En eens te meer bleek ook maar weer eens wat het op één na trieste publiek van Nederland is (Ja die van AZ zijn nóg triester, maar volgens horen en zeggen zijn dat ook de afdankertjes van Ajax?). Ik weet dat ik daarmee jongens als Fabian en Gitter (die er altijd zijn) te kort doe maar echt... ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als je daar wekelijks tussen moet zitten zeg. En dan kan je nog 17 keer vak 410 verplaatsen (want die zingen wél) het heeft toch geen nut. De f-side is allang dood en de rest van het stadion denkt dat ze nog steeds wekelijks aan de koffietafel zit (op die 3 wedstrijden per jaar na dat het wel ergens om gaat).

Ik begrijp je frustratie Har :razz: maar dat kun je moeilijk beoordelen op een bekerwedstrijd (wat niet echt heel erg leeft) op een woensdagavond die om dat tijdstip begint.

Voor de duidelijkheid, het gaat mij er hier niet om dat er maar 16000 man zaten want dat is standaard in de beker bij veel clubs.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hup Feyenoord!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Leuke wedstrijd en een 10 voor Bossen. Heb niet een hele hoge pet van hem op maar heeft deze wedstrijd meer dan prima gefloten.
Make tea, not war
Reply
Hoppakee. laat de eagles maar komen!

En anders 020 maar. Aboutaleb... 15000 snavels naar Rotterdam? Hoe dan? Hoe dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Hoppakee. laat de eagles maar komen!

En anders 020 maar. Aboutaleb... 15000 snavels naar Rotterdam? Hoe dan? Hoe dan?

Ach, na jullie gedrag gister zou het zomaar een publieksloze finale kunnen worden.
Als wij de finale halen en we mogen niet komen, zou ik als Ajax zijnde gewoon weigeren te spelen, optyfen met die kutbeker.
Uitsluiting voor 3 jaar ? Nou en.
Reply
Fey de finale beker, Twe het kampioenschap. Stap 1 gezet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: