The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
huntelaar en vlaar naar ajax, daar gaan weer 2 potentieel goede internationals [-(
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Fabian Wrote:GZ, niet in je opgekomen dat Huntelaar helemaal niet terug wil naar psv. Die club heeft hem laten zitten en nooit een kans gegeven. Je hoort hem daar ook, wijselijk, nooit over spreken.

KJ wilde spelen en PSV kon hem, logisch, geen basisplaats garanderen, dus wilde hij zijn contract niet verlengen en had PSV geen andere mogelijkheid dan hem te verkopen aan H'veen. Ook omdat ze dan Sibon goedkoper konden krijgen. Als ik goed geinformeerd ben heeft Sibon 500K+KJ gekost, dus dat was (in theorie) een koopje. Nu blijkt dat KJ zich ontwikkelt tot een topspits kan PSV hem (wellicht) wel weer een goede kans op een basisplaats geven dus zie ik geen bezwaar voor hem om terug te keren bij PSV. Ik hoop uiteraard dat hij naar Feyenoord gaat, maar dat zie ik alleen gebeuren als Dirk weggaat (en die mag van mij best naar Arsenal).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:GZ, niet in je opgekomen dat Huntelaar helemaal niet terug wil naar psv. Die club heeft hem laten zitten en nooit een kans gegeven. Je hoort hem daar ook, wijselijk, nooit over spreken.

KJ wilde spelen en PSV kon hem, logisch, geen basisplaats garanderen, dus wilde hij zijn contract niet verlengen en had PSV geen andere mogelijkheid dan hem te verkopen aan H'veen. Ook omdat ze dan Sibon goedkoper konden krijgen. Als ik goed geinformeerd ben heeft Sibon 500K+KJ gekost, dus dat was (in theorie) een koopje. Nu blijkt dat KJ zich ontwikkelt tot een topspits kan PSV hem (wellicht) wel weer een goede kans op een basisplaats geven dus zie ik geen bezwaar voor hem om terug te keren bij PSV. Ik hoop uiteraard dat hij naar Feyenoord gaat, maar dat zie ik alleen gebeuren als Dirk weggaat (en die mag van mij best naar Arsenal).

Verder ontvangt PSV een percentage van de transfersom die Heerenveen ontvangt. Hoe hoog dat percentage is weet ik niet.
Reply
Fabian Wrote:Zaakwaarnemer bevestigt vertrek Pienaar
Tegenover De Gelderlander heeft de zaakwaarnemer van Pienaar gisteren bevestigd dat de Zuid-Afrikaan bij Ajax zal vertrekken. Hij zal geen nieuw contract ondertekenen. "We hebben afgelopen vrijdag met technisch directeur Martin van Geel gesproken. Daarin hebben we de mededeling gedaan. We zijn al op zoek naar een nieuwe club. Er is interesse uit Duitsland, Engeland, Italië en Schotland. Deze week ga ik praten in Spanje."


Wegwezen!!!!!

idd is nu officieel

Pienaar bevestigt vertrek bij leiding Ajax

Een week geleden meldden wij u al dat Steven Pienaar een nieuwe aanbieding van Ajax naast zich had neergelegd. Tegenover De Gelderlander verklaart zijn zaakwaarnemer, Rob Moore, dat hij vrijdag de club op de hoogte heeft gesteld van het besluit dat Pienaar dit seizoen Ajax transfervrij verlaat.

Of de Zuid-Afrikaan in de winterstop al vertrekt, ligt aan de Amsterdammers zelf. “We hebben afgelopen vrijdag met technisch directeur Martin van Geel gesproken," zegt Moore. "Daarin hebben we de mededeling gedaan. We zijn al op zoek naar een nieuwe club. Er is interesse uit Duitsland, Engeland, Italië en Schotland. Deze week ga ik praten in Spanje."

Na maanden is er dus eindelijk duidelijkheid rond de middenvelder. Eerdere pogingen om een langere verbintenis aan te gaan werden resoluut geweigerd. Pienaar vond dat er zeer weinig waardering bleek uit de voorstellen. Ook zijn positie in het team beviel hem slecht, hij speelt veel als rechtermiddenvelder terwijl hij vindt dat hij het beste uit de verf komt in een centrale rol.

Wanneer de Zuid-Afrikaan in de winterstop de Arena verlaat, kan Ajax een vergoeding tegemoet zien. Borussia Dortmund, Celtic, Tottenham Hotspur, Birmingham City en Liverpool worden in ieder geval in verband gebracht met Pienaar. Wie de geïnteresseerde clubs uit Spanje en Italië zijn, is vooralsnog onduidelijk.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Schotland vind ik wel wat voor hem, een hoger niveau kan hij niet aan imho...
Bangkok resident.
Reply
Van der meyde deed het dit weekend trouwens prima bij Everton, misschien kan ajaks die terughalen, kan ie weer met zijn boog gaan schieten...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Van der meyde deed het dit weekend trouwens prima bij Everton, misschien kan ajaks die terughalen, kan ie weer met zijn boog gaan schieten...

Op 'belachelijk en ongepast juichen' na een treffer staat een boete wist Jack gisteren te melden (en als hij het zegt dan is dat zo, toch? :wink: ), dus dat gaat hem een lieve duit kosten, ALS Ajax tenminste een keer kan scoren...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jack zit dieper in het wereldje als jij GZ, maar jij denkt sowieso altijd al alles beter te weten... :wink:
Reply
hebben jullie jack ook nog gezien om 11.30 op ned 2 met zijn passie :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Huntelaar, Vlaar? Naar ajax? Ik zeg: "Namedropping, om die jonge jongens een beetje hun kop gek te maken."

Ajax kan Huntelaar nu niet betalen, Heerenveen vraag 10 miljoen. Ajax kan en wil dat niet betalen. Maar een beetje poeren en manipuleren. Zelf een gerucht de wereld ingooien en vervolgens zeggen:"Wij reageren niet op geruchten."

Resultaat: In de winterstop gaat voor 5 miljoen naar Ajax......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ajax kan 10 miljoen makkelijk betalen, alleen wil dat bedrag misschien niet betalen, maar kunnen zeker wel...

EV van 80 mio....
Reply
EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Ajax kan 10 miljoen makkelijk betalen, alleen wil dat bedrag misschien niet betalen, maar kunnen zeker wel...

EV van 80 mio....

Het vermogen hoort op het veld te staan. Icon_twisted
Reply
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Klopt, daar moeten ze 125 miljoen voor neerleggen :wink:
Reply
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Maar wel KJ voor 6,5 :wink:
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Klopt, daar moeten ze 125 miljoen voor neerleggen :wink:

Zeg jij 'ze' als ajax-supporter? Oh, laat maar....Ajax verloren zeker?
Als Ajax volgende week wint, is het dan weer 'we'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Maar wel KJ voor 6,5 :wink:

Klaas Jan gaat Ajax meer dan 6,5 kosten.
Volgens Riemer is hij voor Nederlandse clubs niet te betalen.
Reply
Mukkus Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Klopt, daar moeten ze 125 miljoen voor neerleggen :wink:

Zeg jij 'ze' als ajax-supporter? Oh, laat maar....Ajax verloren zeker?
Als Ajax volgende week wint, is het dan weer 'we'?

Ik hoef dat toch niet te betalen :razz:
Reply
Mukkus Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Klopt, daar moeten ze 125 miljoen voor neerleggen :wink:

Zeg jij 'ze' als ajax-supporter? Oh, laat maar....Ajax verloren zeker?
Als Ajax volgende week wint, is het dan weer 'we'?

:lol: Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik moet zelf ook om lachen, Harry. Vooral die laatste zin.....als ajax volgende week wint...

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
=D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Inderdaad een giller Mukkus, we spelen niet eens !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hoezo? Jullie moeten toch tegen Italië :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:EV is geen direct opeisbaar vermogen, Fabian. Ajax kan dus niet Ronaldinho halen voor 80 miljoen.

Maar wel KJ voor 6,5 :wink:

Klaas Jan gaat Ajax meer dan 6,5 kosten.
Volgens Riemer is hij voor Nederlandse clubs niet te betalen.

Dan zou hij wel voor een astronomisch bedrag verkocht moeten gaan worden zeg... Aan wie dan wel ? Welke club gaat er meer dan 10 mio neerleggen voor een speler van Heerenveen ? :lol: :lol:
Reply
Winstonicus Wrote:idd is nu officieel

Pienaar bevestigt vertrek bij leiding Ajax

en dus meteen op de tribune gooien
Reply
Volgens Derksen/Voetbal Insite :

Ajax gaat een nieuw transferbeleid voeren. Technisch directeur Martin van Geel richt zijn pijlen voortaan op de Nederlandse markt. Dit meldde Johan Derksen maandagavond in Voetbal Insite.

De Amsterdammers zouden zich voornamelijk richten op Gijs Luirink (FC Groningen), Ron Vlaar (AZ) en Klaas-Jan Huntelaar (SC Heerenveen). Het drietal zou mogelijk al in de winterstop naar Ajax komen.
Reply
Namedropping. Ik zie overigens alleen spelers van concurrerende clubs....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Brands: AZ laat Vlaar onder geen beding gaan

Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, liet tegenover De Gelderlander weten dat AZ Ron Vlaar onder geen enkel beding zal laten gaan. AZ heeft de speler al tweemaal een langdurige aanbieding gedaan, maar die werd steeds geweigerd door de international. "Dat is zijn goed recht, maar Ron blijft gewoon tot 2007 bij ons" aldus Brands in De Gelderlander. Brands reageert daarmee op de geruchten dat Vlaar al in de winterstop de overstap zou maken naar Ajax. Daarvoor zou alleen een gang naar de arbitragecommissie resten.

Ze schijnen onderling al rond te zijn, dus wordt arbitrage geen probleem... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Brands: AZ laat Vlaar onder geen beding gaan

Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, liet tegenover De Gelderlander weten dat AZ Ron Vlaar onder geen enkel beding zal laten gaan. AZ heeft de speler al tweemaal een langdurige aanbieding gedaan, maar die werd steeds geweigerd door de international. "Dat is zijn goed recht, maar Ron blijft gewoon tot 2007 bij ons" aldus Brands in De Gelderlander. Brands reageert daarmee op de geruchten dat Vlaar al in de winterstop de overstap zou maken naar Ajax. Daarvoor zou alleen een gang naar de arbitragecommissie resten.

Ze schijnen onderling al rond te zijn, dus wordt arbitrage geen probleem... :wink:

Hoezo??

Op dit moment is Ajax geen stap hogerop. AZ staat 2e en heeft ook afgelopen seizoen beter gepresteerd dan Ajax. :wink:
Reply
beaam (je hebt afgelopen zomer tenminste iets geleerd kletmania :razz: ), ze kunnen klaas vlaar gewoon aan zijn contract houden. hij gaat lekker doorballen op een jeugdcontractje. stom van hem, en zijn zaakwaarnemer. dief van zijn eigen portemonnee. waarom zou az de concurrentie versterken (als je al van een versterking kan spreken)?

en als hij er bewust voor keist om zijn contract uit te dienen, even goeie vrienden, maar dan niet piepen met een arbitrage.
Reply


Forum Jump: