The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Al hadden ze Ton Ojers aangesteld.

Ik wacht nog steeds op de dag dat hij ergens aan de bak komt in de Eredivisie of vaste gast wordt bij VI ofzo [-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Heerenveen ziet in Hiddink nieuwe sterke man
10/02/2010 08:15

Bij SC Heerenveen wordt in spanning gewacht op de uitkomst van de onderhandelingen tussen Guus Hiddink en de Russische voetbalbond. De huidige verbintenis van de Russische bondscoach loopt op 15 juli af en naar verwachting gaat de nieuwe Russische bondsleiding in zee met een nieuwe coach. Hoewel hij vanuit Friesland (nog) niet officieel is benaderd, geldt Hiddink bij Heerenveen als de ideale sterke man om de zwalkende club weer vlot te trekken.

Terwijl Guus Hiddink op vrijwel alle continenten gewild is, zo kan hij bijvoorbeeld aan de slag als bondscoach in Nigeria en Turkije, heeft de inmiddels 63-jarige Achterhoeker zich al eens laten ontvallen zijn imposante loopbaan graag te willen afbouwen bij een provincieclub. Zijn band met De Graafschap als oud-speler, assistent-trainer en onbezoldigd adviseur is afdoende bekend, maar ook de contacten met Heerenveen (lees oud-voorzitter Riemer van der Velde) zijn hecht.

Mede op voorspraak van Hiddink werd Jan Everse vorige week door de Friese club weggeplukt bij zaterdaghoofdklasser RVVH uit Ridderkerk om Heerenveen de komende maanden als interim-coach weer in rustiger vaarwater te brengen. Everse geldt echter als uitgesproken tussenpaus, want Heerenveen wil terug naar een consistent beleid waarmee het de laatste decennia de stap naar de (sub)top maakte. Hiddink past als boegbeeld in die plannen voor de komende jaren.

Het lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar juich het uiteraard heel hard toe als Guus naar Fryslân gaat. Het lijkt me dat hij dan TD wordt en een veelbelovende, jonge trainer op het veld zet. Cocu of Frank de Boer ofzo.
Kan hij op zaterdagmiddag mooi vissen met Riemer.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Guusje gaat gewoon voor het geld naar China. En gelijk heeft ie.
Reply
Peter Wrote:Guusje gaat gewoon voor het geld naar China. En gelijk heeft ie.

Ben ik niet zeker van.
Denk dat Rusland zijn laatste klus is al bondscoach en dat hij nog een paar jaar als clubcoach gaat werken.
Geruchten gaan hier overigens al langer m.b.t. Hiddink - Heerenveen. De geluiden blijven aanhouden.....zou te mooi zijn om waar te zijn, maar ik streep de mogelijkheid nog niet geheel door.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Turkije dus....
Reply
Ik las het, zou ook te mooi zijn om waar te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Misschien een combinatie functie zoals Dickie heeft? Kan jullie scoutingsapparaat ook eens naar wat zuidelijkere streken afreizen :clown:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Misschien een combinatie functie zoals Dickie heeft? Kan jullie scoutingsapparaat ook eens naar wat zuidelijkere streken afreizen :clown:

ja, dat zou wat zijn zeg.
Reply
Marshall Wrote:Misschien een combinatie functie zoals Dickie heeft? Kan jullie scoutingsapparaat ook eens naar wat zuidelijkere streken afreizen :clown:

Wat ik begreep van de directeur van Heerenveen is hij benaderd, maar als reactie werd gegeven: "Guus zijn wereldreis is nog niet afgelopen." Denk niet dat een dubbelfunctie erin zit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zozo, dit zullen de fans van de FC heul slecht trekken:

Quote:Jans nieuwe trainer Heerenveen
Uitgegeven: 22 februari 2010 11:20
Laatst gewijzigd: 22 februari 2010 11:24

AMSTERDAM - Ron Jans wordt de nieuwe trainer van sc Heerenveen. De huidige coach van FC Groningen heeft een tweejarig contract getekend bij de Friese club. Hij start volgend seizoen bij zijn nieuwe club. Voorzitter Yme Kuiper is blij met de aanstelling van Jans. ''We zijn hier erg tevreden mee, want een type als Ron Jans past erg goed bij onze club.''

Ik voorspel weer veel (minder) ludiek heen-en-weer gepest.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:'Heerenveen wilde Van Basten als nieuwe trainer'
Dinsdag, 23 februari 2010 om 11:10 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenSC Heerenveen staat de volgende twee jaar onder leiding van Ron Jans, maar het had niet veel gescheeld of Marco van Basten was aangetrokken als opvolger voor Jan Everse. De voormalig Ajax-trainer had volgens AD/Sportwereld een aanbieding op zak, maar besloot hier niet op in te gaan. Hij vond het afbrandrisico te groot.

Van Basten stapte aan het einde van het vorige seizoen op bij Ajax, omdat hij dacht dat hij het elftal niet op de rails kon krijgen. De trainer trok zich vervolgens terug, maar kon bij Heerenveen weer terugkeren in de voetballerij. Van Basten werd door de Friezen als een serieuze kandidaat gezien vanwege zijn 'vernieuwende inzichten'.

De voormalig bondscoach van het Nederlands elftal dacht volgens de ochtendkrant even over het voorstel na, maar besloot niet op de aanbieding in te gaan omdat hij het afbrandrisico te groot vond. Heerenveen koos vervolgens voor Jans, die na dit seizoen overkomt van FC Groningen. Interim-trainer Everse maakt het huidige seizoen af.

Undecided Ik ben heel erg blij dat ze Jans nemen. Het afbrandrisico voor Heerenveen was groter dan voor van Basten. Dan hadden ze namelijk in oktober alweer een nieuwe trainer moeten aanstellen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ben benieuwd..
Dzsudzsák wil prestaties bij PSV beloond zien
23/02/2010 09:15

PSV heeft deze week een gesprek met Balázs Dzsudzsák. De 23-jarige vleugelspeler wil dat zijn contract - dat loopt tot medio 2013 - opengebroken en verbeterd wordt.

De Hongaar draait een uitstekend seizoen bij PSV en maakte al acht competitietreffers en stelde liefst dertien keer een teamgenoot in staat te scoren. Mocht zijn huidige werkgever het niet zien zitten het contract te verbeteren dan hoopt Dzsudzsák dat er komende zomer over een transfer kan worden gesproken.

'Mijn zaakwaarnemer komt hierheen om te praten over mijn toekomst', meldt Dzsudzsák in De Telegraaf. 'Of die bij PSV ligt, kan ik nu nog niet zeggen. Er zijn meerdere opties.' De linkspoot werd door de Brabanders in januari 2008 overgenomen van Debreceni VSC.
The great old Ludwig von...
Reply
Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:Ben benieuwd..
Dzsudzsák wil prestaties bij PSV beloond zien
23/02/2010 09:15

PSV heeft deze week een gesprek met Balázs Dzsudzsák. De 23-jarige vleugelspeler wil dat zijn contract - dat loopt tot medio 2013 - opengebroken en verbeterd wordt.

De Hongaar draait een uitstekend seizoen bij PSV en maakte al acht competitietreffers en stelde liefst dertien keer een teamgenoot in staat te scoren. Mocht zijn huidige werkgever het niet zien zitten het contract te verbeteren dan hoopt Dzsudzsák dat er komende zomer over een transfer kan worden gesproken.

'Mijn zaakwaarnemer komt hierheen om te praten over mijn toekomst', meldt Dzsudzsák in De Telegraaf. 'Of die bij PSV ligt, kan ik nu nog niet zeggen. Er zijn meerdere opties.' De linkspoot werd door de Brabanders in januari 2008 overgenomen van Debreceni VSC.

Tot 2013? Dat is dus na dit seizoen nog 3 seizoenen. Moet er dan nu al over contractverbetering gesproken worden, omdat hij een een leuk seizoen draait? Ik neem aan dat hij met de goal- en assist-bonus en winstpremies al leuk bijverdient. Stel dat hij volgend seizoen zijn been breekt of geen deuk meer in een pakje boter schopt, dan zit je met een dure speler waar je niks aan hebt. Gewoon een periodiekje erbij en volgend jaar maar weer je stinkende best doen om een mooie transfer af te dwingen in je laatste contractjaar.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bocaloca Wrote:Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?

Wiljan Pluijm van Vitesse wordt ook gelinkt aan Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die was niet interessant genoeg volgens Been.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ow. Maar was wel gratiesj....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?

die schaken is wel een aardige draver, maar wel niveautje slory denk ik.

auassar speelt al een tijd aardig volgens de media, maar ik heb nog nooit op hem gelet.
Reply
Don Leo liet er geen gras over groeiën bij Holland Sport gisteren.
Reply
PLuim zou er beter aan doen om nog ff bij Vitas te blijven, daar een A contract te tekenen en dan over paar jaar een stapje verder...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
PSV vraagt hoofdprijs voor Lazovic
Uitgegeven: 2 maart 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 14:26

EINDHOVEN - PSV-directeur Jan Reker laat in een korte verklaring weten dat PSV-spits Danko Lazovic te koop is. "Danko is in de vorm van zijn leven, bewijst wekelijks zijn waarde voor ons. Hem nu, in een cruciale fase van dit seizoen verkopen is niet verstandig, voor geld is echter alles te koop" luidde de verklaring van Reker.

Na een onderhoud tussen directie en de technische staf heeft PSV besloten dat het minimaal €12 miljoen euro wil ontvangen voor de herboren spits.

---
Als dat maar goed gaat. Dit gaan die Russen natuurlijk niet betalen en dan is Danko gefrustreerd omdat hij miljoenen salaris misloopt. Van de zomer zou ik mezelf voor gek hebben verklaard, maar nu denk ik serieus dat Danko toch niet gaat muiten en lekker doorgaat met waar hij mee bezig was.. goed voetballen.
Reply
Peter Wrote:PSV vraagt hoofdprijs voor Lazovic
Uitgegeven: 2 maart 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 14:26

EINDHOVEN - PSV-directeur Jan Reker laat in een korte verklaring weten dat PSV-spits Danko Lazovic te koop is. "Danko is in de vorm van zijn leven, bewijst wekelijks zijn waarde voor ons. Hem nu, in een cruciale fase van dit seizoen verkopen is niet verstandig, voor geld is echter alles te koop" luidde de verklaring van Reker.

Na een onderhoud tussen directie en de technische staf heeft PSV besloten dat het minimaal €12 miljoen euro wil ontvangen voor de herboren spits.

---
Als dat maar goed gaat. Dit gaan die Russen natuurlijk niet betalen en dan is Danko gefrustreerd omdat hij miljoenen salaris misloopt. Van de zomer zou ik mezelf voor gek hebben verklaard, maar nu denk ik serieus dat Danko toch niet gaat muiten en lekker doorgaat met waar hij mee bezig was.. goed voetballen.

Waarom stond die drol afgelopen weekend niet in het veld? Kostte me toch al gauw een puntje of 10....
Reply
Samenloop van omstandigheden. Amrabat doet het leuk op trainingen (en beloonde het vertrouwen met een goal en 2 assists), Lazovic gaf te kennen weg te willen en speler die muiten horen op de bank en Lazovic kon sowieso wel wat eens rust gebruiken omdat hij altijd 90 minuten loopt te sleuren.
Reply
De geruchten gaan dat PSV met Andy vd Meyde bezig is ter vervanging van Lazo.
Reker heeft nog 2 maanden zijn doelstelling te halen: zwarte cijfers en een zwarte toekomst.
Reply
Djabs Wrote:De geruchten gaan dat PSV met Andy vd Meyde bezig is ter vervanging van Lazo.
Reker heeft nog 2 maanden zijn doelstelling te halen: zwarte cijfers en een zwarte toekomst.

Ik vind het zo gek nog niet. 12M voor Danko moet je altijd aannemen, in de zomer leek hij nog waardeloos.

Alleen v/d Meisje hebben we voor die 9 resterende potjes dit jaar niet nodig in mijn ogen. Amrabat en Dzsudzsak 1e keus op de vleugels, bij blessure/schorsing 1 van beiden moet Afellay maar op rechts gaan spelen, Bakkal op zijn plek en Toivonen achter de spits (Koevermans). Dan heb je evt. Labyad nog bij een blessuregolf (in hoeverre is die nog te verwachten aangezien PSV nog maar 9 duels speelt dit seizoen?). Als V/d Meisje niks hoeft te kosten behalve 2 maanden salaris mag ie van mij komen als 4e keus voor als ze toch bij bosjes blessé mochten raken.
Reply
Dat Reker Lazo voor 12 miljoen kan verkopen lijkt me net zo waarschijnlijk als Van der Meyde die fitter is dan Kluivert.

Ik voorspel dat het zo gaat:
- Lazovic gaat voor 5 miljoen naar zijn nieuwe droomkloep (met als gevolg dat Reker voor dit seizoen weer zwarte cijfers kan schrijven en bij zijn aftreden kan zeggen dat hij PSV finacieel gezond heeft achtergelaten).
- Reker duwt de komst van Vd Meyde erdoorheen om zich in te dekken ('ik heb voor een vervanger gezorgd')

Het voordeel dat de transfer van Lazo oplevert weegt i.m.o. niet op tegen het risico op het verspelen van het kampioenschap. De kansen op de titel zonder Lazovic worden wel erg klein. De opties die je schetst bij blessures zijn wel erg opportunistisch:

"Alleen v/d Meisje hebben we voor die 9 resterende potjes dit jaar niet nodig in mijn ogen. Amrabat en Dzsudzsak 1e keus op de vleugels, bij blessure/schorsing 1 van beiden moet Afellay maar op rechts gaan spelen, Bakkal op zijn plek en Toivonen achter de spits (Koevermans). Dan heb je evt. Labyad nog bij een blessuregolf (in hoeverre is die nog te verwachten aangezien PSV nog maar 9 duels speelt dit seizoen?). Als V/d Meisje niks hoeft te kosten behalve 2 maanden salaris mag ie van mij komen als 4e keus voor als ze toch bij bosjes blessé mochten raken."

Amrabat heeft in geen enkel duel tegen een behoorlijke tegenstander goed gespeeld op rechts. Afellay op rechts? Afellay is de hoofdrolspeler in het huidige concept en jij wilt hem 'op rechts' zetten, we hebben het dan over rechtsbuiten! Labyad is 16 jaar oud en heeft maar liefst 60 minuten in het eerste gemaakt (bovendien is het een centrale middenvelder). Verder is een blessuregolf helemaal niet nodig om tot oplossingen te moeten komen, PSV houdt met de verkoop van Lazo 2 buitenspelers over. 1 blessure is dan al funest. Vd Meyde (dus 2de keus en geen 4de keus) is de eerste weken conditioneel al helemaal niet inzetbaar, verder heeft hij geen wedstrijd gespeeld de afgelopen jaren waardoor het ook niet te verwachten is dat hij direct prachtige voorzetten gaat afleveren.

In mijn ogen neemt Reker met de verkoop van Lazovic een onverantwoord risico. De technische staf denkt er waarschijnlijk net zo over, maar tegenwoordig is wat de technische staf zegt niet belangrijk meer in de ogen van de hoge heren 'het zijn immers maar passanten', maar wel 'passanten' met verstand van zaken die met de beperkte mogelijkheden een fantastische prestatie leveren dit seizoen.
Reply
Wtf, Vd Meyde, dat meen je toch niet? :eeeek: Hij is blessuregevoelig en heeft totaal geen wedstrijdritme.
Reply
Djabs Wrote:Dat Reker Lazo voor 12 miljoen kan verkopen lijkt me net zo waarschijnlijk als Van der Meyde die fitter is dan Kluivert.

Ik voorspel dat het zo gaat:
- Lazovic gaat voor 5 miljoen naar zijn nieuwe droomkloep (met als gevolg dat Reker voor dit seizoen weer zwarte cijfers kan schrijven en bij zijn aftreden kan zeggen dat hij PSV finacieel gezond heeft achtergelaten).
- Reker duwt de komst van Vd Meyde erdoorheen om zich in te dekken ('ik heb voor een vervanger gezorgd')

Dat is een veronderstelling. In de media is alleen genoemd dat PSV voor 12M wil verkopen en voor geen cent minder. Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat 12M ook de prijs zal zijn. Als het maar 5M is kun je idd beter niet verkopen, mee eens.

V/d Meyde moet je uiteraard niet zien als directe vervanger van Lazovic, dat zal sowieso Amrabat worden. V/d Meyde kost niks behalve 2 maanden loon en is voor dat geld een mooie back-up bij veel blessureleed. Bovendien zal hij zich in die maanden willen bewijzen, omdat hij voor volgend jaar toch weer een club moet hebben. Zo'n gemotiveerde jongen erbij voor het geval dat lijkt me prima.

Djabs Wrote:Het voordeel dat de transfer van Lazo oplevert weegt i.m.o. niet op tegen het risico op het verspelen van het kampioenschap. De kansen op de titel zonder Lazovic worden wel erg klein.

Niet gaan overdrijven. Een landstitel hangt echt niet van Danko af. Amrabat zondag 1 goal en 2 assists. Wanneer deed Danko dat voor het laatst? Het is een verzwakking, maar niet dusdanig dat een titel opeens verspeeld is zonder Danko.

Djabs Wrote:De opties die je schetst bij blessures zijn wel erg opportunistisch:

Amrabat heeft in geen enkel duel tegen een behoorlijke tegenstander goed gespeeld op rechts. Afellay op rechts? Afellay is de hoofdrolspeler in het huidige concept en jij wilt hem 'op rechts' zetten, we hebben het dan over rechtsbuiten! Labyad is 16 jaar oud en heeft maar liefst 60 minuten in het eerste gemaakt (bovendien is het een centrale middenvelder). Verder is een blessuregolf helemaal niet nodig om tot oplossingen te moeten komen, PSV houdt met de verkoop van Lazo 2 buitenspelers over. 1 blessure is dan al funest. Vd Meyde (dus 2de keus en geen 4de keus) is de eerste weken conditioneel al helemaal niet inzetbaar, verder heeft hij geen wedstrijd gespeeld de afgelopen jaren waardoor het ook niet te verwachten is dat hij direct prachtige voorzetten gaat afleveren.

Met Amrabat als basisspeler speelden we vorig seizoen een hele goeie 2e seizoenshelft, dus nu moet dat ook kunnen.

Indien nodig moet Afellay op rechts spelen (hangen, geen echte rechtsbuiten natuurlijk) omdat dat een beter alternatief voor Amrabat is dan v/d Meyde. De speelwijze verandert dan iets, maar ik denk niet dat het een grote verzwakking zal zijn. Moet Engelaar wel fit blijven om de regie op het middenveld te verzorgen. Bakkal-Simons als controleurs wordt teveel van het zwakke.

Voor jou is V/d Meyde dus 2e keus, voor mij komt hij helemaal niet zo snel aan bod. Maar eerst maar eens afwachten of het rond komt.

Djabs Wrote:In mijn ogen neemt Reker met de verkoop van Lazovic een onverantwoord risico. De technische staf denkt er waarschijnlijk net zo over, maar tegenwoordig is wat de technische staf zegt niet belangrijk meer in de ogen van de hoge heren 'het zijn immers maar passanten', maar wel 'passanten' met verstand van zaken die met de beperkte mogelijkheden een fantastische prestatie leveren dit seizoen.

Voor 5M onverantwoord risico, voor 12M prima deal.
Reply
[Image: 14e17e16-2101-4059-8b9c-635efc897744_Van...irt225.jpg]

O jee.. aan die kop zie je al dat hij niet echt afgetraind meer is. Dead

Valt nog mee dat ie niet even met zn Ajax-tattoo poseert.
Reply
Ik hoop dat we nog ergens een goede B junior hebben die op rechtsbuiten uit de voeten kan, want je kunt gewoon niet menen dat we het vanaf nu met die pannekoek van een Amrabat moeten gaan doen Sad
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: