The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
cruijff Wrote:Iemand ervaringen met tickets kopen inc. reis naar Roland Garros?

Waar kan ik dat het beste regelen allemaal?

Dat wordt ook elk jaar besproken hier. Ook dit jaar sta ik er wel open voor om te gaan. Moet alleen even kijken of ik dat roostertechnisch kan inpassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat kon ik me nog herinneren inderdaad, maar kon he niet terug vinden Wink
Reply
Wat ik me kan herinneren is dat het vrij makkelijk moet zijn kaarten te kopen, in Parijs. Ook schijnt het goed betaalbaar te zijn. Details weet ik niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet tijdens het toernooi zelf hoor, dan moet je net als bij Wimbledon heel vroeg staan of heel veel betalen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu zijn de kaarten al te koop, via de Roland Garros website. Ik ga erheen dit jaar! Kaarten voor Chatrier en Lenglen zijn bijna allemaal uitverkocht, voor de buitenbanen zijn nog voor alle dagen kaarten te koop.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.billetterie.fft.fr/fr">http://www.billetterie.fft.fr/fr</a><!-- m -->
Reply
Verder kan je beter alles los boeken, hotel en vervoer. De arrangementen die ik heb kunnen vinden, pakken erg veel marge daarop, en alles is vrij makkelijk te regelen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.thalys.com/">http://www.thalys.com/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.transavia.com/hv/nl-NL/hotels">http://www.transavia.com/hv/nl-NL/hotels</a><!-- m -->
Reply
Top.. Thx Tampie!
Reply
Nou lees ik op nu.nl dat Soderling na de AO heeft overwogen te stoppen met tennis? Ik heb daar helemaal niets van meegekregen eerlijk gezegd.
Reply
Dat hadden we idd wel geweten, dus zal wel weer een nu.nl-fabeltje zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat hadden we idd wel geweten, dus zal wel weer een nu.nl-fabeltje zijn.

Dat dacht ik ook meteen nadat ik dat bericht net las op nu.nl. Als hij dat echt na de AO had gezegd had iig 1 van ons dat opgevangen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Calleri is ermee gekapt en geëerd gisteren in BA. Maar goed ook, als je naar zijn fysiek kijkt.

[Image: CalleriMonacoJaiteMVAJunquierayChel.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:-#
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:eten:
Reply
Wow die Calleri. :-&
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haase heeft de cut gehaald voor Delray Beach, met zijn protected ranking. Mooi om te zien. Helaas trekt De Bakker zich ook deze week weer terug...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal speelt de hoofdrol in de nieuwe clip van Shakira =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/02/Shakira-Nadal-Video-Gypsy.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... Gypsy.aspx</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Nadal speelt de hoofdrol in de nieuwe clip van Shakira =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/02/Shakira-Nadal-Video-Gypsy.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... Gypsy.aspx</a><!-- m -->

Jaloers zeker (op Shakira)?
Reply
buurs Wrote:Nadal speelt de hoofdrol in de nieuwe clip van Shakira =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/02/Shakira-Nadal-Video-Gypsy.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... Gypsy.aspx</a><!-- m -->
Joh, buurs post ook een keer wat.

Dat je dan niet post dat er vermoedelijk iets speelt tussen beiden. Maar dat zal idd wel zijn omdat dat bewijst dat hij toch hetero is, tot jouw grote spijt waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
balen idd...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De entry list van Sunrise is er. Toch elke keer weer ongelooflijk hoe goed die is. Beter dan Delray Beach deze week :lol:


Almagro, Nicolas ESP 27 Lacko, Lukas SVK 60
Beck, Andreas GER 43 Mayer, Florian GER 53
Becker, Benjamin GER 40 Melzer, Jurgen AUT 31
Bellucci, Thomaz BRA 32 Petzschner, Philipp GER 55
Berrer, Michael GER 56 Seppi, Andreas ITA 45
Chardy, Jeremy FRA 41 Serra, Florent FRA 59
Garcia-Lopez, Guillermo ESP 47 Simon, Gilles FRA 18
Gasquet, Richard FRA 54 Starace, Potito ITA 66
Gicquel, Marc FRA 63 Tipsarevic, Janko SRB 39
Greul, Simon GER 62 Youzhny, Mikhail RUS 15
Korolev, Evgeny KAZ 46 Zeballos, Horacio ARG 49

De eerste 20 alternates zijn zelfs top 100 :eeeek:
1.Clement, Arnaud FRA 67
2.Russell, Michael USA 68
3.Mayer, Leonardo ARG 69
4.Stakhovsky, Sergiy UKR 70
5.Falla, Alejandro COL 71
6.Koellerer, Daniel AUT 74
7.De Bakker, Thiemo NED 76
8.Dent, Taylor USA 78
9.Gimeno-Traver, Daniel ESP 79
10.Hernandez, Oscar ESP 80
11.Ram, Rajeev USA 82
12.Chela, Juan Ignacio ARG 83
13.Hajek, Jan CZE 85
14.Zverev, Mischa GER 86
15.Malisse, Xavier BEL 88
16.Schuettler, Rainer GER 92
17.Lorenzi, Paolo ITA 94
18.Golubev, Andrey KAZ 95
19.Massu, Nicolas CHI 96
20.Giraldo, Santiago COL 98
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
HAMBURG - De Duitse tennisser Tommy Haas is aan zijn heup geopereerd en minstens vijf maanden uitgeschakeld. Dat meldt de Duitse krant Bild in zijn editie van woensdag, waarvan persbureau DPA voorinzage kreeg. De 31-jarige Haas, die zowel in bezit is van een Duits als Amerikaans paspoort, is vrijdag aan zijn rechterheup geopereerd in een ziekenhuis in de Amerikaanse plaats Vail.

''Ik moest me nu laten opereren. De pijn was eenvoudigweg te groot'', zei Haas tegen de krant.
De tennisser kreeg klachten aan rug, heup en knie na zijn uitschakeling in de derde ronde van de Australian Open in Melbourne. Daarna speelde de nummer 18 van de wereld nog vier toernooien, waarin hij meestal niet verder kwam dan de eerste ronde. Haas zegde vorige week ook al af voor het komende Daviscupduel met Frankrijk.
Reply
Ai, zou niet gek opkijken als dit einde carrière is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geloof toch dat hij nog wel een keer terug zal komen. Mooie Duitse doorzettersmentaliteit. Wel erg jammer, want zeker tijdens de grote toernooien liet hij nog mooie dingen zien.
Reply
De Bakker traint met Agassi
Uitgegeven: 3 maart 2010 16:49
Laatst gewijzigd: 3 maart 2010 16:55

AMSTERDAM - Thiemo de Bakker is momenteel actief op een trainingsweek in Las Vegas, waar hij samen met onder meer Andre Agassi traint.
© ANPDe Nederlandse tennisser doet dit onder begeleiding van Gil Reyes en Darren Cahill (ex-coaches van Agassi) en technisch directeur van de KNLTB Rohan Goetzke, zo meldt de 21-jarige Hagenaar op zijn weblog.

Als voorbereiding op de toernooien in Indian Wells en Miami heeft sponsor Adidas een trainingsweek georganiseerd, waarvoor ook De Bakker is uitgenodigd.



Naast Agassi treft De Bakker ook nummer 12 van de ATP ranking Fernando Verdasco en ex-prof Sargis Sargsian als trainingsmaatjes.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De wildcards for Indian Wells zijn gegaan naar Nalbandian, Moya, Ginepri en Harrison. Voor de qualies hebben Spadea, Krajinovic, Borvanov en de Armas een WC ontvangen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Weet niet zo goed wat ik van die WCs moet vinden. Harrison is natuurlijk leuk en die verdient het ook wel. Moya kan op zich nog wel als come-back kid, maar Nalbi is volgens mij niet helemaal fit en Ginepri is drama dit jaar.

Federer trouwens nog onzeker voor IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Harrison verdient het? De laatste weken is het niet echt goed wat hij laat zien. En nu een WC aannemen terwijl hij hem vorige week zo stoer afwees? Moya en Nalbi vind ik allebei prima, prima voor het publiek.
Ginepri kan ik niet bij. Die gast verprutst al zijn WC's tot nu toe en verliest standaard in R1, geef zo'n WC dan aan Krajinovic bijvoorbeeld.
Reply
Ja, Harrison verdient het nu vind ik, nadat ie de afgelopen twee toernooien WCs voor de quali's heeft gekregen en zich netjes gekwalificeerd heeft. Dat ie vervolgens in de eerste ronde van de latere finalist en toernooiwinnaar verliest, doet daar weinig aan af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
of dit nog vriendelijk is? :roll:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4QSK9t6OrgU[/youtube]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: