The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2010
Klasse Novak, doorzetten nu!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
JCF bedankt! Ik ga pitten ! Graf week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Klasse Novak, doorzetten nu!

Klasse? Je kan beter zeggen, bedankt Kohl
Reply
Omg als Djoko hier verliest ligt alles open voor Ljubo! Waarom laat die Kohl 'm nou weer zo gemakkelijk terug komen?! Zooo belangrijk deze!

Hup Monaco trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dit wint kohl wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha die Kohl weer 2 enorme fouten van 0-30 naar 30-30. Ja zo verdien je het ook niet
Reply
En weer een fout. Dit is lachwekkend
Reply
En nog een fout erbij. Ik zeg 6-3 Djokovic. Haggie week ! Die heeft zo vaak van dit soort ontsnappingen ...
Reply
Stille Wrote:En nog een fout erbij. Ik zeg 6-3 Djokovic. Haggie week ! Die heeft zo vaak van dit soort ontsnappingen ...
Reply
buurs Wrote:dit wint kohl wel.

Dek je nou eens niet zo in altijd angsthaas. Kohl mist ook nog een 0-30 nu. Had ie echt bp voor 4-0? ](*,)
Reply
Ja maar hij slaat zo veel fout, het is lachwekkend
Reply
Wat een choke is dit zeg !
Reply
netbandje en 0-30 Djoko Undecided
Reply
Scholten! Wrote:
Stille Wrote:En nog een fout erbij. Ik zeg 6-3 Djokovic. Haggie week ! Die heeft zo vaak van dit soort ontsnappingen ...

:beerbros:
Reply

Haggie heeft nog geen kwart van jouw geluk van vorig seizoen. Gewoon een goede pick die Djoko.
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:dit wint kohl wel.

Dek je nou eens niet zo in altijd angsthaas. Kohl mist ook nog een 0-30 nu. Had ie echt bp voor 4-0? ](*,)

Natuurlijk had hij dat... Icon_twisted
Reply
Undecided Undecided Undecided
Reply
Dit is echt niet normaal, ik kom thuis en zie die Kohl gewoon geen punt maken. Hoe kon hij zo ver voorkomen? Verlies dan gewoon met 6-2 6-2 ofzo? Dat kan ik beter hebben.
Reply
Die Kohl is nog slechter dan Sluiter
Reply
Buurs, Tampie en Haggie met Djoko. 3 van de grootste concurrenten bovenin. Het zal in IW ook eens meezitten zag. Vorig jaar miste Nalbi hier mps tegen Nadal waardoor 75% van de managers 1000 ipv 90 punten pakte. Nu kan hetzelfde met Djoko gebeuren.
Reply
Als Kohl verliest gaat die avatar ook weg.
Reply
Stille Wrote:Die Kohl is nog slechter dan Sluiter

Ik vind hem zo slecht niet hoor, op een paar games na.
Reply
centre court Wrote:Buurs, Tampie en Haggie met Djoko. 3 van de grootste concurrenten bovenin. Het zal in IW ook eens meezitten zag. Vorig jaar miste Nalbi hier mps tegen Nadal waardoor 75% van de managers 1000 ipv 90 punten pakte. Nu kan hetzelfde met Djoko gebeuren.

Hou op over die pot, zelden zo kwaad geweest om een potje tennis.
Reply
Won Djoko nou 4 games op rij, maar wordt ie net weer terug gebroken?! :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Buurs, Tampie en Haggie met Djoko. 3 van de grootste concurrenten bovenin. Het zal in IW ook eens meezitten zag. Vorig jaar miste Nalbi hier mps tegen Nadal waardoor 75% van de managers 1000 ipv 90 punten pakte. Nu kan hetzelfde met Djoko gebeuren.

Hou op over die pot, zelden zo kwaad geweest om een potje tennis.

Omdat je op het moment zelf wist dat 'm om 90 of 1000 punten voor nadal zou gaan. Dat gevoel heb ik nu weer nu dat schema daar helemaal open ligt.
Reply
nu wordt djoko opnieuw gebroken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind Kohl ook helemaal niet zo slecht de laatste games.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het moest een keer gebeuren met Djoko, lekker dat dat nu lijkt te gaan gebeuren!
Reply
3 MP's. Als het nu nog misgaat is het inderdaad een deja vu naar vorig jaar.
Reply
Alle 3 weg, Novak toch gewoon weer foutloos als het moet.
Reply

Forum Jump: