The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2010
Het is toch niet waar hè :letitallout:
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
Daar gaan we dus
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat scheelt het zeg..............................
Reply
Mijn god, Djokovic is echt onoverwinnelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te geloven dit
Reply
Nu maar eens kijken of Kohl de mentale kracht nog heeft
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn god, Djokovic is echt onoverwinnelijk.

Gelukkig is dat altijd van tijdelijke aard. Wat een frustrerende kutpot dreigt dit te worden.
Reply
Maar dan mist Djokovic opeens weer 3 returns, terwijl ie juist Kohl nu moet laten spelen. Gekke wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier wordt je toch heel erg verdrietig van. Ach als Haggie, Buurs en Tampie zo'n speler hebben dan weet je vantevoren dat niet gaat gebeuren. Dat zijn toch wel de managers die ik 't meest met geluk associeer. En dan Tampie nog 't minst van die drie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kohl gaat deze pot winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het zijn idd altijd dezelfde managers met zulke spelers.
Reply
mindlight Wrote:

Gelukkig is dat altijd van tijdelijke aard. Wat een frustrerende kutpot dreigt dit te worden.

Dat is het natuurlijk al:

- Kohli mist een bp voor 4-0 3e set.
- Kohli mist een 0-40 op 5-4* 3e set.

De 3e wordt straks:
- Kohli mist 1 of meerdere mps in de TB en verliest 'm met 12-10.
Reply
Kohl is nooit echt een held geweest in zulke krakers, dus ik vrees nog steeds voor het ergste.
Reply
Goede hold, daar gaan we.
Reply
Idd, en Kohl blijft ook altijd een subtopper als je nooit eens zo'n pot in je voordeel beslist.
Reply
Dit kan zomaar 7-0 Djoko worden, wat een ellende.
Reply
Scholten! Wrote:Idd, en Kohl blijft ook altijd een subtopper als je nooit eens zo'n pot in je voordeel beslist.

Vorig jaar RG deed hij het wel, maar daarna weinig opzienbarend gepresteerd.
Reply
Opeens maakt Djoko wel elke return en laat Kohl ervoor spelen, dat is ook gewoon tactisch goed.
Reply
Djoko 4 uit 4
Kolh 5 uit 14

Dank u de koekkoek.
Reply
Het kan nog, van 4-0 naar 4-2.
Reply
Hier ga je toch kapot aan.
Reply
Tja, typisch Kohl dit. Klote.
Reply
Wat een geweldige Indian Wells ! Sjonge jonge zeg
Reply
Als Ljubicic wint, kom ik hier wel overheen.
Reply
mindlight Wrote:

Je kunt van hem vinden wat je wilt, maar dit is gewoon wel weer ongelooflijk knap. Kohl had absoluut geen kans op die mps en Djoko speelt vanaf 5-6 vrijwel foutloos. Petje af voor hem.
Reply
Ach, degenen die vorig jaar Nadal hadden weten nu ook hoe het voelt, al had Nalbi daar gevoelsmatig nog veel meer kans om te winnen. Knap van Djoko, maar voor een groot deel aan Kohl te wijten dit.
Reply
En hij pielt 'm eruit, wat een armoede.

Nu komt hij gewoon ook niemand meer tegen tot de halve finale die 'm kan verslaan waarna ie vervolgens (hopelijk) verliest van Nadal.
Murray verliest dan van Federer en dan zijn de ''Murray-managers'' er gewoon niets meer opgeschoten. Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Je kunt van hem vinden wat je wilt, maar dit is gewoon wel weer ongelooflijk knap. Kohl had absoluut geen kans op die mps en Djoko speelt vanaf 5-6 vrijwel foutloos. Petje af voor hem.

Het doet me een beetje aan FC Twente denken.
Reply
centre court Wrote:Hier wordt je toch heel erg verdrietig van. Ach als Haggie, Buurs en Tampie zo'n speler hebben dan weet je vantevoren dat niet gaat gebeuren. Dat zijn toch wel de managers die ik 't meest met geluk associeer. En dan Tampie nog 't minst van die drie.
Tja, ik roep dus al jaren dat dit spel zoveel met geluk (en pech) te maken heeft. dat en statistiek is de basis om dit spel te winnen, meer dan tenniskennis. Iedereen verklaart me voor gek als ik het zeg, maar nu zegt iedereen het zelf ook.
Reply

Forum Jump: