The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Ja 3 dagen he. Wel bruut hoor dat Paris SG, prachtige club en zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Ik zla effe toelichten waarom ik Rafa niet heb. Afgelopen zondag waren er op de Franse tv wat beelden van trainingen van spelers. En wie zag ik daar weer aan zijn knie klooien...Rafa. Maar ja zoals het hele jaar al gaat zal het ook deze week wel weer fout lopen en zal Rafa de 1000 punten pakken. Jammer dan, sta zo ver achter dat ik wel een gokje waag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
PHM en Gasquet die deze week een paar potjes winnen, de nachtmerrie van Ad!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Ja 3 dagen he. Wil bruut hoor dat Paris SG, prachtige club en zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Ik zla effe toelichten waarom ik Rafa niet heb. Afgelopen zondag waren er op de Franse tv wat beelden van trainingen van spelers. En wie zag ik daar weer aan zijn knie klooien...Rafa. Maar ja zoals het hele jaar al gaat zal het ook deze week wel weer fout lopen en zal Rafa de 1000 punten pakken. Jammer dan, sta zo ver achter dat ik wel een gokje waag

Je moet hem met RG uit je team laten, zoals ik wss zal doen :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Igor!
Klasse PHM!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Klasse Igor!
Klasse PHM!

:-#
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk Jurgen, walsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Klasse Igor!
Klasse PHM!

:-#
Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Melzer speelt werkelijkheid dramatisch, PHM ook uiteraard :wink:

Andreev richting de tb, waar hij de set allang had moeten beslissen natuurlijk Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Staat et SB vast of staat Thiemo stil ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vechten PHM Vechten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Jurgen en Igor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:Staat et SB vast of staat Thiemo stil ofzo?

Vaag idd, ook livescore.com staat bv stil.
Reply
Hop, lekker Jurgen, nu ook door!

Thiemo is idd vreemd, zal wel een storing zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens Sport 1 ligt het spel stil daar bij Thiemo maar ze weten nog niet waarom
Reply
Het ligt al een half uur stil, lijkt me geen blessure oid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De klok staat ook stil dus het sc is gewoon verrot. Bij een blessure loopt de tijd gewoon door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De wedstrijd is gewoon bezig denk ik, er wordt op betfair live gegokt. De quote van Schwank ligt nu lager dan de Bakker, ik vermoed een tiebreak.
Reply
Niemand iets gevonden over de Bakker?
Reply
Wedstrijd is helemaal van het SB afgehaald.
Reply
Als je op betfair llodra-fognini kijkt zie je linksboven dat er op een baan gespeeld wordt. Maar volgens mij is dat Serra-Robert

Edit
Dat is dus Serra-Robert
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wedstrijd staat nog altijd open op betfair. Het inzetten gebeurt heel voorzichtig.
Reply
andreev mist in iedere game breakkansen...nu zelfs een 0-40 :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Andreev-Cilic 30 bps in 22 servicegames :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Llodra speelt ouderwets goed, en dat op gravel. Kut Fognini Puke
Reply
De bakker serveert voor de pot!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Thiemo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Llodra speelt ouderwets goed, en dat op gravel. Kut Fognini Puke
Het is Frankrijk hè Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij wint 6-3 7-5 ineens terug op het scorebord. =D>
Reply
Weer 2 BP's Andreev...
Reply


Forum Jump: