12-11-2005, 11:21 PM
Elikian, wat wordt je team :wink:
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
MV Game 2005
|
12-11-2005, 11:21 PM
Elikian, wat wordt je team :wink:
12-11-2005, 11:23 PM
Ik heb denk ik iets verrassends, maar ik ga het nog niet prijsgeven hier
Ik heb ook nog niet naar de andere teams gekeken, heb er wel al een stuk of 20-30 binnen ofzo. Komen al dagenlang binnendruppelen
12-11-2005, 11:36 PM
haha, Coria zeker :
13-11-2005, 02:21 AM
Heb nu 36 teams binnen als ik goed heb geteld. Ik ga nu naar bed, gooi ze er morgenvroeg op.
13-11-2005, 04:51 AM
Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Agassi zullen het voor mij moeten doen!!
Enige twijfel was of Federer of Nadal én Nalbandian. Zal waarschijnlijk wel verkeerd uitpakken, maar ik weet 't niet met Federer. Iets in m'n hoofd zegt me dat ie het niet gaat redden... En het standaardteam zal wel Federer-Ljubicic-Agassi zijn en ik wil nog wel 2 plaatsjes stijgen en dus in de top 10 eindigen... "David Nalbandian marks his return to the circuit finale with his first match against Roger Federer.àThe Argentine will try to improve his career advantage over theàSwissàat their Center Court showdown Sunday." Komop David!! :
13-11-2005, 12:03 PM
Ik was niet helemaal origineel, Witte Gei't had het ook
De diversiteit...Arco een uniek team. Die zal dus wel winnen Code: 6 ______LjuNal - NadAga______ - _________ Aap, Genomico, Kuiper, Mitch, Murphy, Overdune
13-11-2005, 12:07 PM
Gekozen Spelers: (37 teams)
28 Ljubicic 27 Agassi 19 Nadal 18 Nalbandian 14 Davydenko 13 Federer 4 Gaudio 3 Coria 2 Gonzalez 2 Puerta 1 Johansson T.
13-11-2005, 12:25 PM
Hmm, blijkbaar niemand met Fed+Nal .. want niemand nog op 40 pt
13-11-2005, 12:43 PM
Dat gaat ook lastig, want ze speelden tegen elkaar :wink:
13-11-2005, 12:51 PM
ah ... ik ben dom geweest. Heb Nal die punten gegeven, niet Ljub ... WHOOPS :oops:
TMC past niet in het normale systeem, dus dat moet handmatig. Zo aangepast. Nog ff opladen.
13-11-2005, 04:53 PM
Het ultieme senario gaat prima tot nu toe:
Federer-Nalbandian 2-1 Federer-Ljubicic 0-2 Nalbandian-Ljubicic 2-0 of 2-1
14-11-2005, 02:33 PM
Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren
14-11-2005, 02:37 PM
Elikian Wrote:Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren Is niet zo moeilijk met T. Johansson, Hrbaty, Coria, Agassi en Puerta :eeeek: (jopesc)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-11-2005, 02:38 PM
buurs Wrote:Elikian Wrote:Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren Wilde net precies hetzelfde zeggen! Wat een team zeg :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
14-11-2005, 02:38 PM
Ik vroeg hem er ook naar. "Ja, ik had haast, en niet goed gekeken".... nee, maar dan heb je duidelijk ook niet het concept van de Masters Cup begrepen...
14-11-2005, 02:41 PM
Elikian Wrote:Ik vroeg hem er ook naar. "Ja, ik had haast, en niet goed gekeken".... nee, maar dan heb je duidelijk ook niet het concept van de Masters Cup begrepen... Ha ha, ik had haast.... De loting was op woensdag al bekend :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-11-2005, 02:43 PM
Quote van mezelf tijdens TMS Parijs
Elikian Wrote:Als Jopesc de week wint trakteer ik hem op een etentje
14-11-2005, 02:46 PM
Elikian Wrote:Quote van mezelf tijdens TMS Parijs =D> =D> =D>
14-11-2005, 03:27 PM
Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen!
Federer en Davydenko poulewinnaar, Ljubicic 2e in poule. Federer winnaar Ljubicic verliezend finalist Davydenko verliezend halve finalist!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
14-11-2005, 03:31 PM
Robert-vdl Wrote:Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen! De kans is groot dat Federer, Ljubicic en Davydenko zich ook terugtrekken. :8: Peter Wessels mag zich straks gaan opmaken voor de masters... Of Sjeng Schalken :wink:
14-11-2005, 03:39 PM
Hoe kan iemand in godsnaam Bracciali in zijn team hebben :eeeek: :lol: ! Die was niet eens te kiezen hehehhe
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
14-11-2005, 03:41 PM
Mist wilde de budgetranking nog winnen
En Jopesc gaat gewoon de week winnen met Johansson
14-11-2005, 04:22 PM
Vitas Gerulaitis ____________ - NadAga______ - _________
14-11-2005, 05:34 PM
Robert-vdl Wrote:Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen! Daar teken ik voor! Maar ik heb liever dat Davydenko wint van Ljubicic in een halve finale omdat hij veel minder vaak gekozen is.
14-11-2005, 05:37 PM
Misschien geeft Davydenko tijdens zijn volgende partij wel op met een polsblessure... :wink:
14-11-2005, 05:40 PM
Vanaf nu worden de spelers niet meer vervangen als ze afzeggen/opgeven. Wanneer er nog circa 7 spelers opgeven geef ik puerta wel een goede kans. Wanneer hij dan na winst vd Masters word betrapt op doping kun je spreken van een mooi slot van dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
27-11-2005, 02:28 PM
Goed, en met dit verhaal sluit ik de MV Game 2005 officieel. Thank you all for playing en tot in 2006!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|