The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Noem me maar een fascist, maar ik pleit voor het inzetten van het leger bij deze risico-wedstrijden. In Italië doen ze dat ook en dat werkt prima. Het geeft 'onze jongens' wat afleiding van het zandhappen op de Veluwe, ze kunnen wat oefenen voor buitenlandse missies en het is ook 'gratis', want overdag en anders doen ze toch maar niets.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gewoon door laten gaan. het stadion half half vullen. en als je dat niet wilt moet je de wedstrijd over 2 potjes verdelen.

niet te veel politie neerzetten, want dat wekt agressie op en dan gaat de agressie zich op hen richten. degenen die het verstieren op camera zetten steenhard aanpakken, opsluiten aan de schandpaal nagelen en zorgen dat ze bij elke wedstrijd van hun of van elke club zich moeten melden.

ik lees vanmorgen weer het relaas van zo'n mongol in nrc next. een schilder, net 6 jaar in de cel gezeten, maar deze wedstrijd vindt hij prachtig. lekker ajakkessieden slopen, want hij vindt ze laf en arrogant. en als hij geen ajakkessieden kan vinden, geen man overboord, dan gaan ze tegen de politie. klappen krijgen hoort erbij, pijn is geil, als het al pijn is want ze zijn verdoofd door drank en pillen. echt geen land mee te bezeilen. en dat geldt natuurlijk ook voor ajakkessieden die een steen door de twente bus gooien, hoewel dat exemplarisch is voor de lafheid waardoor neuzenhooligans bekend staan.

en als je deze gasten al kunt oppakken, lopen er uiteraard nog 40 van die mannetjes hard achteraan, die ook stoer willen zijn. als je niet net zoals in engeland ontiegelijk streng bent, dan roei je het nooit uit. en als ze dan op een weiland in beverwijk gaan vechten, laat ze dan lekker? ik zie het probleem niet.
Reply
Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ? Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.

Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.
Reply
Fabian Wrote:Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ? Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.

Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.


Heerlijk, 8 uur, hoe lang is dat voor de aftrap?

Pffff, wat een sippe bedoeling hier, het is nog geen 80 kilometer afstand.

Ik ga lekker met wat vrienden kijken, zitten ook 4 Feyenoorders bij en 2 seizoenskaarthouders van PSV die niets andes te doen hebben. Koud biertje, lekker bankje, grote LCD, vooraf een paar stukjes kaas en worst, in de rust wat bitterballen en na de wedstrijd wat frikandellen en kroketten. Hier zijn de meeste mensne voor Ajax, de verdeling zal dus 75% Ajax zijn en 15 Feyenoord en 10 PSV. Mag de pret niet drukken.

Als ik net als bv Wafje in mn eigen stad zonder combi oid had kunnen gaan was het wat anders geweest, maar een dag van 08:00 tot in ieder geval 20:00 voor 90 minuten voetbal, ok, als je geluk hebt 120 minuten en wat pingels, is me toch echt iets te veel van het goede. Als klapvee en kuddevolk lekker in de trein, wachten, heel vele wachten, en als je pech hebt nog een paar stenen of flessen voor je kop op de koop toe.

Het zal wel bvechten worden tussen Ajax en de ME en Feyenoord en de ME, bij elkaar komen die supporters toch nooit.
Reply
Ach, ik gok dat dit echt de laatste keer ooit is dat we een fey - ajax mogen bezoeken, daarom wil ik er gewoon bij zijn.
Hoe lang het dan is en hoelang ik weg ben maakt me niet uit. Als ik maar bij deze historische overwinning mag zijn.
Reply
Fabian Wrote:Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ?

ik, ben jij blind of zo?

Quote:Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.

ja, de supporters van ajakkes hebben als enige een motief, namelijk het bang maken van de twente selectie.

bovendien is het een ongelooflijk laffe daad, en daar staan jullie bekend om. ik verwijs (zonder uitputtend te willen zijn) naar het aanvallen van feyenoordspelers bij de toekomst en naar het aanvallen van een jeugdhonk met 4 13-jarige den haag supporters.

en als je je in allerlei bochten gaat wringen en hard roepen dat er geen bewijs is, is de aanname zo goed als verworden tot een feit.


Quote:Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.

ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.
Reply
Quote:ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.

Daar hebben ze natuurlijk wel enige ervaring mee in de Kuip... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
Er zijn wel vaker stenegooiers geweest, in Tiel en WOlvega, dat waren zeker toevallig ook Ajacieden die de bestuurders bang wilden maken :crazy:

Bij een van die gevallen was de afloop voor een mevrouw trouwens wel fataal. Ze werd niet echt bang gemaakt, maar gewoon dood gemaakt ](*,)
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ?

ik, ben jij blind of zo?

Quote:Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.

ja, de supporters van ajakkes hebben als enige een motief, namelijk het bang maken van de twente selectie.

bovendien is het een ongelooflijk laffe daad, en daar staan jullie bekend om. ik verwijs (zonder uitputtend te willen zijn) naar het aanvallen van feyenoordspelers bij de toekomst en naar het aanvallen van een jeugdhonk met 4 13-jarige den haag supporters.

en als je je in allerlei bochten gaat wringen en hard roepen dat er geen bewijs is, is de aanname zo goed als verworden tot een feit.


Quote:Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.

ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.

Waf, alleen door jouw toedoen is dit nu het waf-monologen-forum geworden.
Op dit domme gelul willen de meeste niet eens meer reageren, omdat je elke keer nog dommer schijnt te kunnen reageren en nog meer schijnt te kunnen draaien dan ervoor.
Succes ermee verder.
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.

Daar hebben ze natuurlijk wel enige ervaring mee in de Kuip... Icon_twisted

klopt, die neuzen zijn vaker geweest.
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ?

ik, ben jij blind of zo?

Quote:Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.

ja, de supporters van ajakkes hebben als enige een motief, namelijk het bang maken van de twente selectie.

bovendien is het een ongelooflijk laffe daad, en daar staan jullie bekend om. ik verwijs (zonder uitputtend te willen zijn) naar het aanvallen van feyenoordspelers bij de toekomst en naar het aanvallen van een jeugdhonk met 4 13-jarige den haag supporters.

en als je je in allerlei bochten gaat wringen en hard roepen dat er geen bewijs is, is de aanname zo goed als verworden tot een feit.


Quote:Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.

ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.

Waf, alleen door jouw toedoen is dit nu het waf-monologen-forum geworden.
Op dit domme gelul willen de meeste niet eens meer reageren, omdat je elke keer nog dommer schijnt te kunnen reageren en nog meer schijnt te kunnen draaien dan ervoor.
Succes ermee verder.

ik weet het, de waarheid is hard, dan kun je beter weglopen.

het zullen wel 4 kwajongens geweest zijn! Undecided
Reply
Dugarry Wrote:Er zijn wel vaker stenegooiers geweest, in Tiel en WOlvega, dat waren zeker toevallig ook Ajacieden die de bestuurders bang wilden maken :crazy:

de kans dat het ajakkessieden waren is groot, het is immers laf en daar staan jullie bekend om.

maar daar lag het er niet zo dik op als nu. wel heel lastig omdat te moeten toegeven. :|
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:ik zal de ontsmettingsdienst vragen extra goed schoon te maken na afloop.

Daar hebben ze natuurlijk wel enige ervaring mee in de Kuip... Icon_twisted

klopt, die neuzen zijn vaker geweest.

hmmm, matig....
The great old Ludwig von...
Reply
Das inderdaad lastig, maar tot het bewijs gevonden is gaan ik en de voltallige Nederlandse media er van uit dat het Feyenoorders waren die zowel Ajax als AZ in een kwaad daglicht willen stellen. Ajax puur uit jaloezie (een titelstrijd, huh wat is dat?) en de andere puur om te hopen dat ze punten in mindering krijgen en Feyenoord eindelijk eens 4e kan gaan worden en geen 5e.
Reply
Ik zit nog te twijfelen. Als er zaterdag uberhaubt nog kaarten over zijn dan. Vind het vrij veel geld om 10-12 uur weg te zijn, je waarschijnlijk een groot deel dood te vervelen, nog een klap te krijgen van een of andere gefrustreerde ME'er die de avond ervoor niet erop mocht van z'n vrouw en misschien nog wel te verliezen ook.

Aan de andere kant zoals fabian zegt, misschien wel de laatste keer en volgens mij is de sfeer tijdens de wedstrijd fantastisch.

Eigenlijk hoop ik gewoon dat t voor zaterdag uitverkocht is zodat ik de keuze niet hoef te maken.
Reply
Kan niet Mac!
7700 kaarten, 4500 uitkaarthouders ongeveer, dus er blijven nog wat kaarten over voor de zaterdag :wink:
Reply
Zal lekker veel sfeer zijn met zo'n half vol stadion :-s
Make tea, not war
Reply
Mac Wrote:Ik zit nog te twijfelen. Als er zaterdag uberhaubt nog kaarten over zijn dan. Vind het vrij veel geld om 10-12 uur weg te zijn, je waarschijnlijk een groot deel dood te vervelen, nog een klap te krijgen van een of andere gefrustreerde ME'er die de avond ervoor niet erop mocht van z'n vrouw en misschien nog wel te verliezen ook.

Aan de andere kant zoals fabian zegt, misschien wel de laatste keer en volgens mij is de sfeer tijdens de wedstrijd fantastisch.

Eigenlijk hoop ik gewoon dat t voor zaterdag uitverkocht is zodat ik de keuze niet hoef te maken.


Das wel het laatste waar ik me zorgen over zou maken als ik jou was Hakkuh Hakkuh Hakkuh


Allemaal niet nodig, de finale gaat over 2 wedstrijden gespeeld worden. Net smsje gehad van een oud studiegenoot werkzaam bij de KNVB.
Reply
lijkt inderdaad het geval te zijn...
Bekerfinale mogelijk toch over twee duels gespeeld
Donderdag, 15 april 2010 om 12:45 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax lijkt toch over twee wedstrijden gespeeld te gaan worden. De KNVB heeft bekendgemaakt dat er om 14.00 uur een persconferentie komt en volgens de NOS zal dan bekend worden gemaakt dat de eindstrijd toch twee duels krijgt. Er zou eerst in Amsterdam worden gevoetbald en vervolgens in De Kuip.
The great old Ludwig von...
Reply
Haha dan winnen we helemaal gemakkelijk.
Alhoewel we nog nooit een bekerfinale in de kuip verloren hebben.
Reply
Waarom eerst thuis en dan uit? Waren de balletjes niet warm genoeg?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Over 2 wedstrijden wordt het denk ik toch wel een makkie voor Ajax. 1 wedstrijd in de Kuip is fifty/fifty maar over 2 wedstrijden is het gewoon 80-20 dat Ajax gaat winnen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
zit ik dan met mn kaartje voor 66 euro.....
Reply
Mag toch aannemen dat je dat gewoon terug krijgt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Schane, gewoon 25 april in de kuip en dan later in de Arena.

Ajax daar de beker in ontvangst laten nemen is de kat op het spek binden..... #-o
Reply
gittermaster Wrote:lijkt inderdaad het geval te zijn...
Bekerfinale mogelijk toch over twee duels gespeeld
Donderdag, 15 april 2010 om 12:45 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax lijkt toch over twee wedstrijden gespeeld te gaan worden. De KNVB heeft bekendgemaakt dat er om 14.00 uur een persconferentie komt en volgens de NOS zal dan bekend worden gemaakt dat de eindstrijd toch twee duels krijgt. Er zou eerst in Amsterdam worden gevoetbald en vervolgens in De Kuip.

Ben zeer benieuwd naar de redenen van een dubbele confrontatie.
Feyenoord was hier zeer op tegen...Kan me niet voorstellen dat ze nu in een keer zeggen "vooruit doe dan maar"

Zou dus betekenen dat de knvb gewoon even de regelementjes aanpast zo anderhalve week voor de finale.

Zie het al voor me op de laatste speeldag. Persconferentie knvb. Twente kampioen. "we hebben een extra regeltje ingevoerd...als je meer dan 100 doelpunten hebt gescoord krijg je de superrrrrbonus van 2 punten."
Make tea, not war
Reply
Bij de KNVB kan alles. EN weer in het voordeel van Feyenoord dat ze de tweede ontmoeting thuis mogen spelen.

De Anti-Ajax KNVB delegatie heeft weer puike werk geleverd. Wat een huichelaars!
Reply
Fabian Wrote:Kan niet Mac!
7700 kaarten, 4500 uitkaarthouders ongeveer, dus er blijven nog wat kaarten over voor de zaterdag :wink:

ah kijk had gedacht dat er wel meer uitkaarthouders zouden zijn.

maar als dit doorgaat hoef ik blijkbaar alsnog de keuze niet te maken.
@riekki: denk eerder dat het onder zware druk van de politiek is dat feyenoord overstag is gegaan. Er is de afgelopen dagen zoveel ophef geweest over gemeenschapsgelden en politie inzet en dergelijke. Maar goed over een half uurtje zullen we het wel te horen krijgen.
Reply
NU.nl bevestigd het al

Bekerfinale over twee duels
Uitgegeven: 15 april 2010 13:10
Laatst gewijzigd: 15 april 2010 13:21

ROTTERDAM - De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt over twee duels afgewerkt. Dat melden bronnen rond het stadhuis in Rotterdam.

© ANPDe eerste wedstrijd zal volgens hen plaatsvinden op 25 april in de Amsterdam Arena, de return 6 mei in Rotterdam.

Het besluit is genomen door de KNVB. Rotterdam is daarvan donderdagochtend op de hoogte gesteld. Om 14.00 uur wordt op een persconferentie in Zeist bekendgemaakt waarom dit besluit is genomen.




De eindstrijd zou op zondag 25 april in de Kuip worden afgewerkt, met fans van Ajax en Feyenoord. Door de veiligheidsrisico’s zou burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam hebben besloten dat dit niet door kan gaan.


Veiligheidsbuffer

Omdat Ajax besloot slechts 7.700 van de 10.000 tickets te reserveren en er veel vakken leeg zouden zijn om als veiligheidsbuffer tussen de supportersgroepen te dienen, zou het stadion volgens de KNVB voor iets meer dan de helft gevuld zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ongelooflijk, als dit zo is. tijdens het toernooi de regels aanpassen ten faveure van de neuzen. hoe duidelijk wil je het allemala nog hebben?

als het om de jc schaal gaat moeten de psvee supporters gewoon thuisblijven, maar ook nu zwicht men weer voor de neuzenlobby in zeist en wordt er weer wat anders uit de hoge hoed getoverd.

ik zie nu al dat veel feyenoordsupporters de wedstrijd in rotterdam willen boycotten en woedend zijn. ben benieuwd waar dat op uitloopt.
Reply


Forum Jump: