The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Amateurvoetbal 2009 / 2010
#1
Vandaag mijn vuurdoop gehad als leider van een plaatselijk F-team. 9:00 uur voetballen in gehucht op een half uurtje rijden, 8:00 uur vertrokken en al rond 6:00 uur wakker, omdat mijn zoon pijn in de buik had voor zijn eerste officiële duel. Zoals later bleek ook voor de rest van het elftal.

Na zo'n 10 minuten een gigantische wolkbreuk. Alle kinderen doorweekt en ook ik als leider (toch het goede voorbeeld geven en zonder paraplu langs de lijn) zeik- en zeiknat. Met rust, keurig 4-0 achter. Spelertjes nog even moed ingesproken en achteraf kon ik ze zeer positief melden dat we toch nog een beetje gewonnen hebben. De tweede helft eindigde in ons voordeel, 0-1. En je kan alles zeggen, maar mijn zoon loopt nu in zijn voetbalcarriere wel gewoon 1 op 1. Een mooie diagonele schuiver in de lange hoek van zo'n 5 meter. De tweede keer dat ze bij het vijandelijke doel waren.

Vroeg wakker, vroeg weg, zeiknat geregend, koud tot op het bot, 4-1 verloren......maar wat was een geweldige voetbalochtend was het!
Hoop dat we straks wel een keertje winnen, anders sta ik binnen de kortste keren op non-actief, ben ik bang. Dat de chemie ontbreekt ofzo.

Volgende week zaterdag geen wedstrijd, team is teruggetrokken uit de competitie wegens te weinig spelers. Maar ik denk dat ze gewoon bang zijn........over 2 weken weer een lastig uitduel!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
=D> Mooi verhaal! Succes met het seizoen...
Reply
#3
Morgen seizoensopening 2e klasse I Oost! Heb er weer zin in!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Eerste overwinning is binnen....2-1 tegen Nita!
Reply
#5
21-1 gister gewonnen voor de beker Undecided Wat een niveau voetbal ik tegenwoordig toch :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
1-0 gewonnen tegen GVC Wageningen...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Mukkus Wrote:Vandaag mijn vuurdoop gehad als leider van een plaatselijk F-team. 9:00 uur voetballen in gehucht op een half uurtje rijden, 8:00 uur vertrokken en al rond 6:00 uur wakker, omdat mijn zoon pijn in de buik had voor zijn eerste officiële duel. Zoals later bleek ook voor de rest van het elftal.

Na zo'n 10 minuten een gigantische wolkbreuk. Alle kinderen doorweekt en ook ik als leider (toch het goede voorbeeld geven en zonder paraplu langs de lijn) zeik- en zeiknat. Met rust, keurig 4-0 achter. Spelertjes nog even moed ingesproken en achteraf kon ik ze zeer positief melden dat we toch nog een beetje gewonnen hebben. De tweede helft eindigde in ons voordeel, 0-1. En je kan alles zeggen, maar mijn zoon loopt nu in zijn voetbalcarriere wel gewoon 1 op 1. Een mooie diagonele schuiver in de lange hoek van zo'n 5 meter. De tweede keer dat ze bij het vijandelijke doel waren.

Vroeg wakker, vroeg weg, zeiknat geregend, koud tot op het bot, 4-1 verloren......maar wat was een geweldige voetbalochtend was het!
Hoop dat we straks wel een keertje winnen, anders sta ik binnen de kortste keren op non-actief, ben ik bang. Dat de chemie ontbreekt ofzo.

Volgende week zaterdag geen wedstrijd, team is teruggetrokken uit de competitie wegens te weinig spelers. Maar ik denk dat ze gewoon bang zijn........over 2 weken weer een lastig uitduel!

ik ben ook coach. van de f1. 4de klasse. veel te hoog ingedeeld, want heb hebben allemaal 2de jaars f-jes die dit jaar moeten gaan groeien om volgend jaar te kunnen oogsten.

we begonnen met een toernooi in belgie. dat waren nog leeftijdgenootjes (onder 8 Undecided ). een keurige tweede plek bij dat duiveltjestoernooi.

vorige week eerste bekerwedstrijd. 6-2 verloren van ook een 4de klasser, maar 3 doelpunten onstonden omdat onze keeper de bal niet verder weg kreeg dan 4 meter. de coach was niet ontevreden en deze week heb ik met hem getraind op uitschieten en uitkomen. en dat heeft effect gesorteerd, want het ging dit weekend een stuk beter! slechts 6-0 tegen een 3de klasser en allemaal 3de jaars f-jes. er is gebuffeld en als die gasten niet zo'n goeie keeper hadden gehad hadden we ook voor het scorebord de eer kunnen redden! en de coach stond heerlijk in het zonnetje. jaja, je krijgt het weer dat je verdient!

volgende week weer tegen een 3de klasser. rvvh f2. weer de bietenbrug op uiteraard, maar als ik maar progressie zie. ik ben net bertje van m.

mogen wij met jullie toernooi mee doen muk? :razz:
Reply
#8
2-1 van Silvolde verloren na een fijne schoppartij in de tweede helft. Wel openingstreffer meegepikt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
2-2 tegen Lugdunum 6... Beker.
Vrije trap in het kruisje gemikt, en uiteraard een mooie blessure opgeduikeld in ons sterrenensemble !
( reserve 8e klasse, lager kan niet... ) Undecided
Vorig jaar al 10e, van de 11 met 10 punten en 1 gewonnen pot ( de eerste wedstrijd van het seizoen )
Reply
#10
Na een grondige analyse van onze eerste wedstrijd, heb ik bij het bestuur aangeklopt voor versterkingen. Ik werd op mijn wenken bediend en na een intensieve scoutingstocht kreeg 2 tweede-jaars f'jes toegewezen. Of moet ik gewoon eerlijk zeggen dat er 2 nieuwe spelertjes zich hadden aangemeld. Twee spelers met fysieke kracht, snelheid en een goed schot in de benen.
Ook tactisch het e.e.a. aangepast. Cruciaal bij de F'jes is 'het kluitje', en die moet zich zo snel mogelijk op de helft van de tegenstander bevinden.

Afgelopen zaterdag, na week van voorbereidingen, trainingen, wedstrijdbesprekingen en tactische besprekingen was het dan zover.
De uitwedstrijd van nu leek op de uitwedstrijd van twee weken geleden. Weer om 8 uur vertrekken om om 9 uur te voetballen.
Maar de weersomstandigheden waren dit keer duidelijk in ons voordeel! Een stralend ochtend zonnetje meldde zich al rond 7 uur 's ochtends, toen ik buiten nog even de tactiek voor mezelf doornam, tijdens het vaste ik-ben-net-wakker-maar-ik-moet-wel-meteen-een-peuk-hebben. De zenuwen kwamen langzaam omhoog. Hoe zou het bestuur reageren, als ik nu weer met dat gele doordrukbriefje met daarop weer een negatieve uitslag terugkwam in de bestuurskamer? Na de toegewezen versterkingen begon de druk enigszins toe te nemen.

Kwart voor negen vol goede moed, het veld op. Strakke warming-up geregeld, de winst- en goalbonussen werden nog even met de ouders doorgenomen en na een hevige discussie met de leider van de tegenpartij werd besloten om ipv 7-tegen-7 vandaag 8-tegen-8 te spelen. Zodoende hadden wij 1 wissel en zij nog 3 wissels. Zou die bredere bank van hun in ons nadeel werken? Hier had ik geen rekening meegehouden! Ik zag alle voorbereidingen van de afgelopen 2 weken in rook opgaan......

De aftrap.....en het kluitje lag meteen op de vijandelijke helft. En bijna meteen kwamen we op een 0-1 voorsprong door de nieuwe spits. Ik twijfelde nog even.....nu al een extra verdediger en een aanvaller eruit halen? Ik besloot nog even te wachten en het verdere spelbeeld te bekijken. Het liep goed, ballen werden meteen richting goal geschoten gedurende de eerste helft, waarna de aanvallende druk continue toenam. Na 20 minuten stond er een keurige 0-5 op het fictieve scorebord. De tweede helft heb ik met tranen in de ogen mijn team aanschouwd, hoe ze met goed positiespel uitliepen naar een prachtige uitslag!
Onze eerste overwinning en meteen de dubbele cijfers gehaald! Bij 0-10 floot de scheidsrechter af. De nieuwe spits scoorde 4x, de zoektochten waren niet voor niets geweest.

Alles klopte die dag. Wat een heerlijk gevoel ook voor het team.
Volgende week onze eerste thuiswedstrijd en het loopt storm qua kaartverkoop. We moeten toch rekening houden met meer dan 25 toeschouwers, als dat maar niet tot een verkeerschaos gaat leiden.....

Volgende week meer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
=D>

Wij gister ook weer meegemaakt. Op het niveau wat ik tegenwoordig speel, heb je vaak te maken met een club scheidsrechter. Zo ook gister. De beste man was letterlijk stokdoof en zag niks of zag juist dingen die er totaal niet waren. Maar liefst 3(!) afgekeurde goals waarbij hun grens eens een keer niet vlagde, maar de scheids toch vond dat de punten bij de thuisspelende ploeg moesten blijven. Toen er hier door ons uiteraard tegen geprotesteerd werd, wist de beste man nog geel te trekken voor praten ook. WTF, je bent doof man! Undecided In 1e helft pretendeerde hij ook nog eens blind te zijn toen letterlijk een meter voor zijn neus een speler van ons vol in zijn gezicht geslagen werd toen deze samen met een tegenstander op de grond lag. Onmogelijk dat hij dit niet gezien heeft, maar goed de punten moeten thuisblijven. Spelers naast de kant gaven nog aan dat ze weer eens veel geluk hadden dat 'onze Kees' ze floot.

Al met al voetbal ik op een lager niveau in een vriendenteam om een lekker potje te kunnen ballen en daarna een lekker potje bier te drinken. Uiteraard willen wij, met redelijk wat oud 1e elftal spelers, winnen. Hierdoor is zo'n scheids dan nog irriterender dan wanneer je ergens in de middenmoot meebalt en het allemaal worst zal zijn verder.

Ik vind het ongelooflijk om vaak weer mee te maken hoeveel clubscheidsrechters er zijn die een wedstrijd toch weer weten te vernaggelen. Bah. Gelukkig zijn wij het na de wedstrijd allemaal weer snel vergeten, maar het is echt te treurig voor woorden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Ach niet alleen clubscheidsrechters hoor. Wij zijn 1,5 week geleden van het veld gestapt omdat een KNVB scheidsrechter het gewoon te bont maakte.

Horen we later dat die blinde al bezwaarschriften heeft gehad dit seizoen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#13
Op mijn niveau fluiten eigen spelers de wedstrijden...... :Big Grin
Reply
#14
Met dank aan Bumme, 2-4 gewonnen!

:lol:
Reply
#15
5-0 tegen de nummer 2 (nu 3), 18 uit 6 :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
4-10 verloren :oops: :oops: :oops:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
Jansoe Wrote:4-10 verloren :oops: :oops: :oops:

Jansoe dit is een topic voor amateurVOETBAL, graag korfbal uitslagen in een ander topic plaatsen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Het was wel degelijk een voetbalwedstrijd.

Nou ja, wedstrijd.. Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#19
2-0 overwinning voor de beker op IJFC...Eindelijk weer wat tegenstand en een leuke wedstrijd...Hopelijk een leuke tegenstander de volgende ronde.
Reply
#20
0-0 in de beker, 1e pot 3-1 gewonnen, andere gasten hadden daar 2-1 van gewonnen dus met 1 goal verschil naar volgende ronde :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#21
12.30 trappen we af voor het kampioenschap. Zal me het feestje worden bij winst. Alles is iig geregeld om er een mooi weekend van te maken. PROOST alvast :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Ekslem Wrote:12.30 trappen we af voor het kampioenschap. Zal me het feestje worden bij winst. Alles is iig geregeld om er een mooi weekend van te maken. PROOST alvast :razz:

En gelukt?? Al stomdronken? :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#23
Muk, hoe staat het met de F-jes?
Je bent toch niet voortijdig de laan uitgestuurd hè?

Geef eens een samenvatting van het afgelopen half jaar.


Waf, en met jouw F-jes, hoe gaat het daarmee?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Adder Wrote:Muk, hoe staat het met de F-jes?
Je bent toch niet voortijdig de laan uitgestuurd hè?

Nee, ik ben er nog steeds!
Eerste half jaar als vierde geëindigd, zeg maar best-of-the-rest.
Van de drie ploegen boven ons, alles verloren. Van de ploegen onder ons, alles gewonnen.

Zijn nu ingedeeld bij andere nummers 3 en 4. Gaat nu wel minder. 1x gewonnen en 1x gelijk. Rest verloren.
Niet heel erg dik verloren (o.a. gisteren 1-3, dus best acceptabel).

Het kluitje is er inmiddels niet meer, ze beginnen wat verspreid te voetballen.
Helaas heb ik er 3 pingelaars bij, die niet kunnen dribbelen. Krijgen de bal, oogkleppen op en rennen met de bal.
Na 3 meter de bal kwijt, iedereen is inmiddels in de aanval, waarna we met 6 man achter 1 aanvaller moeten rennen.
Als we al eens bij de goal zijn presteren ze het om de bal voorlangs te schieten. Of ze 3 meter of 8 meter voor de goal staan, die bal gaat voorlangs.
Dus de focus ligt nu op schieten op de goal en stoppen met dat gepingel met de bal, als je dat niet kan.
(Ik vertel het ze tig keer op een zaterdag. 3x bij de warming up, tijdens de wedstrijd, 8x in de rust......ze blijven pingelen. Zelf nadat ze 18x de bal zijn kwijtgeraakt, ze blijven pingelen. Hitself )
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:12.30 trappen we af voor het kampioenschap. Zal me het feestje worden bij winst. Alles is iig geregeld om er een mooi weekend van te maken. PROOST alvast :razz:

En gelukt?? Al stomdronken? :wink:

Net wakker, nu op naar de brunch om vervolgens verder te gaan. Gister was echt een veldslag wat betreft zuipen Dead haha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Adder Wrote:Waf, en met jouw F-jes, hoe gaat het daarmee?

redelijk. als ze er allemaal zin in hebben en het is niet te vroeg gaat het meer dan redelijk. vorige week verloren we 5-3 van de koplopert, die ook alleemaal 1ste jaars f-jes hadden (maar die een grotere vijver hebben om uit te vissen).

we spelen nu 6de klasse en zijn geeindigd op de 4de plek. dichter tegen plek drie aan dan tegen plek 5.

de jongste van 5 speelt met de f3 in de 10de klasse en schoot gisteren de winnende binnen waardoor ook zij als 4de eindigen (met voornamelijk 0de jaars f). ik heb wel de laatste 2 potjes de oudste op doel gezet, anders kan ik net zo goed een hengel meenemen.

over een paar weken speelt de f1 op een toernooi tegen feyenoord f3 (1ste klasse, allemaal al geselecteerd). 12,5 minuut, dus ik hoop dat we het onder de 10 kunnen houden.... hoewel, het kan ook het feyenoord f3 van volgend jaar zijn, dan hebben we iets meer kans.
Reply
#27
Feli @ Ekslem!

waf Wrote:hoewel, het kan ook het feyenoord f3 van volgend jaar zijn, dan hebben we iets meer kans.

Om het onder de 10 te houden neem ik aan hehe?


Ik heb nog een vraag. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n duitse aanvoerdersband met spielfuhrer erop, iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen? Voor de duidelijkheid er zijn er genoeg te krijgen alleen dat zijn gewoon normale banden (rood-wiit-rood of blauw-wit-blauw) en dan de tekst spielfuhrer erop echter wil ik het liefste ook nog een band in de duitse 3 kleur :waf: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#28
ik weet dat niet, maar heb wel een roodzwarte voor je met 3 kruizen erop. Is dat wat? :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Nee dank je, ik verwacht niet de komende tijd de open haard nog aan te hoeven steken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#30
het is geen aansteker...
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: