The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?

Giraldo, Pipo en Wawje!
Dacht dat ik Eiwit alsnog had gedaan, maar toch niet. gelukkig zo te zien :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik Pippo ingezet en ook apart 6 games voor Lorenzi, maar wist niet dat die gozer zo slecht zou zijn Undecided
Reply
4-1 Pipo :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling blijft toch een geweldige speler hoor, wat een hardhitter Notworthy
Reply
Giraldo breakt.
Reply
Giraldo, Pipo :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?

Giraldo, Pipo en Wawje!
Dacht dat ik Eiwit alsnog had gedaan, maar toch niet. gelukkig zo te zien :razz:
Ik heb ook nog Ljubo en Troikci vandaag. Twijfel nog over Bolelli.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?

Giraldo, Pipo en Wawje!
Dacht dat ik Eiwit alsnog had gedaan, maar toch niet. gelukkig zo te zien :razz:
Ik heb ook nog Ljubo en Troikci vandaag. Twijfel nog over Bolelli.

Eiwit krijgt nu toch bp's. Had ik 'm toch moeten nemen. GGL is natuurlijk een prutser.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de break :| ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hewitt ook en je kreeg 2.2 voor GGL vooraf. Voor Giraldo kreeg je niks, dus maar niet gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waar wedden jullie?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
unibet
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Betfair en bwin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat allemaal prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-2 Pipo!

Llodra moet er zo nog wel een schepje bij bovenop doen. Je speelt tegen een speler van Challenger-niveau vriend. Ondanks dat je dat zelf ook bent de laatste tijd moet je met jouw ervaring toch meer kunnen brengen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?

Giraldo, Pipo en Wawje!
Dacht dat ik Eiwit alsnog had gedaan, maar toch niet. gelukkig zo te zien :razz:
Ik heb ook nog Ljubo en Troikci vandaag. Twijfel nog over Bolelli.

Ljubo zit wel wat in ja. Troicki heb je wel goed gevoel over? Of denk je dat Tsonga het na twee graveltoernooien wel effe goed vind?
Reply
centre court Wrote:6-2 Pipo!

Llodra moet er zo nog wel een schepje bij bovenop doen. Je speelt tegen een speler van Challenger-niveau vriend. Ondanks dat je dat zelf ook bent de laatste tijd moet je met jouw ervaring toch meer kunnen brengen.

Giraldo is inmiddels het challengerniveau ontstegen, deze jongen is stappen aan het maken.
Reply
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:6-2 Pipo!

Llodra moet er zo nog wel een schepje bij bovenop doen. Je speelt tegen een speler van Challenger-niveau vriend. Ondanks dat je dat zelf ook bent de laatste tijd moet je met jouw ervaring toch meer kunnen brengen.

Giraldo is inmiddels het challengerniveau ontstegen, deze jongen is stappen aan het maken.
Inderdaad, flink ontstegen en gewoon veel beter dan Llodra op gravel. Hij was niet voor niets de dikke favoriet bij de bookies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Ik Pippo ingezet en ook apart 6 games voor Lorenzi, maar wist niet dat die gozer zo slecht zou zijn Undecided

nog 2 games :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee joh! Ik heb op GGL en Pipo ingezet. Jij?

Giraldo, Pipo en Wawje!
Dacht dat ik Eiwit alsnog had gedaan, maar toch niet. gelukkig zo te zien :razz:
Ik heb ook nog Ljubo en Troikci vandaag. Twijfel nog over Bolelli.

Ljubo zit wel wat in ja. Troicki heb je wel goed gevoel over? Of denk je dat Tsonga het na twee graveltoernooien wel effe goed vind?
2.4 voor Ljubo, vind ik een mooie quote voor een 50-50 match imo.

Als ik Tsonga op gravel zie spelen, denk ik altijd dat iedereen hem kan verslaan. Troicki kan best wel wat op gravel en kan hem in de rally gewoon aan. Vandaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het kan nog Hag Flower
Reply
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Ik Pippo ingezet en ook apart 6 games voor Lorenzi, maar wist niet dat die gozer zo slecht zou zijn Undecided

nog 2 games :wink:
Nog 3 toch? Dat maakt het juist lastig, want dan heeft ie een long set nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die gekke Volandri heeft gewoon pas 2 bps weggegeven. Niks voor hem. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En hij speelt goed ook! De loting ligt aardig open nu, wellicht weer een SF!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volandri gaat me aardig dwars liggen voor de weekwinst #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubo idd mooie quote, maar heb Almagro in mn FTM-team, dus dat kijkt niet lekker :wink:
Reply
buurs Wrote:volandri gaat me aardig dwars liggen voor de weekwinst #-o
Wacht maar tot ie straks Gulbis gaat verslaan, dan is de weekwinst ver weg Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lorenzi nog 1 game voor een dik tientje.
Reply
De volgende game is Do or Die voor Scholten. Hup Lorenzi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: