19-05-2010, 12:59 PM
Hup Bellucci, hup Baghdatis. Die Greul en Mayer moeten exit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nice (&Arag)
|
19-05-2010, 12:59 PM
Hup Bellucci, hup Baghdatis. Die Greul en Mayer moeten exit
19-05-2010, 01:04 PM
Stille Wrote:Hup Bellucci, hup Baghdatis. Die Greul en Mayer moeten exit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Lekker Leo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En dan breakt Mayer opeens voor de set.
19-05-2010, 01:05 PM
Daar gaan we weer! Het bekende liedje!
19-05-2010, 01:15 PM
Wat is dat toch met Bellucci de laatste tijd? Veel te weinig constant. Dit soort gasten moet hij gewoon pakken. Redelijk treurig. Bagh daarentegen doet het wel gewoon goed vandaag.
19-05-2010, 01:17 PM
Jongens check die stream bij Belucci, je ziet 5 toeschouwers zitten haha
19-05-2010, 01:19 PM
Waar vind ik die stream stille? Bagh knalt lekker door.
19-05-2010, 01:22 PM
Het is wel gunstig voor jou CC, Bagh pakt daar waarsch dat stukje. Ik had hem ook graag willen hebben, maar ben gek genoeg voor de wat safere keuze in Bellucci gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
19-05-2010, 01:22 PM
fromsport.com op bwin maar die lijkt het begeven te hebben
19-05-2010, 01:25 PM
Die 2e stream van justin tv effe uit laten laden
19-05-2010, 01:26 PM
Fromsport doet 't goed. Tnx! Idd maar 10 man daar rechtsachter op de tribune. Lange game nu trouwens.
19-05-2010, 01:27 PM
Nu zijn er weer 6 man in die hoek haha. En die ene persoon die net op de linker tribune zat is waarschijnlijk een FTM speler die Bellucci ijn zijn team heeft. Weggelopen van de ellende!
19-05-2010, 01:28 PM
Bellu werkt 2 bps weg en gaat toch moeizaam naar 1-1. Laat dit dan eens de ommekeer zijn.
19-05-2010, 01:30 PM
Vrees dat niets wordt CC. Hij is slecht aan het spelen en die Mayer repareert evt schade met zijn goede opslag. Ga maar effe naar buiten toe
19-05-2010, 01:33 PM
Stille Wrote:Vrees dat niets wordt CC. Hij is slecht aan het spelen en die Mayer repareert evt schade met zijn goede opslag. Ga maar effe naar buiten toe Ik zie 't ook. Mayer is een redelijke gravelaar, maar bellucci moet met zijn talent de betere kunnen zijn. Heeft meer mogelijkheden. Vreemd dat hij geen punt kan domineren.
19-05-2010, 01:38 PM
Bagh! Ontzettende troef! =D>
Bellucci... ik kan 't niet aanzien zo slecht.
19-05-2010, 01:42 PM
Tja, Mayer was dan ook wel, samen met Starace en Seppi, de must-pick onder de must-picks...
19-05-2010, 01:46 PM
Ad Wim Wrote:Tja, Mayer was dan ook wel, samen met Starace en Seppi, de must-pick onder de must-picks... Oneens. Het ligt er maar aan op hoeveel % je Mayers kansen inschat tegen Bellucci. Ik zag dan nog eerder Staky winnen van Seppi dan Mayer van Bellucci. Daarnaast maak je een afweging tussen Bagh of Bellucci en 2 kleintjes. Van Bagh en Bell ligt het max. aantal punten een stuk hoger dan van de kleine(max.45). Daarom voor de duurdere jongens gegaan. Dan valt het begrip mustpick weg.
19-05-2010, 01:52 PM
Jij vindt dan dat het begrip must-pick wegvalt, het is niet zo. Zo kun je het begrip must-pick altijd wel weg argumenteren.
Je kunt ook als eerste Starace, Mayer en Seppi aanklikken en kijken wat je dan overhoudt. En dan eerder iemand anders weglaten (Greul, Kubot) om Bagh en/of Bellucci te nemen. En juist omdat Bellucci zo wisselvallig en slecht is de laatste tijd, lagen de kansen voor Mayer best hoog.
19-05-2010, 02:06 PM
Maar heb jij nou echt Mayer EN Bellucci EN Greul? In een gedeelte met 4 spelers waar die 4e speler(Bagha, de enige die je niet hebt) de meeste kans op de 90 punten heeft? Dat zie ik serieus nu pas maar dat vind ik wel een hele vreemde move.
Andre verwoorde het maandag wel goed. Je had te maken met een groep spelers van 700 a 800 euro. Daar moest je er een paar van kiezen. Ik gaf Mayer, Chiu, Stakhy zo'n 40% om te winnen. Dan kies ik diegene waar ik de tegenstander niet van heb. In dit geval Chiu. Achteraf gezien denk ik dat de kans dat Starace van Kubot wint hoger is dan die 40%. Wellicht had ik beter Starace voor Chiu kunnen nemen oid. Maar dan had ik ook weer Starace EN Kubot gehad. In zo'n weekje waarin je niet veel kan verliezen gok ik dan liever op een medaille. Die haal je alleen als je gokt tussen 2 gasten ipv ze beide te nemen. Nu Mayer van Bellucci heeft gewonnen is die kans verkeken.
19-05-2010, 02:12 PM
Ik vind dat je Bellucci niet mag missen, want die kan zomaar het toernooi winnen bij een opleving. Aan de andere kant kon Mayer ook best van hem winnen, gezien de huidige vorm, dus die moet je ook hebben. Ik heb alleen spijt van Greul. Ipv hem en Kubot had ik Baghdatis kunnen nemen, en dat had ik eerst ook, maar ik wilde juist in zo'n week niet twee van die dure jongens in één stukje. Dan liever hopen op een opleving van Kubot en een afzegging van Monfils. Dat Baghdatis daar favoriet was voor 90 punten vind ik ook wat opportunistisch. Misschien gebaseerd op mijn commentaar op zijn spel, maar verder op weinig.
19-05-2010, 02:17 PM
Nou ja hij was vorige week toch erg sterk. Van Bellucci zei je zelf al dat ie niet heel best speelt en Mayer en Greul zijn gewoon aantoonbaar minder. Dan vind ik dat Bagha wel favoriet ja.
Starace pakt meteen al de break tegen Qbot. Dat zal dus idd wel een misser worden. Heb geen H2H's bekeken en dat Qbot zo weinig had gewonnen de laatste tijd verbaast me ook. Ach volgende week moeten we er weer staan.
19-05-2010, 02:20 PM
Ik ben ook voor Kubot hoor, en hij breakt terug!
19-05-2010, 02:20 PM
En dan Starace van 2-0 30-0 naar break tegen door 4 punten van Qbot! Dat geeft hoop.
19-05-2010, 02:22 PM
Ad Wim Wrote:Ik ben ook voor Kubot hoor, en hij breakt terug! Ik kan me nog weken herinneren dat je 'm Qbot noemde en dat ie erg goed speelde. Gelieve dus ook deze week in die vorm over hem praten. :8:
19-05-2010, 02:42 PM
5-3 Starace, klasse! Laat dit dan de eerste goede overwinning voor mij worden deze week! 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
19-05-2010, 02:46 PM
centre court Wrote:Helaas liggen die weken heel ver achter ons. Wat een dramatische vorm de laatste maanden...Ad Wim Wrote:Ik ben ook voor Kubot hoor, en hij breakt terug!
19-05-2010, 02:46 PM
Qboot?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|