The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
En toch staat hij 5-1 voor en gaat hij 't toernooi winnen. Weinig nut om Nadal uit te lachen in een 1e ronde potje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat toernooi winnen hoorden we vorig jaar ook steeds, laten we eerst eens kijken na hoeveel wedstrijden zijn knieën er weer de brui aan geven.
Reply
En laat die jongens eens een beetje doortrappen in Italië, ik wil tennis zien.
Reply
Ja, dit is toch triest? Die Mina verloor van Kubot, dat zegt genoeg en toch krijgt Nadal elke game bps tegen. Ik hoop dat het weer duidt op moeite, last en het niet winnen van RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blijven jullie maar hopen. Nadal gaat gewoon iedereen opvreten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat doe je nou, Istomin?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dat is wel heel kort door de bocht. Monaco is nu wel een hele slechte keus geweest en Zemlja was bij verlies al redelijk rendabel.

6 man in de top 10 zonder Zemlja. Dat zegt genoeg. Die moest dus gewoon door. Haggie ong de enige zonder Monaco, dan mag hij best een ''slechte'' keuze zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Denis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero, Ferrer en Nadal geen enkel probleem. Mooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alweer 290punten voorsprong op Buurs, daar moet Federer eerst 'mijn' Monfils voor verslaan Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beest Notworthy

Istomin gaat ook aardig, volhouden vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen CC en ikzelf JCF in de top, LEKKER SUPERTROEF!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Denis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helemaal niet slecht hoor, die Mina. Hij gaat er wel af natuurlijk, maar laat wel zien dat hij potentie heeft.
Reply
Mina mag best vaker diep terug moonballen wat mij betreft, Nadal heeft het daar toch lastig mee.
Reply
Haggie Wrote:Alleen CC en ikzelf JCF in de top, LEKKER SUPERTROEF!!
Lijkt me ook een logische keus, ondanks zijn vorm, met een onzekere Djoko in dat stuk. Dacht ook wel dat ie vaker gekozen zou zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Helemaal niet slecht hoor, die Mina. Hij gaat er wel af natuurlijk, maar laat wel zien dat hij potentie heeft.
Potentie is er zeker, maar zelfs tegen een matige Nadal is het nog niet veel.

Hopen dat Rafa ook zo speelt in de QF tegen Verdasco =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan verschillen we daar sterk van mening. Ik vond het wel zeer behoorlijk wat hij liet zien, al wat hij soms nog iets te enthousiast en ondoordacht. Rafa mag deze vorm zeker vasthouden, dan kunnen we wellicht tegen een vermoeide Zeballos al afscheid gaan nemen.
Reply
Klasse Hewitt, weg met Chardy! Geen fijne verjaardag voor CC zo :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach hij is een troefje, meer niet. Hij zal niet het verschil maken in welke zin dan ook. Vanaf de QF's wordt 't beslist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kimiko Date, 39 jaar jong, wint van Safina.... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Morgen belangrijke dag zeg:

Montanes, Gimeno, Chela, Youzhny en Monfils als troeven morgen op de baan!

Natuurlijk nog Thiemo in een mooie pot.
En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!

Dan zou ik ze in combi spelen op Unibet.. Samen een quote van 200 Smile
Reply
cruijff Wrote:
Haggie Wrote:En het wordt de dag dat Wawrinka en Fedex uit het toernooi wordt gekickt!

Dan zou ik ze in combi spelen op Unibet.. Samen een quote van 200 Smile

Unibet en Haggie = geen goede combi
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Thiemo tegen GGL is wel erg belangrijk. Als ie daar doorkomt zie ik hem tot grote dingen in staat. Tegen Patience vond ik 't niet veel en GGL staat ze aardig te raken de laatste tijd, dus het zal erg lastig worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laat ze iemand anders spelen voor je dan Wink
Reply
centre court Wrote:Thiemo tegen GGL is wel erg belangrijk. Als ie daar doorkomt zie ik hem tot grote dingen in staat. Tegen Patience vond ik 't niet veel en GGL staat ze aardig te raken de laatste tijd, dus het zal erg lastig worden.

Jij mag helemaal niet kijken en moet aan de studie :wink: !
Ik heb hier opt werk, als 4e tabblad de livebeelden van de NOS klaarstaan! COME ON THIEMO :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn ultratroef begint weer lekker, Federer mag wel gaan uitkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling 7-0. lekkere start! Tegen Dent ook wel logisch. Montanes-Soderling gaat een leuke worden!

Gimeno mist weer een bp voor de rebreak ](*,)

Youzhny is ook nog niet helemaal wakker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een shit begin. Youzhny en Gimeno beiden break achter Icon_twisted
en Montanes juist een break voor ! klote
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: