The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Gimeno achter mag geen verrassing heten, die gaat er vlotjes af vandaag. Youzhny komt nog wel terug.
Held Montanes gaat uiteraard geen probleem hebben met Kamke.
Reply
Haggie Wrote:Soderling 7-0. lekkere start! Tegen Dent ook wel logisch. Montanes-Soderling gaat een leuke worden!

Gimeno mist weer een bp voor de rebreak ](*,)

Youzhny is ook nog niet helemaal wakker!
Haha, kansloos voor Montanes natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Montanes won laatst nog van Federer, de man waar Soderling ong. nooit van wint. En die Soderling... verloor die vorige week niet van Ollie? En wat heeft ie verder eigen gedaan de laatste weken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat moet je aan Scholt en ML vragen. En vorige week is natuurlijk absoluut geen graadmeter, net als de uitslagen van Federer eerder dit jaar geen graadmeter zijn nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zijn overwinningen hier op RG ook niet, maar dat snap je zelf ook denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, ik krijg er toch punten voor nu, dus die tellen wel degelijk.

En heb je, als je toch bezig bent, de uitslagen van Montanes de laatste weken bekeken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Soderling verliest toch steevast de grote wedstrijden? Die is dan kansloos tegen Fed.
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, ik krijg er toch punten voor nu, dus die tellen wel degelijk.

En heb je, als je toch bezig bent, de uitslagen van Montanes de laatste weken bekeken?

Ik vond je iets te enthousiast mbt Soder. Volgens mij hoeft Federer niet zo bang van 'm te worden. Van Montanes heb ik de zege op Federer genoemd een paar weken terug. Daarna heeft ie een dipje gekregen, juist door die overwinning op fedex wss. Hij speelt nu weer goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Youzhny wordt eens wakker!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
YOUZHNY!! :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb genoeg reden enthousiast te zijn als ik hem zo zie spelen. Hij spaart iig genoeg energie voor de belangrijke partijen. En idd, hij wint vrijwel nooit de grote wedstrijden van de toppers. Maar vorig jaar wel hier, dat mag ie nu herhalen.

En zeges op Federer hebben dit jaar meer te maken met Federer zelf, dan met de tegenstand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet zo negatief, Youzhny is aan het warmdraaien.

Allez Julien!
Reply
Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben ook altijd positief over Soderling, maar het valt me bij jou nu wel op Ad. Je was de laatste maanden met name negatief over hem als het ging om de grote tegenstanders, en hem dan nemen op een GS is niet echt consistent.

Maar het is goed te zien dat je enthousiast over hem bent, van mij mag hij RG dit jaar winnen.
Reply
Hup Benneteau! Deze TB is belangrijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Zeur niet zo man!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En weer een break, nou kom op! geen grappen meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Youz!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Gimeno!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Dat gebeurt dan ook niet.
Reply
haggie-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan nog zou een set verliezen van Lacko op gravel wel heel treurig zijn.

Zeur niet zo man!
Haha, ik?! Wat doe je zelf dan? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Benneteau, kom maar op met die cash.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Benne!

Montanes blijft ook steady. Lacko is natuurlijk treurig maar die had dit toch nooit gewonnen, die heeft er al een 15-13 oid opzitten in de 1e ronde. Als Youzhny in de 3e ronde verliest vind ik 't best.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, binnen het uur 6-0 6-1 4-1 Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Julien, mentaal beest Notworthy
Reply
Gimeno, wat krijg je toch een mogelijkheden in de games van Cilic. Weer geen break, dan kan je wachten op de deksel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Undecided Geef je hem echt kans?
Reply
Haha, ik wilde precies hetzelfde zeggen!

Ach, je kent Stille. Die klaagt straks weer de hele wereld bij elkaar als zo'n Gimeno verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk heeft ie kans!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: