The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Toen Charisteas werd gehaald had ie 38 goals in 160 matches gemaakt :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Zie ook Machlas die een super staatje had.... in 2 seizoenen bij Vitesse scoorde hij 52 keer. Dat zou dan een TOPspits moeten zijn, maar helaas vergaten ze bij ajax te kijken naar de kwaliteiten van Machlas.

Die scoorde tenminste nog...

ook niet aan de lopende band.

Machlas was een balletjeswachter met een matige techniek. Totaal niet geschikt voor het eerste van AJAX.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Treesong Wrote:Toen Charisteas werd gehaald had ie 38 goals in 160 matches gemaakt :eeeek:

die is echt op naam gehaald. Gewoon een spits die in de finale van een EK scoort, verder dan dat hebben ze bij Ajax niet gekeken. Ik vind deze aankoop echt onbegrijpelijk.... hoe on-Ajax kan een spits zijn.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Een spits is altijd afhankelijk van het functioneren van zijn team. Op dit moment functioneert het hele ajax-spelletje niet. Het team draait gewoon niet. Dat kan je afwentelen op het slechte functioneren van een spits maar daar ligt het niet alleen aan. Het hele middenveld en de hele aanval is hier debet aan. Progressief verdedigen, al op de helft van de tegenstander wanneer die (tijdelijk) in balbezit komt. Snelle insteekpassjes, buitenspelers die buitenom gaan, de achterlijn halen en een perfecte voorzet afgeven op een spits (of een andere inkomende speler) die al jaren dit spelletje beheersen, ik zie het eigenlijk al jaren niet meer bij ajax. Maar wat zij nog het meest ontberen is een echte topper, de ervaren leider in het veld, zoals veel topclubs in de wereld die WEL hebben. Ga eerst maar eens naar zo iemand op zoek. Noch Kluivert noch Arveladze hebben dat natuurlijke leiderschap.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Precies. Het ligt zeker niet alleen aan de spits. De buitenspelers functioneren slecht en er ontbreekt idd een echte leider op het veld.

Maarja waar haal je die zo snel vandaan?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Precies. Het ligt zeker niet alleen aan de spits. De buitenspelers functioneren slecht en er ontbreekt idd een echte leider op het veld.

Maarja waar haal je die zo snel vandaan?

Bij AS Roma Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zo snel hoeft het ook niet hoor. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
[Image: 7182.gif]

Die???
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:[Image: 7182.gif]

Die???

jep, dat was een hele goeie voor Ajax.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, je zult toch ergens naar moeten kijken als je een spits beoordeelt en (om nog maar weer es een cliché uit de kast te halen) een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten (en assists), vooral bij Ajax

Zoo zoo...

Rosenberg

2001 Malmö FF 13 1 Zweden
2002 Malmö FF 11 0 Zweden
2003 Malmö FF 16 3 Zweden
2004 Halmstads BK 26 14 Zweden
2005 Malmö FF 12 4 Zweden
2005/06 Ajax 8 1

PRRRRRT! Keloel dus, Gerrit

PRRRRRT! Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat zij hem gehaald hebben en tot nu toe heeft ie nog niet bewezen een topspits te zijn die past in het 4-3-3 systeem van Ajax. Dus wat nou keloel, Seetrong?
En bij Ajax wordt ie nou beoordeeld op zijn doelpunten; die maakt ie niet en dus staat ie er naast. =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:Dus we kijken hoeveel doelpunten Shota heeft gemaakt tegen Aberdeen Icon_question Dat zegt toch helemaal niets en aan de hand van Shota's staatje denk je dat AZ een blessure gevoelige spits in huis heeft gehaald die redelijk uit te voeten kan tegen ploegjes van het niveau Helmond Sport.

Uit het staatje van de afgelopen 3 seizoenen van Kluivert kan ik opmaken dat hij te weinig heeft gespeeld en dat hij het te vaak moest doen met invalbeurtjes. Als ik kijk naar zijn gehele carriere dan zie ik een topspits staan die behoorlijk vaak scoort en ook nog eens scoort op heeeele belangrijke momenten.

Staatjes zeggen niets over de kwaliteiten van een speler. En je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten en niet op z'n staatje.

Die goals die Shota maakte tegen Aberdeen zijn er in ieder geval een stuk meer dan die Rosenberg maakte tegen GIF Sundsvall, IF Elfsborg en Kalmar FF. Ik vind het krankzinnig dat je met droge ogen durft te beweren dat staatjes niks zeggen over de kwaliteiten van een spits. Misschien niets over zijn klaverjaskwaliteiten of over zijn kwaliteiten om in onderbroek te poseren voor een damesonderbroekenmerk, maar toch zeker wel over of hij doelpunten maakt en assists geeft en het lijkt mij dat dat redelijk belangrijke kwaliteiten van een spits zijn. Of hij daarnaast zijn best doet op de training, zijn schoenen poetst of in een bepaald systeem past zal mij een rotzorg zijn; als hij die ballen erin schiet vind ik het prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrima.

Uit het staatje van Patrick Kluivert maak ik op dat hij de afgelopen 2,5 seizoen hopeloos uit vorm is geweest, veel blessures heeft gehad en niet of nauwelijks gescoord heeft. Daarnaast is hij met veel negatieve niet-voetbalgerelateerde zaken in het nieuws geweest en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat, waar Patrick Kluivert komt, er problemen zijn.
Wat iemand in zijn privéleven doet moet hij zelf weten, maar het de in dit topic al genoemde voorbeelden van 'misdragingen' van hem spreken niet in zijn voordeel als je het hebt over een gedisciplineerde, plichtstrouwe en gedreven voetballer. Dan kan hij bij de Ajax-opleiding vandaan komen, daar succes hebben gehad (mede door zijn teamleden zoals al gezegd werd), maar op dit moment zie ik het niet gebeuren dat hij Ajax aan veel doelpunten gaat helpen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:PRRRRRT! Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat zij hem gehaald hebben en tot nu toe heeft ie nog niet bewezen een topspits te zijn die past in het 4-3-3 systeem van Ajax. Dus wat nou keloel, Seetrong?
En bij Ajax wordt ie nou beoordeeld op zijn doelpunten; die maakt ie niet en dus staat ie er naast. =;

Je bent je weer in de hoek aan het verven, Gerrit, maar ik heb geen zin om daar nu over te bakkeleien want ik ga lekker vleesfonduen bij de grootste prutsers van Amsterdam die wel heel lekkere wijn erbij serveren! \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:PRRRRRT! Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat zij hem gehaald hebben en tot nu toe heeft ie nog niet bewezen een topspits te zijn die past in het 4-3-3 systeem van Ajax. Dus wat nou keloel, Seetrong?
En bij Ajax wordt ie nou beoordeeld op zijn doelpunten; die maakt ie niet en dus staat ie er naast. =;

Je bent je weer in de hoek aan het verven, Gerrit, maar ik heb geen zin om daar nu over te bakkeleien want ik ga lekker vleesfonduen bij de grootste prutsers van Amsterdam die wel heel lekkere wijn erbij serveren! \Big Grin/

Neenee, dan meteen ook maar de kaarten op tafel. Ik zeg dat je een spits in eerste instantie beoordeelt op zijn doelpunten en dat Shota op basis daarvan een betere indruk geeft dan Kluivert over de laatste 3 jaar en als ik zou moeten kiezen zou ik voor Shota gaan (op de korte termijn). Jij komt dan aanzetten met een 'poging tot terechtwijzing' door de statistiekjes van Rosenberg te plaatsen. Wat wil je daar precies mee zeggen dan? Rosenberg is jong en scoorde tot nu toe 1 op 4. Toen Ajax Sla-dan haalde was ie ook jong en had ie ook ongeveer zo'n gemiddelde. Desondanks heeft ie het wel (redelijk) gered, maar een vergelijkbare spits (toen ie gehaald werd) Elmander heeft het bij Feyenoord niet gered. Waar dat aan ligt kan je over discussiëren, maar dan maar gaan lopen kwaken dat ik mezelf in de hoek loop te verven zonder enige argumentatie is wel heel lafjes...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kaarten op tafel? Vlug dan even, want ik heb haast...

Het ging over spitsen halen...jij zegt dat ajax mbt spitsen op doelpunten let... ik geef vluchtig aan dat dat keloel is aan de hand van de povere doelpuntcarriere van die twee prutsers die ze recent gehaald hebben.

Okee?

En nu nashen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Kaarten op tafel? Vlug dan even, want ik heb haast...

Het ging over spitsen halen...jij zegt dat ajax mbt spitsen op doelpunten let... ik geef vluchtig aan dat dat keloel is aan de hand van de povere doelpuntcarriere van die twee prutsers die ze recent gehaald hebben.

Okee?

En nu nashen!

Nee, ik zeg dat (o.a. bij Ajax) spitsen worden beoordeeld op het aantal doelpunten en assists dat ze maken. Rosenberg en Sla-dan zijn gehaald 'op de groei' en het is onrealistisch om meteen 20 a 30 goals per seizoen te verwachten van spelers die tot dan toe 1 op 4 liepen. Dat betekent dus dat ze naast die 'groeibriljantjes' ook spitsen moeten hebben die er meteen staan. En op basis van de staatjes van de afgelopen 3 seizoenen zou ik eerder voor Shota kiezen dan voor Kluivert. Dat laatste is wat ik zei.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ? Lul dan es niet zo slap en veel te veel...

15/11/2005 - RTV N-H: Kluivert zelf wel enthousiast

Volgens RTV Noord-Holland is in tegenstelling tot de uitlatingen van de zaakwaarnemer Patrick Kluivert zelf wel enthousiast over de interesse van Ajax. Hij zou zelfs al in de winterstop de overstap willen maken om zo weer in beeld te komen voor het Nederlands elftal.

De regionale zender besteedt er vanavond aandacht aan in haar programma.

Tevens heeft Brands gezegd dat er van de 1,5 mio niets waar en dat ze ook nog geen bod van Ajax binnen hebben.
Reply
Fabian Wrote:Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ? Lul dan es niet zo slap en veel te veel...

Ik meen toch echt dat dat net zo belangrijk is als dat jij vindt dat Kluivert wel gehaald moet worden, of mag jij itt GZ wel meebeslissen in de aankopen van Ajax?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:Volgens RTV Noord-Holland is in tegenstelling tot de uitlatingen van de zaakwaarnemer Patrick Kluivert zelf wel enthousiast over de interesse van Ajax. Hij zou zelfs al in de winterstop de overstap willen maken om zo weer in beeld te komen voor het Nederlands elftal.

Is het al op TV geweest? Zo ja; hebben ze deze uitspraak op audioband?
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Fabian Wrote:Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ? Lul dan es niet zo slap en veel te veel...

Nee, op jouw mening zit hier iemand te wachten. Moet je niet even met Jack Speknek bellen om te vragen wie er allemaal nog meer 100% zeker naar Ajax komen? :roll:

Onze vriend Dave beweert dat Ajax Kluivert meteen moet halen omdat hij, op basis van zijn prestaties in het verre verleden en zijn 'naam' (reputatie?) er vast meteen weer 20 in zal schieten. Ik waag dat te betwijfelen en ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op zijn grootspraak. Zeker omdat hij eerst zegt dat je niet naar staatjes moet kijken omdat dat niks zegt over de kwaliteiten van een spits, maar zelf dan wel naar veel oudere staatjes kijkt en doodleuk zegt dat Kluivert daarom wel een goede spits is voor Ajax.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ? Lul dan es niet zo slap en veel te veel...

Nee, op jouw mening zit hier iemand te wachten. Moet je niet even met Jack Speknek bellen om te vragen wie er allemaal nog meer 100% zeker naar Ajax komen? :roll:

Onze vriend Dave beweert dat Ajax Kluivert meteen moet halen omdat hij, op basis van zijn prestaties in het verre verleden en zijn 'naam' (reputatie?) er vast meteen weer 20 in zal schieten. Ik waag dat te betwijfelen en ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op zijn grootspraak. Zeker omdat hij eerst zegt dat je niet naar staatjes moet kijken omdat dat niks zegt over de kwaliteiten van een spits, maar zelf dan wel naar veel oudere staatjes kijkt en doodleuk zegt dat Kluivert daarom wel een goede spits is voor Ajax.

Volgens mij bedoelt hij enkel maar dat het verleden uitgewezen heeft dat Kluivert in het systeem wat Ajax voor ogen heeft goed uit de voeten kan.
Net zoals hij dat bij Barcelona kon.
De clubs waar hij daarna speelde hebben tactisch andere inzichten waar zijn kwaliteiten misschien niet tot recht komen.

Vergelijk het met Bergkamp die bij Inter gesjeest is en in een ander systeem bij Arsenal de pannen van het dak speelt en door iedereen briljant gevonden word.

Een spits rendeert bij de gratie van zijn medespelers en het systeem wat er gespeeld word.
En Ajax speelt met vleugelspelers die geen vleugelspelers zijn terwijl ze spitsen hebben lopen die enkel maar in een 2 spitsen systeem vooruit kunnen.
En voor vleugelspel heb je ook een schaduwspits nodig en ook die hebben ze bij Ajax niet rondlopen en dan gaat de hele taktiek al mank en zal elke spits het moeilijk krijgen omdat alle aandacht continue naar hem gaat.
Reply
Ronnie D. Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ? Lul dan es niet zo slap en veel te veel...

Nee, op jouw mening zit hier iemand te wachten. Moet je niet even met Jack Speknek bellen om te vragen wie er allemaal nog meer 100% zeker naar Ajax komen? :roll:

Onze vriend Dave beweert dat Ajax Kluivert meteen moet halen omdat hij, op basis van zijn prestaties in het verre verleden en zijn 'naam' (reputatie?) er vast meteen weer 20 in zal schieten. Ik waag dat te betwijfelen en ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op zijn grootspraak. Zeker omdat hij eerst zegt dat je niet naar staatjes moet kijken omdat dat niks zegt over de kwaliteiten van een spits, maar zelf dan wel naar veel oudere staatjes kijkt en doodleuk zegt dat Kluivert daarom wel een goede spits is voor Ajax.

Volgens mij bedoelt hij enkel maar dat het verleden uitgewezen heeft dat Kluivert in het systeem wat Ajax voor ogen heeft goed uit de voeten kan.
Net zoals hij dat bij Barcelona kon.
De clubs waar hij daarna speelde hebben tactisch andere inzichten waar zijn kwaliteiten misschien niet tot recht komen.

Vergelijk het met Bergkamp die bij Inter gesjeest is en in een ander systeem bij Arsenal de pannen van het dak speelt en door iedereen briljant gevonden word.

Een spits rendeert bij de gratie van zijn medespelers en het systeem wat er gespeeld word.
En Ajax speelt met vleugelspelers die geen vleugelspelers zijn terwijl ze spitsen hebben lopen die enkel maar in een 2 spitsen systeem vooruit kunnen.
En voor vleugelspel heb je ook een schaduwspits nodig en ook die hebben ze bij Ajax niet rondlopen en dan gaat de hele taktiek al mank en zal elke spits het moeilijk krijgen omdat alle aandacht continue naar hem gaat.

Als je de voorgaande 2 pagina's gelezen zou hebben, zou je gezien hebben dat ik dat ook helemaal niet ontken en juist als een pluspunt voor Kluivert beschouw, maar heel jammer voor hem (en waarschijnlijk voor Ajax) is dat hij de afgelopen seizoenen geen deuk in een pakje boter geschoten heeft, veel geblesseerd is geweest en vaker in de Privé heeft gestaan dan in de VI. Ik denk dus dat hij niet meer de Kluivert is van 1994 t/m 2003 (inclusief een wat minder seizoen in Milaan) en dat Ajax dus vele miljoenen in dezelfde bodemloze put zal gooien waar ze ook het salaris van bijv. Harry in flikkeren. Maar van mij mogen ze, hoor. Be my guest! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Fabian: Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ?

Misschien ene Marcella Boon met familie?
Misschien de familie van een verongelukte schouwburgdirecteur? Icon_twisted
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Quote:Fabian: Gerben, lekker belangrijk dat jij vindt dat Kluivert niet gehaald moet worden ? Zal er iemand een nachtje minder om slapen in A'dam ?

Misschien ene Marcella Boon met familie?
Misschien de familie van een verongelukte schouwburgdirecteur? Icon_twisted

Verdammt noch mal! Das wel een hele nare om 23.45. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerrit, je praat teveel en je zegt te weinig
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
15/11/2005 - Van Geel bekritiseert samenstelling selectie

In het eredivisiejournaal van Talpa wilde technisch directeur Martin van Geel niet ingaan op de vele geruchten rond interesse van Ajax voor diverse spelers. Volgens Van Geel zijn sommige geruchten correct, anderen warm en anderen weer volledig onjuist. Wel gaf hij aan dat Ajax nog geen gesprekken heeft gevoerd met Boukhari, Vonk en Anastasiou over hun aflopende contract.
Ajax Netwerk
De technisch directeur stelde openlijk zijn vraagtekens bij de samenstelling van de huidige selectie door zijn voorgangers. Volgens Van Geel is er te weinig balans in het elftal met veel jonge spelers en veel te weinig routine. Daarnaast ziet de technisch directeur een gebrek aan specialisten die het systeem dat Ajax speelt met zich meebrengt (hij doelt waarschijnlijk op buitenspelers, red).

En dus gaan 'we' Vlaar en Huntelaar halen, want die hebben wel die routine???
Of zijn specialisten ?
Ik snap d'r geen kont meer van......

En Bredageval, ga es ff lekker buitenspelen, over oude koeien gesproken....
Reply
Die Van Geel is zijn geld wel waard zeg...Dat hadden wij en de rest van Nederland nog niet gezien dat er te weinig routine is en er te veel jonge spelers in het team zitten #-o
Bangkok resident.
Reply
Volgens The Independent heeft FC Barcelona belangstelling in Arjen Robben. Eerder wist Martin Jol aan deze site als te melden dat Tottenham Hotspur bereid was een bod uit te brengen op de Chelsea-aanvaller.

Robben heeft veel te kampen met blessureleed en zou bovendien een slechte verstandsverhouding hebben met coach José Mourinho. Robben zou samen met Thierry Henry, die komende zomer zo goed als zeker Arsenal verlaat, de aanval van de Catalanen moeten gaan versterken
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
'Chelsea doet bod op Kuijt'
Darren van Es | The Sun | 16-11-2005 07:30:33

Wed €15 gratis bij MrBookmaker

Dirk Kuijt staat in de belangstelling van Chelsea, zo meldt The Sun. De koploper in het Premiership zou zelfs al een bod van 20 miljoen euro hebben gedaan voor de 25-jarige aanvaller van Feyenoord.

Kuijt wordt gezien als de mogelijke opvolger van Hernan Crespo, die het momenteel niet naar zijn zin heeft bij Chelsea en wellicht al in de winterstop naar een andere club verhuist. Didier Drogba en Dirk Kuijt zullen dan de strijd aangaan voor de spitsenpositie.

Ook Arsenal en de Spurs zouden interesse hebben in de aanvaller. Kuijt liet echter al weten dat hij Feyenoord niet in de winter zal verlaten, mocht hij vertrekken dan gebeurt dat na dit seizoen.
Wie dit leest is gek
Reply
Voor een mooi hoog bedrag gaat ome dirk ook wel weg in de winterstop hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Niet naar Chelsea aub :letitallout: . Dan zie ik hem liever bij Tottenham, Liverpool of Arsenal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: