The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Nja Gael heeft gravel als beste ondergrond, Tsonga toch zeker niet, maar ik snap het idee.

Ik geef Youzhny eigenlijk geen kans tegen Murray, dus vandaar dat Berdych nu maar even moet winnen.
Reply
Jezus wat is die Berdych goed bezig zeg. Wat een power!

OOP morgen vanaf 11 uur
CC Ginepri-Djoko, Serena-Peer, Bellucci-Rafa en Jankovic-Hantuchova
C1 Gabashvili-Melzer, Henin-Stosur, Verdasco-Almagro en Groth-Shvedova
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik word fan van het meisje op Court 11
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Keurig Berdych! Jammer dat de set slechts drie kwartier duurde, het moet wel een uitputtingsslag worden natuurlijk.
Reply
Hehe de nachtmerrie voor elke referee. Ik zag dag Tabor Babos ook gewonnen heeft.
Reply
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan zit je daar op de umpire stoel : avantage mademoisselle razafimahatratra
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoe zou het eigenlijk met Kittipong Wachiramanowong zijn ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die speelt nog wel eens challengers/futures in Azië toch?

Berdych direct weer de break. Kom op Andy, maak er wel even een marathon van!
Reply
Murray speelt ook erg dom. Ballen gaan te hoog over het net en te veel op zijn forehand, Daarnaast veel te veel UE. Ik vrees dat het niets meer wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan gaat Berdych fouten maken en breakt Andy terug
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1066/Roland-Garros/article/detail/486536/2010/05/28/Fraaie-parodie-Djokovic-van-clip-Nadal-en-Shakira.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1066/Roland-Garr ... kira.dhtml</a><!-- m -->

Djoko en Troicki doen Shakira en Rafa na
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zat net nog even de krant te lezen, en moet nog even mijn gelijk halen. Tijdens de wedstrijd tegen De Bakker gaf Tsonga aan vooral last van zijn bovenbeen te hebben.
Reply
Ok maar waarom werd ie dan aan zijn onderrug behandeld. Hij heeft wel 3 min op die handdoek gelegen en werd er in zijn rug gekneedt. Vreemd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
28 mei 2010


Thiemo de Bakker heeft in de derde ronde van Roland Garros niet voor een stunt kunnen zorgen. De tennisser uit 's Gravenzande verloor in vier sets van de als achtste geplaatste Fransman Jo-Wilfried Tsonga: 6-7, 7-6, 6-3 en 6-4.

De Bakker speelde voor het eerst in zijn carrière op het Centre Court van Roland Garros. Hij liet zich in het hol van de leeuw niet van de wijs brengen en ging voortvarend van start tegen een niet al te fitte Fransman, Tsonga liet zich in de eerste set behandelen aan een rugblessure. De Westlander serveerde sterk en won de tie break van de eerste set overtuigend.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het waren dus 2 verschillende blessures. Rug tegen Thiemo, bovenbeen tegen Youzhny. Maakt verder niet uit want hij ligt er toch uit. WRAK is het !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Quote:Dat de charismatische Fransman bijna in tranen uitbarstte na de wedstrijd, kwam door het feit dat hij last ondervond van een spierblessure in zijn bovenbeen.
Dankzij het publiek, dat vier sets lang in hem was blijven geloven, had hij de partij tot het eind uitgespeeld. De pijn verbijtend brak Tsonga zijn tegenstander aan het begin van de derde set. Hij liep uit naar 5-3 en benutte zijn eerste van twee setpunten: 6-3. In de vierde set kreeg hij geen enkel breekpunt meer tegen. Het uitserveren was bijna een formaliteit.

Bovenbeenblessure dus, in beide partijen.
Reply
Dat wordt dus 2-0 in sets voor Berdych. Rain please!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laatste en dan hou ik ermee op (rugblessure was week ervoor):
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/tennis/2257491/bakker-onderuit-tsonga.html">http://www.nusport.nl/tennis/2257491/ba ... songa.html</a><!-- m -->
Reply
Set Berdych. Nou Murray, pak maar even een breakje en laat dan die duisternis maar invallen.
Reply
Moet je opletten....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ook mooi om de door velen betitelde "beste returner" van de tour er zo hard afgeretourneerd te zien worden. Wat gaaf om dat lelijke tennis zo dik te zien verliezen.
Reply
Berdych 12-0 in sets in 4 wedstrijden. Youzhny is ook kansloos vrees ik. Goh wat speelt die gast goed zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsja, hij stond tegen Murray he, die had een wel erg easy loting tot nu toe, en had al alle mogelijke moeite met die toch matige tegenstanders. Berdych overtuigt zeker, maar Youzhny heeft hem toch al regelmatig verslagen.
Reply
Laten we het hopen ML. De wedstrijd wordt cruciaal voor misschien wel de rest van het FTM seizoen (persoonlijk)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha zelfs Wilander zit nu opmerkingen te maken over de houding van Murray op de baan. En inderdaad, belangrijke pot, al duurt het seizoen nog lang.
Reply
Stille Wrote:Berdych 12-0 in sets in 4 wedstrijden. Youzhny is ook kansloos vrees ik. Goh wat speelt die gast goed zeg

Ben ook zwaar onder de indruk van Berdych. Heel belangrijk voor FTM dat hij Youzhny eraf slaat, maar daar heb ik vertrouwen in. Dan gaat Federer het nog heeel lastig krijgen..
Reply
mindlight Wrote:Haha zelfs Wilander zit nu opmerkingen te maken over de houding van Murray op de baan. En inderdaad, belangrijke pot, al duurt het seizoen nog lang.

Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die kerel. Hoe hij ook meteen weer staat te emmeren bij die umpire op het moment dat ze eventueel naar binnen gaan vanwege de regen. Berdych zit gewoon lekker rustig op z'n stoel en die Murray bemoeit zich er meteen weer tegenaan.
Reply
Fed zal het lastig krijgen, maar speelt toch ook goed genoeg om Berdych te kunnen pakken. Dan zie ik Soderling nog als grotere bedreiging.
Reply
wat een kutweek zeg. alleen almagro nog over als troef. youzhny-berdych is ook dodelijk voor mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: