The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
De Bakker morgen tegen Mahut/Isner. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk pas vrijdag, Deze wedstrijd wordt gestaakt bij 66-66
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_ten...ch_records
Hij staat er al tussen:
Longest match: The Wimbledon 2010 first-round match between Nicolas Mahut and John Isner (In Progress).
Reply
Hoe dit ook afloopt, gewoon prachtig zo'n legendarische wedstrijd.
Reply
Return points ook vrijwel gelijk, 27 om 25. Wel leip trouwens, gewoon minder dan 1 returnpunt per game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Hoe dit ook afloopt, gewoon prachtig zo'n legendarische wedstrijd.
Zeg het anders nog een paar keer.

Ik heb je trouwens niet meer gehoord over held Monfils. Die kruipt netjes door het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.
Reply
Hoe lang zou dit nog doorgaan? :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gaaf punt trouwens.
Reply
mindlight Wrote:Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.
Haha, erg makkelijk dit hoor. Ga je dit nou elke keer blijven terug halen?. Er is wel een heel groot verschil tussen overdreven enthousiast zijn en er opeens niks meer over zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha die isner loopt als een ouwe lul over de baan. die slaat alleen op en maakt 't na de service af als dat nog moet. hij kan helemaal geen rally meer spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
U vraagt wij draaien. Monfils Notworthy

Jouw held Dolgopolov gaat ook lekker trouwens de laatste weken, maar hoor ik je ook vrij weinig over.
Reply
centre court Wrote:haha die isner loopt als een ouwe lul over de baan. die slaat alleen op en maakt 't na de service af als dat nog moet. hij kan helemaal geen rally meer spelen.
Terwijl hij twee weken vrij heeft gehad en Mahut alleen maar marathons heeft gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.

Ik weet niet of je hier op Ad doelt, maar ik wacht op het moment dat Djoko de 1e set wint en Ad zegt dat hij fantastisch speelt.

hup mahut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.

Ik weet niet of je hier op Ad doelt, maar ik wacht op het moment dat Djoko de 1e set wint en Ad zegt dat hij fantastisch speelt.

hup mahut.

Nee, die kritiek kreeg ik de laatste tijd op me afgevuurd, maar mag ik blijkbaar niet meer in herinnering brengen.
Reply
mindlight Wrote:U vraagt wij draaien. Monfils Notworthy

Jouw held Dolgopolov gaat ook lekker trouwens de laatste weken, maar hoor ik je ook vrij weinig over.
Wederom erg makkelijk aangezien ik sowieso een stuk minder op het forum ben nu. En met zo'n loting hoef ik ook geen pet af te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 keurige punten en 15-30, kom op John, finish it!
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.

Ik weet niet of je hier op Ad doelt, maar ik wacht op het moment dat Djoko de 1e set wint en Ad zegt dat hij fantastisch speelt.

hup mahut.

Nee, die kritiek kreeg ik de laatste tijd op me afgevuurd, maar mag ik blijkbaar niet meer in herinnering brengen.
Haha, treurig zeg, wat heb je het toch zwaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oei oei. 2 mps Isner. :cry:

Aces please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog een superpunt en 2 MP :eten:
Reply
nee toch......
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:U vraagt wij draaien. Monfils Notworthy

Jouw held Dolgopolov gaat ook lekker trouwens de laatste weken, maar hoor ik je ook vrij weinig over.
Wederom erg makkelijk aangezien ik sowieso een stuk minder op het forum ben nu. En met zo'n loting hoef ik ook geen pet af te nemen.

Haha, als dat een reden is had je jouw opmerking over Monfils ook niet hoeven maken, ik ben hier minder dan jij.... En dat laatste argument geldt ook voor Monfils.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Nee, ik kijk uit het verwijt te krijgen overdreven enthousiast over helden te doen, op het belachelijke af. Dus vandaar.

En 1x per uur memoreren hoe memorabel dit is lijkt mij niet teveel.

Ik weet niet of je hier op Ad doelt, maar ik wacht op het moment dat Djoko de 1e set wint en Ad zegt dat hij fantastisch speelt.

hup mahut.

Nee, die kritiek kreeg ik de laatste tijd op me afgevuurd, maar mag ik blijkbaar niet meer in herinnering brengen.
Haha, treurig zeg, wat heb je het toch zwaar...

Absoluut niet \Big Grin/
Reply
En hoe werkt ie ze weg Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allebei gemist, zonde! Nu voordeel Mahut :|
Reply
Zo'n scheids, die niet mag/kan pissen tijdens de pot moet toch op klappen staan?
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:U vraagt wij draaien. Monfils Notworthy

Jouw held Dolgopolov gaat ook lekker trouwens de laatste weken, maar hoor ik je ook vrij weinig over.
Wederom erg makkelijk aangezien ik sowieso een stuk minder op het forum ben nu. En met zo'n loting hoef ik ook geen pet af te nemen.

Haha, als dat een reden is had je jouw opmerking over Monfils ook niet hoeven maken, ik ben hier minder dan jij.... En dat laatste argument geldt ook voor Monfils.
Ik zal me niet verlagen tot dezelfde jij-bak als jij, maar ten eerste hoor ik jou ook niet over Dolgo en stond je eerder bij wijze van spreken bij elke gamewinst van Monfils al op de banken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En wat een punten weer om de game te pakken. Doe het nu dan maar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een mentaal beest trouwens, die Mahut, heeft al meer dan 20x geserveerd om in de wedstrijd te blijven en ook al 2 mps weg gewerkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je zou maar Kleybanova of Kudryavtseva zijn..... die zitten maar te wachten tot ze de baan op mogen Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: