The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
ben ik ook erg benieuwd naar. Denk niet dat het zo gemakkelijk wordt als veel denken. Isner kon nog zulke services slaan na 6 uur tennis, dat kan nooit makkelijk zijn. Belangrijk dat ie de 1e set pakt denk ik zodat Isner weet dat het op z'n minst 4 sets gaat duren.

heeft iemand trouwens wat gehoord over snellere ballen/banen dit jaar? Ik krijg een beetje dat gevoel namelijk als ik wedstrijden beetje zie.
Reply
1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik las dat ze niet zo heel snel zijn, en vooral erg hard waardoor de stuit hoog is. Maar het is natuurlijk wel erg warm geweest de eerste dagen, dat maakt het ook een stuk sneller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, ik draai om de brij (mooie Freudiaanse verschrijving van je) heen?! Het moet niet gekker worden! Ik geef twee uitgebreide reacties op jouw posts en jij reageert met een enkel zinnetje, met daarin ook nog een totaal irrelevante belediging. Wat een grap...

ook in deze post geef je weer geen antwoord op de vraag die ik stelde.

de beledigende opmerking volgt op de arrogante en laatdunkende opmerking: "wat doe je hier eigenlijk"

de rest van je post ben ik met je eens en met buurs had ik daarover al van gedachten gewisseld. dat het mentale in het tennis een belangrijk aspect is veronderstel ik bij iedereen bekend en vind ik een open deur. dat amerikanen een betere topsportmentaliteit hebben ook. daar heb ik het helemaal niet over. mijn vraag was: waarom zakte haase in. daar wil ik voor mezelf antwoord op en ik volg hem niet voldoende om te kunnen weten of hij vaker last heeft van mentaal, of dat het misschien toch aan zijn blessure lag, etc. ik heb niet gevraagd om een topsportdiscussie in het algemeen en ik heb geen zin om te reageren op je open deuren. wel op je denigrerende vraagstelling.

Quote:En ik vraag me af waarom je maar op één punt reageert, en de rest van de posts ongemoeid laat.

dat antwoord heb ik al gegeven. buurs is de enige die mijn vraag concreet probeert te beantwoorden. ook mac z'n reactie was inhoudelijk. jij draait om de vraag heen.
Reply
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.

als hij fit zou zijn wel. en ik denk dat de kans bestaat dat het juist voor isner mentaal lastig is om zich voor deze partij op te laden...
Reply
om je vraag een beetje te beantwoorden. De verslaggevers gaven aan dat Haase hier vaker last van heeft. Dat hij na een 'opwindend' moment als het winnen van een belangrijke set of tiebreak of iets dergelijks inzakte in de set erna. Zij gaven als voorbeeld de davis cup waar hetzelfde gebeurde.
Reply
Mac Wrote:om je vraag een beetje te beantwoorden. De verslaggevers gaven aan dat Haase hier vaker last van heeft. Dat hij na een 'opwindend' moment als het winnen van een belangrijke set of tiebreak of iets dergelijks inzakte in de set erna. Zij gaven als voorbeeld de davis cup waar hetzelfde gebeurde.

na de derde set heb ik zonder commentaar gekeken, dus dat heb ik niet gehoord.

maar goed, dat zou er op duiden dat het mentale probleem meer omvat en niet beperk is door het feit dat hij voor het eerst op centre court speelt en de kans heeft de nummer 1 te pakken. dan heb ik toch weer wat extra zorg erover.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ik draai om de brij (mooie Freudiaanse verschrijving van je) heen?! Het moet niet gekker worden! Ik geef twee uitgebreide reacties op jouw posts en jij reageert met een enkel zinnetje, met daarin ook nog een totaal irrelevante belediging. Wat een grap...

ook in deze post geef je weer geen antwoord op de vraag die ik stelde.

de beledigende opmerking volgt op de arrogante en laatdunkende opmerking: "wat doe je hier eigenlijk"

de rest van je post ben ik met je eens en met buurs had ik daarover al van gedachten gewisseld. dat het mentale in het tennis een belangrijk aspect is veronderstel ik bij iedereen bekend en vind ik een open deur. dat amerikanen een betere topsportmentaliteit hebben ook. daar heb ik het helemaal niet over. mijn vraag was: waarom zakte haase in. daar wil ik voor mezelf antwoord op en ik volg hem niet voldoende om te kunnen weten of hij vaker last heeft van mentaal, of dat het misschien toch aan zijn blessure lag, etc. ik heb niet gevraagd om een topsportdiscussie in het algemeen en ik heb geen zin om te reageren op je open deuren. wel op je denigrerende vraagstelling.

Quote:En ik vraag me af waarom je maar op één punt reageert, en de rest van de posts ongemoeid laat.

dat antwoord heb ik al gegeven. buurs is de enige die mijn vraag concreet probeert te beantwoorden. ook mac z'n reactie was inhoudelijk. jij draait om de vraag heen.
Ik denk toch echt dat je beter moet lezen, want ik geef wel degelijk direct antwoord op je vraag. Daar ben je vervolgens niet op ingegeaan, alleen op de (grappig bedoelde) opmerking wat je hier deed.
Blijf maar gerust verwijten dat ik overal omheen draai, het is gewoon niet waar.

Verder was die opmerking totaal niet laatdunkend bedoeld. En helaas is het bij jou weer zoals altijd op dit forum, er valt niet normaal met je te discussiëren. Altijd verval je weer in niet ter zake doende beledigingen en irrelevante uitlatingen. Jammer, maar never in doubt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk toch dat je een post van mij gemist hebt.

nee hoor, die heb ik gelezen. vond ik niet interessant genoeg om op te reageren. ook voornamelijk open deuren, daar kon ik niets mee.

Quote:Verder was die opmerking totaal niet laatdunkend bedoeld.


volstrekt ongeloofwaardig, voor die zin erna: wat doe je hier, ga je lekker bezig houden met de formatie en ga cohen belachelijk maken. oh nee, dat was niet laatdunkend bedoeld. Undecided

edit: en nu heb je je post aangepast en zeg je dat het grappig bedoeld was. ten eerste maak jij nooit grapjes, ten tweede blijkt het helemaal nergens uit. maar je moet dat nu wel zeggen omdat anders voor iedereen (en zelfs voor jezelf) duidelijk is dat je zelf begon. had je maar een smiley moeten plaatsen, zoals een :razz: , nu kun je dat echt niet meer rechtlullen en iig kun je mijn reactie niet euvel duiden.

Quote:En helaas is het bij jou weer zoals altijd op dit forum, er valt niet normaal met je te discussiëren. Altijd verval je weer in niet ter zake doende beledigingen en irrelevante uitlatingen. Jammer, maar never in doubt.

ik begon gewoon een discussie over tennis. mac en buurs reageren normaal en terzake. jij ook even (hoewel open deuren) maar haalde er vervolgens andere dingen bij en maakte laatdunkende opmerkingen, die je nu heel laf weer gaat zitten ontkennen. en omdat je zo sociaal onderontwikkeld bent dat je dat niet eens in de gaten hebt, ga je proberen alles weer bij mij in de schoenen schuiven. kijk eerst eens naar jezelf ad, voordat je gaat huilen en piepen dat je het zo te verduren hebt.

maar goed, het is weer het oude liedje met je. jij bent echt niet goed wijs hoor. Undecided
Reply
Nee, het moeten gebruiken van smileys omdat je anders mijn werkelijke intentie niet begrijpt, dat is lekker sociaal ontwikkeld...

Verder geef ik, imo uitgebreider dan buurs en mac, antwoord op je vraag waarom het verval bij Haase zo groot was. Als dat open deuren zijn, is die van buurs dat helemaal, met louter 'mentaal'. En ik zeg daar al exact hetzelfde wat Mac later zegt, en daar reageer je wel normaal op.
Verder geef ik ook een antwoord op je vraag mbt Krajicek.

Nogmaals, je lult gewoon uit je nek en bent zeer selectief in je reacties. En uiteraard altijd maar naar de ander wijzen. Kortom, geen normale discussie mee te voeren dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, het moeten gebruiken van smileys omdat je anders mijn werkelijke intentie niet begrijpt, dat is lekker sociaal ontwikkeld...

dat moet je dus in de gaten hebben als je het opschrijft he, dat iemand je smoelwerk er niet bij kunt zien. maar nogmaals, het is vosltrekt ongeloofwaardig, mede gezien ons verleden en het feit dat je nou immers niet de grappenmaker van het forum bent. maar ja, je moet je er nu uitlullen, dus ga je het op de intentie van je opmerking gooien.

en nog even los daarvan, ik reageerde alleen daarom ook beledigend. moet je maar duidelijker zijn.

Quote:Verder geef ik, imo uitgebreider dan buurs en mac, antwoord op je vraag waarom het verval bij Haase zo groot was. Als dat open deuren zijn, is die van buurs dat helemaal, met louter 'mentaal'. En ik zeg daar al exact hetzelfde wat Mac later zegt, en daar reageer je wel normaal op.
Verder geef ik ook een antwoord op je vraag mbt Krajicek.

je was wat later he, en je viel een beetje in herhalingen. dat haase minder kwaliteit heeft dan nadal wist ik al, maar toch bedankt dat je dat hebt opgeschreven.

Quote:Nogmaals, je lult gewoon uit je nek en bent zeer selectief in je reacties. En uiteraard altijd maar naar de ander wijzen. Kortom, geen normale discussie mee te voeren dus.

nee hoor, als ik wat moet onderbouwen, dan doe ik dat graag. heb ik nu ook gedaan en ik constateer dat je je er niet uitlult.

voor de zoveelste keer trouwens, ontzettende draaikont. neem eens verantwoordelijkheid voor je uitspraken ipv dat terugkrabbelen. je hebt de ruggengraat van een tuinslang.
Reply
He? Dat zeg je maar tegen Shinji. Over laatdunkende en arrogante toontjes gesproken...

En ik heb al gezegd dat ik het niet laatdunkend bedoelde, maar dat jij vervolgens toch nog op de toon die jou zo eigen is verder wilt praten, moet je zelf weten.
Zo gek is het helemaal niet dat ik vraag wat je hier doet. Blijkbaar verveel je je, omdat niemand op het voetbalforum meer met je wilt discussiëren vanwege je toon, en kom je dus hier maar stennis schoppen. Ik vind het prima, maar doe het dan wel inhoudelijk en zonder op de man te spelen. En ik vind het treurig hoe je over de PvdA denkt, al had ik dat wellicht weg moeten laten.

Dat ik later reageer, wil niet meteen zeggen dat ik alleen maar open deuren intrap, dat maak jij ervan. En leuk man, jij stelt een serieuze vraag, ik neem aan uit interesse, ik reageer er serieus en inhoudelijk op en dan krijg je dit. Logisch.

En waar moet ik in godsnaam verantwoordelijkheid voor nemen dan? Dat ik de moeite neem om jouw vraag te beantwoorden?! Nou, bij dezen dan.
Of moet ik verantwoordelijkheid nemen voor een uitspraak die jij verkeerd interpreteert? Terwijl jij vervolgens, zoals gebruikelijk, allerlei beledigingen bezigt? Ontzettende pot verwijt de ketel. Ik heb jou sowieso nog nooit iets terug zien nemen. Zodra iemand je ergens op aanspreekt, is het namelijk altijd meteen een jij-bak...

En vrijwel de hele wereld kan niet meer normaal iets zeggen zonder smileys, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je wel kunt interpreteren. Gezien ons verleden is ook gelul, want ik ben niet rancuneus. Ik vind alleen dat je heel slecht discussieert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als het mag even on-topic: De Bakker de baan op. Ik zag dat hij bij de bookies licht favoriet was tegen Isner, 1,8 vs. 2,2 de quotes. Benieuwd of De Bakker wel in staat is te breken.
Reply
Isner in 4
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Thiemo kan tennissen, dus ik zie hem zeker wel een keer breaken. Maar Thiemo kan niet zo geweldig serveren, dus ik zie hem ook wel gebroken worden.

Ik denk ook Isner in 4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahahah, in de eerste game de break, dat is wel heel hilarisch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e break iig voor de bakker Hakkuh
Reply
en de dubbele break Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Wat moet die mahut een vreselijke prutser zijn zeg. Bakker breakt in 20 minuten meer keren de serve van isner dan die mahut in 11 uur :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik voel een opgave aankomen....
Reply
Klinisch dood die Isner :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
5-0 Undecided Undecided meesterlijk dit.
Reply
Jansoe Wrote:Wat moet die mahut een vreselijke prutser zijn zeg. Bakker breakt in 20 minuten meer keren de serve van isner dan die mahut in 11 uur :lol:
Tja, tegeh Mahut zat ie nog in een soort flow, nu is Isner gewoon kapot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

Dit krijgt toch een iets andere dimensie :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hij heeft nog geen aces geslagen en slaat maar 180 kmh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
scoreboard staat ook erg lang stil. blessurebehandeling?
Reply
jup, fysio!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Isner helemaal naar de klote. Serveert bijna alleen maar 1e services maar ze zijn zo zacht dat Thiemo ze stuk voor stuk terug heeft. In de rally ie is kansloos, op een paar alles of niets forehands na.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en alweer de break...nu zal er wel snel opgave volgen dan
Reply
4 breaks op rij Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: